Detail kreativce
Daniela Nekolová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 08435979
Kontakt:
+420 775 652 380
daniela.nekolova@gmail.com
O profilu kreativce
Ahoj! Jsem Daniela, Content Creator z Prahy působící v celé ČR i zahraničí. Vytvářím obsah (nejen) pro sociální sítě nejrůznějších značek. Texty, grafiku, videa, ale i celé kampaně kombinující různé typy obsahu. V mém portfoliu najdete práce pro klienty jako je Microsoft, Tesco, Ikea, Lego, Bonduelle, Billa, Heineken, Česká spořitelna a další. Příležitostně přednáším na VŠ (marketing, kreativita).
Idea & Content Maker (copy, video, design)
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Freiwaldova 1007/2
Praha 14200 -
Kontaktní adresa:
Freiwaldova 1007/2
Praha 14200
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
Bonduelle Good Lunch (social media kampaň, creative lead)
Bonduelle, Ogilvy, 2022
Na kampani pro Good Lunch od Bonduelle jsem společně s PR týmem pracovala jako creative lead. Z navrhovaných řešení u klienta vyhrál návrh „Ihned na talíři", který zdůrazňoval jeden z hlavních benefitů produktu – rychlost přípravy. Kromě návrhu řešení kampaně jsem pracovala na vytvoření moodboardů k reklamnímu focení, storyboardů k videím a textech, figurovala jsem jako supervizor na natáčení a nahrávání VO a taktéž se podílela na vytváření finální case study k projektu.
Na kampani pro Good Lunch od Bonduelle jsem společně s PR týmem pracovala jako creative lead. Z navrhovaných řešení u klienta vyhrál návrh „Ihned na talíři", který zdůrazňoval jeden z hlavních benefitů produktu – rychlost přípravy. Kromě návrhu řešení kampaně jsem pracovala na vytvoření moodboardů k reklamnímu focení, storyboardů k videím a textech, figurovala jsem jako supervizor na natáčení a nahrávání VO a taktéž se podílela na vytváření finální case study k projektu.
-
Madame Royal – Ona se dívá videoklip (námět, scénář, produkce)
Madame Royal, Hofo Production, 2020
Klip Madame Royal byl velkou výzvou především kvůli velmi nízkému budgetu. Přesto se nám podařilo natočit klip, se kterým byl klient velmi spokojen. K videoklipu jsem vytvářela námět podle textu písně (s přihlédnutím k nízkému budgetu), zpracovávala scénář a zajišťovala produkci.
-
Grafický design / branding
-
Bezva krámek (branding, grafika, idea making, copy)
Jedličková (Bezva krámek), 2020
Kromě samotného brandingu jsem měla na starosti přípravu polepů pro prodejnu i propagaci obchodu. Vzhledem k velmi nízkému budgetu, CS (obchůdek se zaměřuje na osoby žijící v okolí) i přání klientky (preferovala letákovou kampaň) jsem zvolila jednoduchou, milou formu komunikace. Vynechané místo na letáčku bylo určené k nalepení sladkosti. I u další letákové kampaně jsme se chtěli vyhnout vyhození letáku, proto jsme nabídli slevu podmíněnou tím, že se dotyčný do krámku vrátí s letáčkem.
Kromě samotného brandingu jsem měla na starosti přípravu polepů pro prodejnu i propagaci obchodu. Vzhledem k velmi nízkému budgetu, CS (obchůdek se zaměřuje na osoby žijící v okolí) i přání klientky (preferovala letákovou kampaň) jsem zvolila jednoduchou, milou formu komunikace. Vynechané místo na letáčku bylo určené k nalepení sladkosti. I u další letákové kampaně jsme se chtěli vyhnout vyhození letáku, proto jsme nabídli slevu podmíněnou tím, že se dotyčný do krámku vrátí s letáčkem.
-
Vrstvené vizitky (grafika)
Flash Capital Group, 2022
Stejně jako každý grafik i já jsem za dobu působení ve svém oboru vytvořila nespočet vizitek. Kdybych si však měla vybrat moje nejoblíbenější, určitě by to byly tyto. Nejen proto, že s panem doktorem máme stejný vkus, ale také proto, že vizitky byly velmi zajímavé z hlediska použitých materiálů. Finální vizitky byly vrstvené, aby více vynikl deboss efekt a také byl použit eko papír s nepatrným vzorem, který však celý návrh posunul na úplně jinou úroveň.
Stejně jako každý grafik i já jsem za dobu působení ve svém oboru vytvořila nespočet vizitek. Kdybych si však měla vybrat moje nejoblíbenější, určitě by to byly tyto. Nejen proto, že s panem doktorem máme stejný vkus, ale také proto, že vizitky byly velmi zajímavé z hlediska použitých materiálů. Finální vizitky byly vrstvené, aby více vynikl deboss efekt a také byl použit eko papír s nepatrným vzorem, který však celý návrh posunul na úplně jinou úroveň.
-
-
Práce s texty
-
Billa (tvorba článků pro interní magazín)
Billa, 2022
V roce 2022 jsem se společně s dalšími redaktory podílela na tvorbě interního magazínu společnosti Billa. Na starost jsem měla obchodní a marketingová témata, ve kterých bylo potřeba odprezentovat složitější informace hravou a záživnou formou a taktéž rubriku Víte, že.
