Detail kreativce
Cindy Kutíková
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 08942021
Kontakt:
+420 774 622 058
cindy.kutikova@gmail.com
O profilu kreativce
Cindy Kutíková vystudovala Ateliér grafického designu a vizuální komunikace na Umprum v Praze. Je součástí studia Permanent Office – multidisciplinárního designového studia. Zaměřuje se na tvorbu vizuálních identit, art direction, webdesign a také textilní a módní design. Od své stáže v Ateliéru módní tvorby se intenzivně věnuje tématu praktického využití grafického designu v módním průmyslu.
Cindy Kutíková / Permanent Office / Cindy K
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Češkova 1328
Pardubice 53002 -
Kontaktní adresa:
Češkova 1328
Pardubice 53002
Pardubický kraj
-
-
-
Provozovna:
Kamenická 56
Praha
Hlavní město Praha
+420 774 622 058
cindy.kutikova@gmail.com
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Lukáš Novák webdesign
Designér Lukáš Novák, 2021
Webdesign v rámci tvorby vizuální identity pro skláře a designéra Lukáše Nováka. Vizuál je doplněn o 3D skleněné ilustrace, které vychází z Lukášovi tvorby a které jsou spojeny s několika oceňovanými kolekcemi za poslední roky. Vizualita je založena logotypu/ligaturě LN, skleněných symbolech (které jsou metaforou skleněných plastik) a typografickém systému písma Nuckle od Heavyweight Typefoundry.
Webdesign v rámci tvorby vizuální identity pro skláře a designéra Lukáše Nováka. Vizuál je doplněn o 3D skleněné ilustrace, které vychází z Lukášovi tvorby a které jsou spojeny s několika oceňovanými kolekcemi za poslední roky. Vizualita je založena logotypu/ligaturě LN, skleněných symbolech (které jsou metaforou skleněných plastik) a typografickém systému písma Nuckle od Heavyweight Typefoundry.
-
Webdesign Adam Kost
Módní návrhář Adam Kost, 2019
Vizuální identita pro módního designéra Adama Kosta vznikla před svou realizací jako bakalářská práce Cindy na Umprum. Jejím obsahem byla nejen identita, ale i webdesign a samostatná webová aplikace na vyplétání použitých svetrů. “U identity pro Adama jsem si kladla hlavně otázku, jak vyhovět klientovi, který trvá na následování světového trendu a přitom si zachovat v dostatečné míře vlastní invenci”. Kolekce a tvorba A. Kosta je určena především mužům s vysokými nároky na kvalitu a nároky na osobnější přístup. Co se týká vizuální stránky, Adam v kolekcích často míchá kontrastní prvky, které spojuje v harmonické celky, což může být označeno za jeden z jeho charakteristických rysů, který se měl ve vizualitě odrazit. Dalším rysem může být i určitá symbióza současné vizuální kultury, trendů a klasiky. Proto například celá vizualita pojí dvě stylově odlišná písma, která tyto aspekty reflektují. Vizuální identitu v rámci bakalářské práce doplňily vypletené plakáty, zaměřené na recyklaci pleteného oděvu. Ty by měly zákazníka motivovat k nákupu eticky a ekologicky udržitelného oděvu a tím i zvýšit zájem o problematiku fast fashion a nadprodukce.
Vizuální identita pro módního designéra Adama Kosta vznikla před svou realizací jako bakalářská práce Cindy na Umprum. Jejím obsahem byla nejen identita, ale i webdesign a samostatná webová aplikace na vyplétání použitých svetrů. “U identity pro Adama jsem si kladla hlavně otázku, jak vyhovět klientovi, který trvá na následování světového trendu a přitom si zachovat v dostatečné míře vlastní invenci”. Kolekce a tvorba A. Kosta je určena především mužům s vysokými nároky na kvalitu a nároky na osobnější přístup. Co se týká vizuální stránky, Adam v kolekcích často míchá kontrastní prvky, které spojuje v harmonické celky, což může být označeno za jeden z jeho charakteristických rysů, který se měl ve vizualitě odrazit. Dalším rysem může být i určitá symbióza současné vizuální kultury, trendů a klasiky. Proto například celá vizualita pojí dvě stylově odlišná písma, která tyto aspekty reflektují. Vizuální identitu v rámci bakalářské práce doplňily vypletené plakáty, zaměřené na recyklaci pleteného oděvu. Ty by měly zákazníka motivovat k nákupu eticky a ekologicky udržitelného oděvu a tím i zvýšit zájem o problematiku fast fashion a nadprodukce.
