Detail kreativce
Brainz Disruptive s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 27869032
Kontakt:
+420608706353
hello@brainzstudios.cz
O profilu kreativce
Jsme studio, které pomáhá značkám adaptovat se, inovovat a růst v rámci příležitostí na nově vznikajících trzích. Díky naší disruptivní metodologii a expertíze v oblasti komunikace, technologického vývoje a designu nabízíme inovativní nápady a do detailu propracované výstupy.
Kreativní digitální studio
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Fibichova 13/2
Praha 3 13000 -
Kontaktní adresa:
Mánesova 27
Praha 2 12000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Hlavní město Praha
- Středočeský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Brand Nadace Rodiny Vlčkových
Nadace Rodiny Vlčkových, 2022 - 2023
Nadace rodiny Vlčkových vznikla na podporu rozvoje péče o rodiny s vážně nemocnými dětmi. Značka si prošla evolucí, která spíše rozvíjela původní koncept, než aby jej bořila. Vizuální podoba značky reflektuje její základní hodnoty, kterými jsou intenzita prožívání každého momentu, možnost soustředit se na vzájemnost a zažívat radost i v těch nejtěžších chvílích. Výsledná identita je výrazná, obsahuje decentní lehkost a radost, aniž by urážela či provokovala.
Nadace rodiny Vlčkových vznikla na podporu rozvoje péče o rodiny s vážně nemocnými dětmi. Značka si prošla evolucí, která spíše rozvíjela původní koncept, než aby jej bořila. Vizuální podoba značky reflektuje její základní hodnoty, kterými jsou intenzita prožívání každého momentu, možnost soustředit se na vzájemnost a zažívat radost i v těch nejtěžších chvílích. Výsledná identita je výrazná, obsahuje decentní lehkost a radost, aniž by urážela či provokovala.
-
Brand pro advokátní kancelář Maaars
Maaars, 2020
Advokátní kancelář Maaars nabízí špičkové právní poradenství pro kulturní, kreativní a technologické průmysly. Vytvořili jsme pro ni proto značku, která se bude lišit od klasických strohých a formálních právnických brandů a zvolili zajímavou barevnou škálu a dynamické logo.
Advokátní kancelář Maaars nabízí špičkové právní poradenství pro kulturní, kreativní a technologické průmysly. Vytvořili jsme pro ni proto značku, která se bude lišit od klasických strohých a formálních právnických brandů a zvolili zajímavou barevnou škálu a dynamické logo.
-
Brand pro Kino Pilotů
Kino Pilotů, 2018 - 2023
Pro Kino Pilotů jsme vytvořili brandovou a vizuální identitu, která mu pomohla stát se jedním z nejikoničtějších a nejoblíbenějších kulturních míst v Praze. Identita značky vychází z názvu místa a jeho zakladatele, letce. V brandingu jsme proto pracovali s leteckými motivy a zároveň jsme pracovali s vizuály odkazující k filmovému průmyslu.
Pro Kino Pilotů jsme vytvořili brandovou a vizuální identitu, která mu pomohla stát se jedním z nejikoničtějších a nejoblíbenějších kulturních míst v Praze. Identita značky vychází z názvu místa a jeho zakladatele, letce. V brandingu jsme proto pracovali s leteckými motivy a zároveň jsme pracovali s vizuály odkazující k filmovému průmyslu.
-
Brand životní pojišťovny Simplea
Simplea, 2020
Kdo říká, že životní pojištění musí být nuda? My určitě ne. K tvorbě značky i názvu jsme proto přistoupili s lehkostí a nadhledem. Zvolili jsme čistý a jednoduchý design, který se odráží jak v logu, tak typografii. Tím, že jsme vsadili na živou paletu barev, jsme zajistili, že se značka nebude podobat žádné konkurenční značce. Prostřednictvím vtipných ilustrací, kde jsme se nebáli zobrazit témata, jako je smrt, jsme dali vzniknout odvážnému, zapamatovatelnému a hlavně lidskému přístupu ke značce.
