Detail kreativce

Zpět na galerii

Daniel & Friends s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 17300614

Kontakt:

+420 722 658 771

danielvotruba@gmail.com

O profilu kreativce

Jsme full-service marketingová agentura s důrazem na kreativitu a byznysový impact naší práce. Nabízíme komplexní služby digitálního marketingu: strategické plánování, kreativní obsah, správu sociálních médií a profi správu reklamy, SEO/PPC, webdesign a analýzu dat. Také se zabýváme lead generation pro B2B/B2C, sales outreachem, automatizacemi v emailingu a na LinkedInu.

Full-service marketingová agentura

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Osadní 46/41
      Praha 17000
    • Kontaktní adresa:

      Osadní 46/41
      Praha 17000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • E-MOTION DANCE FESTIVAL

      E-Motion Dance Festival, 07/2022

      Obrázek reference

      Tvorba vizuální identity pro E-Motion Dance Festival (E-MDF). Jedná se o největší mezinárodní taneční soutěž v České republice, která navazuje na dlouholetou tradici Prague Open Dance Festivalu (PODF).

      Tvorba vizuální identity pro E-Motion Dance Festival (E-MDF). Jedná se o největší mezinárodní taneční soutěž v České republice, která navazuje na dlouholetou tradici Prague Open Dance Festivalu (PODF).

    • Milano Art Week 2021

      Milano Art Week 2021, 1/2021

      Obrázek reference

      MILÁNSKÝ TÝDEN UMĚNÍ je každoroční akce, která se koná vždy na jaře na různých místech, jako jsou galerie, muzea a další místní prostory v italském Miláně. Návrh loga - vytvořili jsem geometrický symbol pomocí zkratek písmen M, A a W pro název akce. Jednoduché, hravé a přátelské, což jsou klíčová slova vyjadřující atmosféru akce. Barvy jsou nastaveny na základě časného jarního období, které je pro většinu lidí obdobím, kdy se po zimě chodí bavit ven.

      MILÁNSKÝ TÝDEN UMĚNÍ je každoroční akce, která se koná vždy na jaře na různých místech, jako jsou galerie, muzea a další místní prostory v italském Miláně. Návrh loga - vytvořili jsem geometrický symbol pomocí zkratek písmen M, A a W pro název akce. Jednoduché, hravé a přátelské, což jsou klíčová slova vyjadřující atmosféru akce. Barvy jsou nastaveny na základě časného jarního období, které je pro většinu lidí obdobím, kdy se po zimě chodí bavit ven.

  • Webdesign

    • Internetová microsite pro SimpleCell.

      SimpleCell, 2020

      Obrázek reference

      Internetová microsite postavená za účelem vysvětlení a registrace na akci pro potenciální B2B klienty ze segmentu logistiky v rámci našeho klienty, IoT síť Simplecell.

      Internetová microsite postavená za účelem vysvětlení a registrace na akci pro potenciální B2B klienty ze segmentu logistiky v rámci našeho klienty, IoT síť Simplecell.

    • Microsite pro kampaň na investiční byty v Thajsku

      Martin Kubík, 2022

      Obrázek reference

      Microsite pro investiční byty v Thajsku

      Microsite pro investiční byty v Thajsku

  • Film / Video / Televize

    • Karlovy Vary volejbalový tým PR video

      VK Karlovarsko, 2022

      Obrázek reference

      Karlovy Vary volejbalový tým PR video

      Karlovy Vary volejbalový tým PR video

    • Přehrady Fest Vranov 2022

      Přehrady Fest, 2022

      Přehrady Fest Vranov 2022 aftermovie

      Přehrady Fest Vranov 2022 aftermovie

  • Online marketing

    • Martin Kubík real estate kampaň

      Martin Kubík, 2022

      Obrázek reference

      Bannerová kampaň v rámci SoMe.

      Bannerová kampaň v rámci SoMe.

    • WinWinJob výkonnostní marketing

      WinWinJob, 2023

      Obrázek reference

      Pro HR startup seznamku jsme měli na starosti výkonnostní kampaně na Googlu a sociálních sítích v rámci akvizice B2B a B2C.

      Pro HR startup seznamku jsme měli na starosti výkonnostní kampaně na Googlu a sociálních sítích v rámci akvizice B2B a B2C.