Detail kreativce
Veronika Hendrychová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 03908348
Kontakt:
+420724591623
veruunka@gmail.com
O profilu kreativce
Mám mnohaleté zkušenosti z korporátní i samostatné podnikatelské sféry v oboru marketingu a grafického designu. Vždy se snažím svým zákazníkům vytvářet velmi vyjímečné, originální, ale hlavně funkční designy a vizuální identity. Dále se snažím šetřím jim čas, neboť se o grafickou identitu jejich značky starám jako o celek a dokáži zastřešit všechny její požadavky.
Jsem vaše kreativní grafická designérka
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Riegrova 1342/12
Děčín 40502 -
Kontaktní adresa:
Krokova 339
Děčín 40502
Ústecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
ARCOLOR
ARCOLOR, 2013
Arcolor / festival mladé módy I když už tento festival nefunguje, i tak jsem jej chtěla zařadit coby referenci na své stránky, neboť je to kus mého života. Tedy budu psát v minulém čase. Arcolor byl projekt, který založila Bára Severin jako svou bakalářskou práci na fakultě umění a designu v Ústí nad Labem. Projekt, jež měl představovat prostřednictvím nejdelšího mola světa, jímž byly ulice Prahy, mladou módu začínajících módních návrhářů. Skvělý nápad, skvělá parta mladých lidí a skvělých pět let mého života, který jsem zasvětila do jeho vizuální tváře od loga počínaje, přes claim (Arcolor – ušito pro tebe), plakáty, vizitky a potisky reklamních triček konče. Ale protože se vším skvělým je třeba v pravý čas skončit i my jsme se rozloučili. Takže jak se to říká, pro rodinné důvody jsme v tomto projektu již dalším rokem nepokračovali.
Arcolor / festival mladé módy I když už tento festival nefunguje, i tak jsem jej chtěla zařadit coby referenci na své stránky, neboť je to kus mého života. Tedy budu psát v minulém čase. Arcolor byl projekt, který založila Bára Severin jako svou bakalářskou práci na fakultě umění a designu v Ústí nad Labem. Projekt, jež měl představovat prostřednictvím nejdelšího mola světa, jímž byly ulice Prahy, mladou módu začínajících módních návrhářů. Skvělý nápad, skvělá parta mladých lidí a skvělých pět let mého života, který jsem zasvětila do jeho vizuální tváře od loga počínaje, přes claim (Arcolor – ušito pro tebe), plakáty, vizitky a potisky reklamních triček konče. Ale protože se vším skvělým je třeba v pravý čas skončit i my jsme se rozloučili. Takže jak se to říká, pro rodinné důvody jsme v tomto projektu již dalším rokem nepokračovali.
-
HOGNER
HOGNER, 2016 - 2022
Tvorba originálního vánočního dárku na míru pro partnery společnosti. Tyto dárky s firmou HOGNER vymýšlíme již několik let a pokaždé vyjdeme s nějakým opravdovým vánočním skvostem, který na Vás dýchne vánoční a přátelskou atmosférou. Tato reklama pak nese velké ovoce, neboť v rodinách obchodních partnerů zůstává po léta jako velmi sympatický reklamní nosič.)
Tvorba originálního vánočního dárku na míru pro partnery společnosti. Tyto dárky s firmou HOGNER vymýšlíme již několik let a pokaždé vyjdeme s nějakým opravdovým vánočním skvostem, který na Vás dýchne vánoční a přátelskou atmosférou. Tato reklama pak nese velké ovoce, neboť v rodinách obchodních partnerů zůstává po léta jako velmi sympatický reklamní nosič.)
-
MUZEÁLNÍ ŽELEZNICE ZUBRNICE
Muzeální železnice Zubrnice, 2019-2023
Spolupráce se Zubrnickou museální železnicí a speciálně s Radkem Kubalou vznikla strašně nenápadně, nejdříve chtěl plakát, pak cedulku, pak další plakát, najednou web a dnes z toho máme jednotnou vizuální identitu, která je opravdu vydařená. Myslím si, že když náhodou nebudete vědět kam o víkendu na výlet, tak tuto železnici a vůbec celé Zubrnice můžu jen doporučit. Za těch více jak pět let jsme s Radkem z této menší muzejní expozice dokázali vytvořit krásný a jednotný železniční vesmír.)
Spolupráce se Zubrnickou museální železnicí a speciálně s Radkem Kubalou vznikla strašně nenápadně, nejdříve chtěl plakát, pak cedulku, pak další plakát, najednou web a dnes z toho máme jednotnou vizuální identitu, která je opravdu vydařená. Myslím si, že když náhodou nebudete vědět kam o víkendu na výlet, tak tuto železnici a vůbec celé Zubrnice můžu jen doporučit. Za těch více jak pět let jsme s Radkem z této menší muzejní expozice dokázali vytvořit krásný a jednotný železniční vesmír.)
