Detail kreativce
Taste, a.s.
a.s. - akciová společnost
IČO: 06585914
Kontakt:
Sandra Makovičkova Gligić
+420 222 518 842
clients@taste.cz
O profilu kreativce
Jsme digitální agentura Taste. Propojujeme ty nejlepší ingredience, abychom společně s vámi upekli skvělé online řešení pro váš projekt. Co to znamená? Při práci využíváme cross-channel přístup. Různě zaměření specialisté u nás na projektech vzájemně spolupracují a sdílejí své know-how. Díky tomu se nám daří pokrývat všechna důležitá marketingová témata.
The Cross-Channel Cuisine
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Hybernská 1271/32
Praha 1 - Nové Město 11000 -
Kontaktní adresa:
Hybernská 1271/32
Praha 1 - Nové Město 11000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
AI video - Realita chutná nejlépe
Svijany, Od 11/2023
Video projekt pro firmu Svijany s důrazem na využití umělé inteligence.
-
Personalizovaná reklama
Taste, Od 11/2023
Sada personalizovaných videí určených k propagaci konference Social Restart.
-
-
Práce s texty
-
Grafický design / branding
-
Brand manual T-LED CZ
T-LED, 2023
Tento manuál představuje základní prvky jednotné vizuální identity T-LED a zároveň definuje pravidla pro jejich aplikaci. Důsledné využívání prvků vizuálního stylu zajistí, aby byla značka T-LED jednoduše identifikovatelná, a kvalitní a konzistentní grafické výstupy podpoří jeho dobré jméno. Při vytváření dokumentů a aplikaci T-LED dodržujeme pravidla popsaná ve všech kapitolách, inspirujeme se již hotovými předlohami podobného účelu a řiďíme se obecnými typografickými pravidly a dobrým vkusem. Návrhy nových formátů či oficiálních propagačních materiálů T-LED vždy náleží pouze odbornému grafickému designerovi.
Tento manuál představuje základní prvky jednotné vizuální identity T-LED a zároveň definuje pravidla pro jejich aplikaci. Důsledné využívání prvků vizuálního stylu zajistí, aby byla značka T-LED jednoduše identifikovatelná, a kvalitní a konzistentní grafické výstupy podpoří jeho dobré jméno. Při vytváření dokumentů a aplikaci T-LED dodržujeme pravidla popsaná ve všech kapitolách, inspirujeme se již hotovými předlohami podobného účelu a řiďíme se obecnými typografickými pravidly a dobrým vkusem. Návrhy nových formátů či oficiálních propagačních materiálů T-LED vždy náleží pouze odbornému grafickému designerovi.
-
Kampaň BULK 2024
Primagas, Od 1/2024
V lokalitách mimo rozvody zemního plynu chceme podpořit majitele zejména rodinných domků či chalup na změnu vytápění z tuhých paliv (uhlí a dřevo) na propan ze zásobníku. Od září 2024 bude totiž zakázán provoz kotlů I. a II. emisní třídy. Jaro 2024 je tedy ideální pro výměnu starého kotle na tuhá paliva za pohodlnější a čistší alternativu, jakou je právě LPG v zásobníku.
V lokalitách mimo rozvody zemního plynu chceme podpořit majitele zejména rodinných domků či chalup na změnu vytápění z tuhých paliv (uhlí a dřevo) na propan ze zásobníku. Od září 2024 bude totiž zakázán provoz kotlů I. a II. emisní třídy. Jaro 2024 je tedy ideální pro výměnu starého kotle na tuhá paliva za pohodlnější a čistší alternativu, jakou je právě LPG v zásobníku.
-
-
Design služeb
-
Fotografie
-
Marketingové strategie
-
Online marketing
-
Kreativní koncept obsahu sociálních sítí
Alaskan Fisherman, Od 2022
Tvorba vizuálního řešení sociálních sítí firmy Alaskan Fisherman s důrazem na původ produktu, čerstvost a kvalitu.
-
Kreativní koncept Prevenar 13
Pfizer, Od 2021
Kreativní koncept pro propagaci vakcíny Prevenar 13 s důrazem na cílovou skupinu a její potřeby.
-
Správa sociálních sítí firmy Viessmann
Viessmann, Od 2019
Dlouhodobé vizuální řešení sociálních sítí firmy Viessmann. Zaměření na ilustrace a animace.
-