Detail kreativce
Adéla Geislerová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 17254094
Kontakt:
Adéla Geislerová
+420 605 292 783
adela@adeldesign.cz
O profilu kreativce
Jsem kreativec zabývající se již 20 let brandingem, vizuální identitou a s tím spojenými kreativními koncepty. Nejradši tvořím ucelené identity značek jejich ducha, emoce a pocity, které pak jdou do dalších formátů. Tvořím loga, vizuální styl značky, weby, katalogy ale i magazíny či knihy. Vyhovuje mi dlouhodobá spolupráce, která dává smysl.
Adéla Geislerová
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Sosnová 671/17
Brno 63700 -
Kontaktní adresa:
Sosnová 671/17
Brno 63700
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Design služeb
-
ČESKÝ SQUASH
Agentura Aetna, 2023
„Design knihy propojuje červená linie, tak typická pro squash. Nese se od gumičky na přebalu přes linii u předsádek až po podtržítka v běžných textech. Zvláštností a zároveň odvahou:) zákazníka bylo odsouhlasit sazbu u rozhovorů bez klasických mezer mezi otázky a odpověďmi. Využila jsem počátečního písmene osobnosti se kterou byl rozhovor veden a to stejné i u redakčních otázek, které jsem pouze ztučnila. I přesto zůstala typografie neobyčejně příjemně čitelná a zároveň poutavá. Další ze zajímavých sekcí, které bylo třeba vyřešit byly Story -jedná se o aktuální hráče a proto jsem jim propůjčila dynamičtější design v podobě "obouchané zdi" s jejich počátečním písmenem. Funguje také skvěle jako překvapivý moment v knize ve které se rozhodně nenudíte a láká vás číst dále.“ Sportovci a tabulky! jak jinak:) Tato sekce dostala celočervené provedení, takže ji v knize opravdu bleskurychle najdete. Navíc každá tato strana obsahuje další přehledné navigační prvky, díky nimž se rychle zorientujete. Velmi ráda bych vyzdvihla skutečný nadhled zákazníka, který knihu nechal v podobě, jak byla navržena. Proto také mohla vzniknout publikace tak krásná plná skvělého obsahu, kterou zajistila a napsala Strategicko-kreativní agentura Aetna a ze které máme všichni radost! Včetně skvělých ohlasů nyní už nejen ze squashového prostředí, ale také ocenění profesionály z největší české soutěže Česka Zlatý středník, kde kniha získala 1. místo v sekci Ročenka, brožura, katalog, což mne a celý tým, který na knize pracoval nesmírně těší!
„Design knihy propojuje červená linie, tak typická pro squash. Nese se od gumičky na přebalu přes linii u předsádek až po podtržítka v běžných textech. Zvláštností a zároveň odvahou:) zákazníka bylo odsouhlasit sazbu u rozhovorů bez klasických mezer mezi otázky a odpověďmi. Využila jsem počátečního písmene osobnosti se kterou byl rozhovor veden a to stejné i u redakčních otázek, které jsem pouze ztučnila. I přesto zůstala typografie neobyčejně příjemně čitelná a zároveň poutavá. Další ze zajímavých sekcí, které bylo třeba vyřešit byly Story -jedná se o aktuální hráče a proto jsem jim propůjčila dynamičtější design v podobě "obouchané zdi" s jejich počátečním písmenem. Funguje také skvěle jako překvapivý moment v knize ve které se rozhodně nenudíte a láká vás číst dále.“ Sportovci a tabulky! jak jinak:) Tato sekce dostala celočervené provedení, takže ji v knize opravdu bleskurychle najdete. Navíc každá tato strana obsahuje další přehledné navigační prvky, díky nimž se rychle zorientujete. Velmi ráda bych vyzdvihla skutečný nadhled zákazníka, který knihu nechal v podobě, jak byla navržena. Proto také mohla vzniknout publikace tak krásná plná skvělého obsahu, kterou zajistila a napsala Strategicko-kreativní agentura Aetna a ze které máme všichni radost! Včetně skvělých ohlasů nyní už nejen ze squashového prostředí, ale také ocenění profesionály z největší české soutěže Česka Zlatý středník, kde kniha získala 1. místo v sekci Ročenka, brožura, katalog, což mne a celý tým, který na knize pracoval nesmírně těší!