Kdo říká, že životní pojištění musí být nuda? My určitě ne. K tvorbě značky i názvu jsme proto přistoupili s lehkostí a nadhledem. Zvolili jsme čistý a jednoduchý design, který se odráží jak v logu, tak typografii. Tím, že jsme vsadili na živou paletu barev, jsme zajistili, že se značka nebude podobat žádné konkurenční značce. Prostřednictvím vtipných ilustrací, kde jsme se nebáli zobrazit témata, jako je smrt, jsme dali vzniknout odvážnému, zapamatovatelnému a hlavně lidskému přístupu ke značce.
-
Vizuální identita značky Brejlando
Brainz Studios a Hlavní město Praha, 2020 - současnost
Brejlando je služba, která divákům umožňuje navštívit pražská divadla z pohodlí domova díky virtuální realitě. Značku i službu jsme zcela od začátku sami postavili.
Brejlando je služba, která divákům umožňuje navštívit pražská divadla z pohodlí domova díky virtuální realitě. Značku i službu jsme zcela od začátku sami postavili.
-
-
Marketingové strategie
-
Marketingová a byznysová strategie pro VR Medical
VR Medical, 2022
VR Medical je zdravotnický startup z Plzně. Našim úkolem bylo dostat do širokého povědomí firmu se skvělým produktem, známým jen ve velmi úzkých kruzích expertů, bez jasně definované byznysové a mediální strategie, cílů a výrazného brandu. Připravili jsme proto pro VR Medical úvodní workshop, na kterém jsme si vydefinovali základní marketingové a byznysové cíle, brand, corporate identity a přistoupili jsme i k úpravě webu. Původně konzervativní medicínská značka bez výrazu poté prošla výraznou proměnou v uvolněnější vizionářský startupový brand, který je stále relevantní pro lékařské prostředí, ale zároveň známý v investorských kruzích. VR Medical během několika měsíců získal robustní “balení”, které jí od začátku chybělo.
VR Medical je zdravotnický startup z Plzně. Našim úkolem bylo dostat do širokého povědomí firmu se skvělým produktem, známým jen ve velmi úzkých kruzích expertů, bez jasně definované byznysové a mediální strategie, cílů a výrazného brandu. Připravili jsme proto pro VR Medical úvodní workshop, na kterém jsme si vydefinovali základní marketingové a byznysové cíle, brand, corporate identity a přistoupili jsme i k úpravě webu. Původně konzervativní medicínská značka bez výrazu poté prošla výraznou proměnou v uvolněnější vizionářský startupový brand, který je stále relevantní pro lékařské prostředí, ale zároveň známý v investorských kruzích. VR Medical během několika měsíců získal robustní “balení”, které jí od začátku chybělo.
-
Marketingová strategie pro Contember
Contember, 2023
O AI mluví každý. Český startup Contember kromě mluvení taky jednal a svůj nástroj na tvorbu webových aplikací propojil s ChatGPT hned, jak to šlo. Contember Studio má revoluční potenciál nejen pro IT sféru. Nejdřív ale potřeboval marketingovou, go-to-market strategii a PR pokrytí. Společně jsme vydefinovali tři hlavní skupiny uživatelů produktu. Jednalo se o freelance front end developery, inovační a vývojářské agentury a malé a středně velké firmy. Go-to-market strategie zaměřená na tyto skupiny zároveň pomohla redefinovat a ujasnit celou značku a dobře zacílit komunikaci i content.
O AI mluví každý. Český startup Contember kromě mluvení taky jednal a svůj nástroj na tvorbu webových aplikací propojil s ChatGPT hned, jak to šlo. Contember Studio má revoluční potenciál nejen pro IT sféru. Nejdřív ale potřeboval marketingovou, go-to-market strategii a PR pokrytí. Společně jsme vydefinovali tři hlavní skupiny uživatelů produktu. Jednalo se o freelance front end developery, inovační a vývojářské agentury a malé a středně velké firmy. Go-to-market strategie zaměřená na tyto skupiny zároveň pomohla redefinovat a ujasnit celou značku a dobře zacílit komunikaci i content.
-
-
Webdesign
-
Není nutno nezpívat
Brainz + Piána na ulici, 2020
V první vlně covidu jsme chtěli zajímavým způsobem poděkovat všem důležitým profesím i sobě navzájem za ohleduplnost. Vymysleli jsme proto akci “Není nutno nezpívat”. 25. března 2020, přesně ve 12:30 se celé Česko sjednotilo a společně jsme si z oken zazpívali píseň “Není nutno”. K propagaci celé akci ale bylo potřeba připravit také web a vizuál.
