Detail kreativce
Relative design s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 27677028
Kontakt:
Jiřina Smetanová
+420607600770
smetanova@relative.cz
O profilu kreativce
Specializujeme se na dlouhodobou firemní komunikaci, externí a interní, která zahrnuje reklamu, marketingové strategie a realizace, ale také výrobu reklamních nosičů a reklamních produktů. Nejsme pouze agentura, která marketingovou komunikaci realizuje, ale také ji plánuje a vyhodnocuje. Jsme partnery a spolutvůrci byznysu našich klientů.
Relative design - marketing, který funguje
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Komenského nám. 141/5
Třebíč 67401 -
Kontaktní adresa:
Komenského nám. 141/5
Třebíč 67401
Kraj Vysočina
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Monti – vize, cíle, marketingová strategie
MONTI SYSTEMS, s.r.o., 2020 - 2023
Pro klienta – vývojáře moderních technologií pro čerpací stanice jsme vytvořili strategické firemní dokumenty od nezbytných Vizí a firemních cílů po marketingovou strategii a akční plán potřebných pro realizaci propagace, která bude funkční včetně konkrétních nástrojů, kanálů, harmonogram a budgetu.
Pro klienta – vývojáře moderních technologií pro čerpací stanice jsme vytvořili strategické firemní dokumenty od nezbytných Vizí a firemních cílů po marketingovou strategii a akční plán potřebných pro realizaci propagace, která bude funkční včetně konkrétních nástrojů, kanálů, harmonogram a budgetu.
-
Online marketing
-
DENT UNIT – viditelnost webu pod kontrolou
DENT UNIT s.r.o., 2021-2023
Pro klienta – klíčový dodavatel stomatologického vybavení využil našich služeb v oblasti online komunikace v podobě kombinace SEO, sledování konkurence a placené internetové reklamy s využitím - Oborového přehledu klienta - Nástroje Collabim a sledování vývoje pozic vybraných klíčových slov - SEO - PPC
Pro klienta – klíčový dodavatel stomatologického vybavení využil našich služeb v oblasti online komunikace v podobě kombinace SEO, sledování konkurence a placené internetové reklamy s využitím - Oborového přehledu klienta - Nástroje Collabim a sledování vývoje pozic vybraných klíčových slov - SEO - PPC
-
ZS Dynín – online marketing
Zemědělské služby Dynín a.s., 2020 - 2023
Pro klienta – výrobce krmiv pro hospodářská zvířata jsme navrhli a realizujeme od počátku roku 2023 online služby v podobě: - Brand kampaně pro zvyšování povědomí - Kampaně akviziční a pro vyvolání zájmu - Kampaně remarketingové z kategorií - Vyhledávací kampaň na konkrétní klíčová slova - PR články (remarketing z top funnelu) - SEO - Linkbuilding - Facebook kampaně - Práce s videi - Mailing
Pro klienta – výrobce krmiv pro hospodářská zvířata jsme navrhli a realizujeme od počátku roku 2023 online služby v podobě: - Brand kampaně pro zvyšování povědomí - Kampaně akviziční a pro vyvolání zájmu - Kampaně remarketingové z kategorií - Vyhledávací kampaň na konkrétní klíčová slova - PR články (remarketing z top funnelu) - SEO - Linkbuilding - Facebook kampaně - Práce s videi - Mailing
-
-
UX design
-
dentunit.cz - jednoduché a efektivní UX
DENT UNIT s.r.o., 2023
Naopak, pokud klient potřebuje jednoduše a rychle funkční web, který není zásadním kanálem jeho business modelu. Pak není účelné tvořit náročný a komplikovaný UX ve formě protypů a sofistikovaných drátěných modelů. Ale jdeme na to selským rozumem. Díky tomu vzniká ekonomicky výhodná forma redesignu webu v podobě wireframu začleněného do printscreenů. Samozřejmě nechybí ověření s cílovou skupinou, zda jsou splněny podmínky potřebné informovanosti. Efektivně, kreativně a hlavně lowcostově pojatý UX design je také možný. Pozor, je ale potřeba vnímat souvislosti a nutnost toho, jaký cíl má váš web splňovat.
