Detail kreativce

Zpět na galerii

ImperialMedia s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 27737683

Kontakt:

+420 606 700 543

info@imperialmedia.cz

O profilu kreativce

Jsme česká reklamní a digitální agentura s celorepublikovou působností Poskytujeme profesionální služby v oblasti grafického designu, webových řešení, online marketingu, foto-video a realizace reklamy. Máme vlastní ateliér pro reklamní fotografii a natáčení videí. Našim posláním je pomáhat všem klientům v růstu jejich podnikání.

Reklamní a a digitální agentura ImperialMedia

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Svatojiřské nábřeží 1208
      Uherské Hradiště 68601
    • Kontaktní adresa:

      Svatojiřské nábřeží 1208
      Uherské Hradiště 68601
      Zlínský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Brand video kovárny ALPER

      Alper a.s., 2023

      Naším úkolem bylo vytvoření videa, které by pomohlo prezentovat kovárnu ALPER a.s. obchodním partnerům, široké veřejnosti i potenciálním uchazečům o zaměstnaní. Pro klienta jsme vytvořili prezentační video, které provází diváka celým zpracováním zakázky. Od konstrukce a vývoje přes výrobu nářadí a forem k samotnému kování. Nedílnou součástí jsou dokončovací operace a kontrola kvality. Video je zpestřeno záběry z dronu, nebo detailními záběry na konkrétní operace, např. na kování, nebo řezání.

      Naším úkolem bylo vytvoření videa, které by pomohlo prezentovat kovárnu ALPER a.s. obchodním partnerům, široké veřejnosti i potenciálním uchazečům o zaměstnaní. Pro klienta jsme vytvořili prezentační video, které provází diváka celým zpracováním zakázky. Od konstrukce a vývoje přes výrobu nářadí a forem k samotnému kování. Nedílnou součástí jsou dokončovací operace a kontrola kvality. Video je zpestřeno záběry z dronu, nebo detailními záběry na konkrétní operace, např. na kování, nebo řezání.

    • Televizní spoty CLAVIN

      Simply You Pharmaceuticals a.s., 2016

      Zakázka byla vytvořena kompletně na klíč - od přípravy nové komunikační strategie, kreativy až po natáčení spotů.

      Zakázka byla vytvořena kompletně na klíč - od přípravy nové komunikační strategie, kreativy až po natáčení spotů.

  • Práce s texty

    • Copywriting pro e-shop LB Bohemia

      LB Bohemia s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Pro českého výrobce postelí a matrací jsme během realizace nového e-shopu vytvořili také copywriting - https://eshop.lbbohemia.cz/.

      Pro českého výrobce postelí a matrací jsme během realizace nového e-shopu vytvořili také copywriting - https://eshop.lbbohemia.cz/.

    • Tvorba příspěvků pro sociální sítě ANDRIE

      ANDRIE s.r.o., 2016-2023

      Obrázek reference

      Pro značku spodního prádla ANDRIE připravujeme copywriting příspěvků na sociální síť Facebook https://www.facebook.com/andrieunderwear/

      Pro značku spodního prádla ANDRIE připravujeme copywriting příspěvků na sociální síť Facebook https://www.facebook.com/andrieunderwear/

  • Grafický design / branding

    • Grafický manuál a vizuální styl společnosti CLENCAT

      CLENCAT s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Pro společnost HPF CleanCat s.r.o. jsme vytvořili novou moderní vizuální identitu. Nejprve jsme provedli lehkou modernizaci původního loga, avšak během realizace jsme dospěli k tomu, že bude lepší vytvořit celou novou vizuální identitu firmy. Bylo tedy navrhnuto nové logo a celý grafický manuál. Ten zahrnuje informace o logu, písma, které může firma používat a také novou barevnost. Dále jsme pro firmu navrhli tiskoviny, jako hlavičkový papír, vizitky, e-mailový podpis či razítko. V grafickém manuálu nechybí také návrhy pro komunikační a propagační materiály, jako bannery, roll-up, potisk na tašku, diář apod. A v neposlední řadě jsme navrhli také polepy na firemní automobily.

      Pro společnost HPF CleanCat s.r.o. jsme vytvořili novou moderní vizuální identitu. Nejprve jsme provedli lehkou modernizaci původního loga, avšak během realizace jsme dospěli k tomu, že bude lepší vytvořit celou novou vizuální identitu firmy. Bylo tedy navrhnuto nové logo a celý grafický manuál. Ten zahrnuje informace o logu, písma, které může firma používat a také novou barevnost. Dále jsme pro firmu navrhli tiskoviny, jako hlavičkový papír, vizitky, e-mailový podpis či razítko. V grafickém manuálu nechybí také návrhy pro komunikační a propagační materiály, jako bannery, roll-up, potisk na tašku, diář apod. A v neposlední řadě jsme navrhli také polepy na firemní automobily.

