Detail kreativce

Zpět na galerii

Jan Suchánek

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 10729828

Kontakt:

+420 721 174 257

suchanek@idiomstudio.cz

O profilu kreativce

Jsme kreativní studio, které zapustilo své kořeny v Brně. Svým klientům pomáháme s nastavením brandingu a vizuální identity. Mezi naše další služby patří také např. obalový design, webdesign nebo ilustrace a fotografie. Zhmotníme váš příběh aneb od vizuální identity až po návrh interiéru. Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit vaše jádro pudla.

O profilu kreativce

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Čápkova 15/7
      Brno 602 00
    • Kontaktní adresa:

      Čápkova 15/7
      Brno 602 00
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Centrum pro cizince JMK

      Centrum pro cizince Jihomoravského kraje, z. ú., 2019-2023

      Obrázek reference

      Tady se potkává svět! Centrum pro cizince JMK funguje už od roku 2009, svou identitu se rozhodlo změnit v době, kdy počty jeho klientů začaly narůstat a bylo potřeba reprezentovat svou značku ve stejné kvalitě, v jaké jsou jejich služby - vysoce profesionální. Kromě jazykových mutací prospektů, bylo potřeba postupně utvářet i na první pohled rozpoznatelnou identitu. V počátcích jsme vycházeli z již vzniklého brandu Jihomoravského kraje, který se časem rozvinul až do samostatné identity Centra pro cizince JMK, z. ú. I když pro Centrum pracujeme již několik let, aplikací nového brandu jsme se kvůli administrativním záležitostem mohli ujmout až na přelomu let 2022/2023. Nyní již více než rok pracujeme na uzpůsobení tiskovin, sociálních sítí, webdesignu, signmakingu, ale i výmalbě nových prostor, práce s 3D tiskem, produkci a postprodukci fotografií a videí i dalších zadání.

      Tady se potkává svět! Centrum pro cizince JMK funguje už od roku 2009, svou identitu se rozhodlo změnit v době, kdy počty jeho klientů začaly narůstat a bylo potřeba reprezentovat svou značku ve stejné kvalitě, v jaké jsou jejich služby - vysoce profesionální. Kromě jazykových mutací prospektů, bylo potřeba postupně utvářet i na první pohled rozpoznatelnou identitu. V počátcích jsme vycházeli z již vzniklého brandu Jihomoravského kraje, který se časem rozvinul až do samostatné identity Centra pro cizince JMK, z. ú. I když pro Centrum pracujeme již několik let, aplikací nového brandu jsme se kvůli administrativním záležitostem mohli ujmout až na přelomu let 2022/2023. Nyní již více než rok pracujeme na uzpůsobení tiskovin, sociálních sítí, webdesignu, signmakingu, ale i výmalbě nových prostor, práce s 3D tiskem, produkci a postprodukci fotografií a videí i dalších zadání.

      https://www.cizincijmk.cz/
    • Petlando

      HMF Commerce s.r.o., 2022 - 2023

      Obrázek reference

      Petlando mluví řečí zvířat Ušili jsme nový kabát značce, která miluje psy a kočky. Stejně jako život se zvířaty je vizuální identita Petlanda hravá i seriózní zároveň. Prostředí e-commerce si žádalo promyšlený design, který může klient používat v různých variantách online i offline. Díky ucelené marketignové strategii, kterou pro klienta vytvořil interní markeťák, jsme měli od začátku jasno, kam by vizuální identita měla směřovat. Vytvořili jsme bohatý brandbook se spoustou prvků, ilustrací a širokou barevnou paletou, aby měla značka kam růst. Mysleli jsme přitom na tři nejdůležitější věci: Logo musí být dostatečně odlišné a zároveň variabilní, aby šlo použít na všech různých platformách i v aplikacích. Vizuál značky není jen grafika. Patří do něj i texty a fotky. Vše by přitom mělo ladit dohromady, proto i snímky dostaly jasná pravidla. Brand by měl být jasně rozpoznatelný a odlišný od konkurence, aby si ho zákazníci okamžitě spojili s konkrétní značkou. Proto mu dominuje červená s doplňkovou paletou barev. Komplexní brandbook se odráží i v social media style guidu a reklamních kampaních, které spolu ladí. Kromě online designu vznikly i aplikace, jako vizitky, děkovné kartičky, nebo dárková krabice.

      Petlando mluví řečí zvířat Ušili jsme nový kabát značce, která miluje psy a kočky. Stejně jako život se zvířaty je vizuální identita Petlanda hravá i seriózní zároveň. Prostředí e-commerce si žádalo promyšlený design, který může klient používat v různých variantách online i offline. Díky ucelené marketignové strategii, kterou pro klienta vytvořil interní markeťák, jsme měli od začátku jasno, kam by vizuální identita měla směřovat. Vytvořili jsme bohatý brandbook se spoustou prvků, ilustrací a širokou barevnou paletou, aby měla značka kam růst. Mysleli jsme přitom na tři nejdůležitější věci: Logo musí být dostatečně odlišné a zároveň variabilní, aby šlo použít na všech různých platformách i v aplikacích. Vizuál značky není jen grafika. Patří do něj i texty a fotky. Vše by přitom mělo ladit dohromady, proto i snímky dostaly jasná pravidla. Brand by měl být jasně rozpoznatelný a odlišný od konkurence, aby si ho zákazníci okamžitě spojili s konkrétní značkou. Proto mu dominuje červená s doplňkovou paletou barev. Komplexní brandbook se odráží i v social media style guidu a reklamních kampaních, které spolu ladí. Kromě online designu vznikly i aplikace, jako vizitky, děkovné kartičky, nebo dárková krabice.

      https://www.petlando.cz/
  • Webdesign

    • Centrum pro cizince JMK

      Centrum pro cizince Jihomoravského kraje, z. ú.,, 2022-2023

      Obrázek reference

      Informační web pro Centrum pro cizince. S nově vznikající identitou se pojil i nový vícejazyčný web. Web je rozdělen do šesti základních unikátních stran, na kterých nalezne každý cizinec vše, co potřebuje. Ve spolupráci s Klaudií Ančincovou.

      Informační web pro Centrum pro cizince. S nově vznikající identitou se pojil i nový vícejazyčný web. Web je rozdělen do šesti základních unikátních stran, na kterých nalezne každý cizinec vše, co potřebuje. Ve spolupráci s Klaudií Ančincovou.

      https://www.cizincijmk.cz/cs/
    • Idiom studio

      Ančincová, Suchánek, 2023

      Obrázek reference

      Web pro Idiom studio. Vytvoření webu pro prezentaci kreativity studia a přiblížení se zákazníkům.

      Web pro Idiom studio. Vytvoření webu pro prezentaci kreativity studia a přiblížení se zákazníkům.

      https://www.idiomstudio.cz
  • Fotografie

    • Centrum pro cizince JMK

      Centrum pro cizince Jihomoravského kraje, z. ú., 2020-2023

      Obrázek reference

      Komplexní fotografování akcí a služeb Centra pro cizince.

      Komplexní fotografování akcí a služeb Centra pro cizince.

      https://www.cizincijmk.cz/cs/galerie/
    • CESK, s.r.o.

      CESK, s.r.o., 2023

      Obrázek reference

      Komplexní fotografování pro firmu Cesk.

      Komplexní fotografování pro firmu Cesk.