Detail kreativce

Zpět na galerii

OMNIA MEDIA, s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 24193267

Kontakt:

Dominik Šlehobr

+420 734 429 130

dominik@omniamedia.cz

O profilu kreativce

Pro naše klienty sledujeme nové trendy a účinné cesty, jak nejlépe zákazníka oslovit a zaujmout. Ať se jedná o službu, produkt nebo event, připravíme pro vás komplexní zajištění a sestavení kampaně, abyste se naplno mohli věnovat ostatním procesům, které vaše podnikání vyžaduje.

OMNIA MEDIA, S.R.O.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Nová 276
      Netvořice 257 44
    • Kontaktní adresa:

      Nová 276
      Netvořice 257 44
      Středočeský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • Blog s lifestyle tématy Aeskulab

      AeskuLab, a.s., 6/20-12/22

      Rešerše, příprava a publikace článků na blog AeskuLabu. Texty byly zaměřeny na zdravotní i lifestyle témata. Součástí byla i příprava a vedení rozhovorů s odborníky ve firmě.

      Rešerše, příprava a publikace článků na blog AeskuLabu. Texty byly zaměřeny na zdravotní i lifestyle témata. Součástí byla i příprava a vedení rozhovorů s odborníky ve firmě.

      https://www.unilabs.cz/cs
    • Copywriting pro Farma Heroutice

      Farma Heroutice, 05/23-12/23

      Vytváření poutavých textů na základě definované cílové skupiny pro zvýšení obsazenosti termínů svateb na rok 2023 a 2024. Úprava stávajících a tvorba nových textů popisujících prostředí rodinné farmy ve Středních Čechách, která disponuje prostory pro konání svateb i firemních akcí.

      Vytváření poutavých textů na základě definované cílové skupiny pro zvýšení obsazenosti termínů svateb na rok 2023 a 2024. Úprava stávajících a tvorba nových textů popisujících prostředí rodinné farmy ve Středních Čechách, která disponuje prostory pro konání svateb i firemních akcí.

      https://svatbyvherouticich.cz
  • Marketingové strategie

    • Farmapark

      Farmapark Soběhrdy, 02/23-1/23

      Tvorba strategie zahrnovala analýzu cílové skupiny a následně kampaně navržené tak, abychom oslovili co nejvíce potencionálních návštěvníků. Realizace byla v souladu s mediaplánem, který zahrnoval jak offline, tak i online formu komunikace včetně rádiové kampaně.

      Tvorba strategie zahrnovala analýzu cílové skupiny a následně kampaně navržené tak, abychom oslovili co nejvíce potencionálních návštěvníků. Realizace byla v souladu s mediaplánem, který zahrnoval jak offline, tak i online formu komunikace včetně rádiové kampaně.

      https://farmapark.eu
    • Plnění odběrových míst

      AeskuLab, a.s., 2/20-12/21

      Tvorba a realizace strategie pro společnost AeskuLab. Nastavení dlouhodobé strategie s důrazem na plnění kapacit odběrových míst v covidové době.

      Tvorba a realizace strategie pro společnost AeskuLab. Nastavení dlouhodobé strategie s důrazem na plnění kapacit odběrových míst v covidové době.

      https://www.unilabs.cz/cs
  • Online marketing

    • Farmapark Soběhrdy

      Farmapark Soběhrdy, 02/23-1/24

      "Farmapark Soběhrdy je rodinný park s dětskými hřišti, trampolínami, občerstvením a hlavně zvířaty z farem celého světa. Před zahájením spolupráce jsme zpracovali novou tonalitu komunikace, vypracovali analýzu konkurence, stanovili cíle a začali intenzivně pracovat na tvorbě nápadů a konceptů. Součástí přípravné fáze na otevření po zimní pauze byla i příprava grafických podkladů (ceníky, návštěvní řád, vstupenky, bannery a další). Cílem prvního roku spolupráce byla jednak brand buildingová, druhak výkonnostní kampaň.

