Detail kreativce
studio Družina s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 02888467
Kontakt:
Michaela Klakurková
+420775951995
michaela.klakurkova@studiodruzina.cz
O profilu kreativce
VĚŘÍME VE ZMĚNU, POZITIVNÍ PŘÍSTUP A V LIDSKOU SPOLEČNOST. VĚŘÍME V TO, ŽE ZISK SE MNOHDY NEDÁ VYJÁDŘIT PENĚZI. VĚŘÍME, ŽE NAŠE ENERGIE JE ZA PROJEKTY VŽDY VIDĚT. Máme nápady, schopnosti a nástroje, díky kterým umíme vytvořit do detailu propracované koncepty a kampaně nejen v Česku, ale v celém evropském regionu a ještě dál.
Propagujeme jen to, čemu sami věříme
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Drtinova 557/10
Praha 15000 -
Kontaktní adresa:
Drtinova 557/10
Praha 15000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
Change The Count
Habitat For Humanity, 2020
CAMPAIGN / VIDEO / IMAGE V roce 2030 bude žít každý čtvrtý člověk v nedůstojných podmínkách. Krize bydlení a domova je vážným problémem, na který jsme se zaměřili v kampani pro projekt Habitat for Humanity. K umocnění sugestivního zážitku jsme použili jednoduchou dětskou hru na rozpočítávání. Právě děti se budou s touto krizí v roce 2030 nejvíce potýkat. Celoevropská kampaň, která ale dolehla i za hranice našeho kontinentu. Týká se totiž budoucnosti celé planety.
CAMPAIGN / VIDEO / IMAGE V roce 2030 bude žít každý čtvrtý člověk v nedůstojných podmínkách. Krize bydlení a domova je vážným problémem, na který jsme se zaměřili v kampani pro projekt Habitat for Humanity. K umocnění sugestivního zážitku jsme použili jednoduchou dětskou hru na rozpočítávání. Právě děti se budou s touto krizí v roce 2030 nejvíce potýkat. Celoevropská kampaň, která ale dolehla i za hranice našeho kontinentu. Týká se totiž budoucnosti celé planety.
-
Change Your Shoes
Südwind Austria, 2016
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kůže bot, ve kterých chodíme, se zpracovává v zemích třetího světa. Dělníci, často děti, jsou nuceni pracovat s nebezpečnými chemikáliemi, bez ochranných pomůcek za mizivou mzdu. 14 neziskových organizací z celé Evropy se rozhodlo s tím něco udělat a oslovit 19 milionů lidí se zanedbatelným mediálním rozpočtem. Díky propracované strategii šíření a virálnímu potenciálu natočených videí jsme oslovili 30 milionů evropanů, kteří ve virtuálním pochodu na Brusel sčítali své kroky a společně tak vyslali požadavek na změnu.
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kůže bot, ve kterých chodíme, se zpracovává v zemích třetího světa. Dělníci, často děti, jsou nuceni pracovat s nebezpečnými chemikáliemi, bez ochranných pomůcek za mizivou mzdu. 14 neziskových organizací z celé Evropy se rozhodlo s tím něco udělat a oslovit 19 milionů lidí se zanedbatelným mediálním rozpočtem. Díky propracované strategii šíření a virálnímu potenciálu natočených videí jsme oslovili 30 milionů evropanů, kteří ve virtuálním pochodu na Brusel sčítali své kroky a společně tak vyslali požadavek na změnu.
-
Co znamená MUNI?
Masarykova univerzita, 2023
VIDEO "MUNI znamená příběh, který tvoříme my všichni. Začíná odvahou ptát se, co bude dál." V centru dění MUNI je člověk a jeho touha objevovat, zkoumat, zlepšovat a posouvat hranice známého. Náš spot představuje Masarykovu univerzitu v celé její kráse a komplexnosti.
-
Naši krajané
Centrum pro cizince JMK, 2023
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Krajanem se nenarodíš, krajanem se stáváš. V našem příběhu jsou krajané všichni, kdo žijí na jižní Moravě. Ať už se tam narodili, nebo pochází z úplně jiné země, jsou tam zkrátka doma. Jejich příběhy nás zavedou do míst známých i dalekých, ale zjistíme, že všechny končí na jižní Moravě, kde všichni společně pracují, tvoří a žijí. Série portrétů zajímavých osobností z řad cizinců, kteří považují jižní Moravu za svůj domov a svým dobrým příkladem mohou pomoci k přijetí cizinců v regionu.
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Krajanem se nenarodíš, krajanem se stáváš. V našem příběhu jsou krajané všichni, kdo žijí na jižní Moravě. Ať už se tam narodili, nebo pochází z úplně jiné země, jsou tam zkrátka doma. Jejich příběhy nás zavedou do míst známých i dalekých, ale zjistíme, že všechny končí na jižní Moravě, kde všichni společně pracují, tvoří a žijí. Série portrétů zajímavých osobností z řad cizinců, kteří považují jižní Moravu za svůj domov a svým dobrým příkladem mohou pomoci k přijetí cizinců v regionu.
