Detail kreativce

Zpět na galerii

Jan Pouznar

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 04542959

Kontakt:

+420734355372

jan@jpmarketing.cz

O profilu kreativce

Je čas na změnu… → Web a brand, který tě dokonale vystihuje. → Tvořím snadno ovladatelné a stručné webové stránky, včetně brand identity, které osloví tvého cílového zákazníka tvojí originalitou značky s jedinečnými službami.

Jp Marketing

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Ke Stražišti 279
      Lukavec 39426
    • Kontaktní adresa:

      Zbuzkova 175/51
      Praha 9 19000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • BlueTide Therapy - Celostní terapie a Čchi-kung

      Alexandra Klozová, 2022-2023

      Obrázek reference

      Kompletní brand identita (název, slogan, logo a favicon, barevná paleta, typografie) včetně vytvoření brand manuálu (popis značky a služeb, archetyp a charakter značky, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, použitelnost loga, formáty a jejich správné využití, výběr a popis barev brandu, zvolený font písma).

      Kompletní brand identita (název, slogan, logo a favicon, barevná paleta, typografie) včetně vytvoření brand manuálu (popis značky a služeb, archetyp a charakter značky, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, použitelnost loga, formáty a jejich správné využití, výběr a popis barev brandu, zvolený font písma).

    • Kořeny Šumavy - Rodinné konstelace a individuální terapie

      Kateřina Fuchsová, 2022-2023

      Obrázek reference

      Kompletní brand identita (název, slogan, logo a favicon, barevná paleta, typografie) včetně vytvoření brand manuálu (popis značky a služeb, archetyp a charakter značky, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, použitelnost loga, formáty a jejich správné využití, výběr a popis barev brandu, zvolený font písma).

      Kompletní brand identita (název, slogan, logo a favicon, barevná paleta, typografie) včetně vytvoření brand manuálu (popis značky a služeb, archetyp a charakter značky, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, použitelnost loga, formáty a jejich správné využití, výběr a popis barev brandu, zvolený font písma).

  • Webdesign

    • BlueTide Therapy - Celostní terapie a Čchi-kung

      Alexandra Klozová, 2022-2023

      Obrázek reference

      Tvorba webových stránek od A do Z - struktura a koncept webu, návrh designu dle brand identity, úprava textů, finální verze webu pro PC a mobil. ‎ ‎ ‎www.bluetide.cz

      Tvorba webových stránek od A do Z - struktura a koncept webu, návrh designu dle brand identity, úprava textů, finální verze webu pro PC a mobil. ‎ ‎ ‎www.bluetide.cz

    • Dejfit - Dámský fitness klub

      AMORESFIT s.r.o., 2022-2023

      Obrázek reference

      Tvorba webových stránek od A do Z - struktura a koncept webu, návrh designu dle brand identity, úprava textů, finální verze webu pro PC a mobil. ‎ ‎ ‎www.dejfit.cz

      Tvorba webových stránek od A do Z - struktura a koncept webu, návrh designu dle brand identity, úprava textů, finální verze webu pro PC a mobil. ‎ ‎ ‎www.dejfit.cz