-
Grafický design / branding
-
Vizuální identita pro konceptuálního skláře a designéra Lukáše Nováka
Lukáš Novák, 2021
Vizuální identita pro skláře a designéra Lukáše Nováka založená na logotypu/ligaturě LN a typografickém systému písma Nuckle od Heavyweight Typefoundry. Logotyp má mimo plošnou 2D podobu také alternativní 3D podobu, která má podobu skleněné plastiky. Vizuál je doplněn o 3D skleněné ilustrace, které vychází z Lukášovi tvorby a které jsou spojeny s několika oceňovanými kolekcemi za poslední roky.
Vizuální identita pro skláře a designéra Lukáše Nováka založená na logotypu/ligaturě LN a typografickém systému písma Nuckle od Heavyweight Typefoundry. Logotyp má mimo plošnou 2D podobu také alternativní 3D podobu, která má podobu skleněné plastiky. Vizuál je doplněn o 3D skleněné ilustrace, které vychází z Lukášovi tvorby a které jsou spojeny s několika oceňovanými kolekcemi za poslední roky.
-
Vizuální identita pro módního návrháře Adama Kosta
Módního návrháře Adama Kosta, 2019
Vizuální identita pro módního designéra Adama Kosta vznikla před svou realizací jako bakalářská práce Cindy na Umprum. Jejím obsahem byla nejen identita, ale i webdesign a samostatná webová aplikace na vyplétání použitých svetrů. “U identity pro Adama jsem si kladla hlavně otázku, jak vyhovět klientovi, který trvá na následování světového trendu a přitom si zachovat v dostatečné míře vlastní invenci”. Kolekce a tvorba A. Kosta je určena především mužům s vysokými nároky na kvalitu a nároky na osobnější přístup. Co se týká vizuální stránky, Adam v kolekcích často míchá kontrastní prvky, které spojuje v harmonické celky, což může být označeno za jeden z jeho charakteristických rysů, který se měl ve vizualitě odrazit. Dalším rysem může být i určitá symbióza současné vizuální kultury, trendů a klasiky. Proto například celá vizualita pojí dvě stylově odlišná písma, která tyto aspekty reflektují. Vizuální identitu v rámci bakalářské práce doplňily vypletené plakáty, zaměřené na recyklaci pleteného oděvu. Ty by měly zákazníka motivovat k nákupu eticky a ekologicky udržitelného oděvu a tím i zvýšit zájem o problematiku fast fashion a nadprodukce.
Vizuální identita pro módního designéra Adama Kosta vznikla před svou realizací jako bakalářská práce Cindy na Umprum. Jejím obsahem byla nejen identita, ale i webdesign a samostatná webová aplikace na vyplétání použitých svetrů. “U identity pro Adama jsem si kladla hlavně otázku, jak vyhovět klientovi, který trvá na následování světového trendu a přitom si zachovat v dostatečné míře vlastní invenci”. Kolekce a tvorba A. Kosta je určena především mužům s vysokými nároky na kvalitu a nároky na osobnější přístup. Co se týká vizuální stránky, Adam v kolekcích často míchá kontrastní prvky, které spojuje v harmonické celky, což může být označeno za jeden z jeho charakteristických rysů, který se měl ve vizualitě odrazit. Dalším rysem může být i určitá symbióza současné vizuální kultury, trendů a klasiky. Proto například celá vizualita pojí dvě stylově odlišná písma, která tyto aspekty reflektují. Vizuální identitu v rámci bakalářské práce doplňily vypletené plakáty, zaměřené na recyklaci pleteného oděvu. Ty by měly zákazníka motivovat k nákupu eticky a ekologicky udržitelného oděvu a tím i zvýšit zájem o problematiku fast fashion a nadprodukce.
-
VOYO Rebranding
Voyo / NOVA, 2022–2023
Rebranding vizuální identity pro online TV platformu VOYO, která je součástí společnosti TV NOVA, největší české komerční televize. Jádro identity je založeno na titulních písmenech a tvarech z logotypu VOYO, které slouží jako prostor pro prezentovaný obsah. Dalšími základními prvky vizuálního systému je aktualizovaná barevnost a zcela nový variabilní typografický systém, založen na písmu Gravity od Dinamo Typefaces. Vizuál je aplikován jak do širší tiskové outdoorové kampaně, tak do televizního a online prostředí.
Rebranding vizuální identity pro online TV platformu VOYO, která je součástí společnosti TV NOVA, největší české komerční televize. Jádro identity je založeno na titulních písmenech a tvarech z logotypu VOYO, které slouží jako prostor pro prezentovaný obsah. Dalšími základními prvky vizuálního systému je aktualizovaná barevnost a zcela nový variabilní typografický systém, založen na písmu Gravity od Dinamo Typefaces. Vizuál je aplikován jak do širší tiskové outdoorové kampaně, tak do televizního a online prostředí.