Detail kreativce

Zpět na galerii

lessandbetter s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 07597428

Kontakt:

+420724011758

petr.skovajsa@l-ab.eu

O profilu kreativce

Značky mají sílu měnit své okolí – špatné značky k horšímu, dobré značky k lepšímu. Naše brandingové studio, Less&Better, je zde proto, aby pomáhalo vytvářet ty dobré. Nasměrování, naplánování, vytvoření a financování značky vyžaduje hodně úsilí. Budování značky je běh na dlouhou trať a schopnost správně využít čas a pružně reagovat na proměnlivé prostředí je zásadní pro všechny značky, ať už malé

Less&Better – branding studio

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Údolní 495/19
      Brno 60200
    • Kontaktní adresa:

      Údolní 495/19
      Brno 60200
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • ACO Healthy kitchen

      ACO Industries k.s., Květen 2019

      Obrázek reference

      Pro ACO Building Drainage jsme připravili globální strategii a kreativní koncept pro segment komerčních kuchyní. Podstatou strategie je repozicovat ACO z dodavatele stavebních prvků na partnera pro profesionální gastro. ACO toho dosáhne tak, že se připojí k tématu zdravé kuchyně, resp. profesionální komunitu překvapí tím, co všechno zdravou kuchyni vytváří. Vycházíme z premisy, že nutričně zdravé jídlo nestačí. Zdravá kuchyně by měla dbát na udržitelnost, zdraví celého dodavatelského řetězce – tedy od ingrediencí přes provoz až po odpadní hospodářství. Kreativní koncept a art-direkce kampaně má za cíl překvapit. V prvním kroku překvapujeme netradičními vizualizacemi, které spojují ACO produkty se zdravými ingrediencemi. V druhém kroku překvapuje tím, že mezi ACO produkty a zdravými ingrediencemi opravdu existuje přímé spojení, tedy že ACO opravdu dělá kuchyni zdravější. Kampaň komunikačně stojí na krátkém image spotu, který spojuje téma zdravé kuchyně s ACO výrobky. Na image spot navazuje přímá komunikace a komunikace na sociální sítích.

      Pro ACO Building Drainage jsme připravili globální strategii a kreativní koncept pro segment komerčních kuchyní. Podstatou strategie je repozicovat ACO z dodavatele stavebních prvků na partnera pro profesionální gastro. ACO toho dosáhne tak, že se připojí k tématu zdravé kuchyně, resp. profesionální komunitu překvapí tím, co všechno zdravou kuchyni vytváří. Vycházíme z premisy, že nutričně zdravé jídlo nestačí. Zdravá kuchyně by měla dbát na udržitelnost, zdraví celého dodavatelského řetězce – tedy od ingrediencí přes provoz až po odpadní hospodářství. Kreativní koncept a art-direkce kampaně má za cíl překvapit. V prvním kroku překvapujeme netradičními vizualizacemi, které spojují ACO produkty se zdravými ingrediencemi. V druhém kroku překvapuje tím, že mezi ACO produkty a zdravými ingrediencemi opravdu existuje přímé spojení, tedy že ACO opravdu dělá kuchyni zdravější. Kampaň komunikačně stojí na krátkém image spotu, který spojuje téma zdravé kuchyně s ACO výrobky. Na image spot navazuje přímá komunikace a komunikace na sociální sítích.

    • ACO product stories

      ACO Industries k.s., Listopad 2020

      Obrázek reference

      Pro ACO CZI jsme připravili krátké a úderné produktové příběhy, které zábavnou formou představují benefity a hlavní konkurenční výhodu. Příběhy hravou formou odkazují na hlavní benefity produktu, které jsou následně rozpracované na webových stránkách. Koncept produktových animací je postavený na krátkém překvapivém příběhu. Naším cílem je vzbudit zájem o produkt, který vnímá většina zákazníků jako komoditu. Příběh začíná jednoduchou 2D animací, která následně plynule přechází do vizualizace produktu, která si drží nastavené téma. Výsledkem je hravá a úderná animace určená pro komunikaci na sociálních sítích a veletrzích.

      Pro ACO CZI jsme připravili krátké a úderné produktové příběhy, které zábavnou formou představují benefity a hlavní konkurenční výhodu. Příběhy hravou formou odkazují na hlavní benefity produktu, které jsou následně rozpracované na webových stránkách. Koncept produktových animací je postavený na krátkém překvapivém příběhu. Naším cílem je vzbudit zájem o produkt, který vnímá většina zákazníků jako komoditu. Příběh začíná jednoduchou 2D animací, která následně plynule přechází do vizualizace produktu, která si drží nastavené téma. Výsledkem je hravá a úderná animace určená pro komunikaci na sociálních sítích a veletrzích.