-
Design a sazba časopisu Okamžik, idea knihařského zpracování strategicko-kreativní agentury Aetna
Aetna - Strategicko kreativní agentura, 2022
Obálka byla inspirována samotným názvem Okamžik na kterou navazovala konference "MRK", která byla součástí oslav agentury. Publikace inspirativních rozhovorů je tvořena zatištěnou perleťovou/metalickou obálkou, která tvoří na světle zajímavé odlesky (navazuji na okamžik/mrk/lesk-pomíjivost okamžiku). Vnitřní strany jsou naopak zatištěny na matnou křídu. Jelikož bylo potřeba dostat hodně zajímavých textů do samotných rozhovorů, hledala jsem vizuální cestu zpracování přes netradiční typografii. Tato vizuální hra s detaily a strukturami textu rozhovory skvěle vyzdvihla a doplnila. Žádné jiné grafiky již nebyly potřeba. Síla typografie :) A jako třešnička na dortu je samotné ocenění, za nejlepší B2B magazín roku 2023, které jsme získali v soutěži Fenix content marketing awards! Společně s Agenturou Aetna, která vytvořila jako vždy skvělý obsah! Díky!
Obálka byla inspirována samotným názvem Okamžik na kterou navazovala konference "MRK", která byla součástí oslav agentury. Publikace inspirativních rozhovorů je tvořena zatištěnou perleťovou/metalickou obálkou, která tvoří na světle zajímavé odlesky (navazuji na okamžik/mrk/lesk-pomíjivost okamžiku). Vnitřní strany jsou naopak zatištěny na matnou křídu. Jelikož bylo potřeba dostat hodně zajímavých textů do samotných rozhovorů, hledala jsem vizuální cestu zpracování přes netradiční typografii. Tato vizuální hra s detaily a strukturami textu rozhovory skvěle vyzdvihla a doplnila. Žádné jiné grafiky již nebyly potřeba. Síla typografie :) A jako třešnička na dortu je samotné ocenění, za nejlepší B2B magazín roku 2023, které jsme získali v soutěži Fenix content marketing awards! Společně s Agenturou Aetna, která vytvořila jako vždy skvělý obsah! Díky!
-
-
Grafický design / branding
-
Jazykové karty Odd One Out / logotyp, vizuální styl, produktový design a webdesign
Sylvie Novotná, 2022
Mým úkolem bylo vytvořit značku zajíčka tak, aby byl nadčasový, vhodný pro věkovou skupinu 3-99 let, vizuálně silný a nezaměnitelný. Jako bonus se samotná značka/králíček stal i průvodcem samotných karet. Vizuální podoba králíčka ctí myšlenku hry = jedno slovo musí z kola ven/v našem případě do díry:) Je funkčním průvodcem všech karet. Na zadní straně každé karty v krátké větě králíček prozradí správnou odpověď, proč dané slovo do skupiny nepatří. Barevně poutavé karty udrží postřeh žáka či dítěte a zábavnou hrou procvičí či rozšíří jeho slovní zásobu. Webové stránky graficky navazují na vizuální styl. Jsou vystaveny na platformě shoptet.
Mým úkolem bylo vytvořit značku zajíčka tak, aby byl nadčasový, vhodný pro věkovou skupinu 3-99 let, vizuálně silný a nezaměnitelný. Jako bonus se samotná značka/králíček stal i průvodcem samotných karet. Vizuální podoba králíčka ctí myšlenku hry = jedno slovo musí z kola ven/v našem případě do díry:) Je funkčním průvodcem všech karet. Na zadní straně každé karty v krátké větě králíček prozradí správnou odpověď, proč dané slovo do skupiny nepatří. Barevně poutavé karty udrží postřeh žáka či dítěte a zábavnou hrou procvičí či rozšíří jeho slovní zásobu. Webové stránky graficky navazují na vizuální styl. Jsou vystaveny na platformě shoptet.
-
MyBox charging stations / logotyp a vizuální identita
Elexim s.r.o, 2021
Pro společnost ELEXIM jsem zpracovala vizuální identitu individuálních dobíjecích stanic. Cílový zákazník byl definován jako vyšší střední třída a proto jsem si dovolila pracovat s luxusnější tlumenější barevností. Dále u produktových leafletů pracujeme s jednostranně metalickým papírem (kovový vzhled-navazující na samotnou stanici) pro odlišení od konkurence, ale zároveň i pro jedinečnost a zapamatovatelnost.
