Detail kreativce

Zpět na galerii

ArkAdiA, s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 60722771

Kontakt:

Daniel Václavík

+420724668230

daniel.vaclavik@arkadia.cz

O profilu kreativce

Jsme Arkadia. K nám se chodí pro nápady. Pro takové, které nesou náš originální rukopis a vryjí se hluboko do paměti. Ty, které nikdy nezůstanou jen na papíře. Co navrhneme, to i vyrobíme a vše dotáhneme do úspěšného konce. Všechny naše nápady proměňujeme v realizace zejména v našich královských disciplínách: kreativě, eventech, Wallmarketingu a produkci.

Arkadia, s.r.o.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Lidická 2006/26
      Brno - Černá Pole 60200
    • Kontaktní adresa:

      Lidická 2006/26
      Brno - Černá Pole 60200
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Animovaný sponzorský spot pro generálního partnera projektu

      Kooperativa, a.s., 2022

      Pro našeho dlouholetého klienta, společnost Kooperativa, jsme připravili sérii čtyř animovaných spotů. Podařilo se nám dokonale zužitkovat klientovu corporate identity, a to jak po grafické, tak i komunikační stránce. Navíc jsou všechny spoty připraveny pro nejrůznější využití. Univerzálnosti jsme docílili nejen rozdělením na samostatné čtyři formáty, ale také naopak spojením do jednoho delšího. To se například použilo pro sponzoring Mezinárodního hudebního festivalu v Českém Krumlově, kterým je společnost Kooperativa hrdým partnerem již řadu let.

      Pro našeho dlouholetého klienta, společnost Kooperativa, jsme připravili sérii čtyř animovaných spotů. Podařilo se nám dokonale zužitkovat klientovu corporate identity, a to jak po grafické, tak i komunikační stránce. Navíc jsou všechny spoty připraveny pro nejrůznější využití. Univerzálnosti jsme docílili nejen rozdělením na samostatné čtyři formáty, ale také naopak spojením do jednoho delšího. To se například použilo pro sponzoring Mezinárodního hudebního festivalu v Českém Krumlově, kterým je společnost Kooperativa hrdým partnerem již řadu let.

      https://www.youtube.com/watch?v=YvmVKmNtPTU
    • Firemní videoprofil UnionOcel

      UnionOcel, s.r.o., 2023

      Trojlístek firem - český UnionOcel, rumunský UnionOtel a polský UnionStal - patří mezi lídry na poli prodeje plechů, výpalků a komponentů. Jejich technologické vybavení centrálního skladu a servisního centra je jedno z nejmodernějších tohoto druhu v Evropě. Pro všechny tři společnosti Arkadia dlouhodobě zajišťuje reklamní, grafický a produkční servis. Rozvíjíme a aplikujeme identitu, jejíž základy jsme položili již v roce 2015. Postavili jsme webové stránky, připravili sady produktových prospektů a prezentací, které pravidelně aktualizujeme a doplňujeme o nový sortiment a služby. Vznikala tak velmi atraktivní prezentace ocelářské obchodní společnosti pro aktivní obchod, a to i hned v několika video formátech. Tento informační „sales kit“ pravidelně obohacujeme o užitečné reklamní předměty a kancelářské předměty. To vše ve 4 jazykových mutacích. Vzhledem k mírným odlišnostem mezi aplikacemi v jednotlivých zemích vzniká vždy nejdříve česká a anglická verze, následně se aplikuje a ladí verze pro Rumunsko a Polsko. Nejnovějším počinem je právě videoprofil společnosti, prezentující nejen prostředí kopřivnické provozny, ale i používané technologie, postupy a materiály.

