Detail kreativce

Zpět na galerii

GOODKIN, s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 09255761

Kontakt:

+420721383212

hana@goodkin.cz

O profilu kreativce

Pomáháme značkám nastavit anebo změnit jejich komunikační koncepci vždy s ohledem na dlouhodobost řešení a zvýšení hodnoty značky napříč všemi efektivními kanály. Zajistíme strategii a kreativní řešení vaší dlouhodobé komunikace a proškolíme vás nebo váš tým v jejím užívání tak, abyste vše dokázali využívat i soběstačně. Tvoříme i brandbuildingové kampaně s výraznou myšlenkou a vizuálním stylem.

Přineseme vám dlouhodobé komunikační řešení

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Štěpánská 611
      Praha 1 12000
    • Kontaktní adresa:

      Štěpánská 611
      Praha 1 12000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Brand positioning a nová grafická identita pro Easy Software

      Easy Software, 2021-2022

      Pro Easy Software, největší český projektový software, jsme realizovali výzkum a definovali pozici značky na českém trhu i globálních trzích. Připravili jsme také rebranding vizuální stránky, od posunu loga a barev, přes aplikace do webových stránek, online komunikace, bannerů, merchandisingu a dalších. Rodina značek: Easy Software, Easy Project, Easy Redmine. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-easy-software-brandbook

      Pro Easy Software, největší český projektový software, jsme realizovali výzkum a definovali pozici značky na českém trhu i globálních trzích. Připravili jsme také rebranding vizuální stránky, od posunu loga a barev, přes aplikace do webových stránek, online komunikace, bannerů, merchandisingu a dalších. Rodina značek: Easy Software, Easy Project, Easy Redmine. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-easy-software-brandbook

    • Brand positioning pro vývojářské studio Applifting

      Applifting, 2020

      Do našeho příchodu Applifting neměl žádné marketingové oddělení. Zakladatelům tohoto prudce rostoucího vývojářského studia jsme pomohli se založením marketingového oddělení a také tím, jak nad ním přemýšlet. Spolupráce zahrnovala nový positioning, stavbu značky, příprava grafického manuálu a v neposlední řadě také první komunikační a obsahovou strategii pro oslovení nového publika. https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-applifting

      Do našeho příchodu Applifting neměl žádné marketingové oddělení. Zakladatelům tohoto prudce rostoucího vývojářského studia jsme pomohli se založením marketingového oddělení a také tím, jak nad ním přemýšlet. Spolupráce zahrnovala nový positioning, stavbu značky, příprava grafického manuálu a v neposlední řadě také první komunikační a obsahovou strategii pro oslovení nového publika. https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-applifting

  • Grafický design / branding

    • CI manuál pro Applifting

      Applifting, 2020

      Do našeho příchodu Applifting neměl žádné marketingové oddělení. Zakladatelům tohoto prudce rostoucího vývojářského studia jsme pomohli se založením marketingového oddělení a také tím, jak nad ním přemýšlet. Spolupráce zahrnovala nový positioning, stavbu značky, grafický manuál a v neposlední řadě také první komunikační a obsahovou strategii pro oslovení nového publika. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-applifting

      Do našeho příchodu Applifting neměl žádné marketingové oddělení. Zakladatelům tohoto prudce rostoucího vývojářského studia jsme pomohli se založením marketingového oddělení a také tím, jak nad ním přemýšlet. Spolupráce zahrnovala nový positioning, stavbu značky, grafický manuál a v neposlední řadě také první komunikační a obsahovou strategii pro oslovení nového publika. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-applifting

    • Nová grafická identita pro Easy Software

      Easy Software, 2022

      Pro Easy Software, největší český projektový software, jsme připravili rebranding vizuální stránky značky a zakomponovali do grafického manuálu pro dlouhodobé užití všemi, kdo potřebují se značkou pracovat. Od posunu loga a barev, přes aplikace do webových stránek, online komunikace, bannerů, merchandisingu a dalších. Rodina značek: Easy Software, Easy Project, Easy Redmine. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-easy-software-brandbook

      Pro Easy Software, největší český projektový software, jsme připravili rebranding vizuální stránky značky a zakomponovali do grafického manuálu pro dlouhodobé užití všemi, kdo potřebují se značkou pracovat. Od posunu loga a barev, přes aplikace do webových stránek, online komunikace, bannerů, merchandisingu a dalších. Rodina značek: Easy Software, Easy Project, Easy Redmine. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-easy-software-brandbook

  • Film / Video / Televize

    • Online kampaň a OOH pro Marketing & Media

      Marketing & Media, 2022

      Obrázek reference

      Pro Marketing & Media (MAM) jsme připravili kampaň na nové předplatitele, která lidem zprostředkovala ochutnávku obsahu týdeníku zdarma. Díky tomu mohli zjistit, že zajímavé a užitečné informace si v něm najde opravdu každý. Kampaň obsahovala komunikační koncept, výstupy pro sociální média, OOH. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-mam

      Pro Marketing & Media (MAM) jsme připravili kampaň na nové předplatitele, která lidem zprostředkovala ochutnávku obsahu týdeníku zdarma. Díky tomu mohli zjistit, že zajímavé a užitečné informace si v něm najde opravdu každý. Kampaň obsahovala komunikační koncept, výstupy pro sociální média, OOH. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-mam

      https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-mam
    • Pomáháme opravit chybu v zákoně s neziskovou organizací In Iustitia

      In Iustitia, 2023

      Obrázek reference

      Problematika předsudečného násilí a skutečnosti, že ne na všechny napadené skupiny lidí pohlíží trestní zákoník stejně, je v Česku zanedbaným tématem. Proto ve spolupráci s neziskovou organizací In Iustitia vznikla kampaň, která nejen že veřejnost vzdělává o komplikovaném tématu předsudečného násilí, ale zároveň sbírá podpisy do otevřené výzvy premiéru Petru Fialovi a ministru spravedlnosti Pavlu Blažkovi pro to, abychom trestní zákoník společně změnili k lepšímu. Kampaň obsahovala výstupy pro OOH, TV, online videa, web a sociální média.

      Problematika předsudečného násilí a skutečnosti, že ne na všechny napadené skupiny lidí pohlíží trestní zákoník stejně, je v Česku zanedbaným tématem. Proto ve spolupráci s neziskovou organizací In Iustitia vznikla kampaň, která nejen že veřejnost vzdělává o komplikovaném tématu předsudečného násilí, ale zároveň sbírá podpisy do otevřené výzvy premiéru Petru Fialovi a ministru spravedlnosti Pavlu Blažkovi pro to, abychom trestní zákoník společně změnili k lepšímu. Kampaň obsahovala výstupy pro OOH, TV, online videa, web a sociální média.

      https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-in-iustitia