    • Nový vizuální styl Fatra

      Fatra, a.s., 2014-2021

      Obrázek reference

      Společnost Fatra a.s. vypsala na podzim roku 2014 výběrové řízení na dodavatele nového vizuálního stylu produktových brandů, který měl nahradit dosavadní vizuální komunikaci. Hlavním požadavkem bylo zdůraznění jednotlivých značek jako například Fatrafol, Thermofix, FatraClick, LINO. Dalším důležitým kritériem se stala modularita s ohledem na neustále se rozrůstající portfolio společnosti. Zároveň musela být v názvu zakomponována i umbrella. Výběrové řízení bylo koncipováno jako dvoukolové a naše návrhy byly konfrontovány s externími konzultanty – odborníky na grafický design z Univerzity Tomáše Bati a marketingovými specialisty. Než jsme ale přistoupili k samotní tvorbě návrhů, bylo nutné nejdříve důkladně zanalyzovat současnou komunikaci, jednotlivé brandy, konkurenci a příležitosti do budoucna. Nakonec jsem představili dvě řešení. První, které navazovalo na původní komunikační linku, druhé zcela nové řešení. Výběrová komise složená ze zástupců zadavatele a nezávislých odborných konzultantů nakonec vybrala jako vítěze naše řešení.

      Společnost Fatra a.s. vypsala na podzim roku 2014 výběrové řízení na dodavatele nového vizuálního stylu produktových brandů, který měl nahradit dosavadní vizuální komunikaci. Hlavním požadavkem bylo zdůraznění jednotlivých značek jako například Fatrafol, Thermofix, FatraClick, LINO. Dalším důležitým kritériem se stala modularita s ohledem na neustále se rozrůstající portfolio společnosti. Zároveň musela být v názvu zakomponována i umbrella. Výběrové řízení bylo koncipováno jako dvoukolové a naše návrhy byly konfrontovány s externími konzultanty – odborníky na grafický design z Univerzity Tomáše Bati a marketingovými specialisty. Než jsme ale přistoupili k samotní tvorbě návrhů, bylo nutné nejdříve důkladně zanalyzovat současnou komunikaci, jednotlivé brandy, konkurenci a příležitosti do budoucna. Nakonec jsem představili dvě řešení. První, které navazovalo na původní komunikační linku, druhé zcela nové řešení. Výběrová komise složená ze zástupců zadavatele a nezávislých odborných konzultantů nakonec vybrala jako vítěze naše řešení.

  • Online marketing

    • PPC kampaň CovidExpert.cz

      Dřemlík s.r.o., 2021-2023

      Obrázek reference

      E-shop CovidExpert.cz s antigenními testy vznikl v reakci na zesilující pandemii onemocnění covid-19. Našim úkolem bylo pro klienta vytvořit kvalitní web a zajistit funkční online marketing. Klientovi jsme tedy vytvořili a spustili PPC kampaně v reklamních systémech Google Ads i Sklik. Kampaně pravidelně spravujeme a ty přináší klientovi nadstandardní výsledky.

      E-shop CovidExpert.cz s antigenními testy vznikl v reakci na zesilující pandemii onemocnění covid-19. Našim úkolem bylo pro klienta vytvořit kvalitní web a zajistit funkční online marketing. Klientovi jsme tedy vytvořili a spustili PPC kampaně v reklamních systémech Google Ads i Sklik. Kampaně pravidelně spravujeme a ty přináší klientovi nadstandardní výsledky.

    • PPC kampaň Joyce energie

      JOYCE ČR, s.r.o., 2021-2023

      Obrázek reference

      Společnost se zabývá komunikačními technologiemi a alternativními zdroji energií. Zadáním pro nás bylo podpořit prodeje firmy prostřednictvím online marketingu. Navrhli jsme tedy vytvoření a spuštění PPC kampaní. Cílem PPC kampaní u společnosti Joyce energie je, aby zákazníci, kteří se zajímají o fotovoltaiku a zvažují její nákup, vyplnili poptávkový formulář na webu. Kampaně pravidelně spravujeme.

