Detail kreativce
lessandbetter s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 07597428
Kontakt:
+420724011758
petr.skovajsa@l-ab.eu
O profilu kreativce
Značky mají sílu měnit své okolí – špatné značky k horšímu, dobré značky k lepšímu. Naše brandingové studio, Less&Better, je zde proto, aby pomáhalo vytvářet ty dobré. Nasměrování, naplánování, vytvoření a financování značky vyžaduje hodně úsilí. Budování značky je běh na dlouhou trať a schopnost správně využít čas a pružně reagovat na proměnlivé prostředí je zásadní pro všechny značky, ať už malé
Less&Better – branding studio
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Údolní 495/19
Brno 60200 -
Kontaktní adresa:
Údolní 495/19
Brno 60200
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
ACO Healthy kitchen
ACO Industries k.s., Květen 2019
Pro ACO Building Drainage jsme připravili globální strategii a kreativní koncept pro segment komerčních kuchyní. Podstatou strategie je repozicovat ACO z dodavatele stavebních prvků na partnera pro profesionální gastro. ACO toho dosáhne tak, že se připojí k tématu zdravé kuchyně, resp. profesionální komunitu překvapí tím, co všechno zdravou kuchyni vytváří. Vycházíme z premisy, že nutričně zdravé jídlo nestačí. Zdravá kuchyně by měla dbát na udržitelnost, zdraví celého dodavatelského řetězce – tedy od ingrediencí přes provoz až po odpadní hospodářství. Kreativní koncept a art-direkce kampaně má za cíl překvapit. V prvním kroku překvapujeme netradičními vizualizacemi, které spojují ACO produkty se zdravými ingrediencemi. V druhém kroku překvapuje tím, že mezi ACO produkty a zdravými ingrediencemi opravdu existuje přímé spojení, tedy že ACO opravdu dělá kuchyni zdravější. Kampaň komunikačně stojí na krátkém image spotu, který spojuje téma zdravé kuchyně s ACO výrobky. Na image spot navazuje přímá komunikace a komunikace na sociální sítích.
Pro ACO Building Drainage jsme připravili globální strategii a kreativní koncept pro segment komerčních kuchyní. Podstatou strategie je repozicovat ACO z dodavatele stavebních prvků na partnera pro profesionální gastro. ACO toho dosáhne tak, že se připojí k tématu zdravé kuchyně, resp. profesionální komunitu překvapí tím, co všechno zdravou kuchyni vytváří. Vycházíme z premisy, že nutričně zdravé jídlo nestačí. Zdravá kuchyně by měla dbát na udržitelnost, zdraví celého dodavatelského řetězce – tedy od ingrediencí přes provoz až po odpadní hospodářství. Kreativní koncept a art-direkce kampaně má za cíl překvapit. V prvním kroku překvapujeme netradičními vizualizacemi, které spojují ACO produkty se zdravými ingrediencemi. V druhém kroku překvapuje tím, že mezi ACO produkty a zdravými ingrediencemi opravdu existuje přímé spojení, tedy že ACO opravdu dělá kuchyni zdravější. Kampaň komunikačně stojí na krátkém image spotu, který spojuje téma zdravé kuchyně s ACO výrobky. Na image spot navazuje přímá komunikace a komunikace na sociální sítích.
-
ACO product stories
ACO Industries k.s., Listopad 2020
Pro ACO CZI jsme připravili krátké a úderné produktové příběhy, které zábavnou formou představují benefity a hlavní konkurenční výhodu. Příběhy hravou formou odkazují na hlavní benefity produktu, které jsou následně rozpracované na webových stránkách. Koncept produktových animací je postavený na krátkém překvapivém příběhu. Naším cílem je vzbudit zájem o produkt, který vnímá většina zákazníků jako komoditu. Příběh začíná jednoduchou 2D animací, která následně plynule přechází do vizualizace produktu, která si drží nastavené téma. Výsledkem je hravá a úderná animace určená pro komunikaci na sociálních sítích a veletrzích.
