Detail kreativce
Braňo Blaas
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 69505781
Kontakt:
Brano Blaas
+420603460260
brano.blaas@gmail.com
O profilu kreativce
Přes 25 let v reklamním oboru vytvářím • KONCEPTY A KREATIVNÍ STRATEGIE • TV spoty, venkovní reklamu, tiskové inzeráty • VIZUÁLNÍ IDENTITU – loga, značky, designové manuály, branding aut • GRAFICKÝ DESIGN – plakáty, časopisy B2C a B2B, brožury, katalogy • FOTOGRAFIE – reklamní, módní, produktové, jídla, architektury • VIDEO produkci
Reklama, design a fotografie od r. 1996
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Pod Harfou 938
Praha 9 19000 -
Kontaktní adresa:
Pod Harfou 938
Praha 9 19000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Fotografie
-
Marketingové strategie
-
Komunikační strategie pro Lukáše Kaplana
Lukáš Kaplan, Leden – únor 2023
Tvorba komunikační strategie pro specialistu a školitele z oboru pojištění a nestandardních pojišťovacích situací - Lukáše Kaplana. Tvorba a definice cílových publik. Archetyp značky, definice tone of voice, výběr vhodných komunikačních kanálů a jejich detaily. Step by step návod jak se strategií pracovat. Klient: Lukáš Kaplan
Tvorba komunikační strategie pro specialistu a školitele z oboru pojištění a nestandardních pojišťovacích situací - Lukáše Kaplana. Tvorba a definice cílových publik. Archetyp značky, definice tone of voice, výběr vhodných komunikačních kanálů a jejich detaily. Step by step návod jak se strategií pracovat. Klient: Lukáš Kaplan
-
Marketingová strategie pro launch produktové řady léčivé kosmetiky na českém trhu
Phidia Pharma, březen – květen 2022
Tvorba komplexní komunikační strategie a mediaplánu pro novou řadu léčivé kosmetiky BIONECT, definice cílových skupin, výběr vhodných komunikačních kanálů, tvorba letního propagačního plánu, budgeting a další.
-
-
Film / Video / Televize