Detail kreativce

Zpět na galerii

Brainz Disruptive s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 27869032

Kontakt:

+420608706353

hello@brainzstudios.cz

O profilu kreativce

Jsme studio, které pomáhá značkám adaptovat se, inovovat a růst v rámci příležitostí na nově vznikajících trzích. Díky naší disruptivní metodologii a expertíze v oblasti komunikace, technologického vývoje a designu nabízíme inovativní nápady a do detailu propracované výstupy.

Kreativní digitální studio

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Fibichova 13/2
      Praha 3 13000
    • Kontaktní adresa:

      Mánesova 27
      Praha 2 12000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Hlavní město Praha
  • Středočeský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Brand Nadace Rodiny Vlčkových

      Nadace Rodiny Vlčkových, 2022 - 2023

      Obrázek reference

      Nadace rodiny Vlčkových vznikla na podporu rozvoje péče o rodiny s vážně nemocnými dětmi. Značka si prošla evolucí, která spíše rozvíjela původní koncept, než aby jej bořila. Vizuální podoba značky reflektuje její základní hodnoty, kterými jsou intenzita prožívání každého momentu, možnost soustředit se na vzájemnost a zažívat radost i v těch nejtěžších chvílích. Výsledná identita je výrazná, obsahuje decentní lehkost a radost, aniž by urážela či provokovala.

      Nadace rodiny Vlčkových vznikla na podporu rozvoje péče o rodiny s vážně nemocnými dětmi. Značka si prošla evolucí, která spíše rozvíjela původní koncept, než aby jej bořila. Vizuální podoba značky reflektuje její základní hodnoty, kterými jsou intenzita prožívání každého momentu, možnost soustředit se na vzájemnost a zažívat radost i v těch nejtěžších chvílích. Výsledná identita je výrazná, obsahuje decentní lehkost a radost, aniž by urážela či provokovala.

    • Brand pro advokátní kancelář Maaars

      Maaars, 2020

      Obrázek reference

      Advokátní kancelář Maaars nabízí špičkové právní poradenství pro kulturní, kreativní a technologické průmysly. Vytvořili jsme pro ni proto značku, která se bude lišit od klasických strohých a formálních právnických brandů a zvolili zajímavou barevnou škálu a dynamické logo.

      Advokátní kancelář Maaars nabízí špičkové právní poradenství pro kulturní, kreativní a technologické průmysly. Vytvořili jsme pro ni proto značku, která se bude lišit od klasických strohých a formálních právnických brandů a zvolili zajímavou barevnou škálu a dynamické logo.

  • Marketingové strategie

    • Marketingová a byznysová strategie pro VR Medical

      VR Medical, 2022

      Obrázek reference

      VR Medical je zdravotnický startup z Plzně. Našim úkolem bylo dostat do širokého povědomí firmu se skvělým produktem, známým jen ve velmi úzkých kruzích expertů, bez jasně definované byznysové a mediální strategie, cílů a výrazného brandu. Připravili jsme proto pro VR Medical úvodní workshop, na kterém jsme si vydefinovali základní marketingové a byznysové cíle, brand, corporate identity a přistoupili jsme i k úpravě webu. Původně konzervativní medicínská značka bez výrazu poté prošla výraznou proměnou v uvolněnější vizionářský startupový brand, který je stále relevantní pro lékařské prostředí, ale zároveň známý v investorských kruzích. VR Medical během několika měsíců získal robustní “balení”, které jí od začátku chybělo.

      VR Medical je zdravotnický startup z Plzně. Našim úkolem bylo dostat do širokého povědomí firmu se skvělým produktem, známým jen ve velmi úzkých kruzích expertů, bez jasně definované byznysové a mediální strategie, cílů a výrazného brandu. Připravili jsme proto pro VR Medical úvodní workshop, na kterém jsme si vydefinovali základní marketingové a byznysové cíle, brand, corporate identity a přistoupili jsme i k úpravě webu. Původně konzervativní medicínská značka bez výrazu poté prošla výraznou proměnou v uvolněnější vizionářský startupový brand, který je stále relevantní pro lékařské prostředí, ale zároveň známý v investorských kruzích. VR Medical během několika měsíců získal robustní “balení”, které jí od začátku chybělo.