Pro ACO CZI jsme připravili krátké a úderné produktové příběhy, které zábavnou formou představují benefity a hlavní konkurenční výhodu. Příběhy hravou formou odkazují na hlavní benefity produktu, které jsou následně rozpracované na webových stránkách. Koncept produktových animací je postavený na krátkém překvapivém příběhu. Naším cílem je vzbudit zájem o produkt, který vnímá většina zákazníků jako komoditu. Příběh začíná jednoduchou 2D animací, která následně plynule přechází do vizualizace produktu, která si drží nastavené téma. Výsledkem je hravá a úderná animace určená pro komunikaci na sociálních sítích a veletrzích.
-
ACO ShowerDrain S+
ACO Haustechnik GmbH, Únor 2021
Pro ACO Passavant GmbH jsme připravili globální strategii & kampaň pro uvedení nového sprchového žlabu ShowerDrain S+ na trh. Celá kategorie se potýká s tlakem na cenu a kvalitu na straně jedné, chronickým nedostatkem času na straně druhé. ACO produkt je na první pohled podobný své konkurenci, nicméně na druhý pohled ACO nabízí celou řadu chytrých detailů, které instalatérům a zákazníkům zjednodušují práci, šetří čas. ACO produkt řeší relevantní problémy, jen potřebuje získat dostatek času a pozornosti k tomu, aby svůj přínos mohl vysvětlit. Kreativní koncept spojuje instalační benefity a uživatelskou přívětivost pod jedno úderné sdělení „překvapivě jednoduchý ShowerDrain S+“. Sdělení dokáže vzbudit zvědavost zákazníků, a ACO tak získává jejich pozornost. Kreativní koncept je rozvinutý do dvou příběhů. První zdůrazňuje uživatelské výhody, druhý výhody instalační.
Pro ACO Passavant GmbH jsme připravili globální strategii & kampaň pro uvedení nového sprchového žlabu ShowerDrain S+ na trh. Celá kategorie se potýká s tlakem na cenu a kvalitu na straně jedné, chronickým nedostatkem času na straně druhé. ACO produkt je na první pohled podobný své konkurenci, nicméně na druhý pohled ACO nabízí celou řadu chytrých detailů, které instalatérům a zákazníkům zjednodušují práci, šetří čas. ACO produkt řeší relevantní problémy, jen potřebuje získat dostatek času a pozornosti k tomu, aby svůj přínos mohl vysvětlit. Kreativní koncept spojuje instalační benefity a uživatelskou přívětivost pod jedno úderné sdělení „překvapivě jednoduchý ShowerDrain S+“. Sdělení dokáže vzbudit zvědavost zákazníků, a ACO tak získává jejich pozornost. Kreativní koncept je rozvinutý do dvou příběhů. První zdůrazňuje uživatelské výhody, druhý výhody instalační.
-
-
Grafický design / branding
-
Avager
Avito s.r.o., Červenec 2021
ro Avito jsme připravili repozicování značky a novou vizuální identitu spojenou se změnou názvu společnosti. Nový název společnosti je Avager, nová byznys ambice společnosti zní: stát se uznávaným partnerem pro největší B2B firmy na CZ a DE trhu. Avager toho chce dosáhnout tím, že redefinuje standard v rychlosti a jednoduchosti digitalizace obchodování. Avager pozicujeme jako dospělou IT firmu, která svou nabídkou a brand image patří do korporátního světa. Koncept značky vychází z abstraktního písmene „a“ promítnutého do mřížky 3 x 3, které tvoří jednoduchý a zároveň dynamický a modulární tvar. Motiv modularity a pohybu dále rozvíjíme ve vizuální identitě značky. Červená barva odkazuje na rychlost a dynamiku. Dynamické modulární prvky podtrhují systematičnost a robustnost Avager produktů. Ilustrace a art-direkce fotografií znovu odkazují k rychlosti a digitalizaci. Ve výsledku vzniká dospělá identita, která Avageru pomůže proniknout do nových segmentů, na nové trhy.
