Detail kreativce

Zpět na galerii

studio Družina s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 02888467

Kontakt:

Michaela Klakurková

+420775951995

michaela.klakurkova@studiodruzina.cz

O profilu kreativce

VĚŘÍME VE ZMĚNU, POZITIVNÍ PŘÍSTUP A V LIDSKOU SPOLEČNOST. VĚŘÍME V TO, ŽE ZISK SE MNOHDY NEDÁ VYJÁDŘIT PENĚZI. VĚŘÍME, ŽE NAŠE ENERGIE JE ZA PROJEKTY VŽDY VIDĚT. Máme nápady, schopnosti a nástroje, díky kterým umíme vytvořit do detailu propracované koncepty a kampaně nejen v Česku, ale v celém evropském regionu a ještě dál.

Propagujeme jen to, čemu sami věříme

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Drtinova 557/10
      Praha 15000
    • Kontaktní adresa:

      Drtinova 557/10
      Praha 15000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Change The Count

      Habitat For Humanity, 2020

      Obrázek reference

      CAMPAIGN / VIDEO / IMAGE V roce 2030 bude žít každý čtvrtý člověk v nedůstojných podmínkách. Krize bydlení a domova je vážným problémem, na který jsme se zaměřili v kampani pro projekt Habitat for Humanity. K umocnění sugestivního zážitku jsme použili jednoduchou dětskou hru na rozpočítávání. Právě děti se budou s touto krizí v roce 2030 nejvíce potýkat. Celoevropská kampaň, která ale dolehla i za hranice našeho kontinentu. Týká se totiž budoucnosti celé planety.

      CAMPAIGN / VIDEO / IMAGE V roce 2030 bude žít každý čtvrtý člověk v nedůstojných podmínkách. Krize bydlení a domova je vážným problémem, na který jsme se zaměřili v kampani pro projekt Habitat for Humanity. K umocnění sugestivního zážitku jsme použili jednoduchou dětskou hru na rozpočítávání. Právě děti se budou s touto krizí v roce 2030 nejvíce potýkat. Celoevropská kampaň, která ale dolehla i za hranice našeho kontinentu. Týká se totiž budoucnosti celé planety.

      https://studiodruzina.cz/project/change-the-count-campaign
    • Change Your Shoes

      Südwind Austria, 2016

      Obrázek reference

      CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kůže bot, ve kterých chodíme, se zpracovává v zemích třetího světa. Dělníci, často děti, jsou nuceni pracovat s nebezpečnými chemikáliemi, bez ochranných pomůcek za mizivou mzdu. 14 neziskových organizací z celé Evropy se rozhodlo s tím něco udělat a oslovit 19 milionů lidí se zanedbatelným mediálním rozpočtem. Díky propracované strategii šíření a virálnímu potenciálu natočených videí jsme oslovili 30 milionů evropanů, kteří ve virtuálním pochodu na Brusel sčítali své kroky a společně tak vyslali požadavek na změnu.

      CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kůže bot, ve kterých chodíme, se zpracovává v zemích třetího světa. Dělníci, často děti, jsou nuceni pracovat s nebezpečnými chemikáliemi, bez ochranných pomůcek za mizivou mzdu. 14 neziskových organizací z celé Evropy se rozhodlo s tím něco udělat a oslovit 19 milionů lidí se zanedbatelným mediálním rozpočtem. Díky propracované strategii šíření a virálnímu potenciálu natočených videí jsme oslovili 30 milionů evropanů, kteří ve virtuálním pochodu na Brusel sčítali své kroky a společně tak vyslali požadavek na změnu.

      https://studiodruzina.cz/project/change-your-shoes
  • Grafický design / branding

    • Change Your Shoes

      Südwind Austria, 2016

      Obrázek reference

      CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kůže bot, ve kterých chodíme, se zpracovává v zemích třetího světa. Dělníci, často děti, jsou nuceni pracovat s nebezpečnými chemikáliemi, bez ochranných pomůcek za mizivou mzdu. 14 neziskových organizací z celé Evropy se rozhodlo s tím něco udělat a oslovit 19 milionů lidí se zanedbatelným mediálním rozpočtem. Díky propracované strategii šíření a virálnímu potenciálu natočených videí jsme oslovili 30 milionů evropanů, kteří ve virtuálním pochodu na Brusel sčítali své kroky a společně tak vyslali požadavek na změnu.

      CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Kůže bot, ve kterých chodíme, se zpracovává v zemích třetího světa. Dělníci, často děti, jsou nuceni pracovat s nebezpečnými chemikáliemi, bez ochranných pomůcek za mizivou mzdu. 14 neziskových organizací z celé Evropy se rozhodlo s tím něco udělat a oslovit 19 milionů lidí se zanedbatelným mediálním rozpočtem. Díky propracované strategii šíření a virálnímu potenciálu natočených videí jsme oslovili 30 milionů evropanů, kteří ve virtuálním pochodu na Brusel sčítali své kroky a společně tak vyslali požadavek na změnu.

      https://studiodruzina.cz/project/change-your-shoes
    • FESTIVAL BE2CAN 2018

      Film Europe, 2018

      Obrázek reference

      CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Přehlídka filmů ze tří největších filmových festivalů slavila svůj pátý ročník a my jsme se kampaní rozhodli oslovit a zahrnout přímo do kontentu cílové skupiny návštěvníků. Vše bylo zpracováno ve stylu klasického kina, velkých bijáků a stříbrného plátna. Koncept byl založen na reakcích a emocích diváků na různé žánry snímků, které se na festivalu promítaly.

      CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Přehlídka filmů ze tří největších filmových festivalů slavila svůj pátý ročník a my jsme se kampaní rozhodli oslovit a zahrnout přímo do kontentu cílové skupiny návštěvníků. Vše bylo zpracováno ve stylu klasického kina, velkých bijáků a stříbrného plátna. Koncept byl založen na reakcích a emocích diváků na různé žánry snímků, které se na festivalu promítaly.

      https://studiodruzina.cz/project/be2can2018
  • Fotografie

    • DIVADLO PONEC

      Tanec Praha o.p.s., 2016 - 2017

      Obrázek reference

      IDENTITY / IMAGE / DESIGN Současný tanec nemá hranice. Jeho formy se mohou vyskytovat v mnohých figurách, jejichž společným jmenovatelem je lidské tělo. V sérii vizuálů se metaforicky představuje tělo divadla Ponec. Pro každý měsíc je zvolena jiná kompoziční a barevná varianta.

      IDENTITY / IMAGE / DESIGN Současný tanec nemá hranice. Jeho formy se mohou vyskytovat v mnohých figurách, jejichž společným jmenovatelem je lidské tělo. V sérii vizuálů se metaforicky představuje tělo divadla Ponec. Pro každý měsíc je zvolena jiná kompoziční a barevná varianta.

      https://studiodruzina.cz/project/divadloponec2016
    • FESTIVAL BE2CAN 2018

      Film Europe, 2018

      Obrázek reference

      CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Přehlídka filmů ze tří největších filmových festivalů slavila svůj pátý ročník a my jsme se kampaní rozhodli oslovit a zahrnout přímo do kontentu cílové skupiny návštěvníků. Vše bylo zpracováno ve stylu klasického kina, velkých bijáků a stříbrného plátna. Koncept byl založen na reakcích a emocích diváků na různé žánry snímků, které se na festivalu promítaly.

      CAMPAIGN / IMAGE / VIDEO / DESIGN Přehlídka filmů ze tří největších filmových festivalů slavila svůj pátý ročník a my jsme se kampaní rozhodli oslovit a zahrnout přímo do kontentu cílové skupiny návštěvníků. Vše bylo zpracováno ve stylu klasického kina, velkých bijáků a stříbrného plátna. Koncept byl založen na reakcích a emocích diváků na různé žánry snímků, které se na festivalu promítaly.

      https://studiodruzina.cz/project/be2can2018