Detail kreativce
YYY agency
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 03496791
Kontakt:
+420 607 114 463
adela.cervinova@yyy.cz
O profilu kreativce
Jsme [why why why]. Jsme marketingová agentura specializovaná na budování značek. Provedeme vás budováním značky nebo rebrandingem. Pomůžeme s výzkumem a vytvořením strategie. Vymyslíme vám název i vizuální identitu. Ale také třeba plán komunikace nebo dlouhodobý kreativní motiv kampaní. Značku vám pomůžeme také implementovat.
Budujeme značky tak, že si pokládáme otázky.
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
V Tišině 474/3
Praha 6 16000 -
Kontaktní adresa:
V Tišině 474/3
Praha 6 16000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
Jak jsme pomáhali nastavit brand pro „Konečně normální pojišťovnu“
Direct pojišťovna, spolupráce 2015 - 2022
Leadership Direct pojišťovny měl vždycky jasnou představu o tom, jakou pojišťovnu chce tvořit a na jakých hodnotách má stát. Nebylo ale jasné, jak tento příběh odvyprávět – ani navenek, ani dovnitř firmy. Direct pojišťovna od roku 2017 vyrostla a dlouhodobě si tak drží titul nejrychleji rostoucí pojišťovny. Strategii značky jsme zakotvili do brand guidu, který jsme následně odprezentovali týmu: - více než 100 kusů tištěného brand guidu - 10 společných workshopů
Leadership Direct pojišťovny měl vždycky jasnou představu o tom, jakou pojišťovnu chce tvořit a na jakých hodnotách má stát. Nebylo ale jasné, jak tento příběh odvyprávět – ani navenek, ani dovnitř firmy. Direct pojišťovna od roku 2017 vyrostla a dlouhodobě si tak drží titul nejrychleji rostoucí pojišťovny. Strategii značky jsme zakotvili do brand guidu, který jsme následně odprezentovali týmu: - více než 100 kusů tištěného brand guidu - 10 společných workshopů
-
Jak jsme vrátili ikonickou lahev zpět do hlavní role
Pernod Ricard Czech Republic, spolupráce od 2022
Becherovka byla jedním z prvních bitterů. A už více než 200 let se drží své receptury a hodnot. Cílem nové dlouhodobé kampaně bylo ukázat, že i tradiční značka může být svěží, současná i zábavná. A připomenout, z čeho je produkt vyroben, co reprezentuje a jak si jej vychutnat. Kampaň jsme postavili okolo ikonické lahve 01 Vytvořili jsme vizuální svět s vlastní estetikou, 02 do jeho středu zakomponovali ikonickou lahev, 03 propojili ji s novým claimem Originál Bitter 1807, 04 vyrobili CGI-only spoty ve stylu TV identů 05 a přidali nový asset, hudbu od Karla Havlíčka.
Becherovka byla jedním z prvních bitterů. A už více než 200 let se drží své receptury a hodnot. Cílem nové dlouhodobé kampaně bylo ukázat, že i tradiční značka může být svěží, současná i zábavná. A připomenout, z čeho je produkt vyroben, co reprezentuje a jak si jej vychutnat. Kampaň jsme postavili okolo ikonické lahve 01 Vytvořili jsme vizuální svět s vlastní estetikou, 02 do jeho středu zakomponovali ikonickou lahev, 03 propojili ji s novým claimem Originál Bitter 1807, 04 vyrobili CGI-only spoty ve stylu TV identů 05 a přidali nový asset, hudbu od Karla Havlíčka.
