Detail kreativce

Zpět na galerii

MamiArt s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 28611390

Kontakt:

+420721071236

andel@mamiart.cz

O profilu kreativce

MamiArt s.r.o. je fullservisová komunikační agentura, která funguje od roku 2010. S počtem spokojených zákazníků a realizovaných kampaní a projektů se rozrůstá náš tým zkušených i talentovaných kreativců. Tvoříme komunikační kampaně a strategie, weby a online kampaně, grafický design, eventy, v kreativním studiu tvoříme komplexní textový i vizuální obsah. V roce 2021 jsme měli Effie shortlist.

Komunikační agentura a grafické studio

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      náměstí Svobody 1
      Frýdek-Místek 73801
    • Kontaktní adresa:

      náměstí Svobody 1
      Frýdek-Místek 73801
      Moravskoslezský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • Čistý festival

      EKO-KOM, a.s., od 2010

      Obrázek reference

      Čistý festival jsme pro EKO-KOM vymysleli v roce 2008. Nápad motivovat lidi k udržování čistoty na hudebních festivalech a současně k třídění plastů výměnou použitých kelímků za pivo se stal hitem. Lidé stáli na zapojených festivalech fronty na piva zdarma, celebrity se spontánně fotily s prázdnými kelímky, ze země zmizelo plastové moře, stovky tun odpadu byly recyklovány. Hlavní informační platformou je web z naší dílny www.cistyfestival.cz

      Čistý festival jsme pro EKO-KOM vymysleli v roce 2008. Nápad motivovat lidi k udržování čistoty na hudebních festivalech a současně k třídění plastů výměnou použitých kelímků za pivo se stal hitem. Lidé stáli na zapojených festivalech fronty na piva zdarma, celebrity se spontánně fotily s prázdnými kelímky, ze země zmizelo plastové moře, stovky tun odpadu byly recyklovány. Hlavní informační platformou je web z naší dílny www.cistyfestival.cz

    • Park Hrabůvka

      Mæstra Development, 2021-2022

      Obrázek reference

      Internetové stránky a vizuální identita z naší dílny stály za jedním z nejúspěšnějších českých developerských projektů. Přehledný web s rezervačním systémem vytvořený dle principů UX vyprodal byty nabízené v první etapě za tři měsíce. Stejně rychle pak byla vyprodána také druhá etapa. Celkem 172 bytů v hodnotě několika stovek miliónů korun má tak své spokojené nové majitele, nové osudy a nové příběhy.

      Internetové stránky a vizuální identita z naší dílny stály za jedním z nejúspěšnějších českých developerských projektů. Přehledný web s rezervačním systémem vytvořený dle principů UX vyprodal byty nabízené v první etapě za tři měsíce. Stejně rychle pak byla vyprodána také druhá etapa. Celkem 172 bytů v hodnotě několika stovek miliónů korun má tak své spokojené nové majitele, nové osudy a nové příběhy.

  • Grafický design / branding

    • Logotyp a vizuál Nemocnice ve Frýdku-Místku

      Nemocnice ve Frýdku-Místku, 2010

      Štěstí nám na počátku v roce 2010 přálo! Náš návrh loga si vybrali zaměstnanci Nemocnice ve Frýdku-Místku ve veřejném hlasování z celkových 160 návrhů zaslaných v rámci soutěže. Logo a následně zpracovaná vizuální identita jsou tak v areálu nemocnice dodnes vidět na každém kroku.

      Štěstí nám na počátku v roce 2010 přálo! Náš návrh loga si vybrali zaměstnanci Nemocnice ve Frýdku-Místku ve veřejném hlasování z celkových 160 návrhů zaslaných v rámci soutěže. Logo a následně zpracovaná vizuální identita jsou tak v areálu nemocnice dodnes vidět na každém kroku.

    • Rebrand Pivovaru Ogar

      Pivovar Ogar, 2022-2023

      Obrázek reference

      Stovky hodin práce kreativního týmu včetně průzkumu mezi spotřebiteli a důkladného insightu pivního trhu. To vše stálo za vznikem vizuální identity řemeslného beskydského pivovaru Ogar. Řešení obalů, sklenic, merchandise, oděvů pracovníků pivovaru a pivovarské hospůdky, interiéru a exteriéru budovy a navigačního systému, web, e-shop, content komunikačních kampaní. Celkem stovka stran manuálu vizuální identity a téměř 30 mutací etikety stálých piv i pivních speciálů včetně copywritingu za první rok spolupráce. Tohle pivko z Beskyd nás prostě baví.

      Stovky hodin práce kreativního týmu včetně průzkumu mezi spotřebiteli a důkladného insightu pivního trhu. To vše stálo za vznikem vizuální identity řemeslného beskydského pivovaru Ogar. Řešení obalů, sklenic, merchandise, oděvů pracovníků pivovaru a pivovarské hospůdky, interiéru a exteriéru budovy a navigačního systému, web, e-shop, content komunikačních kampaní. Celkem stovka stran manuálu vizuální identity a téměř 30 mutací etikety stálých piv i pivních speciálů včetně copywritingu za první rok spolupráce. Tohle pivko z Beskyd nás prostě baví.

  • Film / Video / Televize

    • REC.tv

      EKO-KOM, a.s., od 2016

      Kanál, který realizujeme pro EKO-KOM v rámci projektu Čistý festival. Efektivita kampaně přinesla v roce 2021 finále Effie.

      Kanál, který realizujeme pro EKO-KOM v rámci projektu Čistý festival. Efektivita kampaně přinesla v roce 2021 finále Effie.

    • Resorting Games

      EKO-KOM, a.s., od 2021

      Zajistili jsme kompletní realizaci pořadu Resorting Games včetně režie a postprodukce a digitální formáty pro podpůrné kampaně na sociálních médiích. To vše jsme podpořili face-to-face víkendovou roadshow Resorting Games, kde mohli Maxovi fanoušci výzvu splnit. Kampaň s online media budgetem pod 100K zajistila na zcela novém Youtube kanálu 150 000 zhlédnutí, z toho 99 000 v požadované cílové skupině. Společně s teasery na kanálech a sociálních médiích Maxima Habance jsme za 2 měsíce zaznamenali celkem 1 050 000 zobrazení formátů Resorting Games!

      Zajistili jsme kompletní realizaci pořadu Resorting Games včetně režie a postprodukce a digitální formáty pro podpůrné kampaně na sociálních médiích. To vše jsme podpořili face-to-face víkendovou roadshow Resorting Games, kde mohli Maxovi fanoušci výzvu splnit. Kampaň s online media budgetem pod 100K zajistila na zcela novém Youtube kanálu 150 000 zhlédnutí, z toho 99 000 v požadované cílové skupině. Společně s teasery na kanálech a sociálních médiích Maxima Habance jsme za 2 měsíce zaznamenali celkem 1 050 000 zobrazení formátů Resorting Games!