ro Avito jsme připravili repozicování značky a novou vizuální identitu spojenou se změnou názvu společnosti. Nový název společnosti je Avager, nová byznys ambice společnosti zní: stát se uznávaným partnerem pro největší B2B firmy na CZ a DE trhu. Avager toho chce dosáhnout tím, že redefinuje standard v rychlosti a jednoduchosti digitalizace obchodování. Avager pozicujeme jako dospělou IT firmu, která svou nabídkou a brand image patří do korporátního světa. Koncept značky vychází z abstraktního písmene „a“ promítnutého do mřížky 3 x 3, které tvoří jednoduchý a zároveň dynamický a modulární tvar. Motiv modularity a pohybu dále rozvíjíme ve vizuální identitě značky. Červená barva odkazuje na rychlost a dynamiku. Dynamické modulární prvky podtrhují systematičnost a robustnost Avager produktů. Ilustrace a art-direkce fotografií znovu odkazují k rychlosti a digitalizaci. Ve výsledku vzniká dospělá identita, která Avageru pomůže proniknout do nových segmentů, na nové trhy.
-
NEXT–STUDIO
NEXT Studio s.r.o., Květen 2021
NEXT–STUDIO je architektonické studio z Brna, které spojuje architekturu a udržitelnost. Vizí studia je výrazně omezit emise skleníkových plynů a dopad architektury na životní prostředí. Proto se studio soustředí na to, jak smysluplně spojit architekturu s udržitelností. Zakládající členové studia jsou přesvědčeni, že nemusí dělat kompromisy. Moderní architektura může být jak užitečná, tak prokazatelně udržitelná. Značku NEXT–STUDIA pozicujeme tak, aby zapadla do světa architektury a zároveň se v rámci kategorie dostatečně odlišila. Komunikace značky chytře spojuje architektonické kvality s udržitelnými přínosy. Vizuální koncept značky vychází z motivu spojení. Spojujeme objekty, slova, významy, typografii, barvy... svět architektury s udržitelností. Ve výsledku vzniká originální vizuální jazyk, který spojuje racionální tvary s organickými detaily.
NEXT–STUDIO je architektonické studio z Brna, které spojuje architekturu a udržitelnost. Vizí studia je výrazně omezit emise skleníkových plynů a dopad architektury na životní prostředí. Proto se studio soustředí na to, jak smysluplně spojit architekturu s udržitelností. Zakládající členové studia jsou přesvědčeni, že nemusí dělat kompromisy. Moderní architektura může být jak užitečná, tak prokazatelně udržitelná. Značku NEXT–STUDIA pozicujeme tak, aby zapadla do světa architektury a zároveň se v rámci kategorie dostatečně odlišila. Komunikace značky chytře spojuje architektonické kvality s udržitelnými přínosy. Vizuální koncept značky vychází z motivu spojení. Spojujeme objekty, slova, významy, typografii, barvy... svět architektury s udržitelností. Ve výsledku vzniká originální vizuální jazyk, který spojuje racionální tvary s organickými detaily.
-
Praha 6
Městská část Praha 6, Červen 2022
V červnu 22 se nám podařilo umístit jako třetí v otevřené soutěži na vizuální identitu městské části Praha 6. Do soutěže bylo přihlášeno 76 návrhů. Porota složená z nezávislých odborníků a zástupců Prahy 6 stanovila po podrobné rozpravě nad odevzdanými soutěžními pracemi pořadí účastníků v 2. fázi takto: 1. ReDesign; 2. Little Greta; 3. Less&Better; 4. Věra Marešová a Yara Abu Aataya. Praha 6 je unikátní v mnoha ohledech – úrovní života a vzděláváním, hojností parků a zeleně v bezprostřední blízkosti centra města, je bohatá na volnočasové aktivity, má dostatek kulturního vyžití, specifickou architekturu, významné památky atd. Praha 6 toho o sobě může říct opravdu hodně, a proto jsme ke konceptu nové vizuální identity přistoupili tak, abychom uctili historii a zároveň Praze 6 umožnili se dynamicky rozvíjet. Náš koncept nové vizuální identity stojí na výrazném logu, číslici 6 tvořené geometrickou kompozicí kruhu a obdélníku. Symbolika loga vystihuje esenci Prahy 6, která chce být sebevědomá a odvážná. Z původních geometrických tvarů vytváříme nový symbol, který vnímáme jako kultivovaný akompozičně vyvážený s výraznou vyznačovací schopností. Přímočará geometrie odkazuje na historii: architekturu a urbanismus Prahy 6. Dynamická práce s logem je namířená do budoucnosti. Celý koncept nové vizuální identity pro Prahu 6 vidíme jako spojení formálnosti s atraktivní komunikací, které Praze 6 umožní budovat formálně sebevědomou a komunikačně atraktivní značku.