-
Začít společně
Konsorcium nevládních organizací pracujících s migranty, 2023
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kampaň s cílem vzbudit solidaritu, pochopení a přijetí válečných uprchlíků z Ukrajiny, kteří ze dne na den ztratili svůj předchozí život kvůli útoku ruského souseda. Přichází s málem, ale přináší české společnosti mnohem více. Své znalosti, zkušenosti a chuť se zapojit. Každá z 50 vteřin mrazivého spotu zachycuje sled událostí, které Alinu vytrhly z pohodlného domova a přivedli do provizorního útočiště v Čechách. Klíčová je autenticita a opravdovost, ze kterých naskakuje husí kůže.
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kampaň s cílem vzbudit solidaritu, pochopení a přijetí válečných uprchlíků z Ukrajiny, kteří ze dne na den ztratili svůj předchozí život kvůli útoku ruského souseda. Přichází s málem, ale přináší české společnosti mnohem více. Své znalosti, zkušenosti a chuť se zapojit. Každá z 50 vteřin mrazivého spotu zachycuje sled událostí, které Alinu vytrhly z pohodlného domova a přivedli do provizorního útočiště v Čechách. Klíčová je autenticita a opravdovost, ze kterých naskakuje husí kůže.
-
-
Grafický design / branding
-
Change Your Shoes
Südwind Austria, 2016
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kůže bot, ve kterých chodíme, se zpracovává v zemích třetího světa. Dělníci, často děti, jsou nuceni pracovat s nebezpečnými chemikáliemi, bez ochranných pomůcek za mizivou mzdu. 14 neziskových organizací z celé Evropy se rozhodlo s tím něco udělat a oslovit 19 milionů lidí se zanedbatelným mediálním rozpočtem. Díky propracované strategii šíření a virálnímu potenciálu natočených videí jsme oslovili 30 milionů evropanů, kteří ve virtuálním pochodu na Brusel sčítali své kroky a společně tak vyslali požadavek na změnu.
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kůže bot, ve kterých chodíme, se zpracovává v zemích třetího světa. Dělníci, často děti, jsou nuceni pracovat s nebezpečnými chemikáliemi, bez ochranných pomůcek za mizivou mzdu. 14 neziskových organizací z celé Evropy se rozhodlo s tím něco udělat a oslovit 19 milionů lidí se zanedbatelným mediálním rozpočtem. Díky propracované strategii šíření a virálnímu potenciálu natočených videí jsme oslovili 30 milionů evropanů, kteří ve virtuálním pochodu na Brusel sčítali své kroky a společně tak vyslali požadavek na změnu.
-
FESTIVAL BE2CAN 2018
Film Europe, 2018
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Přehlídka filmů ze tří největších filmových festivalů slavila svůj pátý ročník a my jsme se kampaní rozhodli oslovit a zahrnout přímo do kontentu cílové skupiny návštěvníků. Vše bylo zpracováno ve stylu klasického kina, velkých bijáků a stříbrného plátna. Koncept byl založen na reakcích a emocích diváků na různé žánry snímků, které se na festivalu promítaly.
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Přehlídka filmů ze tří největších filmových festivalů slavila svůj pátý ročník a my jsme se kampaní rozhodli oslovit a zahrnout přímo do kontentu cílové skupiny návštěvníků. Vše bylo zpracováno ve stylu klasického kina, velkých bijáků a stříbrného plátna. Koncept byl založen na reakcích a emocích diváků na různé žánry snímků, které se na festivalu promítaly.
-
HOSPIC, DOBRÁ TEČKA ZA ŽIVOTEM.
Asociace poskytovatelů paliativní a hospicové péče, 2017
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO/ DESIGN / MICROSITE Co vzkazují nám, žijícím, lidé čekající na smrt? Poselství lidí, kteří vědí, že umírají a jejich vzkazy společnosti i jednotlivcům a ohlédnutí za svým životem. Krátké medailony i propojené celkové video plné emocí, krásných myšlenek o nalezení míru, odpuštění i štěstí v hospicové péči shlédlo více než 1 200 000 diváků. Kampaň na sociálních sítích pracovala také s novou vizuální identitou a v krátkém čase se podařilo získat tisíce nových followerů na sociálních sítích a rozšířit tak povědomí o paliativní hospicové péči.
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO/ DESIGN / MICROSITE Co vzkazují nám, žijícím, lidé čekající na smrt? Poselství lidí, kteří vědí, že umírají a jejich vzkazy společnosti i jednotlivcům a ohlédnutí za svým životem. Krátké medailony i propojené celkové video plné emocí, krásných myšlenek o nalezení míru, odpuštění i štěstí v hospicové péči shlédlo více než 1 200 000 diváků. Kampaň na sociálních sítích pracovala také s novou vizuální identitou a v krátkém čase se podařilo získat tisíce nových followerů na sociálních sítích a rozšířit tak povědomí o paliativní hospicové péči.