V první vlně covidu jsme chtěli zajímavým způsobem poděkovat všem důležitým profesím i sobě navzájem za ohleduplnost. Vymysleli jsme proto akci “Není nutno nezpívat”. 25. března 2020, přesně ve 12:30 se celé Česko sjednotilo a společně jsme si z oken zazpívali píseň “Není nutno”. K propagaci celé akci ale bylo potřeba připravit také web a vizuál.
-
Web a brand pro sta_ge TBA21
TBA21, 2020
Vídeňská nadace TBA21 se rozhodla najít řešení, jak prezentovat umělecká díla online formou. Měli jsme proto možnost podílet se na realizaci online umělecké platformy st_age. St_age je zkratka pro "streaming age". Díla jsou zde prezentována formou časové osy. Integrovaná funkce vyhledávání umožňuje návštěvníkům zkoumat a filtrovat příspěvky a umělecká díla podle klíčových slov a/nebo témat. Návštěvníci mají také možnost podpořit tvůrce či charitativní organizace nebo se jinak zapojit tím, že se spojí s redakčním a produkčním týmem. Technicky vzato je konečný výsledek něco mezi galerií, streamovací službou a knihovnou.
Vídeňská nadace TBA21 se rozhodla najít řešení, jak prezentovat umělecká díla online formou. Měli jsme proto možnost podílet se na realizaci online umělecké platformy st_age. St_age je zkratka pro "streaming age". Díla jsou zde prezentována formou časové osy. Integrovaná funkce vyhledávání umožňuje návštěvníkům zkoumat a filtrovat příspěvky a umělecká díla podle klíčových slov a/nebo témat. Návštěvníci mají také možnost podpořit tvůrce či charitativní organizace nebo se jinak zapojit tím, že se spojí s redakčním a produkčním týmem. Technicky vzato je konečný výsledek něco mezi galerií, streamovací službou a knihovnou.
-
Web obsahové agentury C3
C3 Prague, 2023
Postavili jsme web, který je založen na vizualizaci tabulek, linií a katalogizace. Úhledně seřazené kategorie s čísly odkazujícími na knihovní systém, přehlednost a vizuální čistota se staly leitmotivy celého redesignu. S logem a fontem, které patří k identitě spojené s mateřskou firmou, jsme si pohráli velikostně a docílili nového vizuálního dojmu, aniž by se daná identita narušila. Celý koncept má i hlubší rovinu: nerušivý rámec totiž umožňuje v klasickém formalistickém duchu především vyniknout obsahu. Vizuálnímu i textovému. Což je v případě obsahové agentury nejen konceptuální hříčka, ale zcela zásadní složka webu – jakým způsobem totiž C3 pracuje s vlastním blogem, case studies a dalším obsahem, dokonale odráží jejich práci pro vlastní klienty.
Postavili jsme web, který je založen na vizualizaci tabulek, linií a katalogizace. Úhledně seřazené kategorie s čísly odkazujícími na knihovní systém, přehlednost a vizuální čistota se staly leitmotivy celého redesignu. S logem a fontem, které patří k identitě spojené s mateřskou firmou, jsme si pohráli velikostně a docílili nového vizuálního dojmu, aniž by se daná identita narušila. Celý koncept má i hlubší rovinu: nerušivý rámec totiž umožňuje v klasickém formalistickém duchu především vyniknout obsahu. Vizuálnímu i textovému. Což je v případě obsahové agentury nejen konceptuální hříčka, ale zcela zásadní složka webu – jakým způsobem totiž C3 pracuje s vlastním blogem, case studies a dalším obsahem, dokonale odráží jejich práci pro vlastní klienty.
-
Webová stránka pro podporu kandidatury Broumova 2028
Broumov 2028, 2023
Broumovu jsme ve finále soutěže o Evropské hlavní město kultury pomáhali s prezentací města v digitální podobě. Pro Broumov jsme vytvořili designovou microsite, která vycházela z vizuálních podkladů studia UPUPAEPOP a z myšlenky “kreativního poutnictví”. Na microsite se mohl každý, kdo chtěl Broumov podpořit sám stát “kreativním poutníkem” a vytvořit si svého custom avatara.
