Detail kreativce
Jan Kramoliš
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 71928596
Kontakt:
+420608567805
hoda@hoda.cz
O profilu kreativce
Specializuji se na stavbu vysoce účelových webů se specializací na B2B segment. Tvořím minimalistický design s silným důrazem na účel. Při tvorbě využívám metod design managementu a design thinking. Pracuji s technologiemi HTML 5, CSS, JS a PHP bez použití frameworků. Dále také tvořím v oblasti grafického designu (tvorba značek, log, typografická sazba publikací, redesigny, facelifty).
Minimalistický B2B designér a webdesignér
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Bayerova 120
Rožnov pod Radhoštěm 75661 -
Kontaktní adresa:
Bayerova 120
Rožnov pod Radhoštěm 75661
Zlínský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
BV consulting
Zuzana Virglerová, 2019
Design, architektura a stavba webu. Kompletní projekt. Web je dostupný na www.bvconsulting.cz
Design, architektura a stavba webu. Kompletní projekt. Web je dostupný na www.bvconsulting.cz
-
Design webu Journal of Competitiveness
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, od 2009
Navrhnul jsem design a architekturu webu www.cjournal.cz
Navrhnul jsem design a architekturu webu www.cjournal.cz
-
DRAŽEBNÍ SPOLEČNOST MORAVA
Dražební společnost MORAVA s.r.o., 2020
Design, architektura a stavba webu včetně systému administrace obsahu. Kompletní projekt. Web je dostupný na https://draspomorava.cz/
Design, architektura a stavba webu včetně systému administrace obsahu. Kompletní projekt. Web je dostupný na https://draspomorava.cz/
-
Lenka Pekařová Sociální projekty
Lenka Pekařová, 2022
Design, architektura a stavba webu. Kompletní projekt. Web je dostupný na https://www.lenkapekarova.cz/
Design, architektura a stavba webu. Kompletní projekt. Web je dostupný na https://www.lenkapekarova.cz/
-
TOPVISAGE
Vendula Vítková, 2015
Design, architektura a stavba webu. Kompletní projekt včetně návrhu loga. Web je dostupný na https://www.topvisage.eu.
Design, architektura a stavba webu. Kompletní projekt včetně návrhu loga. Web je dostupný na https://www.topvisage.eu.
-
-
UX design
-
Interaktivní formulář
Zuzana Virglerová, 2018
Interaktivní formulář předběžné poptávky designovaný s použitím technologie CSS a JS v rámci zachování firemní identity zadavatele. Optimalizovaný na desktopy a nejdostupnější mobilní zařízení. Url: https://gdpr.bvconsulting.cz/gdpr-standard.html
Interaktivní formulář předběžné poptávky designovaný s použitím technologie CSS a JS v rámci zachování firemní identity zadavatele. Optimalizovaný na desktopy a nejdostupnější mobilní zařízení. Url: https://gdpr.bvconsulting.cz/gdpr-standard.html
-
-
Grafický design / branding
-
Design a zpracování loga značky ISPIRITI
-
Design a zpracování loga značky Bučina Resort
-
Logo Jan Klimeš
Jan Klimeš, 2012
Design a zpracování loga značky soukromého výrobce obuvi. Dále také zpracování manuálu použití loga.
Design a zpracování loga značky soukromého výrobce obuvi. Dále také zpracování manuálu použití loga.
-
Propagační materiály UTB/FAME
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010
Design a grafické zpracování tištěných propagačních materiálů.
Design a grafické zpracování tištěných propagačních materiálů.
-
-
Marketingové strategie
-
Marketingová strategie časopisu SVĚT KONÍ
sdružení Svět koní, 2017
Projekt se zabýval analýzou problému malého množství prodaných výtisků časopisů a analýzou samotného produktu (časopisu). Dále definicí současného a potencionální čtenáře. V závěru strategie jsou navrženy doporučení včetně časové, rizikové a nákladové analýzy. Poslední kapitolou je verifikace účinnosti.
Projekt se zabýval analýzou problému malého množství prodaných výtisků časopisů a analýzou samotného produktu (časopisu). Dále definicí současného a potencionální čtenáře. V závěru strategie jsou navrženy doporučení včetně časové, rizikové a nákladové analýzy. Poslední kapitolou je verifikace účinnosti.
-
Návrh marketingové strategie B2B firmy
CHIROMED s.r.o., 2013
Provést identifikaci tržních segmentů a jejich zacílení: - definice (popis) cílových skupin konkrétního produktu (antiseptický roztok pro zemědělský sektor) - STP* analýza (segmentace, cílení, pozicování), jejímž cílem je vymezit prostor na relevantním trhu - stručná kvantitativní definice trhu a potencionálních odběratelů (B2B) - vybrat vhodné marketingové nástroje pro zaváděcí produktovou komunikační kampaň (první oslovení cílových skupin)
Provést identifikaci tržních segmentů a jejich zacílení: - definice (popis) cílových skupin konkrétního produktu (antiseptický roztok pro zemědělský sektor) - STP* analýza (segmentace, cílení, pozicování), jejímž cílem je vymezit prostor na relevantním trhu - stručná kvantitativní definice trhu a potencionálních odběratelů (B2B) - vybrat vhodné marketingové nástroje pro zaváděcí produktovou komunikační kampaň (první oslovení cílových skupin)
-