Detail kreativce

Zpět na galerii

Jan Kopta

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 06645348

Kontakt:

+420 725 939140

info@honzakopta.cz

O profilu kreativce

Moji doménou je UX, grafický design a marketing. A také vášeň spojovat tyto prvky do poutavých a funkčních řešení. Jsem připraven přinést svou kreativitu a know-how i do vašeho projektu, abychom společně vytvořili inspirativní a funkční celek.

Graficky designér a UX stratég

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Slezská 2232
      Praha 13000
    • Kontaktní adresa:

      Slezská 2232
      Praha 13000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • Design e-shopu cannio.cz

      Cannabio s.r.o., 2021

      Obrázek reference

      Vytvořil jsem design e-shopu k implementaci do prostředí Woocommerce. Design zahrnoval Hlavní stranu, Detail produktu, Košík, a další informační podstránky + sekci pro B2B klienty.

      Vytvořil jsem design e-shopu k implementaci do prostředí Woocommerce. Design zahrnoval Hlavní stranu, Detail produktu, Košík, a další informační podstránky + sekci pro B2B klienty.

      https://www.cannio.cz
    • Tvorba designu e-shopu georgepublishing.cz

      George publishing .s.ro., 2023

      Obrázek reference

      Nový design e-shopu pro implementaci na řešení Woocommerce. Důraz byl kladen na tvorbu detailů knih. Každá kniha má svou specifickou prodejní stránku založenou na tématu knihu.

      Nový design e-shopu pro implementaci na řešení Woocommerce. Důraz byl kladen na tvorbu detailů knih. Každá kniha má svou specifickou prodejní stránku založenou na tématu knihu.

      https://www.georgepublishing.cz
  • Grafický design / branding

    • Poutavé texty pro e-shop s CBD

      Cannabio s.r.o., 2021 - současnost

      Obrázek reference

      Tvorba vizuální identity pro CANNIO zahrnovala tvorbu logotypu, výběr fontů, barevných kombinací a mimo jiné také vizuální mockupy balení produktů.

      Tvorba vizuální identity pro CANNIO zahrnovala tvorbu logotypu, výběr fontů, barevných kombinací a mimo jiné také vizuální mockupy balení produktů.

      https://www.cannio.cz
    • Vytvoření vizuální identity pro FI Realitní investice s.r.o.

      FI Realitní investice s.r.o., 2019

      Obrázek reference

      Branding, který zapadá do konceptu ostatních projektů klienta. Výběr barev, fontů a tvorba logotypu.

      Branding, který zapadá do konceptu ostatních projektů klienta. Výběr barev, fontů a tvorba logotypu.

      https://www.firi.cz
  • Práce s texty

    • Poutavé texty pro e-shop s CBD

      Cannabio s.r.o., 2021 - současnost

      Obrázek reference

      Vytvořil jsem sérii textů pro promo účely a obsah na e-shop a nastavil styl, kterým značka komunikuje se zákazníky.

      Vytvořil jsem sérii textů pro promo účely a obsah na e-shop a nastavil styl, kterým značka komunikuje se zákazníky.

      https://www.cannio.cz
    • Prodejní texty pro ubytování Sagasserovy boudy

      Ama&Co. Správa rezidenčních nemovitostí, s.r.o., 2023

      Obrázek reference

      Poutavé prodejní texty pro promo na ubytování v Sagasserových boudách ve VELKÉ ÚPĚ. Cílem bylo navodit atmosféru pro ubytování v dané lokalitě.

      Poutavé prodejní texty pro promo na ubytování v Sagasserových boudách ve VELKÉ ÚPĚ. Cílem bylo navodit atmosféru pro ubytování v dané lokalitě.

      https://www.sagasserky.cz
  • Marketingové strategie

    • Strategie pro získání nových klientů pro investice do dluhopisů

      FI Realitní investice s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Marketingová strategie pro společnost FI Realitní investice měla za cíl zlepšit komunikaci s potenciálními zájemci o investici do dluhopisů. Zahrnovala vytvoření scénáře pro komunikaci s klienty, materiály pro prezentaci a případové studie.

      Marketingová strategie pro společnost FI Realitní investice měla za cíl zlepšit komunikaci s potenciálními zájemci o investici do dluhopisů. Zahrnovala vytvoření scénáře pro komunikaci s klienty, materiály pro prezentaci a případové studie.

      https://www.firi.cz
    • Získávání konverzí skrze landing page a sociální sítě pro projekt tepelných čerpadel

      Yellow Boson s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Marketingová strategie pro společnost BlueBoson měla za cíl navýšit konverzi senioru přes formulář na landing page na nákup nového čerpadla. Díky komplexní marketingové strategii která zahrnovala reklamy na sociálních sítích, tvorbu nové prodejní landing page a způsob komunikace s potenciálními klienty se nám podařilo naplnit poptávku na 3 měsíce dopředu.

      Marketingová strategie pro společnost BlueBoson měla za cíl navýšit konverzi senioru přes formulář na landing page na nákup nového čerpadla. Díky komplexní marketingové strategii která zahrnovala reklamy na sociálních sítích, tvorbu nové prodejní landing page a způsob komunikace s potenciálními klienty se nám podařilo naplnit poptávku na 3 měsíce dopředu.

  • Online marketing

    • Tvorba kreativ a aplikace v online marketingu na sociálních sítích a v newsletteru

      George publishing s.r.o., 2023

      Obrázek reference

      Vytvořil jsem sérii kreativ pro prodej knih přes sociální sítě, tak aby zaujaly potenciální čtenáře. Nastavili jsme online marketing, aby plnil cíle klienta a dlouhodobě zvýšil prodeje stávajících knih a knih v předprodeji.

      Vytvořil jsem sérii kreativ pro prodej knih přes sociální sítě, tak aby zaujaly potenciální čtenáře. Nastavili jsme online marketing, aby plnil cíle klienta a dlouhodobě zvýšil prodeje stávajících knih a knih v předprodeji.

      https://www.georgepublishing.cz
    • Tvorba kreativ a aplikace v online marketingu pomocí newsletterů

      Cannabio s.r.o., 2023

      Obrázek reference

      Vytvořil jsem sérii kreativ a newsletterů, které informují zákazníky o nových produktech. Metoda newsletterů, které se zasílají stávajícím zákazníkům se jeví jako nejúčinnější prostředek pro tento typ podnikání.

      Vytvořil jsem sérii kreativ a newsletterů, které informují zákazníky o nových produktech. Metoda newsletterů, které se zasílají stávajícím zákazníkům se jeví jako nejúčinnější prostředek pro tento typ podnikání.

      https://www.cannio.cz
  • UX design

    • UX strategie pro automatizaci nabídky investic do dluhopisů

      FI Realitní investice s.r.o., 2021

      Obrázek reference

      Uživatelské testování různých typů konfigurátorů a následná implementace nejlepšího řešení pro výpočet zhodnocení investic.

      Uživatelské testování různých typů konfigurátorů a následná implementace nejlepšího řešení pro výpočet zhodnocení investic.

      https://www.firi.cz
    • UX testování objednávkového procesu

      Cannabio s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Vytvoření objednávkového procesu, který respektuje zásady CRX pro B2C i B2B sektor. Díky optimalizaci objednávkového procesu se zvýšila míra dokončení objednávky o 38 % oproti předešlému stavu.

      Vytvoření objednávkového procesu, který respektuje zásady CRX pro B2C i B2B sektor. Díky optimalizaci objednávkového procesu se zvýšila míra dokončení objednávky o 38 % oproti předešlému stavu.

      https://www.cannio.cz