Pro společnost ELEXIM jsem zpracovala vizuální identitu individuálních dobíjecích stanic. Cílový zákazník byl definován jako vyšší střední třída a proto jsem si dovolila pracovat s luxusnější tlumenější barevností. Dále u produktových leafletů pracujeme s jednostranně metalickým papírem (kovový vzhled-navazující na samotnou stanici) pro odlišení od konkurence, ale zároveň i pro jedinečnost a zapamatovatelnost.
-
VAVAVOOM PERFUMERY / logotyp, vizuální styl
Vavavoom Perfumery, 2016
Logotyp a vizuální styl pro jedinečnou niche parfumerii, která provoněla Radnickou ulici exotickým aroma ze všech koutů světa. Připravovala jsem celkový vizuální styl značky od logotypu přes vizuální styl včetně výběrů exkluzivních papírů, které umocňují exkluzivitu značky čímž si také hýčkáme své zákazníky.
Logotyp a vizuální styl pro jedinečnou niche parfumerii, která provoněla Radnickou ulici exotickým aroma ze všech koutů světa. Připravovala jsem celkový vizuální styl značky od logotypu přes vizuální styl včetně výběrů exkluzivních papírů, které umocňují exkluzivitu značky čímž si také hýčkáme své zákazníky.
-
ZON limonády Třebíč / redesign nápojových etiket
ZON, spol.sro., 2016
Začali jsme u redesignu limonád, kdy jsme na krásné klasické lahve začali vracet také tradiční grafické prvky. A přes sirupy jsme se dostali třeba až na POS a POP materiály. Vypracovaná byla postupně celá kolekce produktů. Došlo také k vytvoření ilustrací a motivů příchutí na míru, které značka ZON nabízí.
Začali jsme u redesignu limonád, kdy jsme na krásné klasické lahve začali vracet také tradiční grafické prvky. A přes sirupy jsme se dostali třeba až na POS a POP materiály. Vypracovaná byla postupně celá kolekce produktů. Došlo také k vytvoření ilustrací a motivů příchutí na míru, které značka ZON nabízí.
-
-
Webdesign
-
Perfect Visage / logotyp, vizuání styl a web
Perfect Visage, 2022
„Jemnost, péče, preciznost a dokonalost medicinského provedení. To vše odráží perfektní ruce a šikovnost lékařky MUDr. Terezy Kadeřábkové v její profesi v oblasti Estetické medicíny. Proto jsem hledala prvky, které tyto vlastnosti budou reflektovat." Pro kliniku vzniklo nejen logo, ale celkový vizuální styl v podobě vizitek, letáků, voucherů... Zároveň byl vytvořen i web, který je pro klientky studnicí informací o daných zákrocích. Stal se velmi úspěšným a klienty velmi užívaným nástrojem pro první komunikaci s klinikou.
„Jemnost, péče, preciznost a dokonalost medicinského provedení. To vše odráží perfektní ruce a šikovnost lékařky MUDr. Terezy Kadeřábkové v její profesi v oblasti Estetické medicíny. Proto jsem hledala prvky, které tyto vlastnosti budou reflektovat." Pro kliniku vzniklo nejen logo, ale celkový vizuální styl v podobě vizitek, letáků, voucherů... Zároveň byl vytvořen i web, který je pro klientky studnicí informací o daných zákrocích. Stal se velmi úspěšným a klienty velmi užívaným nástrojem pro první komunikaci s klinikou.
-
Prostě Šťastná
Klára Šťastná, 2021
Grafické zpracování logotypu a následná práce na webu byla s klientkou laděna do nejmenších detailů. Stejně tak dokonalá bude vaše svatba, večírek nebo firemní akce, vše dotaženo do posledního detailu! Zde jsem připravovala logotyp nově vzniklé značky Prostě Šťastná a na jejím celkovém vizuálním stylu, které jsme přetavili také do poutavého webdesignu, kde se každá nevěsta může začíst a inspirovat jedinečnými svatbami. www.prostestastna.cz
Grafické zpracování logotypu a následná práce na webu byla s klientkou laděna do nejmenších detailů. Stejně tak dokonalá bude vaše svatba, večírek nebo firemní akce, vše dotaženo do posledního detailu! Zde jsem připravovala logotyp nově vzniklé značky Prostě Šťastná a na jejím celkovém vizuálním stylu, které jsme přetavili také do poutavého webdesignu, kde se každá nevěsta může začíst a inspirovat jedinečnými svatbami. www.prostestastna.cz
-