Detail kreativce

Zpět na galerii

igloonet, s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 27713482

Kontakt:

+420 739 450 400

kreativnicesko@igloonet.cz

O profilu kreativce

Jediná firma, kterou budete v on‑line světě potřebovat Marketing - komplexně. Od výzkumu přes kampaně až po datovou analytiku. Fungujeme po celé republice už přes 17 let Vývoj - máme zkušenosti s malými i velkými e‑shopy, aplikacemi i portály pro náročné klienty.

Všechny služby pod jedním igloo

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Karásek 5
      Brno 62100
    • Kontaktní adresa:

      Karásek 5
      Brno 62100
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • E-shop doktorkladivo.cz

      OSCOM TRADING s.r.o., srpen 2017 - červenec 2021

      Obrázek reference

      Naším úkolem bylo vytvořit kompletní vizuální identitu pro novou značku Doktor Kladivo. Celý projekt teprve začínal, takže bylo potřeba dodat grafiku a nasadit ji na e-shop, vymyslet jednoduchý způsob pro import dat od dodavatelů a vše synchronizovat s ekonomickým systémem Pohoda.

      Naším úkolem bylo vytvořit kompletní vizuální identitu pro novou značku Doktor Kladivo. Celý projekt teprve začínal, takže bylo potřeba dodat grafiku a nasadit ji na e-shop, vymyslet jednoduchý způsob pro import dat od dodavatelů a vše synchronizovat s ekonomickým systémem Pohoda.

      https://www.doktorkladivo.cz/
    • Moravské dřevostavby - branding a nový web

      MORAVSKÉ DŘEVOSTAVBY s.r.o., 2014 - součastnost

      Obrázek reference

      Společnost MORAVSKÉ DŘEVOSTAVBY se zabývá výstavbou energeticky úsporných a nízkoenergetických typových dřevostaveb za použití Systému DNK. V jejich práci si berou za vzor moravskou poctivost a pohostinnost. Řešili jsme pro ně branding a kompletně nové webové stránky.

      Společnost MORAVSKÉ DŘEVOSTAVBY se zabývá výstavbou energeticky úsporných a nízkoenergetických typových dřevostaveb za použití Systému DNK. V jejich práci si berou za vzor moravskou poctivost a pohostinnost. Řešili jsme pro ně branding a kompletně nové webové stránky.

      https://www.moravske-drevostavby.cz/
  • Webdesign

    • Fenstar - nové webové prezentace včetně intranetu

      FenStar s.r.o., červenec 2017 - současnost

      Obrázek reference

      FenStar s.r.o. už více než 25 let vyrábí kvalitní a bezpečná okna i dveře. Nedávno prošel výrazným rebrandingem a potřeboval pomoct s představením své nové identity zákazníkům i B2B partnerům. Vytvořili jsme proto mezinárodní webovou prezentaci včetně partnerské zóny a zaměstnanecké sekce.

      FenStar s.r.o. už více než 25 let vyrábí kvalitní a bezpečná okna i dveře. Nedávno prošel výrazným rebrandingem a potřeboval pomoct s představením své nové identity zákazníkům i B2B partnerům. Vytvořili jsme proto mezinárodní webovou prezentaci včetně partnerské zóny a zaměstnanecké sekce.

      https://www.fenstar.cz/
    • MÜPO - uživatelský výzkum a nový web pro stavební firmu

      MÜPO, spol. s r. o., duben 2021 – současnost

      Obrázek reference

      Prodávat více střech, ukotvit náborovou komunikaci a obecně se lépe prezentovat navenek. Hlavní záměry a cíle stavební firmy MÜPO jsme přetavili do nového webu na míru – stavěli jsme na výzkumu mezi zákazníky, obchodními partnery i zaměstnanci a technicky na redakčním systému Drupal.

      Prodávat více střech, ukotvit náborovou komunikaci a obecně se lépe prezentovat navenek. Hlavní záměry a cíle stavební firmy MÜPO jsme přetavili do nového webu na míru – stavěli jsme na výzkumu mezi zákazníky, obchodními partnery i zaměstnanci a technicky na redakčním systému Drupal.

      https://www.mupo.cz/
  • Online marketing

    • IFE - Marketingová kampaň

      IFE-CR, a. s., jaro 2018 - nyní

      Obrázek reference

      Náborová kampaň s využitím online kanálů Navýšení životopisů o desítky měsíčně Zvýšení návštěvnosti kariérní stránky o tisíce uživatelů měsíčně Zvýšení vyhledávání brandu o 25 % IFE-CR, a.s. nás na jaře 2018 oslovila s nabídkou možné spolupráce při náboru nových zaměstnanců do výroby. Ve výběrovém řízení na náborovou kampaň jsme získali největší důvěru, a tak jsme se pustili do práce.

      Náborová kampaň s využitím online kanálů Navýšení životopisů o desítky měsíčně Zvýšení návštěvnosti kariérní stránky o tisíce uživatelů měsíčně Zvýšení vyhledávání brandu o 25 % IFE-CR, a.s. nás na jaře 2018 oslovila s nabídkou možné spolupráce při náboru nových zaměstnanců do výroby. Ve výběrovém řízení na náborovou kampaň jsme získali největší důvěru, a tak jsme se pustili do práce.

      https://www.hrdinouvife.cz/
    • Kiwi.com - mentoring interního týmu - data a marketing

      Kiwi.com, Září 2018 - květen 2020

      Obrázek reference

      Dvakrát měsíčně jsme konzultovali marketingové analýzy - pomáhali s pochopením souvislostí, které analýzy mají, jak k nim přistoupit a jaká doporučení na jejich základě udělat. Postupně jsme spolupráci rozšířili o výkonnostní kampaně na sociálních sítích a e-mailing.

      Dvakrát měsíčně jsme konzultovali marketingové analýzy - pomáhali s pochopením souvislostí, které analýzy mají, jak k nim přistoupit a jaká doporučení na jejich základě udělat. Postupně jsme spolupráci rozšířili o výkonnostní kampaně na sociálních sítích a e-mailing.

      https://www.kiwi.com/