Celostátní galerie kreativců
Celostátní galerie kreativců je databáze kreativních profesionálů, kteří nabízejí služby v oblasti kulturních a kreativních odvětví a jsou připraveni na spolupráci s malými a středními podniky v rámci celostátního dotačního programu Kreativní vouchery. Malé a střední podniky, které se rozhodly zapojit do programu Kreativních voucherů, si pro tuto spolupráci vybírají kreativce v této databázi.
-
-
- Marketingová strategie AVD
EPIC PR jsme založili v roce 2014. Při výběru názvu agentury jsme se inspirovali songem Epic od Faith No More. Protože přesně tak jsme PR vždycky chtěli dělat. Výpravně, kreativně, precizně a hlasitě. Dobrá reputace se buduje roky, někdy i celá desetiletí. Zničit se ale dá v několika vteřinách. Baví nás obě polohy. Pečlivou každodenní prací dlouhodobě a stabilně posilovat brand v očích veřejnosti,
-
- Marketingová strategie AVD
- Marketingové strategie
- Kreativní producent AVD, Showrunner AVD
- Film / Video / Televize
Jako nezávislá producentka vyvíjím filmy všech žánrů. Jako výkonná producentka i jako vedoucí produkce pracuji na filmech všech žánrů. Připravuji a vedu crowdfundingové kampaně. Připravuji festivalové strategie pro krátké filmy. Pomáhám produkčním společnostem navigovat procesy žádostí do programů SKFmg, Creative Europe Media a Eurimage, (pomohla jsem zajistit podporu v celkové výši 335,000 EUR).
-
- Marketingová strategie AVD
Zaměřujeme se na public relations ve filmové, televizní a divadelní oblasti, zastupování umělců, organizaci, produkci a mediální zastoupení kulturních a jiných projektů. Vytváříme mediální strategie, věnujeme se copywritingu, správě sociálních sítí, organizaci tiskových konferencí, premiér, foto i video dokumentaci atd. Motto: Kvalita, kreativita, flexibilita, profesionalita a znalost prostředí.
-
- Kreativní producent AVD, Showrunner AVD
- Marketingová strategie AVD
Absolvent Katedry produkce FAMU zabývající se producenstvím české i zahraniční tvorby, konzulantskou činností v tomto oboru a marketingem. Člen Evropské filmové akademie.
-
- Marketingová strategie AVD
vytvoření marketingové a mediální strategie, zajištění finančních prostředků na výrobu, zajištění mediálních a reklamních partnerů, jednání s televizemi a distributory a následná příprava a realizace projektů, včetně přípravy kampaně a monitoringu.