Detail kreativce

Zpět na galerii

Marie Kúdelová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 07528868

Kontakt:

+420604833260

makumaka.blog@gmail.com

O profilu kreativce

Kreativní strategie je téma, které se mým profesním životem táhne jako červená nit. Po studiu na vysoké škole jsem pracovala na marketingovém oddělení v korporátu, prošla několika reklamními agenturami a postupně přešla na volnou nohu. Během deseti let marketingové praxe jsem pracovala na projektech pro pestrou paletu klientů. Díky tomu vám mohu nabídnout mezioborový přesah.

Kreativní obsah na míru vaší značce.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Návrší 2685/2
      Šternberk 78501
    • Kontaktní adresa:

      Návrší 2685/2
      Šternberk 78501
      Olomoucký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Beauty & Spa Spálenec

      Spálenec, Leden - květen 2023

      Obrázek reference

      Salon zaměřený na exkluzivní klientelu poptával komunikační strategii. Doporučila jsem mu vhodné kanály, frekvenci a finanční podporu komunikace. Následně jsme také nafotila a natočila část obsahu sociálních sítí a sestavila propracovaný redakční plán. Klientce byla také doporučena strategie reklamních kampaní na sociálních sítích a na Facebooku.

      Salon zaměřený na exkluzivní klientelu poptával komunikační strategii. Doporučila jsem mu vhodné kanály, frekvenci a finanční podporu komunikace. Následně jsme také nafotila a natočila část obsahu sociálních sítí a sestavila propracovaný redakční plán. Klientce byla také doporučena strategie reklamních kampaní na sociálních sítích a na Facebooku.

    • Šifrovací hra Děsík a kouzelný les

      Svět vzdělání, Září 2022

      Obrázek reference

      Děsík a kouzelný les je šifrovací hra, která kreativním způsobem rozvíjí talent dětí. Klient přišel s požadavkem zajímavé a kreativní obsahové strategie na sociální sítě. Podařilo se mi sestavit hravý grid a zaujmout publikum na Facebooku i Instagramu.

      Děsík a kouzelný les je šifrovací hra, která kreativním způsobem rozvíjí talent dětí. Klient přišel s požadavkem zajímavé a kreativní obsahové strategie na sociální sítě. Podařilo se mi sestavit hravý grid a zaujmout publikum na Facebooku i Instagramu.

  • Práce s texty

    • Kreativní texty pro sociální sítě - Děsík

      Svět vzdělání, Září 2022

      Obrázek reference

      Zajímavou výzvou pro kreativní psaní byl profil šifrovací hry Děsík a Kouzelný les, kde se otevíral prostor pro hravost. Je pro mě důležité najít správný tón oslovování cílové skupiny a zde to byli rodiče malých dětí, kteří mohou dětem post přečíst nebo ukázat.

      Zajímavou výzvou pro kreativní psaní byl profil šifrovací hry Děsík a Kouzelný les, kde se otevíral prostor pro hravost. Je pro mě důležité najít správný tón oslovování cílové skupiny a zde to byli rodiče malých dětí, kteří mohou dětem post přečíst nebo ukázat.

    • Obsáhlá série PR článků pro Moravskoslezské inovační centrum

      Moravskoslezské inovační centrum, Prosinec 2028

      Obrázek reference

      Během několika měsíců jsem pro Moravskoslezské inovační centrum sepsala cca 50 článků o zajímavých inovativních firmách v Moravskoslezském kraji. Mezi tyto firmy patřila například Kofola, Brano, Nano4people, Tatra Trucks nebo Varroc Lightning systems s.r.o.

      Během několika měsíců jsem pro Moravskoslezské inovační centrum sepsala cca 50 článků o zajímavých inovativních firmách v Moravskoslezském kraji. Mezi tyto firmy patřila například Kofola, Brano, Nano4people, Tatra Trucks nebo Varroc Lightning systems s.r.o.

