Detail kreativce
Martina Tóthová
Fyzická osoba podnikající na základě jiného než živnostenského zákona (např. autorský zákon č. 121/2000 Sb.,) disponující DIČ
Kontakt:
Martina Tóthová
+420775735664
martina.tothova@to08.net
O profilu kreativce
Vytvořím vám vizuální tvář, která bude pozitivně působit na vaši cílovou skupinu a odliší vás od konkurence. Uživatel snadno pochopí vaše sdělení, bude z něj mít dobrý pocit a jasně vás identifikuje. Je pro mě důležité doručit vzkaz o vašem produktu či službě atraktivně a zřetelně, ale také chci vzbudit emoce, které které hlouběji souzní s vaší cílovkou. Ideamaking, brandbuilding a konzultace.
Grafický design, vizuální identita a markom
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Na Harfě 935/5c
Praha 9 19000 -
Kontaktní adresa:
Na Harfě 935/5c
Praha 9 19000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Film / Video / Televize
-
Antistresová opatření
Balzám na nervy z.s., 1 týden
V rámci lockdownu se Balzám na nervy z.s. rozhodl podpočit osvětu ohledně péče o mentální zdraví.
-
Princ
Euro RSCG, 2 roky
Pro reklamná agenturu jsme připravili s kolegy IMAGE Tvspot, kde byl komunikován jako benefit VITACAL. Od nápadu, přes storyboard až po supervizi natáčení a postprodukci.
Pro reklamná agenturu jsme připravili s kolegy IMAGE Tvspot, kde byl komunikován jako benefit VITACAL. Od nápadu, přes storyboard až po supervizi natáčení a postprodukci.
-
Princ 2
Y&R, 7 let
Taktické spoty, které komunikují TOPIC = pestrou náplň ve vršku jogurtu.
Taktické spoty, které komunikují TOPIC = pestrou náplň ve vršku jogurtu.
-
-
Práce s texty
-
Grafický design / branding
-
DRAMEDY redesing
Dramedy, 6 měsíců
Společnost Dramedy Productions producentů Filipa Bobiňského a Petra Šizlinga obměňuje po téměř dvou dekádách od svého vzniku podobu vizuální komunikace. Pro společnost, která vyvinula a vytvořila mimo jiné seriály Vyprávěj, První republika a Kukačky (ČT) či minisérii Guru (Voyo), jde o vůbec první rebranding od roku 2003, kdy byla založena. Autorkou nového stylu je grafička Martina Tóthová. Nový vizuál je postaven na samotné značce Dramedy a postupně se projeví na všech materiálech a komunikačních kanálech společnosti, včetně webu a sociálních sítí nebo animací u titulků k pořadům. Promítnutý bude i do stylu dalších značek skupiny. „Logo vypráví příběh značky a nesmí být komplikované. Hvězdička tady symbolizuje, že na počátku každé tvorby je myšlenka, představa či sen, ze kterého vzniká v naší realitě vše nové. Právě nápadem začíná nová etapa života, nový projekt, příběh, i další seriál nebo film od Dramedy. Najednou se vám rozsvítí a jdete do toho, protože s každým takovým cílem či úkolem přichází také energie potřebná k jeho realizaci,“ říká grafička a autorka nového stylu Martina Tóthová.
Společnost Dramedy Productions producentů Filipa Bobiňského a Petra Šizlinga obměňuje po téměř dvou dekádách od svého vzniku podobu vizuální komunikace. Pro společnost, která vyvinula a vytvořila mimo jiné seriály Vyprávěj, První republika a Kukačky (ČT) či minisérii Guru (Voyo), jde o vůbec první rebranding od roku 2003, kdy byla založena. Autorkou nového stylu je grafička Martina Tóthová. Nový vizuál je postaven na samotné značce Dramedy a postupně se projeví na všech materiálech a komunikačních kanálech společnosti, včetně webu a sociálních sítí nebo animací u titulků k pořadům. Promítnutý bude i do stylu dalších značek skupiny. „Logo vypráví příběh značky a nesmí být komplikované. Hvězdička tady symbolizuje, že na počátku každé tvorby je myšlenka, představa či sen, ze kterého vzniká v naší realitě vše nové. Právě nápadem začíná nová etapa života, nový projekt, příběh, i další seriál nebo film od Dramedy. Najednou se vám rozsvítí a jdete do toho, protože s každým takovým cílem či úkolem přichází také energie potřebná k jeho realizaci,“ říká grafička a autorka nového stylu Martina Tóthová.
-
Online marketing