Detail kreativce

Zpět na galerii

YYY agency

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 03496791

Kontakt:

+420 607 114 463

adela.cervinova@yyy.cz

O profilu kreativce

Jsme [why why why]. Jsme marketingová agentura specializovaná na budování značek. Provedeme vás budováním značky nebo rebrandingem. Pomůžeme s výzkumem a vytvořením strategie. Vymyslíme vám název i vizuální identitu. Ale také třeba plán komunikace nebo dlouhodobý kreativní motiv kampaní. Značku vám pomůžeme také implementovat.

Budujeme značky tak, že si pokládáme otázky.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      V Tišině 474/3
      Praha 6 16000
    • Kontaktní adresa:

      V Tišině 474/3
      Praha 6 16000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Jak jsme pomáhali nastavit brand pro „Konečně normální pojišťovnu“

      Direct pojišťovna, spolupráce 2015 - 2022

      Leadership Direct pojišťovny měl vždycky jasnou představu o tom, jakou pojišťovnu chce tvořit a na jakých hodnotách má stát. Nebylo ale jasné, jak tento příběh odvyprávět – ani navenek, ani dovnitř firmy. Direct pojišťovna od roku 2017 vyrostla a dlouhodobě si tak drží titul nejrychleji rostoucí pojišťovny. Strategii značky jsme zakotvili do brand guidu, který jsme následně odprezentovali týmu: - více než 100 kusů tištěného brand guidu - 10 společných workshopů

      Leadership Direct pojišťovny měl vždycky jasnou představu o tom, jakou pojišťovnu chce tvořit a na jakých hodnotách má stát. Nebylo ale jasné, jak tento příběh odvyprávět – ani navenek, ani dovnitř firmy. Direct pojišťovna od roku 2017 vyrostla a dlouhodobě si tak drží titul nejrychleji rostoucí pojišťovny. Strategii značky jsme zakotvili do brand guidu, který jsme následně odprezentovali týmu: - více než 100 kusů tištěného brand guidu - 10 společných workshopů

    • Jak jsme vrátili ikonickou lahev zpět do hlavní role

      Pernod Ricard Czech Republic, spolupráce od 2022

      Becherovka byla jedním z prvních bitterů. A už více než 200 let se drží své receptury a hodnot. Cílem nové dlouhodobé kampaně bylo ukázat, že i tradiční značka může být svěží, současná i zábavná. A připomenout, z čeho je produkt vyroben, co reprezentuje a jak si jej vychutnat. Kampaň jsme postavili okolo ikonické lahve 01 Vytvořili jsme vizuální svět s vlastní estetikou, 02 do jeho středu zakomponovali ikonickou lahev, 03 propojili ji s novým claimem Originál Bitter 1807, 04 vyrobili CGI-only spoty ve stylu TV identů 05 a přidali nový asset, hudbu od Karla Havlíčka.

      Becherovka byla jedním z prvních bitterů. A už více než 200 let se drží své receptury a hodnot. Cílem nové dlouhodobé kampaně bylo ukázat, že i tradiční značka může být svěží, současná i zábavná. A připomenout, z čeho je produkt vyroben, co reprezentuje a jak si jej vychutnat. Kampaň jsme postavili okolo ikonické lahve 01 Vytvořili jsme vizuální svět s vlastní estetikou, 02 do jeho středu zakomponovali ikonickou lahev, 03 propojili ji s novým claimem Originál Bitter 1807, 04 vyrobili CGI-only spoty ve stylu TV identů 05 a přidali nový asset, hudbu od Karla Havlíčka.

  • Online marketing

    • Jak jsme postavili službu, která pomáhá tisícům lidí cítit se lépe

      Hedepy, spolupráce od 2020

      85 milionů Evropanů, trpí každý rok psychickými problémy. Jen třetina z nich ale získá pomoc. Chtěli jsme to změnit, proto jsme vytvořili vlastní startup, online terapii Hedepy. S posláním usnadnit cestu k psychické pomoci díky videohovorům a dalším technologiím. Zužitkovali jsme zkušenosti z mnoha let agenturní praxe 01 Díky výzkumu jsme pochopili potřeby lidí i terapeutů 02 Určili jsme si strategii: dělat pomoc kvalitnější a dostupnější 03 Vytvořili jsme přátelskou, ale globální identitu a název 04 Postavili jsme MVP a z něj postupně skvělou platformu 05 Prvními kampaněmi jsme budovali osvětu, povědomí a důvěru