-
-
Online marketing
-
Jak jsme postavili službu, která pomáhá tisícům lidí cítit se lépe
Hedepy, spolupráce od 2020
85 milionů Evropanů, trpí každý rok psychickými problémy. Jen třetina z nich ale získá pomoc. Chtěli jsme to změnit, proto jsme vytvořili vlastní startup, online terapii Hedepy. S posláním usnadnit cestu k psychické pomoci díky videohovorům a dalším technologiím. Zužitkovali jsme zkušenosti z mnoha let agenturní praxe 01 Díky výzkumu jsme pochopili potřeby lidí i terapeutů 02 Určili jsme si strategii: dělat pomoc kvalitnější a dostupnější 03 Vytvořili jsme přátelskou, ale globální identitu a název 04 Postavili jsme MVP a z něj postupně skvělou platformu 05 Prvními kampaněmi jsme budovali osvětu, povědomí a důvěru
85 milionů Evropanů, trpí každý rok psychickými problémy. Jen třetina z nich ale získá pomoc. Chtěli jsme to změnit, proto jsme vytvořili vlastní startup, online terapii Hedepy. S posláním usnadnit cestu k psychické pomoci díky videohovorům a dalším technologiím. Zužitkovali jsme zkušenosti z mnoha let agenturní praxe 01 Díky výzkumu jsme pochopili potřeby lidí i terapeutů 02 Určili jsme si strategii: dělat pomoc kvalitnější a dostupnější 03 Vytvořili jsme přátelskou, ale globální identitu a název 04 Postavili jsme MVP a z něj postupně skvělou platformu 05 Prvními kampaněmi jsme budovali osvětu, povědomí a důvěru
-
Jak jsme zvýšili hledanost kosmetické řady o 227 %
Avène, spolupráce 2021
Produktová řada Avène Tolérance CONTROL se relativně málo prodávala a nebyla dost známá cílové skupině. Na trhu s kosmetikou je značka Avène v ČR menším hráčem a nedisponovala mediálními rozpočty, které si mohli dovolit větší konkurenti. Vytvořili jsme vizuálně silnou kampaň s vyobrazením negativních vlivů na pleť 01 Relevantními kanály jsme oslovili cílové skupiny 02 Efektivně jsme zkombinovali široký zásah s aktivací 03 Průběžně jsme testovali výkonnost kreativy 227 % Nárust vyhledávání produktové řady proti předchozímu období 55 000 Počet uživatelů přivedených na webovou stránku 54 % Míra dosledování videa
Produktová řada Avène Tolérance CONTROL se relativně málo prodávala a nebyla dost známá cílové skupině. Na trhu s kosmetikou je značka Avène v ČR menším hráčem a nedisponovala mediálními rozpočty, které si mohli dovolit větší konkurenti. Vytvořili jsme vizuálně silnou kampaň s vyobrazením negativních vlivů na pleť 01 Relevantními kanály jsme oslovili cílové skupiny 02 Efektivně jsme zkombinovali široký zásah s aktivací 03 Průběžně jsme testovali výkonnost kreativy 227 % Nárust vyhledávání produktové řady proti předchozímu období 55 000 Počet uživatelů přivedených na webovou stránku 54 % Míra dosledování videa
-
-
Grafický design / branding
-
Jak jsme z prodejce vzduchotechniky udělali přitažlivou a moderní B2B značku?
FAIRAIR, spolupráce 2021
FAIRAIR, česká firma vyvíjející a prodávající vlastní průmyslovou vzduchotechniku, měla na specifickém B2B trhu problém jednoznačně se odlišit od konkurence. Chyběla jí výrazná značka a propozice. Prozkoumali jsme potřeby specifických B2B zákazníků a reagovali na ně: 01 Absolvovali jsme 10 hloubkových rozhovorů s klienty 02 V návaznosti na ně zdůraznili komfort místo původní ekologie 03 A postavili na nové filozofii značky vizuální identitu Nový vizuál reflektuje přechody mezi nízkými a vysokými teplotami, tedy podstatu produktů FAIRAIR. Je dynamická a reaguje na prostředí, stejně jako vzduchotechnika.
FAIRAIR, česká firma vyvíjející a prodávající vlastní průmyslovou vzduchotechniku, měla na specifickém B2B trhu problém jednoznačně se odlišit od konkurence. Chyběla jí výrazná značka a propozice. Prozkoumali jsme potřeby specifických B2B zákazníků a reagovali na ně: 01 Absolvovali jsme 10 hloubkových rozhovorů s klienty 02 V návaznosti na ně zdůraznili komfort místo původní ekologie 03 A postavili na nové filozofii značky vizuální identitu Nový vizuál reflektuje přechody mezi nízkými a vysokými teplotami, tedy podstatu produktů FAIRAIR. Je dynamická a reaguje na prostředí, stejně jako vzduchotechnika.
-
Proč se tato vizuální identita bude měnit dalších 15 let?
