Celostátní galerie kreativců
Celostátní galerie kreativců je databáze kreativních profesionálů, kteří nabízejí služby v oblasti kulturních a kreativních odvětví a jsou připraveni na spolupráci s malými a středními podniky v rámci celostátního dotačního programu Kreativní vouchery. Malé a střední podniky, které se rozhodly zapojit do programu Kreativních voucherů, si pro tuto spolupráci vybírají kreativce v této databázi.
-
- Módní design
- Fotografie
Vizážista, stylista, fotograf. Prezident Asociace vizážistů a stylistů ČR . S bezmála třicetiletou praxí v oboru. Se zkušenostmi s prací pro Yves Saint Laurent, Dior, dále celou řadu médií a TV, jako napříkald ČT1, ČT2, ČT24, Nova, Prima, Markýza, Metropol TV. Časopisy jako Vogue, Style, Hair and Beauty, Dáma, Marianne, Makeup Magazin, řadou novin a časopisů. S dlouholetou lektorskou činností.
-
-
- Grafický design / branding
- Webdesign
Za dvacet let praxe jsem prošel reklamkou, vydavatelstvím i grafickým studiem. Portfolio mám tudíž poměrně široké a naučil jsem se pracovat tak, abych dostál svému jménu. Zvládnu vše od návrhu firemní identity, vizitek, letáků, plakátů, billboardů, časopisů, knih až po expozice, webové stránky, animované reklamy a videa.
-
- Marketingové strategie
- Online marketing
Baví mě prodej, marketing a reklama. Více jak 15 let pracuji pro velké i malé značky, kterým pomáhám zvyšovat zisky a získávat nové zákazníky. Dokážu odřídit velké kampaně a získat z nich profit. Řeším věci jednoduše a efektivně. Mám nápady a umím je realizovat.
-
- Film / Video / Televize
Žiji v Praze, většinu mé práce tvoří režie, střih a kreativní řízení různorodých projektů. Největší inspiraci nacházím v každodenním životě, jeho obyčejnosti, extravagantnosti i banalitě. Ráda pracuji v širším spektru médií, hledám smysl detailu, občas nadsázku či metaforu. Více na mém profilu www.czova.com
-
- Online marketing
- Marketingové strategie
- Fotografie
Fotografuji nejen reportáže, svatby a portréty, ale zaměřuji se na prezentaci podniků v on-line prostředí a správu sociálních sítí. Do toho spadá produktová, portrétní a stylizovaná fotografie tak, aby co nejvíce přiblížila podnik zákazníkovi a navodila mezi nimi pouto. To celé následně prezentuji s texty na sociálních sítích tak, aby se z podniku stal "přítel" klienta.