Detail kreativce

Zpět na galerii

Ing. Petr Uhlíř

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 71898891

Kontakt:

+420606616313

petr.uhlir@icestudio.cz

O profilu kreativce

Více jak 20 let zkušeností v oblasti analytiky, návrhu, designu, vývoje, propagace a řízení zformovalo můj komplexní pohled na online projekty a marketing. Jsem kreativní vizionář s citem pro detail a velmi širokým rozhledem do různých oborů, kde dokáži využit svůj nadhled a přicházet s novými myšlenkami. V rámci mé digitální agentury s kolegy řešíme od malých po velké (mezinárodní) projekty.

Ing. Petr Uhlíř

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      V Zídkách 357
      Kolín 28002
    • Kontaktní adresa:

      V Zídkách 357
      Kolín 28002
      Středočeský kraj

Místa působnosti:

  • Hlavní město Praha
  • Středočeský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • 4S Web Marketing Mix aplikovaný do procesního modelu pro SMI

      EURO Autojeřáby s.r.o., 2020

      Obrázek reference

      V rámci mé diplomové práce jsem navrhl procesní model web marketing mixu v prostředí SME, jenž dodnes s kolegy úspěšně aplikujeme, byť se změnami, které korelují se současným vývojem v online prostředí. Procesní model nám umožňuje na základě vstupních parametrů jasně stanovit a následně aplikovat marketingovou strategii v online i offline prostředí. Jako příklad uvedu www.euro-autojeraby.cz, kde jsme z prvotní analýzy projektu, klíčových slov a konkurence definovali cílovou skupinu a samotné kvantifikovatelné cíle, vytvořili a aplikovali strategii. Výsledkem byly nejen dosažené cíle, ale i fakt, že klient musel postupně rozšířit svůj vozový park o další autojeřáby :)

      V rámci mé diplomové práce jsem navrhl procesní model web marketing mixu v prostředí SME, jenž dodnes s kolegy úspěšně aplikujeme, byť se změnami, které korelují se současným vývojem v online prostředí. Procesní model nám umožňuje na základě vstupních parametrů jasně stanovit a následně aplikovat marketingovou strategii v online i offline prostředí. Jako příklad uvedu www.euro-autojeraby.cz, kde jsme z prvotní analýzy projektu, klíčových slov a konkurence definovali cílovou skupinu a samotné kvantifikovatelné cíle, vytvořili a aplikovali strategii. Výsledkem byly nejen dosažené cíle, ale i fakt, že klient musel postupně rozšířit svůj vozový park o další autojeřáby :)

    • Obojky Majlo - český výrobce trackovacího systému

      WE STAY s.r.o, 2019

      Obrázek reference

      Živě si vzpomínám na den, kdy mi zavolal pan Filip s žádostí o pomoc s propagací a prodejem jejich připravovaného produktu, za kterým stál silný příběh jejich ztraceného pejska. Výsledkem několikaměsíčního společného úsilí jsme definovali cílovou skupinu, prodejní a komunikační kanály, připravili vizuální podobu produktu, loga, propagačních materiálů, webu, eshopu, prodejny ... prostě vše, co bylo potřeba pro vstup nového produktu na tuzemský trh a následně do zahraničí. - www.obojkymajlo.cz

      Živě si vzpomínám na den, kdy mi zavolal pan Filip s žádostí o pomoc s propagací a prodejem jejich připravovaného produktu, za kterým stál silný příběh jejich ztraceného pejska. Výsledkem několikaměsíčního společného úsilí jsme definovali cílovou skupinu, prodejní a komunikační kanály, připravili vizuální podobu produktu, loga, propagačních materiálů, webu, eshopu, prodejny ... prostě vše, co bylo potřeba pro vstup nového produktu na tuzemský trh a následně do zahraničí. - www.obojkymajlo.cz

  • Webdesign

    • ATEC Aircraft

      ATEC v.o.s., 2022

      Obrázek reference

      Český výrobce ultralehkých letadel nás oslovil s požadavkem na nové reprezentativní webové stránky, které zvládnou spravovat vlastními silami. Připravili jsme řešení postavené redakčním systém v responsivním kabátku :) www.atecaircraft.eu

      Český výrobce ultralehkých letadel nás oslovil s požadavkem na nové reprezentativní webové stránky, které zvládnou spravovat vlastními silami. Připravili jsme řešení postavené redakčním systém v responsivním kabátku :) www.atecaircraft.eu

    • Leramotors

      leramotors s.r.o., 2020

      Obrázek reference

      Dlouholetý klient nás oslovil s nápadem založení firmy na výrobu a prodej motocyklů a čtyřkolek. Během několika málo schůzek jsme připravili prvotní analýzy, vymysleli logo a celkový brand. Následovala marketingová a komunikační strategie. Jedním z komunikačních a prodejních nástrojů je i responsivní eshop - www.leramotors.cz

