Detail kreativce

Zpět na galerii

ADHOG Advertising, s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 27373649

Kontakt:

Marek Bor

+420603225949

marek.bor@adhog.eu

O profilu kreativce

Adhog má know-how velkých komunikačních agentur obohacené o vlastní dlouholeté zkušenosti. Tým tvoří výhradně seniorní hráči, kteří prošli národními i nadnárodními organizacemi, médii i státními institucemi. Adhog přináší efektivitu malého týmu, klientům šetří čas a finance. Spolupracuje s největšími experty napříč obory. Adhog úspěšně propojuje kreativitu s efektivitou nákladů.

ADHOG – Experience Meets Expertise

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Na vrchmezí 16
      Praha 6 160 00
    • Kontaktní adresa:

      Za Poříčskou bránou 21
      Praha 8 18600
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Alza Cafe

      Alza.cz, 2022

      Obrázek reference

      Se společností Alza spolupracujeme už řadu let. v tomto případě jsme byli požádáni o vytvoření sub-brandu Alza Cafe, včetně návrhu obalového designu a merchandise využití. Naše práce dále obsahovala zpracování brand architektury, CI designu a celkové komunikace.

      Se společností Alza spolupracujeme už řadu let. v tomto případě jsme byli požádáni o vytvoření sub-brandu Alza Cafe, včetně návrhu obalového designu a merchandise využití. Naše práce dále obsahovala zpracování brand architektury, CI designu a celkové komunikace.

    • AVG, reklamní kampaň na nový produkt

      AVG, a.s., 2009

      Obrázek reference

      Na základě dlouhodobé spolupráce vznikla tato kampaň na novou generaci antiviru AVG. Kampaň měla za cíl vyzdvihnout klíčové benefity produktu: Uživatelsky přívětivý a zároveň účinně chrání váš počítač.

      Na základě dlouhodobé spolupráce vznikla tato kampaň na novou generaci antiviru AVG. Kampaň měla za cíl vyzdvihnout klíčové benefity produktu: Uživatelsky přívětivý a zároveň účinně chrání váš počítač.

  • Film / Video / Televize

    • ALZA.CZ, Masakr cen

      Alza.cz, 2018

      Obrázek reference

      Cílem kampaně bylo upozornit na tradiční slevovou akci Alzy zase trochu jinak.

      Cílem kampaně bylo upozornit na tradiční slevovou akci Alzy zase trochu jinak.

    • R. JELÍNEK, Slivovice/Hruškovice

      R. Jelínek, 2006

      Obrázek reference

      R. Jelínek byla jednou z našich prvních značek, a do dnešní doby patří mezi naše nejvýraznější kampaně.

      R. Jelínek byla jednou z našich prvních značek, a do dnešní doby patří mezi naše nejvýraznější kampaně.

  • Webdesign

    • Asociace Obranného a Bezpečnostního Průmyslu, www stránky

      Asociace Obranného a Bezpečnostního Průmyslu, 2016 - 2024

      Obrázek reference

      Jsme dlouholetým členem Asociace Obranného a Bezpečnostního průmyslu a mimo jiné jsme pro tuto asociaci navrhli a připravili www stránky.

      Jsme dlouholetým členem Asociace Obranného a Bezpečnostního průmyslu a mimo jiné jsme pro tuto asociaci navrhli a připravili www stránky.

      https://aobp.cz/
    • České ženy ve sportu, grafická návrh www stránek

      Czech Women in Sport, 2023

      Obrázek reference

      I když možná ženy prožívají sport jinak než muži, milují jej stejně tak jako oni. Jsme rádi, že jsme měli možnost vytvořili logo a webové stránky pro tento skvělý projekt.

      I když možná ženy prožívají sport jinak než muži, milují jej stejně tak jako oni. Jsme rádi, že jsme měli možnost vytvořili logo a webové stránky pro tento skvělý projekt.

      https://www.czewis.cz/
  • Práce s texty

    • Fisher Price, Texty k mluvícím hračkám

      Mattel, Fisher Price, 2018 - 2024

      Obrázek reference

      Vaše děti znají naše texty.