V červnu 22 se nám podařilo umístit jako třetí v otevřené soutěži na vizuální identitu městské části Praha 6. Do soutěže bylo přihlášeno 76 návrhů. Porota složená z nezávislých odborníků a zástupců Prahy 6 stanovila po podrobné rozpravě nad odevzdanými soutěžními pracemi pořadí účastníků v 2. fázi takto: 1. ReDesign; 2. Little Greta; 3. Less&Better; 4. Věra Marešová a Yara Abu Aataya. Praha 6 je unikátní v mnoha ohledech – úrovní života a vzděláváním, hojností parků a zeleně v bezprostřední blízkosti centra města, je bohatá na volnočasové aktivity, má dostatek kulturního vyžití, specifickou architekturu, významné památky atd. Praha 6 toho o sobě může říct opravdu hodně, a proto jsme ke konceptu nové vizuální identity přistoupili tak, abychom uctili historii a zároveň Praze 6 umožnili se dynamicky rozvíjet. Náš koncept nové vizuální identity stojí na výrazném logu, číslici 6 tvořené geometrickou kompozicí kruhu a obdélníku. Symbolika loga vystihuje esenci Prahy 6, která chce být sebevědomá a odvážná. Z původních geometrických tvarů vytváříme nový symbol, který vnímáme jako kultivovaný akompozičně vyvážený s výraznou vyznačovací schopností. Přímočará geometrie odkazuje na historii: architekturu a urbanismus Prahy 6. Dynamická práce s logem je namířená do budoucnosti. Celý koncept nové vizuální identity pro Prahu 6 vidíme jako spojení formálnosti s atraktivní komunikací, které Praze 6 umožní budovat formálně sebevědomou a komunikačně atraktivní značku.
-
SEDLAKOVA LEGAL
SEDLAKOVA LEGAL s.r.o., Březen 2022
Měli jsme možnost pracovat na repozicování a redesignu SEDLAKOVA LEGAL. Hned od počátku bylo celému týmu jasné, že SEDLAKOVA LEGAL dělá věci jinak. Společně jsme došli k závěru, že svět nepotřebuje další advokátní kancelář se sídlem v historickém centru, koženými křesly a vševědoucími právníky. České prostředí potřebuje aktivní, moderní, responzivní právní poradenství. Proto jsme brand pojali jako vyzyvatele. SEDLAKOVA LEGAL je partner pro společnosti v pohybu, kterým tradiční statické právní služby nestačí. Koncept značky vyjadřuje téma responzivity pomocí bublin, které volně odkazují na konverzaci. Komunikace značky díky tomu vybízí k dialogu, responzivně reaguje na své okolí.
Měli jsme možnost pracovat na repozicování a redesignu SEDLAKOVA LEGAL. Hned od počátku bylo celému týmu jasné, že SEDLAKOVA LEGAL dělá věci jinak. Společně jsme došli k závěru, že svět nepotřebuje další advokátní kancelář se sídlem v historickém centru, koženými křesly a vševědoucími právníky. České prostředí potřebuje aktivní, moderní, responzivní právní poradenství. Proto jsme brand pojali jako vyzyvatele. SEDLAKOVA LEGAL je partner pro společnosti v pohybu, kterým tradiční statické právní služby nestačí. Koncept značky vyjadřuje téma responzivity pomocí bublin, které volně odkazují na konverzaci. Komunikace značky díky tomu vybízí k dialogu, responzivně reaguje na své okolí.
