Detail kreativce
ADHOG Advertising, s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 27373649
Kontakt:
Marek Bor
+420603225949
marek.bor@adhog.eu
O profilu kreativce
Adhog má know-how velkých komunikačních agentur obohacené o vlastní dlouholeté zkušenosti. Tým tvoří výhradně seniorní hráči, kteří prošli národními i nadnárodními organizacemi, médii i státními institucemi. Adhog přináší efektivitu malého týmu, klientům šetří čas a finance. Spolupracuje s největšími experty napříč obory. Adhog úspěšně propojuje kreativitu s efektivitou nákladů.
ADHOG – Experience Meets Expertise
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Na vrchmezí 16
Praha 6 160 00 -
Kontaktní adresa:
Za Poříčskou bránou 21
Praha 8 18600
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
AVG, reklamní kampaň na nový produkt
AVG, a.s., 2009
Na základě dlouhodobé spolupráce vznikla tato kampaň na novou generaci antiviru AVG. Kampaň měla za cíl vyzdvihnout klíčové benefity produktu: Uživatelsky přívětivý a zároveň účinně chrání váš počítač.
Na základě dlouhodobé spolupráce vznikla tato kampaň na novou generaci antiviru AVG. Kampaň měla za cíl vyzdvihnout klíčové benefity produktu: Uživatelsky přívětivý a zároveň účinně chrání váš počítač.
-
CROSSCAFE, nová korporátní identita
CrossCafe original s.r.o., 2023
Pracovat na CID, na značce skvělé společnosti, je značka ideál pro každou kreativní agenturu. Je nám ctí, že právě naše agentura mohla vytvořit nový vizuální styl pro společnost CrossCafe original, s.r.o. Inspirace retro stylem 50. let spolu s moderním designem vytváří osobitý design, který skvěle koresponduje s poctivě připraveným, ale moderním jídlem a nápoji.
Pracovat na CID, na značce skvělé společnosti, je značka ideál pro každou kreativní agenturu. Je nám ctí, že právě naše agentura mohla vytvořit nový vizuální styl pro společnost CrossCafe original, s.r.o. Inspirace retro stylem 50. let spolu s moderním designem vytváří osobitý design, který skvěle koresponduje s poctivě připraveným, ale moderním jídlem a nápoji.
-
Film / Video / Televize
-
ALZA.CZ, Masakr cen
Alza.cz, 2018
Cílem kampaně bylo upozornit na tradiční slevovou akci Alzy zase trochu jinak.
Cílem kampaně bylo upozornit na tradiční slevovou akci Alzy zase trochu jinak.
-
R. JELÍNEK, Slivovice/Hruškovice
R. Jelínek, 2006
R. Jelínek byla jednou z našich prvních značek, a do dnešní doby patří mezi naše nejvýraznější kampaně.
R. Jelínek byla jednou z našich prvních značek, a do dnešní doby patří mezi naše nejvýraznější kampaně.
-
SINUSTRONG, Sprej do nosu
Silvanols, 2019
Sinustrong porazí 9 z 10 kapesníků! Kampaň uvádějící sprej Sinustrong na Český trh v roce 2019. Použity byly následující komunikační kanály: TV spoty, on line a print.
Sinustrong porazí 9 z 10 kapesníků! Kampaň uvádějící sprej Sinustrong na Český trh v roce 2019. Použity byly následující komunikační kanály: TV spoty, on line a print.
-
-
Webdesign
-
Práce s texty
-
Polly Pocket, český text k písni
Mattel ČR, 2019
Žádný sen není dost velký a žádný cíl není nedosažitelný. Nezáleží na věku, nezáleží na výšce! Záleží jen na vás! Tam kde je vůle, tam kde je chuť, tam je i cesta. Inspirujte se Sky Brown i Polly Pocket a jděte za svým snem!
Žádný sen není dost velký a žádný cíl není nedosažitelný. Nezáleží na věku, nezáleží na výšce! Záleží jen na vás! Tam kde je vůle, tam kde je chuť, tam je i cesta. Inspirujte se Sky Brown i Polly Pocket a jděte za svým snem!
-
Marketingové strategie
-
Multifunkční hřiště Galerie Butovice, marketingová a komunikační strategie
Galerie Butovice, 2023
Marketingová a komunikační strategie se vázala k otevření nového multifunkčního hřiště v rámci OC Galerie Butovice. Její součástí bylo vytvořit nejen jméno a logo projektu, ale také začlenění do celkové komunikace a strategie OC. Důležité byly prvky jako monetizace, náplň pro jednotlivé cílové skupiny, propojení s nákupním centrem a jeho nájemci, dále pak propojení s městskou částí a sportovní veřejností. Vytvořili jsme návrh, který dokázal oslovit každého, kdo se nejen pohybuje ve spádové oblasti, mladými rodinami počínaje a zaměstnanci okolních kanceláří konče, ale také i potenciální zákazníky, kteří bydlí v dojezdové vzdálenosti, jak v Praze, tak za jejími hranicemi.
Marketingová a komunikační strategie se vázala k otevření nového multifunkčního hřiště v rámci OC Galerie Butovice. Její součástí bylo vytvořit nejen jméno a logo projektu, ale také začlenění do celkové komunikace a strategie OC. Důležité byly prvky jako monetizace, náplň pro jednotlivé cílové skupiny, propojení s nákupním centrem a jeho nájemci, dále pak propojení s městskou částí a sportovní veřejností. Vytvořili jsme návrh, který dokázal oslovit každého, kdo se nejen pohybuje ve spádové oblasti, mladými rodinami počínaje a zaměstnanci okolních kanceláří konče, ale také i potenciální zákazníky, kteří bydlí v dojezdové vzdálenosti, jak v Praze, tak za jejími hranicemi.
-
Strategie projektu HACK THE MIND
DefSec Innovation HUB, 2021 - 2024
V severoatlantickém prostoru žije miliarda lidí. Ti jsou neustálým terčem dezinformací a nepřátelských informačních kampaní, které využívají stále sofistikovanějších postupů a technologií. Naše kampaň se snaží zvýšit odolnost populace prostřednictvím lepší a efektivnější civilně-vojenské spolupráce ve spojení s veřejnou diskuzí. Komiks jsme zvolili jako ideální nástroj pro tuto kampaň. Umožňuje nám předvést, jak je odolnost důležitá, pomůže vizualizovat bojiště budoucnosti a narýsovat ostrou hranici mezi světem dobra a světem zla.
V severoatlantickém prostoru žije miliarda lidí. Ti jsou neustálým terčem dezinformací a nepřátelských informačních kampaní, které využívají stále sofistikovanějších postupů a technologií. Naše kampaň se snaží zvýšit odolnost populace prostřednictvím lepší a efektivnější civilně-vojenské spolupráce ve spojení s veřejnou diskuzí. Komiks jsme zvolili jako ideální nástroj pro tuto kampaň. Umožňuje nám předvést, jak je odolnost důležitá, pomůže vizualizovat bojiště budoucnosti a narýsovat ostrou hranici mezi světem dobra a světem zla.
-