  • Grafický design / branding

    • Avager

      Avito s.r.o., Červenec 2021

      Obrázek reference

      ro Avito jsme připravili repozicování značky a novou vizuální identitu spojenou se změnou názvu společnosti. Nový název společnosti je Avager, nová byznys ambice společnosti zní: stát se uznávaným partnerem pro největší B2B firmy na CZ a DE trhu. Avager toho chce dosáhnout tím, že redefinuje standard v rychlosti a jednoduchosti digitalizace obchodování. Avager pozicujeme jako dospělou IT firmu, která svou nabídkou a brand image patří do korporátního světa. Koncept značky vychází z abstraktního písmene „a“ promítnutého do mřížky 3 x 3, které tvoří jednoduchý a zároveň dynamický a modulární tvar. Motiv modularity a pohybu dále rozvíjíme ve vizuální identitě značky. Červená barva odkazuje na rychlost a dynamiku. Dynamické modulární prvky podtrhují systematičnost a robustnost Avager produktů. Ilustrace a art-direkce fotografií znovu odkazují k rychlosti a digitalizaci. Ve výsledku vzniká dospělá identita, která Avageru pomůže proniknout do nových segmentů, na nové trhy.

      ro Avito jsme připravili repozicování značky a novou vizuální identitu spojenou se změnou názvu společnosti. Nový název společnosti je Avager, nová byznys ambice společnosti zní: stát se uznávaným partnerem pro největší B2B firmy na CZ a DE trhu. Avager toho chce dosáhnout tím, že redefinuje standard v rychlosti a jednoduchosti digitalizace obchodování. Avager pozicujeme jako dospělou IT firmu, která svou nabídkou a brand image patří do korporátního světa. Koncept značky vychází z abstraktního písmene „a“ promítnutého do mřížky 3 x 3, které tvoří jednoduchý a zároveň dynamický a modulární tvar. Motiv modularity a pohybu dále rozvíjíme ve vizuální identitě značky. Červená barva odkazuje na rychlost a dynamiku. Dynamické modulární prvky podtrhují systematičnost a robustnost Avager produktů. Ilustrace a art-direkce fotografií znovu odkazují k rychlosti a digitalizaci. Ve výsledku vzniká dospělá identita, která Avageru pomůže proniknout do nových segmentů, na nové trhy.

    • NEXT–STUDIO

      NEXT Studio s.r.o., Květen 2021

      Obrázek reference

      NEXT–STUDIO je architektonické studio z Brna, které spojuje architekturu a udržitelnost. Vizí studia je výrazně omezit emise skleníkových plynů a dopad architektury na životní prostředí. Proto se studio soustředí na to, jak smysluplně spojit architekturu s udržitelností. Zakládající členové studia jsou přesvědčeni, že nemusí dělat kompromisy. Moderní architektura může být jak užitečná, tak prokazatelně udržitelná. Značku NEXT–STUDIA pozicujeme tak, aby zapadla do světa architektury a zároveň se v rámci kategorie dostatečně odlišila. Komunikace značky chytře spojuje architektonické kvality s udržitelnými přínosy. Vizuální koncept značky vychází z motivu spojení. Spojujeme objekty, slova, významy, typografii, barvy... svět architektury s udržitelností. Ve výsledku vzniká originální vizuální jazyk, který spojuje racionální tvary s organickými detaily.

      NEXT–STUDIO je architektonické studio z Brna, které spojuje architekturu a udržitelnost. Vizí studia je výrazně omezit emise skleníkových plynů a dopad architektury na životní prostředí. Proto se studio soustředí na to, jak smysluplně spojit architekturu s udržitelností. Zakládající členové studia jsou přesvědčeni, že nemusí dělat kompromisy. Moderní architektura může být jak užitečná, tak prokazatelně udržitelná. Značku NEXT–STUDIA pozicujeme tak, aby zapadla do světa architektury a zároveň se v rámci kategorie dostatečně odlišila. Komunikace značky chytře spojuje architektonické kvality s udržitelnými přínosy. Vizuální koncept značky vychází z motivu spojení. Spojujeme objekty, slova, významy, typografii, barvy... svět architektury s udržitelností. Ve výsledku vzniká originální vizuální jazyk, který spojuje racionální tvary s organickými detaily.

  • Webdesign

    • Avager

      Avito s.r.o., Červen 2022

      Obrázek reference

      V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.

      V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.

    • NEXT–STUDIO

      NEXT Studio s.r.o., Květen 2021

      Obrázek reference

      V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.

      V rámci práce na nové vizuální identitě jsme pracovali UX/UI návrh webu.

  • Fotografie

    • Rusty Nails

      Coffee Cartel s.r.o., Květen 2022

      Obrázek reference

      Pro pražírnu výběrové kávy Rusty Nails jsme připravili sérii fotografií, kterou využívají pro svou komunikaci na sociálních sítích. Zaměřili jsme se na jejich přístup k práci s kávou, který je založený na respektu k farmářům, udržitelnosti a preciznosti. Z toho důvodu jsme pro fotografie zvolili upřímný styl.

      Pro pražírnu výběrové kávy Rusty Nails jsme připravili sérii fotografií, kterou využívají pro svou komunikaci na sociálních sítích. Zaměřili jsme se na jejich přístup k práci s kávou, který je založený na respektu k farmářům, udržitelnosti a preciznosti. Z toho důvodu jsme pro fotografie zvolili upřímný styl.

    • Yoga Garden

      Yoga Garden, Říjen 2021

      Obrázek reference

      Pro Yoga Garden vytváříme propagační fotografie, které využívají pro kampaně na sociálních sítích a svém webu. Jedná se o místo, které chce nabídnout kvalitní pohyb všem lidem nehledě na věk, vzhled, národnost, rasu či sexuální orientaci a tím budovat různorodou komunitu lidí, která se bude společně rozvíjet i mimo studio.

      Pro Yoga Garden vytváříme propagační fotografie, které využívají pro kampaně na sociálních sítích a svém webu. Jedná se o místo, které chce nabídnout kvalitní pohyb všem lidem nehledě na věk, vzhled, národnost, rasu či sexuální orientaci a tím budovat různorodou komunitu lidí, která se bude společně rozvíjet i mimo studio.