      Společnost se zabývá komunikačními technologiemi a alternativními zdroji energií. Zadáním pro nás bylo podpořit prodeje firmy prostřednictvím online marketingu. Navrhli jsme tedy vytvoření a spuštění PPC kampaní. Cílem PPC kampaní u společnosti Joyce energie je, aby zákazníci, kteří se zajímají o fotovoltaiku a zvažují její nákup, vyplnili poptávkový formulář na webu. Kampaně pravidelně spravujeme.

  • Fotografie

    • Produktové fotografie spodního prádla ANDRIE

      ANDRIE s.r.o., 2018-2023

      Obrázek reference

      Realizace proběhla dle specifikací a požadavků klienta a výsledkem jsou produktové fotografie, které jsou používány v katalozích a rovněž na webové prezentaci.

      Realizace proběhla dle specifikací a požadavků klienta a výsledkem jsou produktové fotografie, které jsou používány v katalozích a rovněž na webové prezentaci.

    • Produktové fotografie vpustí pro výrobce CHUDĚJ

      CHUDĚJ, s.r.o., 2020-2023

      Obrázek reference

      Díky focení ve vlastním studiu se nám podařilo dosáhnout špičkové kvality fotografií pro další práce. V postprodukci jsme fotografie výrobků doladili k dokonalosti, tak aby se daly bez problému použít na webu, v propagačních materiálech apod. Kromě produktových fotografií jsme v našem ateliéru nafotili také imagové fotografie a detaily produktů.

      Díky focení ve vlastním studiu se nám podařilo dosáhnout špičkové kvality fotografií pro další práce. V postprodukci jsme fotografie výrobků doladili k dokonalosti, tak aby se daly bez problému použít na webu, v propagačních materiálech apod. Kromě produktových fotografií jsme v našem ateliéru nafotili také imagové fotografie a detaily produktů.

  • UX design

    • UX při realizaci webu EMOS GoSmart

      EMOS spol. s r.o., 2023

      Obrázek reference

      Během realizace nové webové prezentace jsme připravovali také UX řešení pro klienta - https://www.emosgosmart.eu/

      Během realizace nové webové prezentace jsme připravovali také UX řešení pro klienta - https://www.emosgosmart.eu/

    • UX při realizaci webu Pegatron

      PEGATRON Czech s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Během realizace nové webové prezentace jsme připravovali také UX řešení včetně wireframe - https://www.pegatron.cz/.

      Během realizace nové webové prezentace jsme připravovali také UX řešení včetně wireframe - https://www.pegatron.cz/.

  • Webdesign

    • Webová prezentace VINCENTKA

      VINCENTKA a.s., 2020

      Obrázek reference

      Webová prezentace je postavena na redakčním systému WordPress, který umožňuje pokročilou editaci obsahu a je uživatelsky velmi přívětivý. V rámci realizace zakázky jsme navrhli webdesign, který byl inspirován motivy typickými pro Vincentku. Podstránka Historie, prostřednictví interaktivní siluety symbolizující tvar láhve, představuje historii Luhačovické minerální vody. Následovalo vytvoření anglické jazykové mutace a do budoucna se počítá s rozšířením pro další regiony. https://www.vincentka.cz/

      Webová prezentace je postavena na redakčním systému WordPress, který umožňuje pokročilou editaci obsahu a je uživatelsky velmi přívětivý. V rámci realizace zakázky jsme navrhli webdesign, který byl inspirován motivy typickými pro Vincentku. Podstránka Historie, prostřednictví interaktivní siluety symbolizující tvar láhve, představuje historii Luhačovické minerální vody. Následovalo vytvoření anglické jazykové mutace a do budoucna se počítá s rozšířením pro další regiony. https://www.vincentka.cz/

    • Webová prezentace výrobce pluhů SUKOV

      SUKOV s.r.o., 2018-2023

      Obrázek reference

      Navrhli jsme moderní responzivní design, jehož novinkou je atraktivní prvek megamenu doplněný o fotografie pro lepší výběr produktů. Na titulní stránku jsme integrovali videoslider, jehož cílem je zákazníka zaujmout na první pohled. Web jsme propojili s prezentačními materiály, aby vznikla jednotná komunikace zákazníka. https://www.sukov.cz/

      Navrhli jsme moderní responzivní design, jehož novinkou je atraktivní prvek megamenu doplněný o fotografie pro lepší výběr produktů. Na titulní stránku jsme integrovali videoslider, jehož cílem je zákazníka zaujmout na první pohled. Web jsme propojili s prezentačními materiály, aby vznikla jednotná komunikace zákazníka. https://www.sukov.cz/