Detail kreativce

Zpět na galerii

Tomáš Petera

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 09863303

Kontakt:

Tomáš Petera

+420 722 221 334

petera.tomas11@gmail.com

O profilu kreativce

Jsem diplomovaný grafický designér s více letou praxí v oblasti reálných zakázek i školních projektů. Jsem přesvědčen, že vizuální identita musí být natolik silná, aby upoutala klienta a komunikovala s ním prostřednictvím čistého a jednoduchého designu. Má odbornost sahá daleko za oblast brandingu a zahrnuje také marketing a tvorbu kampaní. Porfolio poskytuji v PDF. petera.tomas11@gmail.com

Něco o mně

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Větrná 857
      Votice 25901
    • Kontaktní adresa:

      Větrná 857
      Votice 25901
      Středočeský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Branding pro kosmetický salón

      Améliora, 04/2022-06/2022

      Obrázek reference

      Jako tvůrce tohoto brandu jsem vytvořil něco víc než jen kosmetický salón. Mým cílem bylo vytvořit prostor, který je zároveň útočištěm pro duši a místem pro ošetření těla. Můj salón je místem, kde se lidé mohou cítit vyslechnuti a kde si mohou dopřát chvíli pohody a odpočinku. Na základě slov klientky " chci aby salón samotný měl v názvu zanesen jméno mé dcrey Amélie" sem se rozhodl, pro jasnou volbu vybrat Francouzské slovíčko "amélior" což v překladu znamená krásný. Samotný podnik jsem pojmenoval Améliora kdy je spojení jména a samotného slovíčka odrazem samotného podniku. V rámci brandingu jsem zpracovával jak tisková tak digitální data a vytvářel kampaň na nově otevřený podnik.

      Jako tvůrce tohoto brandu jsem vytvořil něco víc než jen kosmetický salón. Mým cílem bylo vytvořit prostor, který je zároveň útočištěm pro duši a místem pro ošetření těla. Můj salón je místem, kde se lidé mohou cítit vyslechnuti a kde si mohou dopřát chvíli pohody a odpočinku. Na základě slov klientky " chci aby salón samotný měl v názvu zanesen jméno mé dcrey Amélie" sem se rozhodl, pro jasnou volbu vybrat Francouzské slovíčko "amélior" což v překladu znamená krásný. Samotný podnik jsem pojmenoval Améliora kdy je spojení jména a samotného slovíčka odrazem samotného podniku. V rámci brandingu jsem zpracovával jak tisková tak digitální data a vytvářel kampaň na nově otevřený podnik.

      https://ameliora.webnode.cz/
    • Kampaň pro Mezinárodní den úsměvů

      VOŠ Michael, 10/2022-03/2023

      Obrázek reference

      Jedná se o kampaň pro Mezinárodní den úsměvů v České republice. Tato kampaň je zaměřena na všechny lidi, kteří mají tendenci se cítit špatně nebo nemají důvody se usmívat. Proto jsem vytvořil tuto kampaň, která komunikuje pomocí sloganů a různých předmětů, jako jsou “směju se”, “protože cvičím”, “protože běhám”… Tyto slogany jsou natištěné na propagačních materiálech, jako jsou trička, odznáčky atd. Hlavním cílem je zdůraznit, že jedinec, který tráví většinu času uzavřený v domácím/pracovním prostředí bez jakékoliv fyzické činnosti, nemůže mít normální hormonální stabilitu a tím pádem nebude jeho duševní a psychický stav na optimální úrovni. Proto jsou ve sloganech zahrnuty činnosti, které si může jedinec individuálně vybrat podle svých preferencí a zlepšit tak svůj duševní a psychický stav praktikováním dané činnosti.

      Jedná se o kampaň pro Mezinárodní den úsměvů v České republice. Tato kampaň je zaměřena na všechny lidi, kteří mají tendenci se cítit špatně nebo nemají důvody se usmívat. Proto jsem vytvořil tuto kampaň, která komunikuje pomocí sloganů a různých předmětů, jako jsou “směju se”, “protože cvičím”, “protože běhám”… Tyto slogany jsou natištěné na propagačních materiálech, jako jsou trička, odznáčky atd. Hlavním cílem je zdůraznit, že jedinec, který tráví většinu času uzavřený v domácím/pracovním prostředí bez jakékoliv fyzické činnosti, nemůže mít normální hormonální stabilitu a tím pádem nebude jeho duševní a psychický stav na optimální úrovni. Proto jsou ve sloganech zahrnuty činnosti, které si může jedinec individuálně vybrat podle svých preferencí a zlepšit tak svůj duševní a psychický stav praktikováním dané činnosti.