Detail kreativce

Zpět na galerii

Ing. Jitka Voráčková

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 88615863

Kontakt:

+420776306740

jitka@trifor.cz

O profilu kreativce

Jsme kreativní grafické studio, které se zaměřuje na tvorbu značek, vizuálních identit, marketingových strategií a kompletní grafické služby pro online i offline komunikaci. Tvoříme logotypy, grafiku, weby, videa, animace a originální ilustrace, spravujeme sociální sítě, produkujeme eventy. Zajišťujeme také kompletní produkční servis – vyrábíme tiskoviny, reklamní polepy, firemní textil i merch.

TRIFOR studio

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Březenec 263
      Jirkov 43111
    • Kontaktní adresa:

      Březenec 263
      Jirkov 43111
      Ústecký kraj
    • Provozovna:

      5. května 3705/23
      Chomutov
      Ústecký kraj

      +420776306740

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Fotografie

    • Focení pro novou kampaň sportovní akce

      Statutární město Chomutov, 2023

      Obrázek reference

      Série fotografií pro novou kampaň tradičního městského Chomutovského půlmaratonu. Kampaň je postavená na příbězích skutečných chomutovských běžců a sportovních nadšenců.

      Série fotografií pro novou kampaň tradičního městského Chomutovského půlmaratonu. Kampaň je postavená na příbězích skutečných chomutovských běžců a sportovních nadšenců.

    • Fotopráce pro Vánoční magazín pro obchodní centrum

      OC Chomutovka, 2021

      Obrázek reference

      Pro každoroční zpracování vánočního magazínu pro OC Chomutovka připravujeme tematický koncept a kompletní obsah včetně focení jak produktových, tak image fotografií.

      Pro každoroční zpracování vánočního magazínu pro OC Chomutovka připravujeme tematický koncept a kompletní obsah včetně focení jak produktových, tak image fotografií.

  • Webdesign

    • Kompletní řešení webové prezentace leadra v oblasti firemního cestování

      Senator Meetings & Incentives, s.r.o., 2020

      Obrázek reference

      Kompletní řešení webové prezentace leadra v oblasti firemního cestování www.senatormi.eu

      Kompletní řešení webové prezentace leadra v oblasti firemního cestování www.senatormi.eu

    • Kouzelný web pro kouzelníka

      Richard Nedvěd, 2019

      Obrázek reference

      Kompletní identita a webová prezentace pro populárního trapnomága richardnedved.cz

      Kompletní identita a webová prezentace pro populárního trapnomága richardnedved.cz

  • Marketingové strategie

    • Náborová kampaň pro společnost MAGNA

      Magna Automotive CZ s.r.o., 2018

      Obrázek reference

      Pro společnost působící v oboru automotive jsme připravili kampaň zacílenou na získání nových zaměstnanců postavenou na jednoduchém sloganu a fotografiích zaměstnanců doplněných ilustracemi konstrukcí vyráběných sedaček. Součástí kampaně bylo i video.

      Pro společnost působící v oboru automotive jsme připravili kampaň zacílenou na získání nových zaměstnanců postavenou na jednoduchém sloganu a fotografiích zaměstnanců doplněných ilustracemi konstrukcí vyráběných sedaček. Součástí kampaně bylo i video.

    • Správa marketingových kampaní pro dodavatele klimatizační techniky

      CVB s.r.o., 2020

      Obrázek reference

      Firmu CVB více než 20 let zkušeností v oboru klimatizační techniky a my pro ni pečujeme o vizuální identitu, tvoříme obsah a spravujeme kampaně na sociálních sítích i v offlinu. Díky kontinuální brandové kampani využíváme třeba i skutečnou ochlazovací zónu, se kterou v letních měsících vyjíždíme drtit vedra na akce a festivaly.