Naopak, pokud klient potřebuje jednoduše a rychle funkční web, který není zásadním kanálem jeho business modelu. Pak není účelné tvořit náročný a komplikovaný UX ve formě protypů a sofistikovaných drátěných modelů. Ale jdeme na to selským rozumem. Díky tomu vzniká ekonomicky výhodná forma redesignu webu v podobě wireframu začleněného do printscreenů. Samozřejmě nechybí ověření s cílovou skupinou, zda jsou splněny podmínky potřebné informovanosti. Efektivně, kreativně a hlavně lowcostově pojatý UX design je také možný. Pozor, je ale potřeba vnímat souvislosti a nutnost toho, jaký cíl má váš web splňovat.
-
Monti.cz UX design
MONTI SYSTEMS s.r.o., 2021
Pro náročného klienta, který je technologickým leaderem ve svém oboru jsme v rámci výroby nového webu připravovali i UX design. Protože web není jen o tom, že se tam „pověsí nějaké“ informace, ale dobře promyšlená architektura a hlavně uživatelská přívětivost, efektivnost a komfort je zásadní proto, aby web plnil svůj účel do puntíku. Tedy před grafickými návrhy webu probíhal sofistikovaný proces, díky kterému mohl vzniknout funkční web. A čemu konkrétně jsme se věnovali? - Průzkum u cílové skupiny, který zajistil to, že na webu nechybí potřebné oddíly a jsou koncipovány podle priorit, které upřednostňuje potenciální zákazník. - Při tvorbě prototypu docházelo k ověřování smysluplnosti poskládaného obsahu a snadnému pochopení cesty k poptávce produktů a služeb. - Po ověřování mohl vzniknout interaktivní wireframe, díky kterému mohly být vytvořeny i grafické návrhy webu jako takového pro veřejnou podobu.
Pro náročného klienta, který je technologickým leaderem ve svém oboru jsme v rámci výroby nového webu připravovali i UX design. Protože web není jen o tom, že se tam „pověsí nějaké“ informace, ale dobře promyšlená architektura a hlavně uživatelská přívětivost, efektivnost a komfort je zásadní proto, aby web plnil svůj účel do puntíku. Tedy před grafickými návrhy webu probíhal sofistikovaný proces, díky kterému mohl vzniknout funkční web. A čemu konkrétně jsme se věnovali? - Průzkum u cílové skupiny, který zajistil to, že na webu nechybí potřebné oddíly a jsou koncipovány podle priorit, které upřednostňuje potenciální zákazník. - Při tvorbě prototypu docházelo k ověřování smysluplnosti poskládaného obsahu a snadnému pochopení cesty k poptávce produktů a služeb. - Po ověřování mohl vzniknout interaktivní wireframe, díky kterému mohly být vytvořeny i grafické návrhy webu jako takového pro veřejnou podobu.
-
-
Grafický design / branding
-
Mikrop - grafický design výživových doplňků
MIKROP a.s., Celoročně 2021 - 2023
Pro klienta – výrobce minerálně-vitaminové výživy zvířat tvoříme již dlouhodobě grafiky od produktových etiket, jejich 3D vizualizace, rollupů, letáků, inzerce až facebookovou reklamu a firemní časopis pro odbornou veřejnost.
-
NeoZen – nové logo včetně corporate identity
Neozen s.r.o., Srpen 2021
Pro klienta – výrobce přírodních bylinkových doplňků stravy jsme realizovali vizuál nového loga včetně doprovodných textů. A to v podobě loga a dalších firemních aplikací jako na rollup, bannery, reklamní předměty, merkantilie apod.
-
-
Webdesign