Detail kreativce
Ing. Petr Uhlíř
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 71898891
Kontakt:
+420606616313
petr.uhlir@icestudio.cz
O profilu kreativce
Více jak 20 let zkušeností v oblasti analytiky, návrhu, designu, vývoje, propagace a řízení zformovalo můj komplexní pohled na online projekty a marketing. Jsem kreativní vizionář s citem pro detail a velmi širokým rozhledem do různých oborů, kde dokáži využit svůj nadhled a přicházet s novými myšlenkami. V rámci mé digitální agentury s kolegy řešíme od malých po velké (mezinárodní) projekty.
Ing. Petr Uhlíř
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
V Zídkách 357
Kolín 28002 -
Kontaktní adresa:
V Zídkách 357
Kolín 28002
Středočeský kraj
-
Místa působnosti:
- Hlavní město Praha
- Středočeský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
4S Web Marketing Mix aplikovaný do procesního modelu pro SMI
EURO Autojeřáby s.r.o., 2020
V rámci mé diplomové práce jsem navrhl procesní model web marketing mixu v prostředí SME, jenž dodnes s kolegy úspěšně aplikujeme, byť se změnami, které korelují se současným vývojem v online prostředí. Procesní model nám umožňuje na základě vstupních parametrů jasně stanovit a následně aplikovat marketingovou strategii v online i offline prostředí. Jako příklad uvedu www.euro-autojeraby.cz, kde jsme z prvotní analýzy projektu, klíčových slov a konkurence definovali cílovou skupinu a samotné kvantifikovatelné cíle, vytvořili a aplikovali strategii. Výsledkem byly nejen dosažené cíle, ale i fakt, že klient musel postupně rozšířit svůj vozový park o další autojeřáby :)
V rámci mé diplomové práce jsem navrhl procesní model web marketing mixu v prostředí SME, jenž dodnes s kolegy úspěšně aplikujeme, byť se změnami, které korelují se současným vývojem v online prostředí. Procesní model nám umožňuje na základě vstupních parametrů jasně stanovit a následně aplikovat marketingovou strategii v online i offline prostředí. Jako příklad uvedu www.euro-autojeraby.cz, kde jsme z prvotní analýzy projektu, klíčových slov a konkurence definovali cílovou skupinu a samotné kvantifikovatelné cíle, vytvořili a aplikovali strategii. Výsledkem byly nejen dosažené cíle, ale i fakt, že klient musel postupně rozšířit svůj vozový park o další autojeřáby :)
-
Obojky Majlo - český výrobce trackovacího systému
WE STAY s.r.o, 2019
Živě si vzpomínám na den, kdy mi zavolal pan Filip s žádostí o pomoc s propagací a prodejem jejich připravovaného produktu, za kterým stál silný příběh jejich ztraceného pejska. Výsledkem několikaměsíčního společného úsilí jsme definovali cílovou skupinu, prodejní a komunikační kanály, připravili vizuální podobu produktu, loga, propagačních materiálů, webu, eshopu, prodejny ... prostě vše, co bylo potřeba pro vstup nového produktu na tuzemský trh a následně do zahraničí. - www.obojkymajlo.cz
Živě si vzpomínám na den, kdy mi zavolal pan Filip s žádostí o pomoc s propagací a prodejem jejich připravovaného produktu, za kterým stál silný příběh jejich ztraceného pejska. Výsledkem několikaměsíčního společného úsilí jsme definovali cílovou skupinu, prodejní a komunikační kanály, připravili vizuální podobu produktu, loga, propagačních materiálů, webu, eshopu, prodejny ... prostě vše, co bylo potřeba pro vstup nového produktu na tuzemský trh a následně do zahraničí. - www.obojkymajlo.cz
-
Pizzeria
Pizza Milano, 2018
Pan Tomáš mne oslovil se svým podnikatelským záměrem na otevření nové pizzerie. Během několika týdnů jsme navrhli vizuální identitu, navrhli marketingovou a komunikační strategii, připravili potřebné potřebné propagační materiály, navrhli provozovnu a začali pracovat na unikátní aplikaci, která představuje konkurenční výhodu ...
Pan Tomáš mne oslovil se svým podnikatelským záměrem na otevření nové pizzerie. Během několika týdnů jsme navrhli vizuální identitu, navrhli marketingovou a komunikační strategii, připravili potřebné potřebné propagační materiály, navrhli provozovnu a začali pracovat na unikátní aplikaci, která představuje konkurenční výhodu ...