      Dlouholetý klient nás oslovil s nápadem založení firmy na výrobu a prodej motocyklů a čtyřkolek. Během několika málo schůzek jsme připravili prvotní analýzy, vymysleli logo a celkový brand. Následovala marketingová a komunikační strategie. Jedním z komunikačních a prodejních nástrojů je i responsivní eshop - www.leramotors.cz

  • Informační / komunikační technologie

    • automatizace TECO

      Teco a.s., 2020

      Obrázek reference

      S předním českým výrobcem PLC a českou jedničkou v automatizaci spolupracujeme již dlouhou řadu let. Postupně jsem společnými silami připravili firemní web www.tecomat.cz, který jsme rozšířili o podpůrné aplikace tvořící znalostní bázi, supportní systém a b2b shop napojený na ERP. Součástí je i API, které pomáhá propojit i další partnery.

      S předním českým výrobcem PLC a českou jedničkou v automatizaci spolupracujeme již dlouhou řadu let. Postupně jsem společnými silami připravili firemní web www.tecomat.cz, který jsme rozšířili o podpůrné aplikace tvořící znalostní bázi, supportní systém a b2b shop napojený na ERP. Součástí je i API, které pomáhá propojit i další partnery.

    • Portál kurzů a zážitků

      RB, 2021

      Obrázek reference

      Pro jednoho z dlouholetých klientů vznikl portál zaměřující na prodej kurzů a zážitků s integrovaným learningovým systémem, možností napojení API a platby Benefity - www.kurzyazazitky.cz

      Pro jednoho z dlouholetých klientů vznikl portál zaměřující na prodej kurzů a zážitků s integrovaným learningovým systémem, možností napojení API a platby Benefity - www.kurzyazazitky.cz

  • UX design

    • IS / CRM - EKOSPOL

      Ekospol a.s., 2018

      Obrázek reference

      Návrh informačního systému s důrazem na procesy a workflow, následný vývoj a integrace systému pro přední developerskou společnost v Praze

      Návrh informačního systému s důrazem na procesy a workflow, následný vývoj a integrace systému pro přední developerskou společnost v Praze

    • Learning Management System

      LMS, 2021

      Obrázek reference

      V rámci projektu vývoje systému na vzdělávání jsme velkou váhu věnovali nejen popsání pohledů na systém pomocí UML, ale i UX a wireframům, které posloužily pro další testování a prototipování.

      V rámci projektu vývoje systému na vzdělávání jsme velkou váhu věnovali nejen popsání pohledů na systém pomocí UML, ale i UX a wireframům, které posloužily pro další testování a prototipování.

  • Grafický design / branding

    • Obojky Majlo - český výrobce trackovacího systému

      WE STAY s.r.o., 2019

      Obrázek reference

      Živě si vzpomínám na den, kdy mi zavolal pan Filip s žádostí o pomoc s propagací a prodejem jejich připravovaného produktu, za kterým stál silný příběh jejich ztraceného pejska. Výsledkem několikaměsíčního společného úsilí jsme definovali cílovou skupinu, prodejní a komunikační kanály, připravili vizuální podobu produktu, loga, propagačních materiálů, webu, eshopu, prodejny ... prostě vše, co bylo potřeba pro vstup nového produktu na tuzemský trh a následně do zahraničí. - www.obojkymajlo.cz

      Živě si vzpomínám na den, kdy mi zavolal pan Filip s žádostí o pomoc s propagací a prodejem jejich připravovaného produktu, za kterým stál silný příběh jejich ztraceného pejska. Výsledkem několikaměsíčního společného úsilí jsme definovali cílovou skupinu, prodejní a komunikační kanály, připravili vizuální podobu produktu, loga, propagačních materiálů, webu, eshopu, prodejny ... prostě vše, co bylo potřeba pro vstup nového produktu na tuzemský trh a následně do zahraničí. - www.obojkymajlo.cz

    • Pizzeria

      Pizza Milano, 2018

      Obrázek reference

      Pan Tomáš mne oslovil se svým podnikatelským záměrem na otevření nové pizzerie. Během několika týdnů jsme navrhli vizuální identitu, navrhli marketingovou a komunikační strategii, připravili potřebné potřebné propagační materiály, navrhli provozovnu a začali pracovat na unikátní aplikaci, která představuje konkurenční výhodu ...

      Pan Tomáš mne oslovil se svým podnikatelským záměrem na otevření nové pizzerie. Během několika týdnů jsme navrhli vizuální identitu, navrhli marketingovou a komunikační strategii, připravili potřebné potřebné propagační materiály, navrhli provozovnu a začali pracovat na unikátní aplikaci, která představuje konkurenční výhodu ...