Detail kreativce

Zpět na galerii

B tým s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 29377358

Kontakt:

+420608820107

david.gec@btym.cz

O profilu kreativce

Naše kreativní studio založil kolem roku 2010 David Geč a je neodmyslitelně spojené s Brnem. Nechybí nám však odvaha vyvážet naši práci i za hranice, ať už je to Paříž nebo Praha. Hranice pro nás nic neznamenají. Rádi se pohybujeme na hraně, ale ještě raději hranu překonáváme. Klienty ženeme do toho, aby vyzdvihli své jedinečnosti a nebáli se zásadně odlišit od konkurence.

Design & Branding studio

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Jaselská 14
      Brno 60200
    • Kontaktní adresa:

      Jaselská 14
      Brno 60200
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • Fond Proni a porodnice FN Brno: Informativně a přehledně o důležitých otázkách

      Fakultní nemocnice Brno, 2020-2023

      Obrázek reference

      Zrodil se nový nadační fond pomáhající ženám v rozpuku, očekávání i v podzimu života. Nazvali jsme jej jednoduše a výstižně... Proni. Web vysvětluje činnost a umožňuje pomoc. Zároveň však vznikl i web porodnic FN Brno, kde budoucí rodiče přehledně získají všechny podstatné informace o důležitém momentu jejich života. Odkaz na weby: www.porodnicebrno.cz, www.fondproni.cz, www.cermedbrno.cz

      Zrodil se nový nadační fond pomáhající ženám v rozpuku, očekávání i v podzimu života. Nazvali jsme jej jednoduše a výstižně... Proni. Web vysvětluje činnost a umožňuje pomoc. Zároveň však vznikl i web porodnic FN Brno, kde budoucí rodiče přehledně získají všechny podstatné informace o důležitém momentu jejich života. Odkaz na weby: www.porodnicebrno.cz, www.fondproni.cz, www.cermedbrno.cz

    • Vážka: Prezentační web tradičního českého výrobku

      Roll4You s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Neexistuje známějších papírků. Vážkám jsme vytvořili strategii, komunikační koncept, redesign obalů a také web, který by prezentoval všechny výrobky a propojil je s novou kampaňovou komunikací. Ilustrace vhodně doplňují hlavní přínosy produktu nebo třeba výrobní proces. Případovka zde:

      Neexistuje známějších papírků. Vážkám jsme vytvořili strategii, komunikační koncept, redesign obalů a také web, který by prezentoval všechny výrobky a propojil je s novou kampaňovou komunikací. Ilustrace vhodně doplňují hlavní přínosy produktu nebo třeba výrobní proces. Případovka zde:

  • Grafický design / branding

    • Freedom: Život je bohatství

      Freedom Financial Services, 2022

      Obrázek reference

      Společnost Freedom nabízí unikátní produkt - Privátní finanční audit, který eliminuje chyby ve výpočtu státního zabezpečení a přiblíží zákazníky k realizaci jejich finančních cílů. Vizuální identita pracuje s prvky z oboru - linií grafů a linkou, která protkává život. Zkušené a úspěšné lídry společnosti poté skvěle prezentují jejich fotografie. Případovka: https://btym.cz/cs/freedom

      Společnost Freedom nabízí unikátní produkt - Privátní finanční audit, který eliminuje chyby ve výpočtu státního zabezpečení a přiblíží zákazníky k realizaci jejich finančních cílů. Vizuální identita pracuje s prvky z oboru - linií grafů a linkou, která protkává život. Zkušené a úspěšné lídry společnosti poté skvěle prezentují jejich fotografie. Případovka: https://btym.cz/cs/freedom

    • Naturinka: Mýt se krásně

      Naturinka, 2021

      Obrázek reference

      Naturinka je svět voňavých přírodních produktů. Do jejího sortimentu patří tradičně vyráběná mýdla, šampóny a další kosmetika. Celá značka prošla rebrandingem zvýrazňujícím čistotu a přísady. Vedle strategie jsme vytvořili vizuální koncept - desítky obalů, design a obsah webových stránek a výzdobu nové prodejny. Případovka: https://btym.cz/cs/naturinka

      Naturinka je svět voňavých přírodních produktů. Do jejího sortimentu patří tradičně vyráběná mýdla, šampóny a další kosmetika. Celá značka prošla rebrandingem zvýrazňujícím čistotu a přísady. Vedle strategie jsme vytvořili vizuální koncept - desítky obalů, design a obsah webových stránek a výzdobu nové prodejny. Případovka: https://btym.cz/cs/naturinka

  • Marketingové strategie

    • Richard: Život začíná na dně

      Pivovar Richard, 2019

      Stál před námi rebranding celé značky a tedy hlavně pivních etiket. Odkryli jsme příběh světáka a bohéma a dostali ho na etikety. Pivo je o příbězích, a proto je na každé etiketě Richard v jiné roli s jinými rysy. Výsledek naší práce nakonec získal i cenu za nejlepší sérii pivních etiket na světě v soutěži World Beer Awards 2019. Případovka: https://btym.cz/cs/richard

      Stál před námi rebranding celé značky a tedy hlavně pivních etiket. Odkryli jsme příběh světáka a bohéma a dostali ho na etikety. Pivo je o příbězích, a proto je na každé etiketě Richard v jiné roli s jinými rysy. Výsledek naší práce nakonec získal i cenu za nejlepší sérii pivních etiket na světě v soutěži World Beer Awards 2019. Případovka: https://btym.cz/cs/richard

    • Vážka spojuje

      Roll4You s.r.o., 2019-2023

      Obrázek reference

      Dlouhodobě pracujeme s tradičním výrobcem českých balících papírků Vážka. Značce jsme vypracovali značkovou strategii, ze které vycházel komunikační koncept. Kampaň využívá rozmanitosti zákazníků a podání papírků z ruky do ruky s claimem „Vážka spojuje“. Na sociálních sítích pracujeme s upravenými pořekadly podporující tradici výrobku. Případovka: https://btym.cz/cs/vazka

      Dlouhodobě pracujeme s tradičním výrobcem českých balících papírků Vážka. Značce jsme vypracovali značkovou strategii, ze které vycházel komunikační koncept. Kampaň využívá rozmanitosti zákazníků a podání papírků z ruky do ruky s claimem „Vážka spojuje“. Na sociálních sítích pracujeme s upravenými pořekadly podporující tradici výrobku. Případovka: https://btym.cz/cs/vazka