Detail kreativce

Zpět na galerii

PG group a.s.

a.s. - akciová společnost

IČO: 64581241

Kontakt:

+420776095229

michaela.sanosi@pggroup.cz

O profilu kreativce

Jsme specialisté na integrovanou marketingovou komunikaci a projektové řízení v oblasti podpory prodeje. Naše know-how spočívá v unikátní metodice výběru vhodných nástrojů, zpracování účinného obsahu a následné implementaci s důrazem na váš zisk a růst.

Mozaika úspěšné komunikace

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      U Slavie 1540/2a
      Praha 10 10000
    • Kontaktní adresa:

      U Plynárny 1450/2a
      Praha 4 14000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Co si bereme z přírody, to jí vracíme

      SAPELI, a.s., 2021-2023

      Celková idea, design řešení, vizualizace, online, POS materiály a PR propagace v rámci společenské odpovědnosti společnosti. Spuštění projektu výsadby nových listnatých a jehličnatých stromů vč. následné péče v regionu, kde společnost působí. Společnost reagovala na situaci spojenou s masivním napadením českých lesů kůrovcem, ale k projektu ji vedlo i uvědomělý přístup z pohledu spotřeby, kdy jednou z hlavních složek pro výrobu dveří je dřevo nebo jeho polotovar. Proto pro zastřešující komunikaci jsme navrhli slogan „Co si bereme z přírody, to jí vracíme.“. Počet sazenic byl a je roven počtu prodaných dýhovaných dveří. Samotnou výsadbu a péči provádí samotní zaměstnanci SAPELI a zástupci jednotlivých obchodních partnerů, kteří se do projektu zapojili. Zákazník, který zakoupil dýhované dveře v rámci této akce získal certifikát s patronací nad založeným novým lesem SAPELI. V roce 2023 v rámci tohoto programu navazuje klient s ošetřením mladých stromků proti okusu zvěří.

      Celková idea, design řešení, vizualizace, online, POS materiály a PR propagace v rámci společenské odpovědnosti společnosti. Spuštění projektu výsadby nových listnatých a jehličnatých stromů vč. následné péče v regionu, kde společnost působí. Společnost reagovala na situaci spojenou s masivním napadením českých lesů kůrovcem, ale k projektu ji vedlo i uvědomělý přístup z pohledu spotřeby, kdy jednou z hlavních složek pro výrobu dveří je dřevo nebo jeho polotovar. Proto pro zastřešující komunikaci jsme navrhli slogan „Co si bereme z přírody, to jí vracíme.“. Počet sazenic byl a je roven počtu prodaných dýhovaných dveří. Samotnou výsadbu a péči provádí samotní zaměstnanci SAPELI a zástupci jednotlivých obchodních partnerů, kteří se do projektu zapojili. Zákazník, který zakoupil dýhované dveře v rámci této akce získal certifikát s patronací nad založeným novým lesem SAPELI. V roce 2023 v rámci tohoto programu navazuje klient s ošetřením mladých stromků proti okusu zvěří.

    • Skin care kampaň

      DIVA Center s.r.o., březen 2020

      Celkový branding prodejen Marionnaud po celé ČR na dané téma, vstupy do prodejen, promo stolky, roll-up, dekorace závěsné, floorstickery a drobný dárek na prodejně s pohoštěním.

      Celkový branding prodejen Marionnaud po celé ČR na dané téma, vstupy do prodejen, promo stolky, roll-up, dekorace závěsné, floorstickery a drobný dárek na prodejně s pohoštěním.

  • Marketingové strategie

    • Edukační kampaň

      Fjord Bohemia s.r.o., 2022

      Zpracování edukační kampaně pro dosažení zvýšení konzumace ryb. Analýza vstupních dat. Zpracování marketingového plánu a rozvedení do kreativního konceptu, včetně textací, nalezení vhodných komunikačních kanálů atd.

      Zpracování edukační kampaně pro dosažení zvýšení konzumace ryb. Analýza vstupních dat. Zpracování marketingového plánu a rozvedení do kreativního konceptu, včetně textací, nalezení vhodných komunikačních kanálů atd.

    • Launch nového produktu (doplňky stravy)

      PROBION s.r.o., 2023

      Návrh marketingové strategie pro launch nové řady doplňků stravy s velmi specifickou přidanou hodnotou. Tvorba komunikačního plánu pro prezentaci a argumentaci v saturovaném odvětví trhu.

      Návrh marketingové strategie pro launch nové řady doplňků stravy s velmi specifickou přidanou hodnotou. Tvorba komunikačního plánu pro prezentaci a argumentaci v saturovaném odvětví trhu.

  • Online marketing

    • Nastavení online strategie

      ASETA GROUP a.s., 2023

      Na základě omezené možnosti sběru vstupních dat stanovení základních bodů online strategie.

      Na základě omezené možnosti sběru vstupních dat stanovení základních bodů online strategie.

    • Online strategie pro střední Evropu

      Doornite s.r.o., 2023

      Nastavení online strategie včetně jejího naplňování pro střední Evropu. Nastavení cílů, tvorba komunikačních templates a revize prováděných online aktivit na základě aktuálního vývoje situace.

      Nastavení online strategie včetně jejího naplňování pro střední Evropu. Nastavení cílů, tvorba komunikačních templates a revize prováděných online aktivit na základě aktuálního vývoje situace.

  • Webdesign

    • Prezentační web společnosti Aseta group

      ASETA GROUP a.s., jaro 2021

      Řízení a realizace tvorby webu společnosti. Návrh, grafické zpracování, programování, nasazení, správa obsahu a následná technická podpora. https://www.aseta.eu/

      Řízení a realizace tvorby webu společnosti. Návrh, grafické zpracování, programování, nasazení, správa obsahu a následná technická podpora. https://www.aseta.eu/

    • Rezervační web RASL house

      RASL čalouněný nábytek, jaro 2021

      Řízení a realizace tvorby webu. Návrh, grafické zpracování, programování, nasazení, správa obsahu a následná technická podpora. https://www.rasl-house.cz/domovska-stranka/

      Řízení a realizace tvorby webu. Návrh, grafické zpracování, programování, nasazení, správa obsahu a následná technická podpora. https://www.rasl-house.cz/domovska-stranka/