Detail kreativce
B tým s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 29377358
Kontakt:
+420608820107
david.gec@btym.cz
O profilu kreativce
Naše kreativní studio založil kolem roku 2010 David Geč a je neodmyslitelně spojené s Brnem. Nechybí nám však odvaha vyvážet naši práci i za hranice, ať už je to Paříž nebo Praha. Hranice pro nás nic neznamenají. Rádi se pohybujeme na hraně, ale ještě raději hranu překonáváme. Klienty ženeme do toho, aby vyzdvihli své jedinečnosti a nebáli se zásadně odlišit od konkurence.
Design & Branding studio
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Jaselská 14
Brno 60200 -
Kontaktní adresa:
Jaselská 14
Brno 60200
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Fond Proni a porodnice FN Brno: Informativně a přehledně o důležitých otázkách
Fakultní nemocnice Brno, 2020-2023
Zrodil se nový nadační fond pomáhající ženám v rozpuku, očekávání i v podzimu života. Nazvali jsme jej jednoduše a výstižně... Proni. Web vysvětluje činnost a umožňuje pomoc. Zároveň však vznikl i web porodnic FN Brno, kde budoucí rodiče přehledně získají všechny podstatné informace o důležitém momentu jejich života. Odkaz na weby: www.porodnicebrno.cz, www.fondproni.cz, www.cermedbrno.cz
Zrodil se nový nadační fond pomáhající ženám v rozpuku, očekávání i v podzimu života. Nazvali jsme jej jednoduše a výstižně... Proni. Web vysvětluje činnost a umožňuje pomoc. Zároveň však vznikl i web porodnic FN Brno, kde budoucí rodiče přehledně získají všechny podstatné informace o důležitém momentu jejich života. Odkaz na weby: www.porodnicebrno.cz, www.fondproni.cz, www.cermedbrno.cz
-
Vážka: Prezentační web tradičního českého výrobku
Roll4You s.r.o., 2022
Neexistuje známějších papírků. Vážkám jsme vytvořili strategii, komunikační koncept, redesign obalů a také web, který by prezentoval všechny výrobky a propojil je s novou kampaňovou komunikací. Ilustrace vhodně doplňují hlavní přínosy produktu nebo třeba výrobní proces. Případovka zde:
Neexistuje známějších papírků. Vážkám jsme vytvořili strategii, komunikační koncept, redesign obalů a také web, který by prezentoval všechny výrobky a propojil je s novou kampaňovou komunikací. Ilustrace vhodně doplňují hlavní přínosy produktu nebo třeba výrobní proces. Případovka zde:
-
-
Grafický design / branding
-
Freedom: Život je bohatství
Freedom Financial Services, 2022
Společnost Freedom nabízí unikátní produkt - Privátní finanční audit, který eliminuje chyby ve výpočtu státního zabezpečení a přiblíží zákazníky k realizaci jejich finančních cílů. Vizuální identita pracuje s prvky z oboru - linií grafů a linkou, která protkává život. Zkušené a úspěšné lídry společnosti poté skvěle prezentují jejich fotografie. Případovka: https://btym.cz/cs/freedom
Společnost Freedom nabízí unikátní produkt - Privátní finanční audit, který eliminuje chyby ve výpočtu státního zabezpečení a přiblíží zákazníky k realizaci jejich finančních cílů. Vizuální identita pracuje s prvky z oboru - linií grafů a linkou, která protkává život. Zkušené a úspěšné lídry společnosti poté skvěle prezentují jejich fotografie. Případovka: https://btym.cz/cs/freedom
-
Naturinka: Mýt se krásně
Naturinka, 2021
Naturinka je svět voňavých přírodních produktů. Do jejího sortimentu patří tradičně vyráběná mýdla, šampóny a další kosmetika. Celá značka prošla rebrandingem zvýrazňujícím čistotu a přísady. Vedle strategie jsme vytvořili vizuální koncept - desítky obalů, design a obsah webových stránek a výzdobu nové prodejny. Případovka: https://btym.cz/cs/naturinka
Naturinka je svět voňavých přírodních produktů. Do jejího sortimentu patří tradičně vyráběná mýdla, šampóny a další kosmetika. Celá značka prošla rebrandingem zvýrazňujícím čistotu a přísady. Vedle strategie jsme vytvořili vizuální koncept - desítky obalů, design a obsah webových stránek a výzdobu nové prodejny. Případovka: https://btym.cz/cs/naturinka
-
VIM: Na cestě ke vzdělání
Vzdělávací institut pro Moravu, 2022
Středisko služeb školám Jihomoravského kraje atd. atd., krajská příspěvková organizace, potřebovala modernizovat svou komunikaci. Tato organizace se zabývá zejména školením pedagogů, zjednodušením vedení škol a volnočasovými aktivitami studentů. Vytvořili jsme nový název, komunikační koncept a samozřejmě i vizuální identitu. Případovka: https://btym.cz/cs/vim
Středisko služeb školám Jihomoravského kraje atd. atd., krajská příspěvková organizace, potřebovala modernizovat svou komunikaci. Tato organizace se zabývá zejména školením pedagogů, zjednodušením vedení škol a volnočasovými aktivitami studentů. Vytvořili jsme nový název, komunikační koncept a samozřejmě i vizuální identitu. Případovka: https://btym.cz/cs/vim
-
-
Marketingové strategie
-
Richard: Život začíná na dně
Pivovar Richard, 2019
Stál před námi rebranding celé značky a tedy hlavně pivních etiket. Odkryli jsme příběh světáka a bohéma a dostali ho na etikety. Pivo je o příbězích, a proto je na každé etiketě Richard v jiné roli s jinými rysy. Výsledek naší práce nakonec získal i cenu za nejlepší sérii pivních etiket na světě v soutěži World Beer Awards 2019. Případovka: https://btym.cz/cs/richard
Stál před námi rebranding celé značky a tedy hlavně pivních etiket. Odkryli jsme příběh světáka a bohéma a dostali ho na etikety. Pivo je o příbězích, a proto je na každé etiketě Richard v jiné roli s jinými rysy. Výsledek naší práce nakonec získal i cenu za nejlepší sérii pivních etiket na světě v soutěži World Beer Awards 2019. Případovka: https://btym.cz/cs/richard
-
Vážka spojuje
Roll4You s.r.o., 2019-2023
Dlouhodobě pracujeme s tradičním výrobcem českých balících papírků Vážka. Značce jsme vypracovali značkovou strategii, ze které vycházel komunikační koncept. Kampaň využívá rozmanitosti zákazníků a podání papírků z ruky do ruky s claimem „Vážka spojuje“. Na sociálních sítích pracujeme s upravenými pořekadly podporující tradici výrobku. Případovka: https://btym.cz/cs/vazka
Dlouhodobě pracujeme s tradičním výrobcem českých balících papírků Vážka. Značce jsme vypracovali značkovou strategii, ze které vycházel komunikační koncept. Kampaň využívá rozmanitosti zákazníků a podání papírků z ruky do ruky s claimem „Vážka spojuje“. Na sociálních sítích pracujeme s upravenými pořekadly podporující tradici výrobku. Případovka: https://btym.cz/cs/vazka
-