      Firmu CVB více než 20 let zkušeností v oboru klimatizační techniky a my pro ni pečujeme o vizuální identitu, tvoříme obsah a spravujeme kampaně na sociálních sítích i v offlinu. Díky kontinuální brandové kampani využíváme třeba i skutečnou ochlazovací zónu, se kterou v letních měsících vyjíždíme drtit vedra na akce a festivaly.

  • Online marketing

    • Online kampaň pro dodavatele zabezpečovacích systémů.

      KZ system s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Obsahová i výkonostní kampaň pro dodavatele zabezpečovacích systémů pro firmy i privátní sféru.

      Obsahová i výkonostní kampaň pro dodavatele zabezpečovacích systémů pro firmy i privátní sféru.

    • Správa online reklamy

      CVB s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Při přípravě online marketingových strategií jsme se zaměřili na jedinečný tone-of-voice značky, který se propisuje do marketingové komunikace s uživatelsky zajímavým obsahem.

      Při přípravě online marketingových strategií jsme se zaměřili na jedinečný tone-of-voice značky, který se propisuje do marketingové komunikace s uživatelsky zajímavým obsahem.

  • Grafický design / branding

    • SKI areál Klínovec

      SKI areál Klínovec, 2020

      Obrázek reference

      Pro největší lyžařsky propojený areál a Trailpark s nejdelšími stezkami v Evropě jsme vytvořili vizuál inspirovaný motivem drsných a zvrásněných Krušných hor, který doplňují hravé originální ilustrace letního i zimního Klínovce.

      Pro největší lyžařsky propojený areál a Trailpark s nejdelšími stezkami v Evropě jsme vytvořili vizuál inspirovaný motivem drsných a zvrásněných Krušných hor, který doplňují hravé originální ilustrace letního i zimního Klínovce.

    • Státní fond životního prostředí ČR

      SFŽP ČR, 2022

      Obrázek reference

      Pro Státní fond životního prostředí jsme zpracovali novou vizuální komunikací, jejímž cílem bylo sjednocení výstupů a vytvoření jednoduchého, přehledného a variabilního systému, který počítá s použitím výrazné typografie, fotografií a ikon v kombinaci s barevnými plochami.

      Pro Státní fond životního prostředí jsme zpracovali novou vizuální komunikací, jejímž cílem bylo sjednocení výstupů a vytvoření jednoduchého, přehledného a variabilního systému, který počítá s použitím výrazné typografie, fotografií a ikon v kombinaci s barevnými plochami.

  • UX design

    • UX design pro Trailpark

      SKI areál Klínovec, 2021

      Obrázek reference

      Při přepracování webové prezentace trailpark.cz jsme se snažili o co největší přehlednost a intuitivitu pro snadnou orientaci uživatelů. Od představení nejdelších trailů v Evropě a jejich aktuálního stavu přes možnosti nákupu vstupenek a půjčení vybavení až po nabídku ubytování v okolí - vše je prezentováno jasně a srozumitelně.

      Při přepracování webové prezentace trailpark.cz jsme se snažili o co největší přehlednost a intuitivitu pro snadnou orientaci uživatelů. Od představení nejdelších trailů v Evropě a jejich aktuálního stavu přes možnosti nákupu vstupenek a půjčení vybavení až po nabídku ubytování v okolí - vše je prezentováno jasně a srozumitelně.

    • Webová prezentace pro skiareál v Krušných Horách

      SKI areál Klínovec, 2021

      Obrázek reference

      Areál Klínovec potřeboval nové přehledné prostředí s jednoduchou strukturou, ve které by se návštěvník zorientoval i s rukavicemi na svahu. Navrhli jsme zjednodušenou architekturu, která však obsáhne všechny nabízené služby i potřebné informace.

      Areál Klínovec potřeboval nové přehledné prostředí s jednoduchou strukturou, ve které by se návštěvník zorientoval i s rukavicemi na svahu. Navrhli jsme zjednodušenou architekturu, která však obsáhne všechny nabízené služby i potřebné informace.