Detail kreativce
Vít Mačuda
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 14143143
Kontakt:
Vít Mačuda
+420 727 939 666
macuda.v@gmail.com
O profilu kreativce
Partner specializující se na úspěch firem v on-line prostředí. Pomáhám firmám rozpoznat faktory, které jsou klíčové pro úspěšný růst na trhu. Stavím na dlouholetých zkušenostech s výkonnostním marketingem (Google Ads, Meta Ads...), které doplňuji přesahem do Business Developmentu a Brandingu. Tato kombinace umožňuje dostatečnou průraznost i na vysoce konkurenčních trzích.
Vít Mačuda
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Bílanská 2126
Kroměříž 76701 -
Kontaktní adresa:
Bílanská 2126
Kroměříž 76701
Zlínský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
Online marketing
-
Webdesign
-
Svět zdobení
Mgr. Pavel Sommer, 11/2023
Zpracování grafického návrhu pro cukrářský e-shop Svět zdobení. Součástí zadání bylo zapracování symbolů značky pro podpoření rozpoznatelnosti Brandu. Klíčovým prvkem v zadání od klienta bylo udržení jedoduchosti a přehlednosti menu. S ohledem na rozsah menu bylo zvoleno zpracování typu "harmonika." Zpracování v rozhraní Figma.
Zpracování grafického návrhu pro cukrářský e-shop Svět zdobení. Součástí zadání bylo zapracování symbolů značky pro podpoření rozpoznatelnosti Brandu. Klíčovým prvkem v zadání od klienta bylo udržení jedoduchosti a přehlednosti menu. S ohledem na rozsah menu bylo zvoleno zpracování typu "harmonika." Zpracování v rozhraní Figma.
-
Marketingové strategie
-
Protektory.com
TipTyre s.r.o., 09/2021-01/2024
Prodej protektorovaných pneumatik v situaci, kdy trhu dominoval konkurenční výrobce. Klíčové se ukázalo pokrytí specifických segmentů PNEU spolu s vytvořením lowcost reklamních strategií, které dokáží ve správný čas přivádět relevantní uživatelé. Pro maximalizaci zisku se zde pracovalo i s cenotvorbou tak, aby byla výnosnost se sezónních prodejů maximální.
Prodej protektorovaných pneumatik v situaci, kdy trhu dominoval konkurenční výrobce. Klíčové se ukázalo pokrytí specifických segmentů PNEU spolu s vytvořením lowcost reklamních strategií, které dokáží ve správný čas přivádět relevantní uživatelé. Pro maximalizaci zisku se zde pracovalo i s cenotvorbou tak, aby byla výnosnost se sezónních prodejů maximální.
-
Svět zdobení
Mgr. Pavel Sommer, 06/2020-01/2024
Kompletní marketingové pokrytí e-shopu od počátku, kdy obsahoval několik desítek produktů až po současnost, kdy má naskladněny tisíce druhů zboží. E-shop si prošel mnohými fázemi, kdy bylo potřebné prodávat, ač byla nabídka zboží nedostatečná až do bodu, kdy je pro něj klíčovým cílem hromadný zásah trhu. Každý z těchto momentů jsme kreativně překlenuli (ať už šlo o využití skladů dodavatel, výrobu vlastního sortimentu či zahájení spolupráce s influencery).
Kompletní marketingové pokrytí e-shopu od počátku, kdy obsahoval několik desítek produktů až po současnost, kdy má naskladněny tisíce druhů zboží. E-shop si prošel mnohými fázemi, kdy bylo potřebné prodávat, ač byla nabídka zboží nedostatečná až do bodu, kdy je pro něj klíčovým cílem hromadný zásah trhu. Každý z těchto momentů jsme kreativně překlenuli (ať už šlo o využití skladů dodavatel, výrobu vlastního sortimentu či zahájení spolupráce s influencery).
-
-
Fotografie
-
Grafický design / branding