      Trojlístek firem - český UnionOcel, rumunský UnionOtel a polský UnionStal - patří mezi lídry na poli prodeje plechů, výpalků a komponentů. Jejich technologické vybavení centrálního skladu a servisního centra je jedno z nejmodernějších tohoto druhu v Evropě. Pro všechny tři společnosti Arkadia dlouhodobě zajišťuje reklamní, grafický a produkční servis. Rozvíjíme a aplikujeme identitu, jejíž základy jsme položili již v roce 2015. Postavili jsme webové stránky, připravili sady produktových prospektů a prezentací, které pravidelně aktualizujeme a doplňujeme o nový sortiment a služby. Vznikala tak velmi atraktivní prezentace ocelářské obchodní společnosti pro aktivní obchod, a to i hned v několika video formátech. Tento informační „sales kit“ pravidelně obohacujeme o užitečné reklamní předměty a kancelářské předměty. To vše ve 4 jazykových mutacích. Vzhledem k mírným odlišnostem mezi aplikacemi v jednotlivých zemích vzniká vždy nejdříve česká a anglická verze, následně se aplikuje a ladí verze pro Rumunsko a Polsko. Nejnovějším počinem je právě videoprofil společnosti, prezentující nejen prostředí kopřivnické provozny, ale i používané technologie, postupy a materiály.

  • Průmyslový / produktový design

    • Design sady dárkových předmětů podporujících rebranding

      Bisnode, 2020

      Obrázek reference

      Každá firma občas potřebuje připravit design dárků nejen pro své zákazníky a obchodní partnery. My v Arkadii se vždy snažíme přidat vtip a parádní branding. Společnost Bisnode výrazně omladila svoji identitu a udělala vizuální rebranding – skvělý moment pro náš návrh originální kolekce dárků. Návaznost na další komunikaci a interiérový branding pak byl vítaným synergickým efektem.

      Každá firma občas potřebuje připravit design dárků nejen pro své zákazníky a obchodní partnery. My v Arkadii se vždy snažíme přidat vtip a parádní branding. Společnost Bisnode výrazně omladila svoji identitu a udělala vizuální rebranding – skvělý moment pro náš návrh originální kolekce dárků. Návaznost na další komunikaci a interiérový branding pak byl vítaným synergickým efektem.

      https://www.arkadia.cz/reference/bisnode-kolekce-darku/
    • Obalový design a grafika privátní značky pro mezinárodní korporaci

      ČEROZ group, 2021

      Obrázek reference

      Atraktivní koncept, lákavé copy, originální grafika a vymazlený obalový design, který můžete denně vídat na pultech českých obchodů. Od zadavatele, skupiny ČEROZ group, která je jednou z klíčových firem ve střední a východní Evropě v oblasti prodeje, distribuce a pěstování ovoce a zeleniny, jsme dostali jasné zadání – vytvořit přátelskou, rodinnou a zdravou značku pro rajčata pěstovaná českými farmáři pod labelem Rajčeska. Těšili jsme se inspirující spolupráci, při níž vznikl koncept, copy, grafika a tedy komplexní identita nového brandu a samozřejmě výsledné obaly.

      Atraktivní koncept, lákavé copy, originální grafika a vymazlený obalový design, který můžete denně vídat na pultech českých obchodů. Od zadavatele, skupiny ČEROZ group, která je jednou z klíčových firem ve střední a východní Evropě v oblasti prodeje, distribuce a pěstování ovoce a zeleniny, jsme dostali jasné zadání – vytvořit přátelskou, rodinnou a zdravou značku pro rajčata pěstovaná českými farmáři pod labelem Rajčeska. Těšili jsme se inspirující spolupráci, při níž vznikl koncept, copy, grafika a tedy komplexní identita nového brandu a samozřejmě výsledné obaly.

      https://www.arkadia.cz/reference/brandbuilding-a-packaging-rajceska/
  • Marketingové strategie

    • Employer branding strategie pro rodinnou firmu

      Renocar, a.s., 2022 - 2023 - 2024

      Obrázek reference

      Když potřebujete posunout vnímání značky mezi zaměstnanci, čeká vás dlouhodobý projekt podpořený zajímavou produkcí napříč médii a reklamními nosiči. Zadáním od klienta je přispívat k transformaci rodinné firmy v moderní evropskou společnost a systematický employer branding. Vytvořili jsme ideu MY VŠICHNI JSME RENOCAR, vizuální identitu a projektový plán. Následovalo focení, natáčení videí, produkce tiskovin, dárků i obsahu pro online.