      85 milionů Evropanů, trpí každý rok psychickými problémy. Jen třetina z nich ale získá pomoc. Chtěli jsme to změnit, proto jsme vytvořili vlastní startup, online terapii Hedepy. S posláním usnadnit cestu k psychické pomoci díky videohovorům a dalším technologiím. Zužitkovali jsme zkušenosti z mnoha let agenturní praxe 01 Díky výzkumu jsme pochopili potřeby lidí i terapeutů 02 Určili jsme si strategii: dělat pomoc kvalitnější a dostupnější 03 Vytvořili jsme přátelskou, ale globální identitu a název 04 Postavili jsme MVP a z něj postupně skvělou platformu 05 Prvními kampaněmi jsme budovali osvětu, povědomí a důvěru

    • Jak jsme zvýšili hledanost kosmetické řady o 227 %

      Avène, spolupráce 2021

      Obrázek reference

      Produktová řada Avène Tolérance CONTROL se relativně málo prodávala a nebyla dost známá cílové skupině. Na trhu s kosmetikou je značka Avène v ČR menším hráčem a nedisponovala mediálními rozpočty, které si mohli dovolit větší konkurenti. Vytvořili jsme vizuálně silnou kampaň s vyobrazením negativních vlivů na pleť 01 Relevantními kanály jsme oslovili cílové skupiny 02 Efektivně jsme zkombinovali široký zásah s aktivací 03 Průběžně jsme testovali výkonnost kreativy 227 % Nárust vyhledávání produktové řady proti předchozímu období 55 000 Počet uživatelů přivedených na webovou stránku 54 % Míra dosledování videa

      Produktová řada Avène Tolérance CONTROL se relativně málo prodávala a nebyla dost známá cílové skupině. Na trhu s kosmetikou je značka Avène v ČR menším hráčem a nedisponovala mediálními rozpočty, které si mohli dovolit větší konkurenti. Vytvořili jsme vizuálně silnou kampaň s vyobrazením negativních vlivů na pleť 01 Relevantními kanály jsme oslovili cílové skupiny 02 Efektivně jsme zkombinovali široký zásah s aktivací 03 Průběžně jsme testovali výkonnost kreativy 227 % Nárust vyhledávání produktové řady proti předchozímu období 55 000 Počet uživatelů přivedených na webovou stránku 54 % Míra dosledování videa

  • Grafický design / branding

    • Jak jsme z prodejce vzduchotechniky udělali přitažlivou a moderní B2B značku?

      FAIRAIR, spolupráce 2021

      Obrázek reference

      FAIRAIR, česká firma vyvíjející a prodávající vlastní průmyslovou vzduchotechniku, měla na specifickém B2B trhu problém jednoznačně se odlišit od konkurence. Chyběla jí výrazná značka a propozice. Prozkoumali jsme potřeby specifických B2B zákazníků a reagovali na ně: 01 Absolvovali jsme 10 hloubkových rozhovorů s klienty 02 V návaznosti na ně zdůraznili komfort místo původní ekologie 03 A postavili na nové filozofii značky vizuální identitu Nový vizuál reflektuje přechody mezi nízkými a vysokými teplotami, tedy podstatu produktů FAIRAIR. Je dynamická a reaguje na prostředí, stejně jako vzduchotechnika.

      FAIRAIR, česká firma vyvíjející a prodávající vlastní průmyslovou vzduchotechniku, měla na specifickém B2B trhu problém jednoznačně se odlišit od konkurence. Chyběla jí výrazná značka a propozice. Prozkoumali jsme potřeby specifických B2B zákazníků a reagovali na ně: 01 Absolvovali jsme 10 hloubkových rozhovorů s klienty 02 V návaznosti na ně zdůraznili komfort místo původní ekologie 03 A postavili na nové filozofii značky vizuální identitu Nový vizuál reflektuje přechody mezi nízkými a vysokými teplotami, tedy podstatu produktů FAIRAIR. Je dynamická a reaguje na prostředí, stejně jako vzduchotechnika.

    • Proč se tato vizuální identita bude měnit dalších 15 let?

