Detail kreativce
OMNIA MEDIA, s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 24193267
Kontakt:
Dominik Šlehobr
+420 734 429 130
dominik@omniamedia.cz
O profilu kreativce
Pro naše klienty sledujeme nové trendy a účinné cesty, jak nejlépe zákazníka oslovit a zaujmout. Ať se jedná o službu, produkt nebo event, připravíme pro vás komplexní zajištění a sestavení kampaně, abyste se naplno mohli věnovat ostatním procesům, které vaše podnikání vyžaduje.
OMNIA MEDIA, S.R.O.
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Nová 276
Netvořice 257 44 -
Kontaktní adresa:
Nová 276
Netvořice 257 44
Středočeský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
Blog s lifestyle tématy Aeskulab
AeskuLab, a.s., 6/20-12/22
Rešerše, příprava a publikace článků na blog AeskuLabu. Texty byly zaměřeny na zdravotní i lifestyle témata. Součástí byla i příprava a vedení rozhovorů s odborníky ve firmě.
-
Copywriting pro Farma Heroutice
Farma Heroutice, 05/23-12/23
Vytváření poutavých textů na základě definované cílové skupiny pro zvýšení obsazenosti termínů svateb na rok 2023 a 2024. Úprava stávajících a tvorba nových textů popisujících prostředí rodinné farmy ve Středních Čechách, která disponuje prostory pro konání svateb i firemních akcí.
-
-
Marketingové strategie
-
Farmapark
Farmapark Soběhrdy, 02/23-1/23
Tvorba strategie zahrnovala analýzu cílové skupiny a následně kampaně navržené tak, abychom oslovili co nejvíce potencionálních návštěvníků. Realizace byla v souladu s mediaplánem, který zahrnoval jak offline, tak i online formu komunikace včetně rádiové kampaně.
-
Plnění odběrových míst
AeskuLab, a.s., 2/20-12/21
Tvorba a realizace strategie pro společnost AeskuLab. Nastavení dlouhodobé strategie s důrazem na plnění kapacit odběrových míst v covidové době.
-
-
Online marketing
-
Farmapark Soběhrdy
Farmapark Soběhrdy, 02/23-1/24
"Farmapark Soběhrdy je rodinný park s dětskými hřišti, trampolínami, občerstvením a hlavně zvířaty z farem celého světa. Před zahájením spolupráce jsme zpracovali novou tonalitu komunikace, vypracovali analýzu konkurence, stanovili cíle a začali intenzivně pracovat na tvorbě nápadů a konceptů. Součástí přípravné fáze na otevření po zimní pauze byla i příprava grafických podkladů (ceníky, návštěvní řád, vstupenky, bannery a další). Cílem prvního roku spolupráce byla jednak brand buildingová, druhak výkonnostní kampaň.
"Farmapark Soběhrdy je rodinný park s dětskými hřišti, trampolínami, občerstvením a hlavně zvířaty z farem celého světa. Před zahájením spolupráce jsme zpracovali novou tonalitu komunikace, vypracovali analýzu konkurence, stanovili cíle a začali intenzivně pracovat na tvorbě nápadů a konceptů. Součástí přípravné fáze na otevření po zimní pauze byla i příprava grafických podkladů (ceníky, návštěvní řád, vstupenky, bannery a další). Cílem prvního roku spolupráce byla jednak brand buildingová, druhak výkonnostní kampaň.
-
Poznáváme Posázaví
Posázaví, o.p.s., 03/21-11/21
Komplexní příprava strategie pro seriál Poznáváme Posázaví s cílem představit zajímavá turistická místa nejen obyvatelům České republiky, ale také Německa, Rakouska a Slovenska.
-
Výkonnostní kampaně ČBF
Česká basketbalová federace, 5/22-1/24
Dlouhodobá spolupráce s Českou basketbalovou federací na správě online kampaní na sociálních sítích. Primárním cílem výkonnostních kampaní je prodej vstupenek na zápasy mužské a ženské reprezentace (ME, přípravné zápasy, kvalifikace aj.)
-
-
Film / Video / Televize
-
Image video - Farmapark Soběhrdy
Farmapark Soběhrdy, 6/23
Lifestyle video ukazující krásy Farmaparku Soběhrdy. Kompletní produkce a realizace včetně voice-overu a hudby.
-
Návodné video - AG testy
Aeskulab, a.s., 3/21
Videa vznikla v covidovém období jednak pro širokou veřejnost, ale také pro školy k samoodběrových sadám. Cílem byla ukázka nových odběrových metod. Kompletní produkce a realizace včetně titulkování a hudby.
-
Poznáváme Posázaví
Posázaví, o.p.s., 3/22-10/22
Komplexní příprava videí (scénář, zvuk, osvětlení, natáčení a střih v různých formátech) k propagaci turistických míst v Posázaví nejen skrze sociální sítě. Součástí videí byl také český voice-over, pro turisty z Německa a Rakouska zpracovány německé titulky.
-
-
Grafický design / branding
-
Produktové listy strojů
Kovosvit MAS, 5/21-12/22
Příprava produktových listů a katalogů pro společnost Kovosvit MAS.
-
Změna vizuálů externích nosičů
Farmapark Soběhrdy, 3/23
Komplexní příprava nové grafické masky, která byla využita pro všechny účely propagace (tvorba informačních cedulí v areálu, vstupenky, dárkové poukazy, grafická šablona pro příspěvky na sociálních sítích a další).
-
-
Webdesign
-
Stavba webových stránek
KOVOSVIT MAS, 7/22-12/12
Webové stránky s představením společnosti KOVOSVIT MAS, obráběcích strojů, MAS Automation, slévárny, servisu a dalších odvětví. Web byl vytvořen ve dvou mutacích (čeština a angličtina).
-
Stavba webových stránek
Asociace poskytovatelů hospicové paliativní péče., 6/22-8/22
Webové stránky s představením Asociace poskytovatelů hospicové paliativní péče. Součástí stránek jsou důležité kontakty, aktuality, videa a podcasty, a také možnosti pomoci.
-
Stavba webových stránek
Ruah, o.p.s., 4/21-6/21
Výstavba textů pro neziskovou společnost RUAH - představení nabízených služeb, reference a možnosti podpory. Součástí webu je i e-shop.
-