Detail kreativce
MamiArt s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 28611390
Kontakt:
+420721071236
andel@mamiart.cz
O profilu kreativce
MamiArt s.r.o. je fullservisová komunikační agentura, která funguje od roku 2010. S počtem spokojených zákazníků a realizovaných kampaní a projektů se rozrůstá náš tým zkušených i talentovaných kreativců. Tvoříme komunikační kampaně a strategie, weby a online kampaně, grafický design, eventy, v kreativním studiu tvoříme komplexní textový i vizuální obsah. V roce 2021 jsme měli Effie shortlist.
Komunikační agentura a grafické studio
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
náměstí Svobody 1
Frýdek-Místek 73801 -
Kontaktní adresa:
náměstí Svobody 1
Frýdek-Místek 73801
Moravskoslezský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Čistý festival
EKO-KOM, a.s., od 2010
Čistý festival jsme pro EKO-KOM vymysleli v roce 2008. Nápad motivovat lidi k udržování čistoty na hudebních festivalech a současně k třídění plastů výměnou použitých kelímků za pivo se stal hitem. Lidé stáli na zapojených festivalech fronty na piva zdarma, celebrity se spontánně fotily s prázdnými kelímky, ze země zmizelo plastové moře, stovky tun odpadu byly recyklovány. Hlavní informační platformou je web z naší dílny www.cistyfestival.cz
Čistý festival jsme pro EKO-KOM vymysleli v roce 2008. Nápad motivovat lidi k udržování čistoty na hudebních festivalech a současně k třídění plastů výměnou použitých kelímků za pivo se stal hitem. Lidé stáli na zapojených festivalech fronty na piva zdarma, celebrity se spontánně fotily s prázdnými kelímky, ze země zmizelo plastové moře, stovky tun odpadu byly recyklovány. Hlavní informační platformou je web z naší dílny www.cistyfestival.cz
-
Park Hrabůvka
Mæstra Development, 2021-2022
Internetové stránky a vizuální identita z naší dílny stály za jedním z nejúspěšnějších českých developerských projektů. Přehledný web s rezervačním systémem vytvořený dle principů UX vyprodal byty nabízené v první etapě za tři měsíce. Stejně rychle pak byla vyprodána také druhá etapa. Celkem 172 bytů v hodnotě několika stovek miliónů korun má tak své spokojené nové majitele, nové osudy a nové příběhy.
Internetové stránky a vizuální identita z naší dílny stály za jedním z nejúspěšnějších českých developerských projektů. Přehledný web s rezervačním systémem vytvořený dle principů UX vyprodal byty nabízené v první etapě za tři měsíce. Stejně rychle pak byla vyprodána také druhá etapa. Celkem 172 bytů v hodnotě několika stovek miliónů korun má tak své spokojené nové majitele, nové osudy a nové příběhy.
-
-
Grafický design / branding
-
Logotyp a vizuál Nemocnice ve Frýdku-Místku
Nemocnice ve Frýdku-Místku, 2010
Štěstí nám na počátku v roce 2010 přálo! Náš návrh loga si vybrali zaměstnanci Nemocnice ve Frýdku-Místku ve veřejném hlasování z celkových 160 návrhů zaslaných v rámci soutěže. Logo a následně zpracovaná vizuální identita jsou tak v areálu nemocnice dodnes vidět na každém kroku.
Štěstí nám na počátku v roce 2010 přálo! Náš návrh loga si vybrali zaměstnanci Nemocnice ve Frýdku-Místku ve veřejném hlasování z celkových 160 návrhů zaslaných v rámci soutěže. Logo a následně zpracovaná vizuální identita jsou tak v areálu nemocnice dodnes vidět na každém kroku.
-
Rebrand Pivovaru Ogar
Pivovar Ogar, 2022-2023
Stovky hodin práce kreativního týmu včetně průzkumu mezi spotřebiteli a důkladného insightu pivního trhu. To vše stálo za vznikem vizuální identity řemeslného beskydského pivovaru Ogar. Řešení obalů, sklenic, merchandise, oděvů pracovníků pivovaru a pivovarské hospůdky, interiéru a exteriéru budovy a navigačního systému, web, e-shop, content komunikačních kampaní. Celkem stovka stran manuálu vizuální identity a téměř 30 mutací etikety stálých piv i pivních speciálů včetně copywritingu za první rok spolupráce. Tohle pivko z Beskyd nás prostě baví.
Stovky hodin práce kreativního týmu včetně průzkumu mezi spotřebiteli a důkladného insightu pivního trhu. To vše stálo za vznikem vizuální identity řemeslného beskydského pivovaru Ogar. Řešení obalů, sklenic, merchandise, oděvů pracovníků pivovaru a pivovarské hospůdky, interiéru a exteriéru budovy a navigačního systému, web, e-shop, content komunikačních kampaní. Celkem stovka stran manuálu vizuální identity a téměř 30 mutací etikety stálých piv i pivních speciálů včetně copywritingu za první rok spolupráce. Tohle pivko z Beskyd nás prostě baví.
-
-
Film / Video / Televize
-
REC.tv
EKO-KOM, a.s., od 2016
Kanál, který realizujeme pro EKO-KOM v rámci projektu Čistý festival. Efektivita kampaně přinesla v roce 2021 finále Effie.
Kanál, který realizujeme pro EKO-KOM v rámci projektu Čistý festival. Efektivita kampaně přinesla v roce 2021 finále Effie.
-
Resorting Games
EKO-KOM, a.s., od 2021
Zajistili jsme kompletní realizaci pořadu Resorting Games včetně režie a postprodukce a digitální formáty pro podpůrné kampaně na sociálních médiích. To vše jsme podpořili face-to-face víkendovou roadshow Resorting Games, kde mohli Maxovi fanoušci výzvu splnit. Kampaň s online media budgetem pod 100K zajistila na zcela novém Youtube kanálu 150 000 zhlédnutí, z toho 99 000 v požadované cílové skupině. Společně s teasery na kanálech a sociálních médiích Maxima Habance jsme za 2 měsíce zaznamenali celkem 1 050 000 zobrazení formátů Resorting Games!
Zajistili jsme kompletní realizaci pořadu Resorting Games včetně režie a postprodukce a digitální formáty pro podpůrné kampaně na sociálních médiích. To vše jsme podpořili face-to-face víkendovou roadshow Resorting Games, kde mohli Maxovi fanoušci výzvu splnit. Kampaň s online media budgetem pod 100K zajistila na zcela novém Youtube kanálu 150 000 zhlédnutí, z toho 99 000 v požadované cílové skupině. Společně s teasery na kanálech a sociálních médiích Maxima Habance jsme za 2 měsíce zaznamenali celkem 1 050 000 zobrazení formátů Resorting Games!
-