Detail kreativce
Lukáš Hladeček
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 72220902
Kontakt:
Zuzana Houdek Čermáková
+420 775 393 927
info@neologic.cz
O profilu kreativce
Pomáháme malým a středním firmám. Krok za krokem zlepšujeme systematicky váš online marketing. Postaráme se o výrobu a údržbu vašeho webu, včetně tvorby textů, grafiky, kódu, UX, napojení analytických nástrojů, SEO a následné propagace pomocí PPC reklam. Pomůžeme také s tvorbou tiskovin, návrhem loga a firemní identity. Máme za sebou desítky let zkušeností a mnoho spokojených zákazníků.
Tým seniorních specialistů Neologic
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Dvořákova 703/4
Karlovy Vary 360 17 -
Kontaktní adresa:
Dvořákova 703/4
Karlovy Vary 360 17
Karlovarský kraj
-
-
-
Provozovna:
Londýnská 254/7
Praha
Hlavní město Praha
Lukáš Hladeček
+420 604 139 819
info@neologic.cz
-
Provozovna:
Teplého 1398
Pardubice
Pardubický kraj
Lukáš Hladeček
+420 604 139 819
info@neologic.cz
-
Provozovna:
Třída Jiřího Pelikána 1388/11
Olomouc
Olomoucký kraj
Lukáš Hladeček
+420 604 139 819
info@neologic.cz
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
ACUVUE - kontaktní čočky novýma očima
Johnson & Johnson, 09/2022
Pro značku ACUVUE jsme v rámci výběrového řízení připravili návrh koncepce jednotného stylu propagace kontaktních čoček. Ten měl být primárně cílen na nové uživatele. Úkolem bylo prezentovat svobodu a možnosti, které kontaktní čočky nabízí, spolu s životním stylem a situacemi, které jsou mladým lidem blízké. Hledali jsme situace, při kterých by brýle mohly být komplikací. Hrdí jsme také na silné emoční propojení nadpisů a vizuálu s tématem kontaktních čoček a zraku obecně. Využití: příspěvky na sociálních sítích, bannery, billboardy, letáky.
Pro značku ACUVUE jsme v rámci výběrového řízení připravili návrh koncepce jednotného stylu propagace kontaktních čoček. Ten měl být primárně cílen na nové uživatele. Úkolem bylo prezentovat svobodu a možnosti, které kontaktní čočky nabízí, spolu s životním stylem a situacemi, které jsou mladým lidem blízké. Hledali jsme situace, při kterých by brýle mohly být komplikací. Hrdí jsme také na silné emoční propojení nadpisů a vizuálu s tématem kontaktních čoček a zraku obecně. Využití: příspěvky na sociálních sítích, bannery, billboardy, letáky.
-
BOHEMIAN ESTATES - logo a vizuální identita
Bohemian Estates International, s.r.o., 10/2016
Starší práce, která uzrála jako víno. Pro skvělého pana Novotného a jeho nadšený tým realitních specialistů jsme připravili zcela novou vizuální identitu, která měla vyzařovat solidnost, jistotu a sebevědomí. Kombinace úvodních písmen B a E dala vzniknout symetrickému, minimalistickému a přesto výraznému symbolu, který podtrhla čistá typografie logotypu a námořní modř (nejen proto, že pan Novotný miluje moře a lodě).
Starší práce, která uzrála jako víno. Pro skvělého pana Novotného a jeho nadšený tým realitních specialistů jsme připravili zcela novou vizuální identitu, která měla vyzařovat solidnost, jistotu a sebevědomí. Kombinace úvodních písmen B a E dala vzniknout symetrickému, minimalistickému a přesto výraznému symbolu, který podtrhla čistá typografie logotypu a námořní modř (nejen proto, že pan Novotný miluje moře a lodě).
-
FREYA - logo logistického softwaru
SolverTech, s.r.o., 05/2023
Jsme hrdí, že jsme mohli být u toho, když se z party několika kluků s nápadem zrodila firma SolverTech, která je v současnosti jedničkou v oblasti optimalizace rozvozových tras. Do portfolia jejich produktů nedávno přibyla FREYA, nástroj, který koordinuje dispečery, dopravce a manažery. A nový produkt si žádá nové logo. Nebylo snadné přijít s nápadem, který by spojoval výhody typografického loga a jasného samostatně stojícího symbolu. Nakonec se povedlo. Písmeno F zapadá do textu a neruší ho. Zároveň nabízí minimalistickou metaforu dvou cest, které se spojují do dvouproudé silnice. To vše navázáno na vizuální styl SolverTechu. My jsme spokojeni, klient také :)
Jsme hrdí, že jsme mohli být u toho, když se z party několika kluků s nápadem zrodila firma SolverTech, která je v současnosti jedničkou v oblasti optimalizace rozvozových tras. Do portfolia jejich produktů nedávno přibyla FREYA, nástroj, který koordinuje dispečery, dopravce a manažery. A nový produkt si žádá nové logo. Nebylo snadné přijít s nápadem, který by spojoval výhody typografického loga a jasného samostatně stojícího symbolu. Nakonec se povedlo. Písmeno F zapadá do textu a neruší ho. Zároveň nabízí minimalistickou metaforu dvou cest, které se spojují do dvouproudé silnice. To vše navázáno na vizuální styl SolverTechu. My jsme spokojeni, klient také :)
-
MECHANEO - logo a vizuální identita
Happy Tools s.r.o., 10/2022
Vytvořili jsme logo a vizuální styl pro e-shop zaměřený na prodej profesionálního nářadí, hobby nářadí, zahradní techniky, čisticí techniky a spotřebního materiálu. Cílem bylo vytvořit robustní ale přátelský vizuální styl s osobitým symbolem a v barvách, které budou v rámci segmentu snadno odlišitelné.
