Celostátní galerie kreativců
Celostátní galerie kreativců je databáze kreativních profesionálů, kteří nabízejí služby v oblasti kulturních a kreativních odvětví a jsou připraveni na spolupráci s malými a středními podniky v rámci celostátního dotačního programu Kreativní vouchery. Malé a střední podniky, které se rozhodly zapojit do programu Kreativních voucherů, si pro tuto spolupráci vybírají kreativce v této databázi.
-
- Vizuální obrazové efekty AVD
Procedurální modelování. Simulace tekutin, particles, svalova hmota, kůže. Simulace vlasů, chlupů. Automatizace vytváření VFX záběrů.
-
- Film / Video / Televize
- Online marketing
- Webdesign
Jsme strategická reklamní a digitální fullservis agentura. Na trhu působíme od roku 1993. Máme tak za sebou dlouhou praxi. A množství zkušeností s projekty malého i velkého rozsahu. Nepostrádáme kreativitu ani profesionalitu. Umíme organizovat složité projekty, využít nové trendy a přenést je do praxe. Vaší značce, výrobku či službě se dokážeme věnovat tak, aby chytla nový dech a byla ambiciozní.
-
- Webdesign
- UX design
Tvoříme moderní webové prezentace dle současných trendů: firemní vizitky, produktová portfolia, informační a zájmové portály, e-shopy, blogy a mnoho dalšího. Naše řešení jdou s dobou a komfortně si je prohlédnete i na mobilním zařízení. Vytváříme funkční komponenty pro podporu podnikání, veřejnou správu i soukromé subjekty.
-
- Film / Video / Televize
- Online marketing
Zajistíme Vám profesionální prezentaci v online prostředí. Grafika Video PPC reklamy Webové stránky
-
- Online marketing
- Práce s texty
- Grafický design / branding
- Marketingové strategie
- Fotografie
Kreativní strategie je téma, které se mým profesním životem táhne jako červená nit. Po studiu na vysoké škole jsem pracovala na marketingovém oddělení v korporátu, prošla několika reklamními agenturami a postupně přešla na volnou nohu. Během deseti let marketingové praxe jsem pracovala na projektech pro pestrou paletu klientů. Díky tomu vám mohu nabídnout mezioborový přesah.
-
- Marketingové strategie
Kreativní ředitel s rozsáhlou reklamní minulostí. Jiřího zkušenosti s budováním značek, strategické a koncepční dovednosti se spolu s chápáním potřeb klienta stávají hlavním přínosem při práci na určeném úkolu. Obsáhlý seznam jeho klientů je nejlepším důkazem. Jiřího práce byly navíc oceněny na většině významných světových festivalů oslavujících efektivitu i kreativitu. Přesvědčte se ale sami.