-
Microsoft Customer Stories (creative lead, tvorba článků, scénáře k videím)
Microsoft, Ogilvy, 2022
Rozsáhlý projekt kombinoval několik článků (např. pro E15) a videí soustředící se na spolupráci Microsoftu s nadějnými českými firmami (Carebot, ComAp, Košík, Cloudfield a další). Na projektu jsem pracovala jako creative leader a mou náplní práce bylo, kromě práce s textem, také vytvoření scénářů pro videa, vedení týmu filmařů, práce se speakery, sestavení seznamu B-rollů, střih videa a komunikace s klienty v součinnosti s Ogilvy PR týmem (Adam Dudek, později Vojtěch Rod).
Rozsáhlý projekt kombinoval několik článků (např. pro E15) a videí soustředící se na spolupráci Microsoftu s nadějnými českými firmami (Carebot, ComAp, Košík, Cloudfield a další). Na projektu jsem pracovala jako creative leader a mou náplní práce bylo, kromě práce s textem, také vytvoření scénářů pro videa, vedení týmu filmařů, práce se speakery, sestavení seznamu B-rollů, střih videa a komunikace s klienty v součinnosti s Ogilvy PR týmem (Adam Dudek, později Vojtěch Rod).
-
NEOúčet od Expobank (creative lead, idea making, copywriting, slogan, scénáře videí)
Expobank, Hofo Production, 2019
Cílem kampaně bylo odpromovat nestandardní účet banky Expobank. Jako hlavní claim kampaně jsem zvolila snadno zapamatovatelný slogan, který navíc odkazoval na název účtu: „NEOúčet od Expobank, NEObyčejný účet od NEObyčejné banky." Motivem kampaňového videa bylo přilákat pozornost věcmi či činnostmi, které nejsou úplně běžné. Stejně tak jako výhody, které nabízel NEOúčet.
Cílem kampaně bylo odpromovat nestandardní účet banky Expobank. Jako hlavní claim kampaně jsem zvolila snadno zapamatovatelný slogan, který navíc odkazoval na název účtu: „NEOúčet od Expobank, NEObyčejný účet od NEObyčejné banky." Motivem kampaňového videa bylo přilákat pozornost věcmi či činnostmi, které nejsou úplně běžné. Stejně tak jako výhody, které nabízel NEOúčet.
-
Tesco (copywriting)
Tesco, Ogilvy, 2021–2022
V průběhu roku 2021 a 2022 jsem pracovala na textech (CZ i EN) nejrůznějšího druhu pro klienta Tesco (rozhlasová reklama, TV reklama, letáky, náborové kampaně, club card vzkazy pro zákazníky, inshore komunikace apod.). Součástí mé práce byly i návštěvy studia a práce se speakery.
-
Víkendový právník (idea making, copywriting, graphic design)
Spring Walk, Hofo Production, 2019
Společnost Spring Walk chtěla propagovat své víkendové služby v rámci svých webových stránek (www.springwalk.cz/vikendovesluzby). Mé doporučení bylo vytvoření speciální microsite s jednoduchým, zapamatovatelným názvem – Víkendový právník (https://www.vikendovypravnik.cz). Kromě strategie spočívající ve vytvoření samostatných stránek jsem pracovala také na vytvoření scénářů k videím včetně finální textace a návrhu grafického zpracování videa. https://www.vikendovypravnik.cz
Společnost Spring Walk chtěla propagovat své víkendové služby v rámci svých webových stránek (www.springwalk.cz/vikendovesluzby). Mé doporučení bylo vytvoření speciální microsite s jednoduchým, zapamatovatelným názvem – Víkendový právník (https://www.vikendovypravnik.cz). Kromě strategie spočívající ve vytvoření samostatných stránek jsem pracovala také na vytvoření scénářů k videím včetně finální textace a návrhu grafického zpracování videa. https://www.vikendovypravnik.cz
-
-
Architektura / Interiérový design / Design nábytku / Světelný design
-
Homestaging
soukromá osoba, 2023
Příprava bytové jednotky na pronájem, dovybavení bytu za účelem zvýšení tržní hodnoty. Projekt stále probíhá, je nutné vyladit detaily (objednat zhotovení plakátů do rámů v ložnici, zařídit zkrácení závěsů, vyřešit venkovní část bytu...) a domluvit profesionální focení dle časových možností majitele. Objekt je v současné době aktuálním majitelem stále obýván.
Příprava bytové jednotky na pronájem, dovybavení bytu za účelem zvýšení tržní hodnoty. Projekt stále probíhá, je nutné vyladit detaily (objednat zhotovení plakátů do rámů v ložnici, zařídit zkrácení závěsů, vyřešit venkovní část bytu...) a domluvit profesionální focení dle časových možností majitele. Objekt je v současné době aktuálním majitelem stále obýván.
-
Výpomoc s dovybavením kanceláře (interiérový design)
Vytiskněte.cz, 2023
Majitelé poptali výpomoc s vybavením kanceláře, která je v současné době v rekonstrukci. Spolupráce obsahovala: Obhlídku prostor a současného vybavení, úvodní konzultaci, vytvoření jednoduchého moodboardu na základě jejich požadavků (AI), sestavení prezentace obsahující doporučené položky (snadno dostupné na CZ/SK trhu) ve více cenových hladinách a závěrečnou prezentaci zpracovaných materiálů.
Majitelé poptali výpomoc s vybavením kanceláře, která je v současné době v rekonstrukci. Spolupráce obsahovala: Obhlídku prostor a současného vybavení, úvodní konzultaci, vytvoření jednoduchého moodboardu na základě jejich požadavků (AI), sestavení prezentace obsahující doporučené položky (snadno dostupné na CZ/SK trhu) ve více cenových hladinách a závěrečnou prezentaci zpracovaných materiálů.
-
-
Webdesign