Vytvořili jsme logo a vizuální styl pro e-shop zaměřený na prodej profesionálního nářadí, hobby nářadí, zahradní techniky, čisticí techniky a spotřebního materiálu. Cílem bylo vytvořit robustní ale přátelský vizuální styl s osobitým symbolem a v barvách, které budou v rámci segmentu snadno odlišitelné.
-
VÝTAHY MICHÁLEK - potisk auta
VÝTAHY MICHÁLEK s.r.o., 01/2024
Pan Michálek nás požádal o návrh polepu jeho firemních aut. Jeho specifickým přáním bylo, aby auta byla "nepřehlédnutelná". Vyšli jsme z tvaru klientova loga. Podle jeho reakce na výsledek soudíme, že se nám to povedlo: "Za mne super, jednoduché a přitom úderné. Už se těším, až budou auta lítat po městě. :-)" To i my. Rádi jsme pomohli.
Pan Michálek nás požádal o návrh polepu jeho firemních aut. Jeho specifickým přáním bylo, aby auta byla "nepřehlédnutelná". Vyšli jsme z tvaru klientova loga. Podle jeho reakce na výsledek soudíme, že se nám to povedlo: "Za mne super, jednoduché a přitom úderné. Už se těším, až budou auta lítat po městě. :-)" To i my. Rádi jsme pomohli.
-
-
Marketingové strategie
-
Webdesign
-
ADMISTAR - prezentační microsite
Hana Hellerová Chládková, 01/2024
Jsou projekty, které vás baví, i když nejsou největší. Někdy je to tématem, jindy osobností zadavatelky. Vymýšlet pro Hanku a její tým jméno obchodní značky, logo a nakonec i vytvořit webovou stránku byla radost. Velice rychle jsme se shodli na barvách a vyznění celého projektu. Navíc Hanka dodala kvalitní podklady a jasnou představu, takže grafika webu se dělala sama. A mimochodem, jestli hledáte skvělou virtuální asistentku, tak vřele doporučujeme.
Jsou projekty, které vás baví, i když nejsou největší. Někdy je to tématem, jindy osobností zadavatelky. Vymýšlet pro Hanku a její tým jméno obchodní značky, logo a nakonec i vytvořit webovou stránku byla radost. Velice rychle jsme se shodli na barvách a vyznění celého projektu. Navíc Hanka dodala kvalitní podklady a jasnou představu, takže grafika webu se dělala sama. A mimochodem, jestli hledáte skvělou virtuální asistentku, tak vřele doporučujeme.
-
DESCOR INTERIÉRY - web interiérového studia
Descor interiéry s.r.o., 10/2019
Vrtačku jsem držel v ruce dvakrát. Poprvé jsem si vyrazil zub a podruhé vyrazili mě z práce. Možná proto chovám až nábožný respekt k lidem, kteří se živí rukama a tvoří něco víc než kaluž krve na podlaze. Pánové z Descoru dělají krásné kuchyně, umyvadla a zasedačky z umělého kamene. Jak to vím? Jednu takovou kuchyň mám doma. A tak jsme jim na oplátku vytvořili web od UX přes grafiku, texty až po samotný kód. Jestli budete chtít také kuchyň, budete si muset počkat, mají většinou plno. Takže web asi funguje dobře. :)
Vrtačku jsem držel v ruce dvakrát. Poprvé jsem si vyrazil zub a podruhé vyrazili mě z práce. Možná proto chovám až nábožný respekt k lidem, kteří se živí rukama a tvoří něco víc než kaluž krve na podlaze. Pánové z Descoru dělají krásné kuchyně, umyvadla a zasedačky z umělého kamene. Jak to vím? Jednu takovou kuchyň mám doma. A tak jsme jim na oplátku vytvořili web od UX přes grafiku, texty až po samotný kód. Jestli budete chtít také kuchyň, budete si muset počkat, mají většinou plno. Takže web asi funguje dobře. :)
-
SOLVERTECH - mnohojazyčný robustní web
SolverTech s.r.o., 7/2020
SolverTech pomáhá dispečerům plánovat nejúspornější rozvozové trasy pro řidiče a tím šetří firmám nemalé peníze a čas. Ekonomické, ekologické. A SolverTech to umí asi nejlépe v Česku. Jinak by si jejich služby nevybrala Alza, Mall, Liftago, Česká pošta a mnoho dalších velikánů. A SolverTech si vybral ke spolupráci v oblasti marketingu nás. Spolupracujeme téměř od počátku. Dali jsme logo SolverTechu i jeho produktu FREYA, definovali jeho vizuální komunikační styl, vytvořili spousty podkladů pro výstavu, včetně designu výstavního stánku. A především web. Od úvodních analýz přes návrh struktury, analýzu klíčových slov pro SEO, texty (a že jich bylo), grafiku a kódování a nasazení analytických nástrojů. Web pravidelně aktualizujeme, zálohujeme a staráme se o jeho bezpečnost. Píšeme články na blog. Prostě marketing od A do Z. Je krásné vidět, jak Solvertech roste a sílí, a to především zásluhou jejich skvělých produktů.
