Detail kreativce
GOODKIN, s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 09255761
Kontakt:
+420721383212
hana@goodkin.cz
O profilu kreativce
Pomáháme značkám nastavit anebo změnit jejich komunikační koncepci vždy s ohledem na dlouhodobost řešení a zvýšení hodnoty značky napříč všemi efektivními kanály. Zajistíme strategii a kreativní řešení vaší dlouhodobé komunikace a proškolíme vás nebo váš tým v jejím užívání tak, abyste vše dokázali využívat i soběstačně. Tvoříme i brandbuildingové kampaně s výraznou myšlenkou a vizuálním stylem.
Přineseme vám dlouhodobé komunikační řešení
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Štěpánská 611
Praha 1 12000 -
Kontaktní adresa:
Štěpánská 611
Praha 1 12000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Brand positioning a nová grafická identita pro Easy Software
Easy Software, 2021-2022
Pro Easy Software, největší český projektový software, jsme realizovali výzkum a definovali pozici značky na českém trhu i globálních trzích. Připravili jsme také rebranding vizuální stránky, od posunu loga a barev, přes aplikace do webových stránek, online komunikace, bannerů, merchandisingu a dalších. Rodina značek: Easy Software, Easy Project, Easy Redmine. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-easy-software-brandbook
Pro Easy Software, největší český projektový software, jsme realizovali výzkum a definovali pozici značky na českém trhu i globálních trzích. Připravili jsme také rebranding vizuální stránky, od posunu loga a barev, přes aplikace do webových stránek, online komunikace, bannerů, merchandisingu a dalších. Rodina značek: Easy Software, Easy Project, Easy Redmine. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-easy-software-brandbook
-
Brand positioning pro vývojářské studio Applifting
Applifting, 2020
Do našeho příchodu Applifting neměl žádné marketingové oddělení. Zakladatelům tohoto prudce rostoucího vývojářského studia jsme pomohli se založením marketingového oddělení a také tím, jak nad ním přemýšlet. Spolupráce zahrnovala nový positioning, stavbu značky, příprava grafického manuálu a v neposlední řadě také první komunikační a obsahovou strategii pro oslovení nového publika. https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-applifting
Do našeho příchodu Applifting neměl žádné marketingové oddělení. Zakladatelům tohoto prudce rostoucího vývojářského studia jsme pomohli se založením marketingového oddělení a také tím, jak nad ním přemýšlet. Spolupráce zahrnovala nový positioning, stavbu značky, příprava grafického manuálu a v neposlední řadě také první komunikační a obsahovou strategii pro oslovení nového publika. https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-applifting
-
-
Grafický design / branding
-
CI manuál pro Applifting
Applifting, 2020
Do našeho příchodu Applifting neměl žádné marketingové oddělení. Zakladatelům tohoto prudce rostoucího vývojářského studia jsme pomohli se založením marketingového oddělení a také tím, jak nad ním přemýšlet. Spolupráce zahrnovala nový positioning, stavbu značky, grafický manuál a v neposlední řadě také první komunikační a obsahovou strategii pro oslovení nového publika. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-applifting
Do našeho příchodu Applifting neměl žádné marketingové oddělení. Zakladatelům tohoto prudce rostoucího vývojářského studia jsme pomohli se založením marketingového oddělení a také tím, jak nad ním přemýšlet. Spolupráce zahrnovala nový positioning, stavbu značky, grafický manuál a v neposlední řadě také první komunikační a obsahovou strategii pro oslovení nového publika. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-applifting
-
Nová grafická identita pro Easy Software
Easy Software, 2022
Pro Easy Software, největší český projektový software, jsme připravili rebranding vizuální stránky značky a zakomponovali do grafického manuálu pro dlouhodobé užití všemi, kdo potřebují se značkou pracovat. Od posunu loga a barev, přes aplikace do webových stránek, online komunikace, bannerů, merchandisingu a dalších. Rodina značek: Easy Software, Easy Project, Easy Redmine. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-easy-software-brandbook
Pro Easy Software, největší český projektový software, jsme připravili rebranding vizuální stránky značky a zakomponovali do grafického manuálu pro dlouhodobé užití všemi, kdo potřebují se značkou pracovat. Od posunu loga a barev, přes aplikace do webových stránek, online komunikace, bannerů, merchandisingu a dalších. Rodina značek: Easy Software, Easy Project, Easy Redmine. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-easy-software-brandbook
-
-
Film / Video / Televize
-
Online kampaň a OOH pro Marketing & Media
Marketing & Media, 2022
Pro Marketing & Media (MAM) jsme připravili kampaň na nové předplatitele, která lidem zprostředkovala ochutnávku obsahu týdeníku zdarma. Díky tomu mohli zjistit, že zajímavé a užitečné informace si v něm najde opravdu každý. Kampaň obsahovala komunikační koncept, výstupy pro sociální média, OOH. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-mam
Pro Marketing & Media (MAM) jsme připravili kampaň na nové předplatitele, která lidem zprostředkovala ochutnávku obsahu týdeníku zdarma. Díky tomu mohli zjistit, že zajímavé a užitečné informace si v něm najde opravdu každý. Kampaň obsahovala komunikační koncept, výstupy pro sociální média, OOH. Reference: https://www.goodkin.cz/case-study/case-study-mam
-
Pomáháme opravit chybu v zákoně s neziskovou organizací In Iustitia
In Iustitia, 2023
Problematika předsudečného násilí a skutečnosti, že ne na všechny napadené skupiny lidí pohlíží trestní zákoník stejně, je v Česku zanedbaným tématem. Proto ve spolupráci s neziskovou organizací In Iustitia vznikla kampaň, která nejen že veřejnost vzdělává o komplikovaném tématu předsudečného násilí, ale zároveň sbírá podpisy do otevřené výzvy premiéru Petru Fialovi a ministru spravedlnosti Pavlu Blažkovi pro to, abychom trestní zákoník společně změnili k lepšímu. Kampaň obsahovala výstupy pro OOH, TV, online videa, web a sociální média.
Problematika předsudečného násilí a skutečnosti, že ne na všechny napadené skupiny lidí pohlíží trestní zákoník stejně, je v Česku zanedbaným tématem. Proto ve spolupráci s neziskovou organizací In Iustitia vznikla kampaň, která nejen že veřejnost vzdělává o komplikovaném tématu předsudečného násilí, ale zároveň sbírá podpisy do otevřené výzvy premiéru Petru Fialovi a ministru spravedlnosti Pavlu Blažkovi pro to, abychom trestní zákoník společně změnili k lepšímu. Kampaň obsahovala výstupy pro OOH, TV, online videa, web a sociální média.
-