Detail kreativce

Zpět na galerii

Vít Mačuda

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 14143143

Kontakt:

Vít Mačuda

+420 727 939 666

macuda.v@gmail.com

O profilu kreativce

Partner specializující se na úspěch firem v on-line prostředí. Pomáhám firmám rozpoznat faktory, které jsou klíčové pro úspěšný růst na trhu. Stavím na dlouholetých zkušenostech s výkonnostním marketingem (Google Ads, Meta Ads...), které doplňuji přesahem do Business Developmentu a Brandingu. Tato kombinace umožňuje dostatečnou průraznost i na vysoce konkurenčních trzích.

Vít Mačuda

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Bílanská 2126
      Kroměříž 76701
    • Kontaktní adresa:

      Bílanská 2126
      Kroměříž 76701
      Zlínský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • Jakub Chomát - Wim Hof Metoda

      Jakub Chomát, 1/2023

      Obrázek reference

      Textování celého webového rozhraní. Kladen důraz na zahrnutí kvalitních informací a technické náležitosti s ohledem na SEO.

      Textování celého webového rozhraní. Kladen důraz na zahrnutí kvalitních informací a technické náležitosti s ohledem na SEO.

      https://www.jakubchomat.cz/
    • Kozáček Velkoobchod

      Kozáček Velkoobchod s.r.o., 09/2022-01/2024

      Obrázek reference

      Textace pravidelného newsletteru pro zákazníky. Texty psány pro segmenty B2B a B2C zákazníků. Textování automatizovaných sekvencí dle toho, jaký sortiment zákazník nakoupil.

      Textace pravidelného newsletteru pro zákazníky. Texty psány pro segmenty B2B a B2C zákazníků. Textování automatizovaných sekvencí dle toho, jaký sortiment zákazník nakoupil.

      https://kozacek.cz/
  • Online marketing

    • PracovníLED.cz

      MP2hosting s.r.o., 02/2022-01/2024

      Obrázek reference

      E-shop specializující se na prodej osvětlení na pracovní stroje. Cílem je maximalizace tržeb s ohledem na stavnovené PNO. Využívány jsou kanály výkonnostního marketingu - typicky Google Ads, Sklik a Meta Ads.

      E-shop specializující se na prodej osvětlení na pracovní stroje. Cílem je maximalizace tržeb s ohledem na stavnovené PNO. Využívány jsou kanály výkonnostního marketingu - typicky Google Ads, Sklik a Meta Ads.

      https://pracovniled.cz/
    • PROFIL Team

      PROFIL Team s.r.o., 09/2017-03/2020

      Obrázek reference

      Celkové pokrytí on-line marketingu. Od výkonnostního v Google Ads, Meta Ads až po e-mailing či sociální sítě.

      Celkové pokrytí on-line marketingu. Od výkonnostního v Google Ads, Meta Ads až po e-mailing či sociální sítě.

      https://profilteam.cz/
  • Webdesign

    • PROFIL Team

      PROFIL Team s.r.o., 2/2023

      Obrázek reference

      Redesign webu největšího velkoobchodního prodejce podlahových lišt v ČR. Zadáním byl jednoduchý a čistý design. Výzvou bylo udržet přehledné zapracování systému pro velkoobchodní objednávky na detailu produktu.

      Redesign webu největšího velkoobchodního prodejce podlahových lišt v ČR. Zadáním byl jednoduchý a čistý design. Výzvou bylo udržet přehledné zapracování systému pro velkoobchodní objednávky na detailu produktu.

      https://profilteam.cz/
    • Svět zdobení

      Mgr. Pavel Sommer, 11/2023

      Obrázek reference

      Zpracování grafického návrhu pro cukrářský e-shop Svět zdobení. Součástí zadání bylo zapracování symbolů značky pro podpoření rozpoznatelnosti Brandu. Klíčovým prvkem v zadání od klienta bylo udržení jedoduchosti a přehlednosti menu. S ohledem na rozsah menu bylo zvoleno zpracování typu "harmonika." Zpracování v rozhraní Figma.