SolverTech pomáhá dispečerům plánovat nejúspornější rozvozové trasy pro řidiče a tím šetří firmám nemalé peníze a čas. Ekonomické, ekologické. A SolverTech to umí asi nejlépe v Česku. Jinak by si jejich služby nevybrala Alza, Mall, Liftago, Česká pošta a mnoho dalších velikánů. A SolverTech si vybral ke spolupráci v oblasti marketingu nás. Spolupracujeme téměř od počátku. Dali jsme logo SolverTechu i jeho produktu FREYA, definovali jeho vizuální komunikační styl, vytvořili spousty podkladů pro výstavu, včetně designu výstavního stánku. A především web. Od úvodních analýz přes návrh struktury, analýzu klíčových slov pro SEO, texty (a že jich bylo), grafiku a kódování a nasazení analytických nástrojů. Web pravidelně aktualizujeme, zálohujeme a staráme se o jeho bezpečnost. Píšeme články na blog. Prostě marketing od A do Z. Je krásné vidět, jak Solvertech roste a sílí, a to především zásluhou jejich skvělých produktů.
-
TOKENS FOR MTG - e-shop s herními doplňky
Štefan Čonka, 08/2018
Když se na vás obrátí kamarád, že potřebuje grafiku na e-shop s doplňky pro hru, u které jste se společně vztekali v pubertálních letech, odmítnutí nepřipadá v úvahu. Co začalo jako skromný nápad, je dnes úspěšný projekt s celosvětovým dosahem. S kartami z tohoto e-shopu hrají lidé od Japonska po Brazílii. A nejen to. Projekt vyhledává a popularizuje mladé nadějné ilustrátory z celého světa. A protože jsou krásné ilustrace na webu tím hlavním, soustředili jsme se na minimalistický design, který jim svou grafikou nebude konkurovat a zároveň bude maximálně intuitivní. Úspěch projektu a trvající přátelství se zadavatelem naznačují, že náš přístup byl správný.
Když se na vás obrátí kamarád, že potřebuje grafiku na e-shop s doplňky pro hru, u které jste se společně vztekali v pubertálních letech, odmítnutí nepřipadá v úvahu. Co začalo jako skromný nápad, je dnes úspěšný projekt s celosvětovým dosahem. S kartami z tohoto e-shopu hrají lidé od Japonska po Brazílii. A nejen to. Projekt vyhledává a popularizuje mladé nadějné ilustrátory z celého světa. A protože jsou krásné ilustrace na webu tím hlavním, soustředili jsme se na minimalistický design, který jim svou grafikou nebude konkurovat a zároveň bude maximálně intuitivní. Úspěch projektu a trvající přátelství se zadavatelem naznačují, že náš přístup byl správný.
-
VIVIO - prezentační web PPC agentury
Vivio agency s.r.o., 03/2021
Jana Poláková je usměvavá energická dáma, která složila tým špičkových PPC specialistů, ze kterých doslova srší radost ze života a práce. A přesně tak měl působit i nový web jejich značky VIVIO. Tedy energický, zároveň však racionální a informačně bohatý. Jsme moc rádi, že si VIVIO vybralo nás, abychom jejich vizi a vášeň promítli do jejich webdesignu, který bude v digitálním světě jejich velvyslancem.
Jana Poláková je usměvavá energická dáma, která složila tým špičkových PPC specialistů, ze kterých doslova srší radost ze života a práce. A přesně tak měl působit i nový web jejich značky VIVIO. Tedy energický, zároveň však racionální a informačně bohatý. Jsme moc rádi, že si VIVIO vybralo nás, abychom jejich vizi a vášeň promítli do jejich webdesignu, který bude v digitálním světě jejich velvyslancem.
-
-
UX design
-
Práce s texty
-
Online marketing