Detail kreativce

Zpět na galerii

Kontakt:

Sandra Makovičkova Gligić

+420 222 518 842

clients@taste.cz

O profilu kreativce

Jsme digitální agentura Taste. Propojujeme ty nejlepší ingredience, abychom společně s vámi upekli skvělé online řešení pro váš projekt. Co to znamená? Při práci využíváme cross-channel přístup. Různě zaměření specialisté u nás na projektech vzájemně spolupracují a sdílejí své know-how. Díky tomu se nám daří pokrývat všechna důležitá marketingová témata.

The Cross-Channel Cuisine

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Hybernská 1271/32
      Praha 1 - Nové Město 11000
    • Kontaktní adresa:

      Hybernská 1271/32
      Praha 1 - Nové Město 11000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • AI video - Realita chutná nejlépe

      Svijany, Od 11/2023

      Video projekt pro firmu Svijany s důrazem na využití umělé inteligence.

      Video projekt pro firmu Svijany s důrazem na využití umělé inteligence.

      https://www.pivovarsvijany.cz/
    • Personalizovaná reklama

      Taste, Od 11/2023

      Sada personalizovaných videí určených k propagaci konference Social Restart.

      Sada personalizovaných videí určených k propagaci konference Social Restart.

      https://taste.cz/
  • Práce s texty

    • Blog BATstore.cz

      British American Tabacco, Únor 2024

      Obrázek reference

      Psaní článků pro výrobce e-cigaret. Cílem je vytvářet užitečný obsah pro čtenáře, zlepšovat pozici webu ve výsledcích vyhledávání a zároveň posilovat autoritu značky.

      Psaní článků pro výrobce e-cigaret. Cílem je vytvářet užitečný obsah pro čtenáře, zlepšovat pozici webu ve výsledcích vyhledávání a zároveň posilovat autoritu značky.

      https://batstore.cz/blog/veo-vs-neo-jaky-je-mezi-nimi-rozdil
    • Blog Tepelka.cz

      Viessmann, Únor 2024

      Obrázek reference

      Psaní článků pro výrobce a dodavatele tepelných čerpadel Viessmann. Cílem je vytvářet užitečný obsah pro čtenáře, zlepšovat pozici webu ve výsledcích vyhledávání a zároveň posilovat autoritu značky.

      Psaní článků pro výrobce a dodavatele tepelných čerpadel Viessmann. Cílem je vytvářet užitečný obsah pro čtenáře, zlepšovat pozici webu ve výsledcích vyhledávání a zároveň posilovat autoritu značky.

      https://www.tepelka.cz/blog/navratnost-tepelneho-cerpadla/
  • Grafický design / branding

    • Brand manual T-LED CZ

      T-LED, 2023

      Tento manuál představuje základní prvky jednotné vizuální identity T-LED a zároveň definuje pravidla pro jejich aplikaci. Důsledné využívání prvků vizuálního stylu zajistí, aby byla značka T-LED jednoduše identifikovatelná, a kvalitní a konzistentní grafické výstupy podpoří jeho dobré jméno. Při vytváření dokumentů a aplikaci T-LED dodržujeme pravidla popsaná ve všech kapitolách, inspirujeme se již hotovými předlohami podobného účelu a řiďíme se obecnými typografickými pravidly a dobrým vkusem. Návrhy nových formátů či oficiálních propagačních materiálů T-LED vždy náleží pouze odbornému grafickému designerovi.

      Tento manuál představuje základní prvky jednotné vizuální identity T-LED a zároveň definuje pravidla pro jejich aplikaci. Důsledné využívání prvků vizuálního stylu zajistí, aby byla značka T-LED jednoduše identifikovatelná, a kvalitní a konzistentní grafické výstupy podpoří jeho dobré jméno. Při vytváření dokumentů a aplikaci T-LED dodržujeme pravidla popsaná ve všech kapitolách, inspirujeme se již hotovými předlohami podobného účelu a řiďíme se obecnými typografickými pravidly a dobrým vkusem. Návrhy nových formátů či oficiálních propagačních materiálů T-LED vždy náleží pouze odbornému grafickému designerovi.

      https://www.t-led.cz/
    • Kampaň BULK 2024

      Primagas, Od 1/2024

      V lokalitách mimo rozvody zemního plynu chceme podpořit majitele zejména rodinných domků či chalup na změnu vytápění z tuhých paliv (uhlí a dřevo) na propan ze zásobníku. Od září 2024 bude totiž zakázán provoz kotlů I. a II. emisní třídy. Jaro 2024 je tedy ideální pro výměnu starého kotle na tuhá paliva za pohodlnější a čistší alternativu, jakou je právě LPG v zásobníku.