-
-
Webdesign
-
ATEC Aircraft
ATEC v.o.s., 2022
Český výrobce ultralehkých letadel nás oslovil s požadavkem na nové reprezentativní webové stránky, které zvládnou spravovat vlastními silami. Připravili jsme řešení postavené redakčním systém v responsivním kabátku :) www.atecaircraft.eu
Český výrobce ultralehkých letadel nás oslovil s požadavkem na nové reprezentativní webové stránky, které zvládnou spravovat vlastními silami. Připravili jsme řešení postavené redakčním systém v responsivním kabátku :) www.atecaircraft.eu
-
Leramotors
leramotors s.r.o., 2020
Dlouholetý klient nás oslovil s nápadem založení firmy na výrobu a prodej motocyklů a čtyřkolek. Během několika málo schůzek jsme připravili prvotní analýzy, vymysleli logo a celkový brand. Následovala marketingová a komunikační strategie. Jedním z komunikačních a prodejních nástrojů je i responsivní eshop - www.leramotors.cz
Dlouholetý klient nás oslovil s nápadem založení firmy na výrobu a prodej motocyklů a čtyřkolek. Během několika málo schůzek jsme připravili prvotní analýzy, vymysleli logo a celkový brand. Následovala marketingová a komunikační strategie. Jedním z komunikačních a prodejních nástrojů je i responsivní eshop - www.leramotors.cz
-
Projektárna
Projektarna, 2022
Klient přišel s podnikatelským záměrem na projekční kancelář. Jedním z požadavků bylo vymyslet název a celkový brand. Na základě prvotních analýz jsme připravili několik variant, ze kterých zvítězila Projektárna. Následovalo logo a samotná grafika nasazená do responsivní šablony běžící na redakčním systému - www.projektarna.cz
Klient přišel s podnikatelským záměrem na projekční kancelář. Jedním z požadavků bylo vymyslet název a celkový brand. Na základě prvotních analýz jsme připravili několik variant, ze kterých zvítězila Projektárna. Následovalo logo a samotná grafika nasazená do responsivní šablony běžící na redakčním systému - www.projektarna.cz
-
TECOMAT
Teco a.s., 2020
S předním českým výrobcem PLC a českou jedničkou v automatizaci spolupracujeme již dlouhou řadu let. Postupně jsem společnými silami připravili firemní web www.tecomat.cz, který jsme rozšířili o podpůrnou funkcionalitu tvořící znalostní bázi, supportní systém a b2b shop napojený na ERP
-
-
Informační / komunikační technologie
-
automatizace TECO
Teco a.s., 2020
S předním českým výrobcem PLC a českou jedničkou v automatizaci spolupracujeme již dlouhou řadu let. Postupně jsem společnými silami připravili firemní web www.tecomat.cz, který jsme rozšířili o podpůrné aplikace tvořící znalostní bázi, supportní systém a b2b shop napojený na ERP. Součástí je i API, které pomáhá propojit i další partnery.
S předním českým výrobcem PLC a českou jedničkou v automatizaci spolupracujeme již dlouhou řadu let. Postupně jsem společnými silami připravili firemní web www.tecomat.cz, který jsme rozšířili o podpůrné aplikace tvořící znalostní bázi, supportní systém a b2b shop napojený na ERP. Součástí je i API, které pomáhá propojit i další partnery.
-
Portál kurzů a zážitků
RB, 2021
Pro jednoho z dlouholetých klientů vznikl portál zaměřující na prodej kurzů a zážitků s integrovaným learningovým systémem, možností napojení API a platby Benefity - www.kurzyazazitky.cz
Pro jednoho z dlouholetých klientů vznikl portál zaměřující na prodej kurzů a zážitků s integrovaným learningovým systémem, možností napojení API a platby Benefity - www.kurzyazazitky.cz
-
-
UX design
-
TECO - automatizace
Teco a.s., 2017
S předním českým výrobcem PLC a českou jedničkou v automatizaci spolupracujeme již dlouhou řadu let. Takto jsme začínali před návrhem designu firemního webu www.tecomat.cz, který jsme postupem let rozšířili o podpůrnou funkcionalitu tvořící znalostní bázi a prodejní kanál
-
Grafický design / branding
-
Obojky Majlo - český výrobce trackovacího systému
WE STAY s.r.o., 2019
Živě si vzpomínám na den, kdy mi zavolal pan Filip s žádostí o pomoc s propagací a prodejem jejich připravovaného produktu, za kterým stál silný příběh jejich ztraceného pejska. Výsledkem několikaměsíčního společného úsilí jsme definovali cílovou skupinu, prodejní a komunikační kanály, připravili vizuální podobu produktu, loga, propagačních materiálů, webu, eshopu, prodejny ... prostě vše, co bylo potřeba pro vstup nového produktu na tuzemský trh a následně do zahraničí. - www.obojkymajlo.cz
Živě si vzpomínám na den, kdy mi zavolal pan Filip s žádostí o pomoc s propagací a prodejem jejich připravovaného produktu, za kterým stál silný příběh jejich ztraceného pejska. Výsledkem několikaměsíčního společného úsilí jsme definovali cílovou skupinu, prodejní a komunikační kanály, připravili vizuální podobu produktu, loga, propagačních materiálů, webu, eshopu, prodejny ... prostě vše, co bylo potřeba pro vstup nového produktu na tuzemský trh a následně do zahraničí. - www.obojkymajlo.cz
-
Pizzeria
Pizza Milano, 2018
Pan Tomáš mne oslovil se svým podnikatelským záměrem na otevření nové pizzerie. Během několika týdnů jsme navrhli vizuální identitu, navrhli marketingovou a komunikační strategii, připravili potřebné potřebné propagační materiály, navrhli provozovnu a začali pracovat na unikátní aplikaci, která představuje konkurenční výhodu ...
Pan Tomáš mne oslovil se svým podnikatelským záměrem na otevření nové pizzerie. Během několika týdnů jsme navrhli vizuální identitu, navrhli marketingovou a komunikační strategii, připravili potřebné potřebné propagační materiály, navrhli provozovnu a začali pracovat na unikátní aplikaci, která představuje konkurenční výhodu ...
-