      Když potřebujete posunout vnímání značky mezi zaměstnanci, čeká vás dlouhodobý projekt podpořený zajímavou produkcí napříč médii a reklamními nosiči. Zadáním od klienta je přispívat k transformaci rodinné firmy v moderní evropskou společnost a systematický employer branding. Vytvořili jsme ideu MY VŠICHNI JSME RENOCAR, vizuální identitu a projektový plán. Následovalo focení, natáčení videí, produkce tiskovin, dárků i obsahu pro online.

      https://www.arkadia.cz/reference/reklamni-produkce-renocar/
    • Strategie pro podporu positioningu digitální společnosti - Client engagement center Konica Minolta

      Konica Minolta Business Solutions, 2022

      Obrázek reference

      Když klient potřeboval změnit vnímání značky jako tradičního poskytovatele na moderní digitální společnost a měli jsme společně jen 4 měsíce na to rozjet pravou show. Zadáním byla identita prvního Client engagement center na světě. Unikátního showroom. Vytvořili jsme design a vybavili prostory. Vybudovali a posílili návštěvnickou zkušenost. A vše zahájili zapamatovatelným eventem. Zvedli jsme hozenou rukavici. A s ní i vnímání Konica Minolta jako leadera digitální transformace.

      Když klient potřeboval změnit vnímání značky jako tradičního poskytovatele na moderní digitální společnost a měli jsme společně jen 4 měsíce na to rozjet pravou show. Zadáním byla identita prvního Client engagement center na světě. Unikátního showroom. Vytvořili jsme design a vybavili prostory. Vybudovali a posílili návštěvnickou zkušenost. A vše zahájili zapamatovatelným eventem. Zvedli jsme hozenou rukavici. A s ní i vnímání Konica Minolta jako leadera digitální transformace.

      https://www.arkadia.cz/case-studies/identita-a-showroom-konica-minolta/
  • Grafický design / branding

    • Kreativní koncept pro firemní výročí

      Renocar, 2021

      Obrázek reference

      V Arkadii jsme připravili narozeninové logo, respektive modulární stavebnici, jak logo efektně a efektivně používat. Jeho variabilita umožnila bohaté využití napříč reklamními kanály, použití brandingu na autech i v autosalonu. Podpořila vznik limitovaných edicí aut, autodoplňků i motoristy žádaného merchandisingu neboli, jak říká mladá generace, „merče“. Dalšího využití a dalších aplikací se dočkalo logo a výroční komunikace v rámci časopisu Renocar magazín, kde je tématu 30 let věnováno několik stran rozhovorů, vzpomínek i zamyšlení nad budoucností, jednotlivé milníky se bohatě využívají v rámci práce s onlinem a sociálními sítěmi.

      V Arkadii jsme připravili narozeninové logo, respektive modulární stavebnici, jak logo efektně a efektivně používat. Jeho variabilita umožnila bohaté využití napříč reklamními kanály, použití brandingu na autech i v autosalonu. Podpořila vznik limitovaných edicí aut, autodoplňků i motoristy žádaného merchandisingu neboli, jak říká mladá generace, „merče“. Dalšího využití a dalších aplikací se dočkalo logo a výroční komunikace v rámci časopisu Renocar magazín, kde je tématu 30 let věnováno několik stran rozhovorů, vzpomínek i zamyšlení nad budoucností, jednotlivé milníky se bohatě využívají v rámci práce s onlinem a sociálními sítěmi.

    • Nové logo a identita pro vlivnou architektonickou kancelář

      Arch.Design s.r.o., 2021-2023

      Obrázek reference

      Síla. Houževnatost. Pracovitost. Tvořivost. Poctivost. Vizionářství. Touha dělat svět krásnějším. To vše jsme vepsali do nové identity značky Arch.Design. Pro Arch.Design jsme konkrétně navrhli nové logo a celou řadu aplikací – od tiskovin přes online formáty až po branding na staveništi. Vše s ohledem na to, že se jedná o doporučení, jak s identitou pracovat, ne o rigidní pravidla svazující kreativitu.

      Síla. Houževnatost. Pracovitost. Tvořivost. Poctivost. Vizionářství. Touha dělat svět krásnějším. To vše jsme vepsali do nové identity značky Arch.Design. Pro Arch.Design jsme konkrétně navrhli nové logo a celou řadu aplikací – od tiskovin přes online formáty až po branding na staveništi. Vše s ohledem na to, že se jedná o doporučení, jak s identitou pracovat, ne o rigidní pravidla svazující kreativitu.

      https://www.arkadia.cz/reference/nove-logo-a-identita-pro-vlivnou-architektonickou-kancelar/