      V lokalitách mimo rozvody zemního plynu chceme podpořit majitele zejména rodinných domků či chalup na změnu vytápění z tuhých paliv (uhlí a dřevo) na propan ze zásobníku. Od září 2024 bude totiž zakázán provoz kotlů I. a II. emisní třídy. Jaro 2024 je tedy ideální pro výměnu starého kotle na tuhá paliva za pohodlnější a čistší alternativu, jakou je právě LPG v zásobníku.

      https://www.primagas.cz/
  • Design služeb

    • Eventy - Date

      Taste, Od 2024

      Obrázek reference

      Tvorba vizuální identity a opakované zpracování grafických výstupů pro všechny eventy Date.

      Tvorba vizuální identity a opakované zpracování grafických výstupů pro všechny eventy Date.

      https://taste.cz/
    • Konference - Restart

      Taste, Od 2024

      Obrázek reference

      Tvorba vizuální identity a opakované zpracování grafických výstupů pro všechny konference Restart.

      Tvorba vizuální identity a opakované zpracování grafických výstupů pro všechny konference Restart.

      https://restarty.cz/
  • Fotografie

    • Kampaň děti Prevenar 13

      Pfizer, Od 8/2022

      Obrázek reference

      Fotografie které byly použity pro další propagační materiály. Zaměřujeme se na maminky čerstvě narozených dětí, kojenců a batolat, které chtějí svoje dítě chránit před nemocemi a komplikacemi, které přináší.

      Fotografie které byly použity pro další propagační materiály. Zaměřujeme se na maminky čerstvě narozených dětí, kojenců a batolat, které chtějí svoje dítě chránit před nemocemi a komplikacemi, které přináší.

      https://www.prevenar.cz/
    • Kampaň senioři Prevenar 13

      Pfizer, Od 8/2022

      Obrázek reference

      Fotografie které byly použity pro další propagační materiály. Cílíme na seniory, kteří jsou sami ohroženou skupinou. Zároveň se zaměřujeme i na dospělé, jejichž rodiče jsou ve věku 65 let a více.

      Fotografie které byly použity pro další propagační materiály. Cílíme na seniory, kteří jsou sami ohroženou skupinou. Zároveň se zaměřujeme i na dospělé, jejichž rodiče jsou ve věku 65 let a více.

      https://www.prevenar.cz/
  • Marketingové strategie

    • Kampaň děti Prevenar 20

      Pfizer, Od 12/2023

      Obrázek reference

      Cílem je přesvědčit maminky, aby očkovaly vakcínou Prevenar 20. Mít něco 20x je někdy moc. Někdy zase akorát. Ale snížit riziko o 20 kmenů zlých pneumokoků vůbec není málo!

      Cílem je přesvědčit maminky, aby očkovaly vakcínou Prevenar 20. Mít něco 20x je někdy moc. Někdy zase akorát. Ale snížit riziko o 20 kmenů zlých pneumokoků vůbec není málo!

      https://www.prevenar.cz/
    • Nový maskot značky epet

      epet, Od 2022

      Obrázek reference

      Strategické a kreativní řešení nového maskota značky epet.

      Strategické a kreativní řešení nového maskota značky epet.

      https://www.epet.cz/
  • Online marketing

    • Kreativní koncept obsahu sociálních sítí

      Alaskan Fisherman, Od 2022

      Tvorba vizuálního řešení sociálních sítí firmy Alaskan Fisherman s důrazem na původ produktu, čerstvost a kvalitu.

      Tvorba vizuálního řešení sociálních sítí firmy Alaskan Fisherman s důrazem na původ produktu, čerstvost a kvalitu.

      https://www.behance.net/gallery/176162231/Alaskan-Fisherman
    • Kreativní koncept Prevenar 13

      Pfizer, Od 2021

      Kreativní koncept pro propagaci vakcíny Prevenar 13 s důrazem na cílovou skupinu a její potřeby.

      Kreativní koncept pro propagaci vakcíny Prevenar 13 s důrazem na cílovou skupinu a její potřeby.

      https://www.behance.net/gallery/109697815/Prevenar-13-Concept