      Zpracování grafického návrhu pro cukrářský e-shop Svět zdobení. Součástí zadání bylo zapracování symbolů značky pro podpoření rozpoznatelnosti Brandu. Klíčovým prvkem v zadání od klienta bylo udržení jedoduchosti a přehlednosti menu. S ohledem na rozsah menu bylo zvoleno zpracování typu "harmonika." Zpracování v rozhraní Figma.

      https://svetzdobeni.cz/
  • Marketingové strategie

    • Protektory.com

      TipTyre s.r.o., 09/2021-01/2024

      Obrázek reference

      Prodej protektorovaných pneumatik v situaci, kdy trhu dominoval konkurenční výrobce. Klíčové se ukázalo pokrytí specifických segmentů PNEU spolu s vytvořením lowcost reklamních strategií, které dokáží ve správný čas přivádět relevantní uživatelé. Pro maximalizaci zisku se zde pracovalo i s cenotvorbou tak, aby byla výnosnost se sezónních prodejů maximální.

      Prodej protektorovaných pneumatik v situaci, kdy trhu dominoval konkurenční výrobce. Klíčové se ukázalo pokrytí specifických segmentů PNEU spolu s vytvořením lowcost reklamních strategií, které dokáží ve správný čas přivádět relevantní uživatelé. Pro maximalizaci zisku se zde pracovalo i s cenotvorbou tak, aby byla výnosnost se sezónních prodejů maximální.

      https://protektory.com/
    • Svět zdobení

      Mgr. Pavel Sommer, 06/2020-01/2024

      Obrázek reference

      Kompletní marketingové pokrytí e-shopu od počátku, kdy obsahoval několik desítek produktů až po současnost, kdy má naskladněny tisíce druhů zboží. E-shop si prošel mnohými fázemi, kdy bylo potřebné prodávat, ač byla nabídka zboží nedostatečná až do bodu, kdy je pro něj klíčovým cílem hromadný zásah trhu. Každý z těchto momentů jsme kreativně překlenuli (ať už šlo o využití skladů dodavatel, výrobu vlastního sortimentu či zahájení spolupráce s influencery).

      Kompletní marketingové pokrytí e-shopu od počátku, kdy obsahoval několik desítek produktů až po současnost, kdy má naskladněny tisíce druhů zboží. E-shop si prošel mnohými fázemi, kdy bylo potřebné prodávat, ač byla nabídka zboží nedostatečná až do bodu, kdy je pro něj klíčovým cílem hromadný zásah trhu. Každý z těchto momentů jsme kreativně překlenuli (ať už šlo o využití skladů dodavatel, výrobu vlastního sortimentu či zahájení spolupráce s influencery).

      https://svetzdobeni.cz/
  • Fotografie

    • Realizace fotokoutku na kulturní akci

      Ples Obchodní Akademie, 3/2022

      Obrázek reference

      Vybavení a fotografování na kulturní akci. Vlastní foto-osvětlení, foto-plátno i zábavní rekvizity fotografováno s pevným ohniskem 50 mm. Zajištění živého promítání aktuálně pořízených fotografií.

      Vybavení a fotografování na kulturní akci. Vlastní foto-osvětlení, foto-plátno i zábavní rekvizity fotografováno s pevným ohniskem 50 mm. Zajištění živého promítání aktuálně pořízených fotografií.

    • Tomáš Kolajtaj

      Tomáš Kolajtaj, 3/2020

      Obrázek reference

      Focení pro službu "Airbrush na míru,". Fotografie jsou vidění na webu v záložce "Moje práce". v zapracovány v kartách Cílem bylo zachytit výsledné produkty. Výzvou byl boj s odlesky při pořizování fotografií.

      Focení pro službu "Airbrush na míru,". Fotografie jsou vidění na webu v záložce "Moje práce". v zapracovány v kartách Cílem bylo zachytit výsledné produkty. Výzvou byl boj s odlesky při pořizování fotografií.

      https://www.kolajtaj.cz/reference/
  • Grafický design / branding

    • Supellex

      Supellex, 1/2021

      Obrázek reference

      Grafické zpracování přebalu katalogu podlahových lišt a profilů pro Supellex.

      Grafické zpracování přebalu katalogu podlahových lišt a profilů pro Supellex.

    • Tomáš Kolajtaj

      Tomáš Kolajtaj, 4/2020

      Obrázek reference

      Zpracování veškerých grafických podkladů pro prezentaci na webu - úprava pořízených fotografií a posílení jednotlivých sérií. Tvorba koláže helmy složené z několika fotografií, která je využívána jako logo. Součásti byla i tvorba vizitek.

      Zpracování veškerých grafických podkladů pro prezentaci na webu - úprava pořízených fotografií a posílení jednotlivých sérií. Tvorba koláže helmy složené z několika fotografií, která je využívána jako logo. Součásti byla i tvorba vizitek.

      https://www.kolajtaj.cz/