-
TUGI
Promoton s.r.o., Prosinec 2021
Pro TUGI jsme připravili redesign a rozšíření identity značky. TUGI je inovativní zdravotnický prostředek určený k usnadnění aplikace léků z předplněných injekčních stříkaček. TUGI díky své promyšlené konstrukci umožňuje snadno vložit kompatibilní injekci a následně jistě a bezpečně lék aplikovat. Jednoduše řečeno: TUGI lidem zpříjemňuje život. Je navržený tak, aby ho dokázala použít jakákoli ruka: drobná ženská i velká mužská. Identita značky tuto kvalitu dál přenáší a podporuje tím, že pracujeme s měkkými příjemnými barvami, oblými rohy a fotografií, která ukazuje výrobek v různých rukou, resp. situacích. Tento lidský, přívětivý rozměr doplňuje přímočarý layout a typografie tak, abychom zároveň odkázali na důvěryhodnost a robustnost designu.
Pro TUGI jsme připravili redesign a rozšíření identity značky. TUGI je inovativní zdravotnický prostředek určený k usnadnění aplikace léků z předplněných injekčních stříkaček. TUGI díky své promyšlené konstrukci umožňuje snadno vložit kompatibilní injekci a následně jistě a bezpečně lék aplikovat. Jednoduše řečeno: TUGI lidem zpříjemňuje život. Je navržený tak, aby ho dokázala použít jakákoli ruka: drobná ženská i velká mužská. Identita značky tuto kvalitu dál přenáší a podporuje tím, že pracujeme s měkkými příjemnými barvami, oblými rohy a fotografií, která ukazuje výrobek v různých rukou, resp. situacích. Tento lidský, přívětivý rozměr doplňuje přímočarý layout a typografie tak, abychom zároveň odkázali na důvěryhodnost a robustnost designu.
-
-
Webdesign
-
Avager
Avito s.r.o., Červen 2022
V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.
V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.
-
NEXT–STUDIO
NEXT Studio s.r.o., Květen 2021
V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.
V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.
-
SEDLAKOVA LEGAL
SEDLAKOVA LEGAL s.r.o., Březen 2022
V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.
V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.
-
TUGI
Promoton s.r.o., Prosinec 2021
V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.
V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.
-
-
Fotografie
-
Rusty Nails
Coffee Cartel s.r.o., Květen 2022
Pro pražírnu výběrové kávy Rusty Nails jsme připravili sérii fotografií, kterou využívají pro svou komunikaci na sociálních sítích. Zaměřili jsme se na jejich přístup k práci s kávou, který je založený na respektu k farmářům, udržitelnosti a preciznosti. Z toho důvodu jsme pro fotografie zvolili upřímný styl.
Pro pražírnu výběrové kávy Rusty Nails jsme připravili sérii fotografií, kterou využívají pro svou komunikaci na sociálních sítích. Zaměřili jsme se na jejich přístup k práci s kávou, který je založený na respektu k farmářům, udržitelnosti a preciznosti. Z toho důvodu jsme pro fotografie zvolili upřímný styl.
-
Yoga Garden
Yoga Garden, Říjen 2021
Pro Yoga Garden vytváříme propagační fotografie, které využívají pro kampaně na sociálních sítích a svém webu. Jedná se o místo, které chce nabídnout kvalitní pohyb všem lidem nehledě na věk, vzhled, národnost, rasu či sexuální orientaci a tím budovat různorodou komunitu lidí, která se bude společně rozvíjet i mimo studio.
Pro Yoga Garden vytváříme propagační fotografie, které využívají pro kampaně na sociálních sítích a svém webu. Jedná se o místo, které chce nabídnout kvalitní pohyb všem lidem nehledě na věk, vzhled, národnost, rasu či sexuální orientaci a tím budovat různorodou komunitu lidí, která se bude společně rozvíjet i mimo studio.
-