      https://www.vrmedical.cz/
    • Marketingová strategie pro Contember

      Contember, 2023

      Obrázek reference

      O AI mluví každý. Český startup Contember kromě mluvení taky jednal a svůj nástroj na tvorbu webových aplikací propojil s ChatGPT hned, jak to šlo. Contember Studio má revoluční potenciál nejen pro IT sféru. Nejdřív ale potřeboval marketingovou, go-to-market strategii a PR pokrytí. Společně jsme vydefinovali tři hlavní skupiny uživatelů produktu. Jednalo se o freelance front end developery, inovační a vývojářské agentury a malé a středně velké firmy. Go-to-market strategie zaměřená na tyto skupiny zároveň pomohla redefinovat a ujasnit celou značku a dobře zacílit komunikaci i content.

      O AI mluví každý. Český startup Contember kromě mluvení taky jednal a svůj nástroj na tvorbu webových aplikací propojil s ChatGPT hned, jak to šlo. Contember Studio má revoluční potenciál nejen pro IT sféru. Nejdřív ale potřeboval marketingovou, go-to-market strategii a PR pokrytí. Společně jsme vydefinovali tři hlavní skupiny uživatelů produktu. Jednalo se o freelance front end developery, inovační a vývojářské agentury a malé a středně velké firmy. Go-to-market strategie zaměřená na tyto skupiny zároveň pomohla redefinovat a ujasnit celou značku a dobře zacílit komunikaci i content.

      https://www.contember.com/
  • Webdesign

    • Není nutno nezpívat

      Brainz + Piána na ulici, 2020

      Obrázek reference

      V první vlně covidu jsme chtěli zajímavým způsobem poděkovat všem důležitým profesím i sobě navzájem za ohleduplnost. Vymysleli jsme proto akci “Není nutno nezpívat”. 25. března 2020, přesně ve 12:30 se celé Česko sjednotilo a společně jsme si z oken zazpívali píseň “Není nutno”. K propagaci celé akci ale bylo potřeba připravit také web a vizuál.

      V první vlně covidu jsme chtěli zajímavým způsobem poděkovat všem důležitým profesím i sobě navzájem za ohleduplnost. Vymysleli jsme proto akci “Není nutno nezpívat”. 25. března 2020, přesně ve 12:30 se celé Česko sjednotilo a společně jsme si z oken zazpívali píseň “Není nutno”. K propagaci celé akci ale bylo potřeba připravit také web a vizuál.

    • Web a brand pro sta_ge TBA21

      TBA21, 2020

      Obrázek reference

      Vídeňská nadace TBA21 se rozhodla najít řešení, jak prezentovat umělecká díla online formou. Měli jsme proto možnost podílet se na realizaci online umělecké platformy st_age. St_age je zkratka pro "streaming age". Díla jsou zde prezentována formou časové osy. Integrovaná funkce vyhledávání umožňuje návštěvníkům zkoumat a filtrovat příspěvky a umělecká díla podle klíčových slov a/nebo témat. Návštěvníci mají také možnost podpořit tvůrce či charitativní organizace nebo se jinak zapojit tím, že se spojí s redakčním a produkčním týmem. Technicky vzato je konečný výsledek něco mezi galerií, streamovací službou a knihovnou.

      Vídeňská nadace TBA21 se rozhodla najít řešení, jak prezentovat umělecká díla online formou. Měli jsme proto možnost podílet se na realizaci online umělecké platformy st_age. St_age je zkratka pro "streaming age". Díla jsou zde prezentována formou časové osy. Integrovaná funkce vyhledávání umožňuje návštěvníkům zkoumat a filtrovat příspěvky a umělecká díla podle klíčových slov a/nebo témat. Návštěvníci mají také možnost podpořit tvůrce či charitativní organizace nebo se jinak zapojit tím, že se spojí s redakčním a produkčním týmem. Technicky vzato je konečný výsledek něco mezi galerií, streamovací službou a knihovnou.

