Detail kreativce

Zpět na galerii

Jan Kramoliš

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 71928596

Kontakt:

+420608567805

hoda@hoda.cz

O profilu kreativce

Specializuji se na stavbu vysoce účelových webů se specializací na B2B segment. Tvořím minimalistický design s silným důrazem na účel. Při tvorbě využívám metod design managementu a design thinking. Pracuji s technologiemi HTML 5, CSS, JS a PHP bez použití frameworků. Dále také tvořím v oblasti grafického designu (tvorba značek, log, typografická sazba publikací, redesigny, facelifty).

Minimalistický B2B designér a webdesignér

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Bayerova 120
      Rožnov pod Radhoštěm 75661
    • Kontaktní adresa:

      Bayerova 120
      Rožnov pod Radhoštěm 75661
      Zlínský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • BV consulting

      Zuzana Virglerová, 2019

      Design, architektura a stavba webu. Kompletní projekt. Web je dostupný na www.bvconsulting.cz

      Design, architektura a stavba webu. Kompletní projekt. Web je dostupný na www.bvconsulting.cz

    • Design webu Journal of Competitiveness

      Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, od 2009

      Navrhnul jsem design a architekturu webu www.cjournal.cz

      Navrhnul jsem design a architekturu webu www.cjournal.cz

  • UX design

    • Interaktivní formulář

      Zuzana Virglerová, 2018

      Obrázek reference

      Interaktivní formulář předběžné poptávky designovaný s použitím technologie CSS a JS v rámci zachování firemní identity zadavatele. Optimalizovaný na desktopy a nejdostupnější mobilní zařízení. Url: https://gdpr.bvconsulting.cz/gdpr-standard.html

      Interaktivní formulář předběžné poptávky designovaný s použitím technologie CSS a JS v rámci zachování firemní identity zadavatele. Optimalizovaný na desktopy a nejdostupnější mobilní zařízení. Url: https://gdpr.bvconsulting.cz/gdpr-standard.html

    • My MBA Study Section

      Akademia Jagiellońska w Toruniu, 2023

      Obrázek reference

      Návrh designu a architektury systému pro studenty zahraniční vysoké školy s využitím gamifikace. Systém je intuitivní a postaven dle principů UX.

      Návrh designu a architektury systému pro studenty zahraniční vysoké školy s využitím gamifikace. Systém je intuitivní a postaven dle principů UX.

  • Grafický design / branding

    • ISPIRITI

      Kateřina Býčková, 2021

      Obrázek reference

      Design a zpracování loga značky ISPIRITI

      Design a zpracování loga značky ISPIRITI

    • Journal of Competitiveness

      Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, od 2009

      Obrázek reference

      Navrhnul jsem značku a obálku časopisu. Dále zpracovávám grafickou sazbu časopisu (2009-2022).

      Navrhnul jsem značku a obálku časopisu. Dále zpracovávám grafickou sazbu časopisu (2009-2022).

  • Marketingové strategie

    • Marketingová strategie časopisu SVĚT KONÍ

      sdružení Svět koní, 2017

      Projekt se zabýval analýzou problému malého množství prodaných výtisků časopisů a analýzou samotného produktu (časopisu). Dále definicí současného a potencionální čtenáře. V závěru strategie jsou navrženy doporučení včetně časové, rizikové a nákladové analýzy. Poslední kapitolou je verifikace účinnosti.

      Projekt se zabýval analýzou problému malého množství prodaných výtisků časopisů a analýzou samotného produktu (časopisu). Dále definicí současného a potencionální čtenáře. V závěru strategie jsou navrženy doporučení včetně časové, rizikové a nákladové analýzy. Poslední kapitolou je verifikace účinnosti.

      https://www.svetkoni.cz/
    • Návrh marketingové strategie B2B firmy

      CHIROMED s.r.o., 2013

      Provést identifikaci tržních segmentů a jejich zacílení: - definice (popis) cílových skupin konkrétního produktu (antiseptický roztok pro zemědělský sektor) - STP* analýza (segmentace, cílení, pozicování), jejímž cílem je vymezit prostor na relevantním trhu - stručná kvantitativní definice trhu a potencionálních odběratelů (B2B) - vybrat vhodné marketingové nástroje pro zaváděcí produktovou komunikační kampaň (první oslovení cílových skupin)

      Provést identifikaci tržních segmentů a jejich zacílení: - definice (popis) cílových skupin konkrétního produktu (antiseptický roztok pro zemědělský sektor) - STP* analýza (segmentace, cílení, pozicování), jejímž cílem je vymezit prostor na relevantním trhu - stručná kvantitativní definice trhu a potencionálních odběratelů (B2B) - vybrat vhodné marketingové nástroje pro zaváděcí produktovou komunikační kampaň (první oslovení cílových skupin)

      https://www.chiromedgroup.cz