Broumovu jsme ve finále soutěže o Evropské hlavní město kultury pomáhali s prezentací města v digitální podobě. Pro Broumov jsme vytvořili designovou microsite, která vycházela z vizuálních podkladů studia UPUPAEPOP a z myšlenky “kreativního poutnictví”. Na microsite se mohl každý, kdo chtěl Broumov podpořit sám stát “kreativním poutníkem” a vytvořit si svého custom avatara.
-
-
UX design
-
Web carsharingové platformy HoppyGo
HoppyGo, 2022
Pro HoppyGo jsme kompletně přepracovali webové stránky a osvěžili vizuální komunikaci o nové prvky. Vycházeli jsme z vlastního UX výzkumu cílových skupin a jejich potřeb. Na základě tohoto průzkumu jsme vytvořili web, který odráží potřeby zákazníků a pracuje s čitelným dynamickým claimem.
-
Web Národní galerie Praha
NGP, 2020
Národní galerie v Praze (NGP) je nejrenomovanější pražskou galerií. Navrhli jsme pro ni proto moderní webové stránky, jejichž středobodem jsou umělecká díla a co nejlepší uživatelská zkušenost. Původní web jsme předělali od základů. Přepracovali jsme informační architekturu a nastavili nový navigační systém.
Národní galerie v Praze (NGP) je nejrenomovanější pražskou galerií. Navrhli jsme pro ni proto moderní webové stránky, jejichž středobodem jsou umělecká díla a co nejlepší uživatelská zkušenost. Původní web jsme předělali od základů. Přepracovali jsme informační architekturu a nastavili nový navigační systém.
-
Web pro Akademii výtvarných umění v Praze (AVU)
Akademie výtvarných umění v Praze (AVU), 2022
Nové webové stránky pro AVU svým nekonvenčním pojetím odráží hodnoty akademie. Zároveň usilují o co největší přehlednost a uživatelskou přívětivost, která je pro instituci tohoto typu zásadní. Vizuálně pracuje zejména s typografií, videoklipy představující jednotlivé ateliéry a barevností. Museli jsme pracovat s informační strukturou celého webu, jeho přístupností, množstvím cílových skupin. Kreativní nápady, více čí méně avantgardní, jsme se pak snažili organicky začlenit.
Nové webové stránky pro AVU svým nekonvenčním pojetím odráží hodnoty akademie. Zároveň usilují o co největší přehlednost a uživatelskou přívětivost, která je pro instituci tohoto typu zásadní. Vizuálně pracuje zejména s typografií, videoklipy představující jednotlivé ateliéry a barevností. Museli jsme pracovat s informační strukturou celého webu, jeho přístupností, množstvím cílových skupin. Kreativní nápady, více čí méně avantgardní, jsme se pak snažili organicky začlenit.
-
Produkce audiovizuálního díla
-
Marketingová strategie AVD
-
IL BOEMO
Mimesis Film, 2022
Marketingová a komunikační strategie pro film Petra Václava a produkční společnosti Mimesis Film. Spolupráce zahrnovala tvorbu komunikčních materiálů, tvorbu webových stránek, přípravu a vedení kampaně. Il Boemo je historický film režiséra Petra Václava o životě a tvorbě hudebního skladatele Josefa Myslivečka. Film získal šest cen Český lev za rok 2022.
Marketingová a komunikační strategie pro film Petra Václava a produkční společnosti Mimesis Film. Spolupráce zahrnovala tvorbu komunikčních materiálů, tvorbu webových stránek, přípravu a vedení kampaně. Il Boemo je historický film režiséra Petra Václava o životě a tvorbě hudebního skladatele Josefa Myslivečka. Film získal šest cen Český lev za rok 2022.
-
Já Kapitán
Pilot Film, 2024
Marketingová a komunikační strategie filmu Mattea Garroneho Já Kapitán pro Českou republiku a distribuční společnosti Pilot Film. Spolupráce zahrnovala tvorbu komunikčních materiálů, tvorbu webových stránek, přípravu a vedení kampaně. Film je mnohokrát mezinárodně oceněný.