Detail kreativce
ENGINE room, s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 62576399
Kontakt:
Zuzana Procházková
+420 773 606 233
zuzana.prochazkova@engine-room.cz
O profilu kreativce
Engine Room je kreativní studio, které nabízí svým klientům nečekaná a efektivní řešení. Neustále zkoumáme nové možnosti, čerpáme z naší mladické odvahy a zkušeností z minulých projektů. Náš pohled na věc, plný hravého elánu a nové perspektivy nás odlišuje od ostatních agentur. Přinášíme nový pohled a posouváme naše klienty o krok dále. Vše, co vytváříme, je barevné, živé, ale zároveň elegantní.
We are Engine-Room
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Plynární 1617/10
Praha 7 - Holešovice 17000 -
Kontaktní adresa:
Plynární 1617/10
Praha 7 - Holešovice 17000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
360 Pizza - Autentický obsah
360 Pizza, 2023
Pro klienta 360 Pizza, který patří do skupiny Crocodille stejně jako Bageterie Boulevard, jsme vytvořili brandingovou a aktivační kampaň na SOME. Celá kampaň se zaměřuje na generaci Z a má za cíl omladit značku. Kampaň doprovázela produkce, ve které vznikaly náladové fotky a videa. Na inscenaci s námi spolupracoval fotograf Kubo Krížo, který je známý tím, že se spojuje se současnými umělci jako NobodyListen, Yzomandias nebo Emma Smetana.
Pro klienta 360 Pizza, který patří do skupiny Crocodille stejně jako Bageterie Boulevard, jsme vytvořili brandingovou a aktivační kampaň na SOME. Celá kampaň se zaměřuje na generaci Z a má za cíl omladit značku. Kampaň doprovázela produkce, ve které vznikaly náladové fotky a videa. Na inscenaci s námi spolupracoval fotograf Kubo Krížo, který je známý tím, že se spojuje se současnými umělci jako NobodyListen, Yzomandias nebo Emma Smetana.
-
Bageterie Boulevard - Reakční marketing
Bageterie Boulevard, 2022
Ve spolupráci s Martinem Mikyskou "Mikýřem" a Bageterií Boulevard jsme vytvořili vtipné video jako reakci na spojení mezi Přemkem Forejtem a McDonald's. Součástí této spolupráce byla také akce v BB během Světového dne brambor, kde Mikyská certifikoval brambory "patatas".
-
-
Online marketing
-
Birell - Influencerská kampaň
Birell, 2023
Pro Birell jsme připravili dvě influencerské kampaně, pro Česko a Slovensko. Celkem do kampaní bylo zapojeno více jak 10 influencerů. V Česku je to například Stejk, MenT a jeho tým, Kundosaki či Anna Kadeřávková. Na Slovensku pak rapper PilC či oblíbený komik Fero. Kanály kampaně: YouTube, Instagram, Facebook, TikTok
Pro Birell jsme připravili dvě influencerské kampaně, pro Česko a Slovensko. Celkem do kampaní bylo zapojeno více jak 10 influencerů. V Česku je to například Stejk, MenT a jeho tým, Kundosaki či Anna Kadeřávková. Na Slovensku pak rapper PilC či oblíbený komik Fero. Kanály kampaně: YouTube, Instagram, Facebook, TikTok
-
Progresus Invest Holding
Progresus Invest Holding, 2022-2023
Od května 2022 připravujeme marketingové materiály pro investiční skupinu Progresus napříč různými kanály. Spustili jsme komplexní kampaň pro KVIFF 2022 a KVIFF 2023 s TV spotem, OOH, printem a online kanály. Připravujeme BTL i ATL komunikaci od strategických linek až po finální formáty. Pro značku jsme navrhli a vytvořili novou vizuální identitu, kterou aplikujeme na všechny komunikační materiály.
Od května 2022 připravujeme marketingové materiály pro investiční skupinu Progresus napříč různými kanály. Spustili jsme komplexní kampaň pro KVIFF 2022 a KVIFF 2023 s TV spotem, OOH, printem a online kanály. Připravujeme BTL i ATL komunikaci od strategických linek až po finální formáty. Pro značku jsme navrhli a vytvořili novou vizuální identitu, kterou aplikujeme na všechny komunikační materiály.
-
-
Grafický design / branding
-
M.G.P. - Rebranding
M.G.P., 10/2023 - 1/2024
Pro firmu MGP, která se specializuje na dodávky radioaktivních preparátů pro zdravotnictví, vědu a výzkum a nukleární medicínu jsme připravili novou vizuální identitu. Klient se po téměř 30-ti letech existence rozhodl změnit celkový vzhled firmy a odlišit se od konkurence. Jedinou podmínkou bylo zachovat “vlnky” z původního loga a zapojit je do celkové komunikace, což se nám povedlo. Pro MGP jsme připravili nový logomanuál a prvky aplikovali na všechny marketingové materiály od vizitek po nový stánek.
Pro firmu MGP, která se specializuje na dodávky radioaktivních preparátů pro zdravotnictví, vědu a výzkum a nukleární medicínu jsme připravili novou vizuální identitu. Klient se po téměř 30-ti letech existence rozhodl změnit celkový vzhled firmy a odlišit se od konkurence. Jedinou podmínkou bylo zachovat “vlnky” z původního loga a zapojit je do celkové komunikace, což se nám povedlo. Pro MGP jsme připravili nový logomanuál a prvky aplikovali na všechny marketingové materiály od vizitek po nový stánek.
-
Progresus Invest Holding - nová vizuální identita
Progresus Invest Holding, 2022-2023
Od května 2022 připravujeme marketingové materiály pro investiční skupinu Progresus napříč různými kanály. Spustili jsme komplexní kampaň pro KVIFF 2022 a KVIFF 2023 s TV spotem, OOH, printem a online kanály. Připravujeme BTL i ATL komunikaci od strategických linek až po finální formáty. Pro značku jsme navrhli a vytvořili novou vizuální identitu, kterou aplikujeme na všechny komunikační materiály.
Od května 2022 připravujeme marketingové materiály pro investiční skupinu Progresus napříč různými kanály. Spustili jsme komplexní kampaň pro KVIFF 2022 a KVIFF 2023 s TV spotem, OOH, printem a online kanály. Připravujeme BTL i ATL komunikaci od strategických linek až po finální formáty. Pro značku jsme navrhli a vytvořili novou vizuální identitu, kterou aplikujeme na všechny komunikační materiály.
-