      Vaše děti znají naše texty.

      https://shop.mattel.com/pages/fisher-price
    • Polly Pocket, český text k písni

      Mattel ČR, 2019

      Žádný sen není dost velký a žádný cíl není nedosažitelný. Nezáleží na věku, nezáleží na výšce! Záleží jen na vás! Tam kde je vůle, tam kde je chuť, tam je i cesta. Inspirujte se Sky Brown i Polly Pocket a jděte za svým snem!

      Žádný sen není dost velký a žádný cíl není nedosažitelný. Nezáleží na věku, nezáleží na výšce! Záleží jen na vás! Tam kde je vůle, tam kde je chuť, tam je i cesta. Inspirujte se Sky Brown i Polly Pocket a jděte za svým snem!

  • Marketingové strategie

    • Multifunkční hřiště Galerie Butovice, marketingová a komunikační strategie

      Galerie Butovice, 2023

      Obrázek reference

      Marketingová a komunikační strategie se vázala k otevření nového multifunkčního hřiště v rámci OC Galerie Butovice. Její součástí bylo vytvořit nejen jméno a logo projektu, ale také začlenění do celkové komunikace a strategie OC. Důležité byly prvky jako monetizace, náplň pro jednotlivé cílové skupiny, propojení s nákupním centrem a jeho nájemci, dále pak propojení s městskou částí a sportovní veřejností. Vytvořili jsme návrh, který dokázal oslovit každého, kdo se nejen pohybuje ve spádové oblasti, mladými rodinami počínaje a zaměstnanci okolních kanceláří konče, ale také i potenciální zákazníky, kteří bydlí v dojezdové vzdálenosti, jak v Praze, tak za jejími hranicemi.

      Marketingová a komunikační strategie se vázala k otevření nového multifunkčního hřiště v rámci OC Galerie Butovice. Její součástí bylo vytvořit nejen jméno a logo projektu, ale také začlenění do celkové komunikace a strategie OC. Důležité byly prvky jako monetizace, náplň pro jednotlivé cílové skupiny, propojení s nákupním centrem a jeho nájemci, dále pak propojení s městskou částí a sportovní veřejností. Vytvořili jsme návrh, který dokázal oslovit každého, kdo se nejen pohybuje ve spádové oblasti, mladými rodinami počínaje a zaměstnanci okolních kanceláří konče, ale také i potenciální zákazníky, kteří bydlí v dojezdové vzdálenosti, jak v Praze, tak za jejími hranicemi.

    • Strategie projektu HACK THE MIND

      DefSec Innovation HUB, 2021 - 2024

      V severoatlantickém prostoru žije miliarda lidí. Ti jsou neustálým terčem dezinformací a nepřátelských informačních kampaní, které využívají stále sofistikovanějších postupů a technologií. Naše kampaň se snaží zvýšit odolnost populace prostřednictvím lepší a efektivnější civilně-vojenské spolupráce ve spojení s veřejnou diskuzí. Komiks jsme zvolili jako ideální nástroj pro tuto kampaň. Umožňuje nám předvést, jak je odolnost důležitá, pomůže vizualizovat bojiště budoucnosti a narýsovat ostrou hranici mezi světem dobra a světem zla.

      V severoatlantickém prostoru žije miliarda lidí. Ti jsou neustálým terčem dezinformací a nepřátelských informačních kampaní, které využívají stále sofistikovanějších postupů a technologií. Naše kampaň se snaží zvýšit odolnost populace prostřednictvím lepší a efektivnější civilně-vojenské spolupráce ve spojení s veřejnou diskuzí. Komiks jsme zvolili jako ideální nástroj pro tuto kampaň. Umožňuje nám předvést, jak je odolnost důležitá, pomůže vizualizovat bojiště budoucnosti a narýsovat ostrou hranici mezi světem dobra a světem zla.

      https://www.hackthemind.cz/