-
Začít společně
Konsorcium nevládních organizací pracujících s migranty, 2023
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kampaň s cílem vzbudit solidaritu, pochopení a přijetí válečných uprchlíků z Ukrajiny, kteří ze dne na den ztratili svůj předchozí život kvůli útoku ruského souseda. Přichází s málem, ale přináší české společnosti mnohem více. Své znalosti, zkušenosti a chuť se zapojit. Každá z 50 vteřin mrazivého spotu zachycuje sled událostí, které Alinu vytrhly z pohodlného domova a přivedli do provizorního útočiště v Čechách. Klíčová je autenticita a opravdovost, ze kterých naskakuje husí kůže.
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kampaň s cílem vzbudit solidaritu, pochopení a přijetí válečných uprchlíků z Ukrajiny, kteří ze dne na den ztratili svůj předchozí život kvůli útoku ruského souseda. Přichází s málem, ale přináší české společnosti mnohem více. Své znalosti, zkušenosti a chuť se zapojit. Každá z 50 vteřin mrazivého spotu zachycuje sled událostí, které Alinu vytrhly z pohodlného domova a přivedli do provizorního útočiště v Čechách. Klíčová je autenticita a opravdovost, ze kterých naskakuje husí kůže.
-
-
Fotografie
-
DIVADLO PONEC
Tanec Praha o.p.s., 2016 - 2017
IDENTITY / IMAGE / DESIGN Současný tanec nemá hranice. Jeho formy se mohou vyskytovat v mnohých figurách, jejichž společným jmenovatelem je lidské tělo. V sérii vizuálů se metaforicky představuje tělo divadla Ponec. Pro každý měsíc je zvolena jiná kompoziční a barevná varianta.
-
FESTIVAL BE2CAN 2018
Film Europe, 2018
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Přehlídka filmů ze tří největších filmových festivalů slavila svůj pátý ročník a my jsme se kampaní rozhodli oslovit a zahrnout přímo do kontentu cílové skupiny návštěvníků. Vše bylo zpracováno ve stylu klasického kina, velkých bijáků a stříbrného plátna. Koncept byl založen na reakcích a emocích diváků na různé žánry snímků, které se na festivalu promítaly.
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Přehlídka filmů ze tří největších filmových festivalů slavila svůj pátý ročník a my jsme se kampaní rozhodli oslovit a zahrnout přímo do kontentu cílové skupiny návštěvníků. Vše bylo zpracováno ve stylu klasického kina, velkých bijáků a stříbrného plátna. Koncept byl založen na reakcích a emocích diváků na různé žánry snímků, které se na festivalu promítaly.
-
JSME NILA
NILA, 2020
IMAGE / DESIGN Nila je concept store s udržitelnou módou. Ale nese v sobě mnohem víc. Nila je komunita - rodina - sebevědomí - přirozenost - zážitek - hra - smích. To vše v sobě nese vizuál vytvořený k příležitosti otevření nové pobočky této značky. Na fotografii se proto sešli přátelé i celé rodiny, aby si společně užili příjemné odpoledne a podpořili svůj love brand.
IMAGE / DESIGN Nila je concept store s udržitelnou módou. Ale nese v sobě mnohem víc. Nila je komunita - rodina - sebevědomí - přirozenost - zážitek - hra - smích. To vše v sobě nese vizuál vytvořený k příležitosti otevření nové pobočky této značky. Na fotografii se proto sešli přátelé i celé rodiny, aby si společně užili příjemné odpoledne a podpořili svůj love brand.
-
Naši krajané
Centrum pro cizince JMK, 2023
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Krajanem se nenarodíš, krajanem se stáváš. V našem příběhu jsou krajané všichni, kdo žijí na jižní Moravě. Ať už se tam narodili, nebo pochází z úplně jiné země, jsou tam zkrátka doma. Jejich příběhy nás zavedou do míst známých i dalekých, ale zjistíme, že všechny končí na jižní Moravě, kde všichni společně pracují, tvoří a žijí. Série portrétů zajímavých osobností z řad cizinců, kteří považují jižní Moravu za svůj domov a svým dobrým příkladem mohou pomoci k přijetí cizinců v regionu.
CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Krajanem se nenarodíš, krajanem se stáváš. V našem příběhu jsou krajané všichni, kdo žijí na jižní Moravě. Ať už se tam narodili, nebo pochází z úplně jiné země, jsou tam zkrátka doma. Jejich příběhy nás zavedou do míst známých i dalekých, ale zjistíme, že všechny končí na jižní Moravě, kde všichni společně pracují, tvoří a žijí. Série portrétů zajímavých osobností z řad cizinců, kteří považují jižní Moravu za svůj domov a svým dobrým příkladem mohou pomoci k přijetí cizinců v regionu.
-