      AVIA City, spolupráce 2020

      Obrázek reference

      Pro developerský projekt nové městské čtvrti od Odien Real Estate, a.s., jsme pomohli vytvořit značku a vizuální identitu. Ty měly pomoci pozitivnímu vnímání projektu – odprezentovat jeho citlivé napojení na historické dědictví lokality, ale i moderní a dynamickou vizi budoucnosti města. Co bylo základem vizuální identity? 01 Tvary z půdorysu vznikající městské čtvrti 02 Kolážovité propojení minulosti a budoucnosti 03 Možnost identitu doplňovat s rostoucím městem

      Pro developerský projekt nové městské čtvrti od Odien Real Estate, a.s., jsme pomohli vytvořit značku a vizuální identitu. Ty měly pomoci pozitivnímu vnímání projektu – odprezentovat jeho citlivé napojení na historické dědictví lokality, ale i moderní a dynamickou vizi budoucnosti města. Co bylo základem vizuální identity? 01 Tvary z půdorysu vznikající městské čtvrti 02 Kolážovité propojení minulosti a budoucnosti 03 Možnost identitu doplňovat s rostoucím městem

  • Marketingové strategie

    • Jak jsme z šedé myšky vyrobili hrdé dvojky

      CZC.CZ, spolupráce od 2015

      Obrázek reference

      CZC v roce 2014 prošlo změnou managementu. Společně s novým týmem jsme udělali audit značky a zjistili, že máme problém. Lidé si mysleli, že CZC je garážová firma a nevýrazná myška. Dokonce ani zaměstnanci nedokázali být hrdí na to, kde pracují. I když je CZC dvojka, výsledky byly na jedničku 01 Zdvojnásobili jsme top of mind znalost značky 02 Spontánní znalost jsme od jara 2017 do jara 2020 posunuli z 36 % na 56 % 03 Od spuštění nového brand konceptu jsme každý rok rostli rychleji než trh Také jsme za kampaň získali cenu EFFIE.

      CZC v roce 2014 prošlo změnou managementu. Společně s novým týmem jsme udělali audit značky a zjistili, že máme problém. Lidé si mysleli, že CZC je garážová firma a nevýrazná myška. Dokonce ani zaměstnanci nedokázali být hrdí na to, kde pracují. I když je CZC dvojka, výsledky byly na jedničku 01 Zdvojnásobili jsme top of mind znalost značky 02 Spontánní znalost jsme od jara 2017 do jara 2020 posunuli z 36 % na 56 % 03 Od spuštění nového brand konceptu jsme každý rok rostli rychleji než trh Také jsme za kampaň získali cenu EFFIE.

    • Jak se Slevomat stal 1. volbou v cestování

      Slevomat, spolupráce 2022

      Obrázek reference

      Slevomat byl a je značkou s vysokou znalostí v zážitcích a poukazech. Měl ale ambici růst ve vysoce konkurenční kategorii cestování, pobytů a dovolených, kde byli hlavními konkurenty mezinárodní Booking.com nebo Airbnb, i lokální poskytovatelé pobytů a dovolených jako Invia či Čedok. Abychom uspěli, vytvořili jsme kampaň Slevomat, a můžete cestovat 01 Ta spojila značku s nákupem výhodné dovolené 02 Ukázala množství nabízených nabídek 03 Integrovala klíčový symbol značky, ozubené kolo 04 A podpořila prodeje pobytů přes Slevomat Plán prodaných pobytů se podařilo překonat o 10+ %. Znalost v cestování vzrostla o 11 bodů, a překonala Booking.com

      Slevomat byl a je značkou s vysokou znalostí v zážitcích a poukazech. Měl ale ambici růst ve vysoce konkurenční kategorii cestování, pobytů a dovolených, kde byli hlavními konkurenty mezinárodní Booking.com nebo Airbnb, i lokální poskytovatelé pobytů a dovolených jako Invia či Čedok. Abychom uspěli, vytvořili jsme kampaň Slevomat, a můžete cestovat 01 Ta spojila značku s nákupem výhodné dovolené 02 Ukázala množství nabízených nabídek 03 Integrovala klíčový symbol značky, ozubené kolo 04 A podpořila prodeje pobytů přes Slevomat Plán prodaných pobytů se podařilo překonat o 10+ %. Znalost v cestování vzrostla o 11 bodů, a překonala Booking.com