AVIA City, spolupráce 2020
Pro developerský projekt nové městské čtvrti od Odien Real Estate, a.s., jsme pomohli vytvořit značku a vizuální identitu. Ty měly pomoci pozitivnímu vnímání projektu – odprezentovat jeho citlivé napojení na historické dědictví lokality, ale i moderní a dynamickou vizi budoucnosti města. Co bylo základem vizuální identity? 01 Tvary z půdorysu vznikající městské čtvrti 02 Kolážovité propojení minulosti a budoucnosti 03 Možnost identitu doplňovat s rostoucím městem
Pro developerský projekt nové městské čtvrti od Odien Real Estate, a.s., jsme pomohli vytvořit značku a vizuální identitu. Ty měly pomoci pozitivnímu vnímání projektu – odprezentovat jeho citlivé napojení na historické dědictví lokality, ale i moderní a dynamickou vizi budoucnosti města. Co bylo základem vizuální identity? 01 Tvary z půdorysu vznikající městské čtvrti 02 Kolážovité propojení minulosti a budoucnosti 03 Možnost identitu doplňovat s rostoucím městem
-
-
Marketingové strategie
-
Jak jsme z šedé myšky vyrobili hrdé dvojky
CZC.CZ, spolupráce od 2015
CZC v roce 2014 prošlo změnou managementu. Společně s novým týmem jsme udělali audit značky a zjistili, že máme problém. Lidé si mysleli, že CZC je garážová firma a nevýrazná myška. Dokonce ani zaměstnanci nedokázali být hrdí na to, kde pracují. I když je CZC dvojka, výsledky byly na jedničku 01 Zdvojnásobili jsme top of mind znalost značky 02 Spontánní znalost jsme od jara 2017 do jara 2020 posunuli z 36 % na 56 % 03 Od spuštění nového brand konceptu jsme každý rok rostli rychleji než trh Také jsme za kampaň získali cenu EFFIE.
CZC v roce 2014 prošlo změnou managementu. Společně s novým týmem jsme udělali audit značky a zjistili, že máme problém. Lidé si mysleli, že CZC je garážová firma a nevýrazná myška. Dokonce ani zaměstnanci nedokázali být hrdí na to, kde pracují. I když je CZC dvojka, výsledky byly na jedničku 01 Zdvojnásobili jsme top of mind znalost značky 02 Spontánní znalost jsme od jara 2017 do jara 2020 posunuli z 36 % na 56 % 03 Od spuštění nového brand konceptu jsme každý rok rostli rychleji než trh Také jsme za kampaň získali cenu EFFIE.
-
Jak se Slevomat stal 1. volbou v cestování
Slevomat, spolupráce 2022
Slevomat byl a je značkou s vysokou znalostí v zážitcích a poukazech. Měl ale ambici růst ve vysoce konkurenční kategorii cestování, pobytů a dovolených, kde byli hlavními konkurenty mezinárodní Booking.com nebo Airbnb, i lokální poskytovatelé pobytů a dovolených jako Invia či Čedok. Abychom uspěli, vytvořili jsme kampaň Slevomat, a můžete cestovat 01 Ta spojila značku s nákupem výhodné dovolené 02 Ukázala množství nabízených nabídek 03 Integrovala klíčový symbol značky, ozubené kolo 04 A podpořila prodeje pobytů přes Slevomat Plán prodaných pobytů se podařilo překonat o 10+ %. Znalost v cestování vzrostla o 11 bodů, a překonala Booking.com
Slevomat byl a je značkou s vysokou znalostí v zážitcích a poukazech. Měl ale ambici růst ve vysoce konkurenční kategorii cestování, pobytů a dovolených, kde byli hlavními konkurenty mezinárodní Booking.com nebo Airbnb, i lokální poskytovatelé pobytů a dovolených jako Invia či Čedok. Abychom uspěli, vytvořili jsme kampaň Slevomat, a můžete cestovat 01 Ta spojila značku s nákupem výhodné dovolené 02 Ukázala množství nabízených nabídek 03 Integrovala klíčový symbol značky, ozubené kolo 04 A podpořila prodeje pobytů přes Slevomat Plán prodaných pobytů se podařilo překonat o 10+ %. Znalost v cestování vzrostla o 11 bodů, a překonala Booking.com
-
Modrá je dobrá: jak se odlišit díky pochopení potřeb
KetoDiet, spolupráce od 2019
Ketodiet úspěšně rozšířila povědomí o ketogenní dietě a jejím principu. I díky tomu přibylo mnoho konkurentů s podobnými značkami, takže situace byla z pohledu zákazníka nepřehledná a klesala efektivita investic do komunikace. Jak jsme se odlišili? 01 Pochopili jsme, co cílovku u diet skutečně trápí 02 Postavili jsme tomu odpovídající nový positioning 03 Odlišili jsme značku i pomocí barvy a maskota 04 Vytvořili jsme kampaně i nový packaging
Ketodiet úspěšně rozšířila povědomí o ketogenní dietě a jejím principu. I díky tomu přibylo mnoho konkurentů s podobnými značkami, takže situace byla z pohledu zákazníka nepřehledná a klesala efektivita investic do komunikace. Jak jsme se odlišili? 01 Pochopili jsme, co cílovku u diet skutečně trápí 02 Postavili jsme tomu odpovídající nový positioning 03 Odlišili jsme značku i pomocí barvy a maskota 04 Vytvořili jsme kampaně i nový packaging
-