-
RISOLINO
HOKA TRADE, 2019 - 2023
Italský rýžový úsměv. Tyto těstoviny a nudle jsou vyrobeny ze 100% rýžové mouky. Jsou tudíž bez lepku a velmi dobré. Zážitek z jejich pokrmů je naprosto jiný, než s klasických těstovin, jsou velmi lehké a chutné. Někoho by možná vyděsila bílá barva, ale ta k rýži přeci patří. Nyní jsou však k dostání i obarvené kurkumou, čímž dostanou další benefit v podobě tohoto zdravého koření a navíc příjemně nažloutlou barvu. Na tuto značku jsem velmi pyšná. Byly to roky velmi intenzivní a tvrdé práce avšak právě ta nese ty nejsladší plody. Když jdu v supermarketech a zdravých výživách kolem regálů s těstovinami vždy mi naroste paví ocas jak se pyšním.) Se zákazníkem jsme vymysleli společně název jeho tehdy unikátního produktu a logo bylo velmi nasnadě, avšak i tak byla jeho tvorba podrobena dlouhému zkoumání a zkoušení. Nakonec i po měsíci fungování značky jsme ještě logo trochu upravili. Já to vidím vždy jako velký přínos. Komunikace se zákazníkem v mém případě přinese vždy zlepšení. Tvorba obalového designu pro mě byla v tomto případě také novinkou. Ale naštěstí to dopadlo skvěle. Oba dva, já i zákazník, z toho máme velikou radost. Ve spolupráci dále pokračujeme již několik let a já předpokládám, že i několik dalších let budeme. Od loga a obalů jsme dále vytvořili nesčetně tiskovin, katalogů, letáčků, roll-upů… dále i webové stránky. Pro tohoto zákazníka pak vytvářím i design pro jeho další tři značky, vše z odvětví zdravého jídla.
Italský rýžový úsměv. Tyto těstoviny a nudle jsou vyrobeny ze 100% rýžové mouky. Jsou tudíž bez lepku a velmi dobré. Zážitek z jejich pokrmů je naprosto jiný, než s klasických těstovin, jsou velmi lehké a chutné. Někoho by možná vyděsila bílá barva, ale ta k rýži přeci patří. Nyní jsou však k dostání i obarvené kurkumou, čímž dostanou další benefit v podobě tohoto zdravého koření a navíc příjemně nažloutlou barvu. Na tuto značku jsem velmi pyšná. Byly to roky velmi intenzivní a tvrdé práce avšak právě ta nese ty nejsladší plody. Když jdu v supermarketech a zdravých výživách kolem regálů s těstovinami vždy mi naroste paví ocas jak se pyšním.) Se zákazníkem jsme vymysleli společně název jeho tehdy unikátního produktu a logo bylo velmi nasnadě, avšak i tak byla jeho tvorba podrobena dlouhému zkoumání a zkoušení. Nakonec i po měsíci fungování značky jsme ještě logo trochu upravili. Já to vidím vždy jako velký přínos. Komunikace se zákazníkem v mém případě přinese vždy zlepšení. Tvorba obalového designu pro mě byla v tomto případě také novinkou. Ale naštěstí to dopadlo skvěle. Oba dva, já i zákazník, z toho máme velikou radost. Ve spolupráci dále pokračujeme již několik let a já předpokládám, že i několik dalších let budeme. Od loga a obalů jsme dále vytvořili nesčetně tiskovin, katalogů, letáčků, roll-upů… dále i webové stránky. Pro tohoto zákazníka pak vytvářím i design pro jeho další tři značky, vše z odvětví zdravého jídla.
-
-
Webdesign
-
FALQUON THE FLOOR
FALQUON.CZ, 2023
Tvorba webu pro výhradního prodejce prémiové německé značky podlah s jednoduchým eshopem do 50-ti položek. www.falquon.cz
Tvorba webu pro výhradního prodejce prémiové německé značky podlah s jednoduchým eshopem do 50-ti položek. www.falquon.cz
-
GALERIE PODLAH
GALERIE PODLAH, 2021
Tvorba webových stránek pro prodejce podlahových krytin s jednoduchým eshopem. www.galeriepodlah.cz
Tvorba webových stránek pro prodejce podlahových krytin s jednoduchým eshopem. www.galeriepodlah.cz
-
JE TO ME
MÉ studio, 2022
Tvorba vlastního webu pro prezentaci své tvorby. www.jetome.cz
Tvorba vlastního webu pro prezentaci své tvorby. www.jetome.cz
-
OBESITY NEWS
OBESITY NEWS, 2020
Tvorba webu www.obesitynews.cz
Tvorba webu www.obesitynews.cz
-
WEXO servis
WEXO servis, 2022
Tvorba jednoduchého vizitkového webu s přípravou na následné rozšíření eshopu. www.wexoservis.cz
Tvorba jednoduchého vizitkového webu s přípravou na následné rozšíření eshopu. www.wexoservis.cz
-
-
Online marketing
-
FORESTONES
FORESTONES, 2022
Pro tuto nově vzniklou českou značku dřevěných originálních produktů pro naše zdraví, jsem vytvářela po dobu půl roku marketingové kampaně zejména na sociálních sítích, ke kterým jsem si sama fotila příspěvkové fotografie, vymýšlela koncept příspěvků, náměty, dělala rozhovory a zpracovávala je na jednotlivé komunikační kanály. Tyto kampaně jsem si vedla celistvě, zákazník pouze schvaloval podobu textových příspěvků jež byly také tvorbou mé grafické dílny.
Pro tuto nově vzniklou českou značku dřevěných originálních produktů pro naše zdraví, jsem vytvářela po dobu půl roku marketingové kampaně zejména na sociálních sítích, ke kterým jsem si sama fotila příspěvkové fotografie, vymýšlela koncept příspěvků, náměty, dělala rozhovory a zpracovávala je na jednotlivé komunikační kanály. Tyto kampaně jsem si vedla celistvě, zákazník pouze schvaloval podobu textových příspěvků jež byly také tvorbou mé grafické dílny.
-
GALERIE PODLAH
GALERIE PODLAH, 2021
Pro tohoto prodejce podlah jsem kromě celkového grafického vzezření a webových stránek připravovala samozřejmě i online marketingovou strategii. Vedla jsem mu kombinaci sociálních sítí a to jak textovou tak obrazovou či grafickou.
Pro tohoto prodejce podlah jsem kromě celkového grafického vzezření a webových stránek připravovala samozřejmě i online marketingovou strategii. Vedla jsem mu kombinaci sociálních sítí a to jak textovou tak obrazovou či grafickou.