      "Farmapark Soběhrdy je rodinný park s dětskými hřišti, trampolínami, občerstvením a hlavně zvířaty z farem celého světa. Před zahájením spolupráce jsme zpracovali novou tonalitu komunikace, vypracovali analýzu konkurence, stanovili cíle a začali intenzivně pracovat na tvorbě nápadů a konceptů. Součástí přípravné fáze na otevření po zimní pauze byla i příprava grafických podkladů (ceníky, návštěvní řád, vstupenky, bannery a další). Cílem prvního roku spolupráce byla jednak brand buildingová, druhak výkonnostní kampaň.

    • Poznáváme Posázaví

      Posázaví, o.p.s., 03/21-11/21

      Komplexní příprava strategie pro seriál Poznáváme Posázaví s cílem představit zajímavá turistická místa nejen obyvatelům České republiky, ale také Německa, Rakouska a Slovenska.

      Komplexní příprava strategie pro seriál Poznáváme Posázaví s cílem představit zajímavá turistická místa nejen obyvatelům České republiky, ale také Německa, Rakouska a Slovenska.

      https://tourist.posazavi.com/cz/HomePage.aspx
  • Film / Video / Televize

    • Image video - Farmapark Soběhrdy

      Farmapark Soběhrdy, 6/23

      Lifestyle video ukazující krásy Farmaparku Soběhrdy. Kompletní produkce a realizace včetně voice-overu a hudby.

      Lifestyle video ukazující krásy Farmaparku Soběhrdy. Kompletní produkce a realizace včetně voice-overu a hudby.

      https://farmapark.eu
    • Návodné video - AG testy

      Aeskulab, a.s., 3/21

      Videa vznikla v covidovém období jednak pro širokou veřejnost, ale také pro školy k samoodběrových sadám. Cílem byla ukázka nových odběrových metod. Kompletní produkce a realizace včetně titulkování a hudby.

      Videa vznikla v covidovém období jednak pro širokou veřejnost, ale také pro školy k samoodběrových sadám. Cílem byla ukázka nových odběrových metod. Kompletní produkce a realizace včetně titulkování a hudby.

      https://www.unilabs.cz/cs
  • Grafický design / branding

    • Produktové listy strojů

      Kovosvit MAS, 5/21-12/22

      Příprava produktových listů a katalogů pro společnost Kovosvit MAS.

      Příprava produktových listů a katalogů pro společnost Kovosvit MAS.

      https://www.kovosvit.cz
    • Změna vizuálů externích nosičů

      Farmapark Soběhrdy, 3/23

      Komplexní příprava nové grafické masky, která byla využita pro všechny účely propagace (tvorba informačních cedulí v areálu, vstupenky, dárkové poukazy, grafická šablona pro příspěvky na sociálních sítích a další).

      Komplexní příprava nové grafické masky, která byla využita pro všechny účely propagace (tvorba informačních cedulí v areálu, vstupenky, dárkové poukazy, grafická šablona pro příspěvky na sociálních sítích a další).

      https://farmapark.eu
  • Webdesign

    • Stavba webových stránek

      KOVOSVIT MAS, 7/22-12/12

      Webové stránky s představením společnosti KOVOSVIT MAS, obráběcích strojů, MAS Automation, slévárny, servisu a dalších odvětví. Web byl vytvořen ve dvou mutacích (čeština a angličtina).

      Webové stránky s představením společnosti KOVOSVIT MAS, obráběcích strojů, MAS Automation, slévárny, servisu a dalších odvětví. Web byl vytvořen ve dvou mutacích (čeština a angličtina).

      https://www.kovosvit.cz
    • Stavba webových stránek

      Asociace poskytovatelů hospicové paliativní péče., 6/22-8/22

      Webové stránky s představením Asociace poskytovatelů hospicové paliativní péče. Součástí stránek jsou důležité kontakty, aktuality, videa a podcasty, a také možnosti pomoci.

      Webové stránky s představením Asociace poskytovatelů hospicové paliativní péče. Součástí stránek jsou důležité kontakty, aktuality, videa a podcasty, a také možnosti pomoci.

      https://asociacehospicu.cz