Detail kreativce

Zpět na galerii

Kamila Tučková

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 09804722

Kontakt:

Kamila Tučková

+420 606 860 946

kamila.srbsko@seznam.cz

O profilu kreativce

Grafický designér se zkušenostmi s vizuálními identitami, designem aplikací a webových stránek, grafikou pro sociální média, sazbou a grafickou úpravou knih, tvorbou bannerů a jiných propagačních materiálů. Mým zájmem je typografie a tvorba písma.

MgA. Kamila Tučková

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Kovářská 7
      Srbsko 26718
    • Kontaktní adresa:

      Pod Homolkou 1440/11
      Beroun 26601
      Středočeský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • Grafický návrh webu campsrbsko.cz

      Camp Srbsko, 2022

      Design webu pro Camp Srbsko.

      Design webu pro Camp Srbsko.

      https://www.campsrbsko.cz/
    • Grafický návrh webu svl.cz

      Společnost všeobecného lékařství ČLS JEP, 2023

      Obrázek reference

      Design webu pro Společnost všeobecného lékařství ČLS JEP. Spuštění webu v nové grafické podobě je chystán na rok 2024.

      Design webu pro Společnost všeobecného lékařství ČLS JEP. Spuštění webu v nové grafické podobě je chystán na rok 2024.

  • Grafický design / branding

    • Vizuální styl pro obec Srbsko

      obec Srbsko, 2021

      Za výchozí prvky a inspirační zdroje pro tvorbu identity považuji zásadní umístění obce Srbsko v chráněné krajinné oblasti Český kras, jedinečnost přírody a mimořádné zasazení do členité krajiny tvořené vápencovými skalami a řekou Berounkou. Do vizuální identity pak vnáším prvek hravosti, abych zprostředkovala atmosféru a sounáležitost místní komunity. Srbsko je mým rodištěm, a tak je pro mě tento motiv nesmírně důležitý. Jednotný vizuální styl je nástroj jak obec správně a jednotně prezentovat. Veškeré elementy identity napomáhají ke snazší rozpoznatelnosti a komunikaci jak s občany, tak s návštěvníky Srbska a jeho okolí. Vizuální identita nesestává pouze z loga. Tvoří ji také oficiální barevnost, volba písma a ukázka aplikace loga a doprovodných elementů na propagačních materiálech.

      Za výchozí prvky a inspirační zdroje pro tvorbu identity považuji zásadní umístění obce Srbsko v chráněné krajinné oblasti Český kras, jedinečnost přírody a mimořádné zasazení do členité krajiny tvořené vápencovými skalami a řekou Berounkou. Do vizuální identity pak vnáším prvek hravosti, abych zprostředkovala atmosféru a sounáležitost místní komunity. Srbsko je mým rodištěm, a tak je pro mě tento motiv nesmírně důležitý. Jednotný vizuální styl je nástroj jak obec správně a jednotně prezentovat. Veškeré elementy identity napomáhají ke snazší rozpoznatelnosti a komunikaci jak s občany, tak s návštěvníky Srbska a jeho okolí. Vizuální identita nesestává pouze z loga. Tvoří ji také oficiální barevnost, volba písma a ukázka aplikace loga a doprovodných elementů na propagačních materiálech.

      https://tuckovakamila.myportfolio.com/srbsko
    • Vizuální styl pro Simat a.s.

      Simat a.s., 2022

      Za výchozí prvky a inspirační zdroje pro tvorbu identity považuji zásadní zaměření společnosti na nátěrové hmoty. Ve značce kombinuji grafický symbol nátěru s jednoduchou a jasnou typografií. Doprovodné barevné gradienty pak odkazují na samotné barvy a míchání pigmentů – tónování. Jednotný vizuální styl je nástroj jak společnost správně a jednotně prezentovat. Veškeré elementy identity napomáhají ke snazší rozpoznatelnosti a komunikaci jak s veřejností, tak konkrétními zákazníky. Nové grafické pojetí pomůže společnosti moderně a sebevědomě vystupovat a tím si upevnit svoje postavení na trhu. Vizuální identita nesestává pouze z loga. Tvoří ji také oficiální barevnost, volba písma a ukázka aplikace loga a doprovodných elementů na propagačních materiálech.

      Za výchozí prvky a inspirační zdroje pro tvorbu identity považuji zásadní zaměření společnosti na nátěrové hmoty. Ve značce kombinuji grafický symbol nátěru s jednoduchou a jasnou typografií. Doprovodné barevné gradienty pak odkazují na samotné barvy a míchání pigmentů – tónování. Jednotný vizuální styl je nástroj jak společnost správně a jednotně prezentovat. Veškeré elementy identity napomáhají ke snazší rozpoznatelnosti a komunikaci jak s veřejností, tak konkrétními zákazníky. Nové grafické pojetí pomůže společnosti moderně a sebevědomě vystupovat a tím si upevnit svoje postavení na trhu. Vizuální identita nesestává pouze z loga. Tvoří ji také oficiální barevnost, volba písma a ukázka aplikace loga a doprovodných elementů na propagačních materiálech.

      https://tuckovakamila.myportfolio.com/simat-as