  • UX design

    • Web carsharingové platformy HoppyGo

      HoppyGo, 2022

      Obrázek reference

      Pro HoppyGo jsme kompletně přepracovali webové stránky a osvěžili vizuální komunikaci o nové prvky. Vycházeli jsme z vlastního UX výzkumu cílových skupin a jejich potřeb. Na základě tohoto průzkumu jsme vytvořili web, který odráží potřeby zákazníků a pracuje s čitelným dynamickým claimem.

      Pro HoppyGo jsme kompletně přepracovali webové stránky a osvěžili vizuální komunikaci o nové prvky. Vycházeli jsme z vlastního UX výzkumu cílových skupin a jejich potřeb. Na základě tohoto průzkumu jsme vytvořili web, který odráží potřeby zákazníků a pracuje s čitelným dynamickým claimem.

    • Web Národní galerie Praha

      NGP, 2020

      Obrázek reference

      Národní galerie v Praze (NGP) je nejrenomovanější pražskou galerií. Navrhli jsme pro ni proto moderní webové stránky, jejichž středobodem jsou umělecká díla a co nejlepší uživatelská zkušenost. Původní web jsme předělali od základů. Přepracovali jsme informační architekturu a nastavili nový navigační systém.

      Národní galerie v Praze (NGP) je nejrenomovanější pražskou galerií. Navrhli jsme pro ni proto moderní webové stránky, jejichž středobodem jsou umělecká díla a co nejlepší uživatelská zkušenost. Původní web jsme předělali od základů. Přepracovali jsme informační architekturu a nastavili nový navigační systém.

      https://www.ngprague.cz/

Produkce audiovizuálního díla

  • Marketingová strategie AVD

    • Cesta ven

      Moloko film, 2014

      Obrázek reference

      Marketingová a komunikační strategie pro film Petra Václava a produkční společnosti MOLOKO film. Spolupráce zahrnovala tvorbu komunikčních materiálů, tvorbu webových stránek, přípravu a vedení kampaně. Film Cesta ven byl uveden na filmovém festivalu v Canes.

      Marketingová a komunikační strategie pro film Petra Václava a produkční společnosti MOLOKO film. Spolupráce zahrnovala tvorbu komunikčních materiálů, tvorbu webových stránek, přípravu a vedení kampaně. Film Cesta ven byl uveden na filmovém festivalu v Canes.

      https://www.csfd.cz/film/323709-cesta-ven/prehled/
    • IL BOEMO

      Mimesis Film, 2022

      Obrázek reference

      Marketingová a komunikační strategie pro film Petra Václava a produkční společnosti Mimesis Film. Spolupráce zahrnovala tvorbu komunikčních materiálů, tvorbu webových stránek, přípravu a vedení kampaně. Il Boemo je historický film režiséra Petra Václava o životě a tvorbě hudebního skladatele Josefa Myslivečka. Film získal šest cen Český lev za rok 2022.

      Marketingová a komunikační strategie pro film Petra Václava a produkční společnosti Mimesis Film. Spolupráce zahrnovala tvorbu komunikčních materiálů, tvorbu webových stránek, přípravu a vedení kampaně. Il Boemo je historický film režiséra Petra Václava o životě a tvorbě hudebního skladatele Josefa Myslivečka. Film získal šest cen Český lev za rok 2022.

      https://www.csfd.cz/film/710346-il-boemo/prehled/
    • Já Kapitán

      Pilot Film, 2024

      Marketingová a komunikační strategie filmu Mattea Garroneho Já Kapitán pro Českou republiku a distribuční společnosti Pilot Film. Spolupráce zahrnovala tvorbu komunikčních materiálů, tvorbu webových stránek, přípravu a vedení kampaně. Film je mnohokrát mezinárodně oceněný.

      Marketingová a komunikační strategie filmu Mattea Garroneho Já Kapitán pro Českou republiku a distribuční společnosti Pilot Film. Spolupráce zahrnovala tvorbu komunikčních materiálů, tvorbu webových stránek, přípravu a vedení kampaně. Film je mnohokrát mezinárodně oceněný.

      https://www.csfd.cz/film/1378034-ja-kapitan/prehled/