  • Grafický design / branding

    • Logo pro Chalupa Tři studánky

      Hana Krejčířová, Duben 2020

      Obrázek reference

      Klientka si přála logo pro chalupu, kterou pronajímá. Logo jsem sestavila tak, aby se s prvky studánek dalo pracovat v dalších grafických materiálech.

      Klientka si přála logo pro chalupu, kterou pronajímá. Logo jsem sestavila tak, aby se s prvky studánek dalo pracovat v dalších grafických materiálech.

    • Směrování brand identity Yamaha Music School Olomoucko

      Yamaha Music School Olomoucko, Březen 2023 - současnost

      Obrázek reference

      Franchisa Yamaha Music school přišla s logem, ale nejasně definovanou identitou značky. Pomohla jsem jim najít správný směr jednotné komunikace nejen na Facebooku a Instagramu, ale také ve veřejném prostoru a na webu. Společně postupně opravujeme materiály s cílem komunikaci úplně sjednotit napříč celou Českou republikou.

      Franchisa Yamaha Music school přišla s logem, ale nejasně definovanou identitou značky. Pomohla jsem jim najít správný směr jednotné komunikace nejen na Facebooku a Instagramu, ale také ve veřejném prostoru a na webu. Společně postupně opravujeme materiály s cílem komunikaci úplně sjednotit napříč celou Českou republikou.

  • Marketingové strategie

    • Naše Litovelsko - podpora kampaně.

      Naše Litovelsko, Březen 2022

      Obrázek reference

      Hnutí naše Litovelsko je politickým uskupením s podporou Starostů a nezávislých. Pomohla jsem jim zvolit formu, frekvenci a styl komunikace na sociálních sítích v horkých fázích kampaně a doporučila postup při financování reklamy. Dále jsem sestavila další možní mediální kanály, kde je vhodné názory a cíle hnutí prezentovat.

      Hnutí naše Litovelsko je politickým uskupením s podporou Starostů a nezávislých. Pomohla jsem jim zvolit formu, frekvenci a styl komunikace na sociálních sítích v horkých fázích kampaně a doporučila postup při financování reklamy. Dále jsem sestavila další možní mediální kanály, kde je vhodné názory a cíle hnutí prezentovat.

    • Yamaha Music School Olomoucko

      Yamaha Music School Olomoucko, Leden 2022 - současnost

      Obrázek reference

      Olomoucké pobočce Yamaha Music School průběžně doporučuji vhodnou strategii cílené propagace. (Zejména na Facebooku a Instagramu, dále formou PPC a offline direct marketingu.)

      Olomoucké pobočce Yamaha Music School průběžně doporučuji vhodnou strategii cílené propagace. (Zejména na Facebooku a Instagramu, dále formou PPC a offline direct marketingu.)

  • Fotografie

    • Natoccino - fotografie a video výstupy

      Natoccino, červen 2022

      Obrázek reference

      Klient přišel se záměrem založit nový stánek se zmrzlinou v Ostravě. Mým úkolem bylo najít vhodný název, sestavit šablony pro komunikaci na sociálních sítích a nafotit sérii foto / video výstupů pro následnou komunikaci.

      Klient přišel se záměrem založit nový stánek se zmrzlinou v Ostravě. Mým úkolem bylo najít vhodný název, sestavit šablony pro komunikaci na sociálních sítích a nafotit sérii foto / video výstupů pro následnou komunikaci.

    • Ramaco sestavení gridu - fotovýstupy

      Ramaco, Březen 2023

      Obrázek reference

      Firma zabývající se návrhem řešení a prodejem systému pro odvod dešťové vody chtěla prezentaci na sociálních sítích a podklady pro kampaně. Bylo nutné nafotit a sestavit grid, který dokáže zaujmout a poskytnout přehled o portfoliu nabízených služeb.

      Firma zabývající se návrhem řešení a prodejem systému pro odvod dešťové vody chtěla prezentaci na sociálních sítích a podklady pro kampaně. Bylo nutné nafotit a sestavit grid, který dokáže zaujmout a poskytnout přehled o portfoliu nabízených služeb.