Detail kreativce
Jan Suchánek
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 10729828
Kontakt:
+420 721 174 257
suchanek@idiomstudio.cz
O profilu kreativce
Jsme kreativní studio, které zapustilo své kořeny v Brně. Svým klientům pomáháme s nastavením brandingu a vizuální identity. Mezi naše další služby patří také např. obalový design, webdesign nebo ilustrace a fotografie. Zhmotníme váš příběh aneb od vizuální identity až po návrh interiéru. Jste připraveni s námi spolupracovat? Pojďme se společně sejít a objevit vaše jádro pudla.
O profilu kreativce
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Čápkova 15/7
Brno 602 00 -
Kontaktní adresa:
Čápkova 15/7
Brno 602 00
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Centrum pro cizince JMK
Centrum pro cizince Jihomoravského kraje, z. ú., 2019-2023
Tady se potkává svět! Centrum pro cizince JMK funguje už od roku 2009, svou identitu se rozhodlo změnit v době, kdy počty jeho klientů začaly narůstat a bylo potřeba reprezentovat svou značku ve stejné kvalitě, v jaké jsou jejich služby - vysoce profesionální. Kromě jazykových mutací prospektů, bylo potřeba postupně utvářet i na první pohled rozpoznatelnou identitu. V počátcích jsme vycházeli z již vzniklého brandu Jihomoravského kraje, který se časem rozvinul až do samostatné identity Centra pro cizince JMK, z. ú. I když pro Centrum pracujeme již několik let, aplikací nového brandu jsme se kvůli administrativním záležitostem mohli ujmout až na přelomu let 2022/2023. Nyní již více než rok pracujeme na uzpůsobení tiskovin, sociálních sítí, webdesignu, signmakingu, ale i výmalbě nových prostor, práce s 3D tiskem, produkci a postprodukci fotografií a videí i dalších zadání.
Tady se potkává svět! Centrum pro cizince JMK funguje už od roku 2009, svou identitu se rozhodlo změnit v době, kdy počty jeho klientů začaly narůstat a bylo potřeba reprezentovat svou značku ve stejné kvalitě, v jaké jsou jejich služby - vysoce profesionální. Kromě jazykových mutací prospektů, bylo potřeba postupně utvářet i na první pohled rozpoznatelnou identitu. V počátcích jsme vycházeli z již vzniklého brandu Jihomoravského kraje, který se časem rozvinul až do samostatné identity Centra pro cizince JMK, z. ú. I když pro Centrum pracujeme již několik let, aplikací nového brandu jsme se kvůli administrativním záležitostem mohli ujmout až na přelomu let 2022/2023. Nyní již více než rok pracujeme na uzpůsobení tiskovin, sociálních sítí, webdesignu, signmakingu, ale i výmalbě nových prostor, práce s 3D tiskem, produkci a postprodukci fotografií a videí i dalších zadání.
-
Petlando
HMF Commerce s.r.o., 2022 - 2023
Petlando mluví řečí zvířat Ušili jsme nový kabát značce, která miluje psy a kočky. Stejně jako život se zvířaty je vizuální identita Petlanda hravá i seriózní zároveň. Prostředí e-commerce si žádalo promyšlený design, který může klient používat v různých variantách online i offline. Díky ucelené marketignové strategii, kterou pro klienta vytvořil interní markeťák, jsme měli od začátku jasno, kam by vizuální identita měla směřovat. Vytvořili jsme bohatý brandbook se spoustou prvků, ilustrací a širokou barevnou paletou, aby měla značka kam růst. Mysleli jsme přitom na tři nejdůležitější věci: Logo musí být dostatečně odlišné a zároveň variabilní, aby šlo použít na všech různých platformách i v aplikacích. Vizuál značky není jen grafika. Patří do něj i texty a fotky. Vše by přitom mělo ladit dohromady, proto i snímky dostaly jasná pravidla. Brand by měl být jasně rozpoznatelný a odlišný od konkurence, aby si ho zákazníci okamžitě spojili s konkrétní značkou. Proto mu dominuje červená s doplňkovou paletou barev. Komplexní brandbook se odráží i v social media style guidu a reklamních kampaních, které spolu ladí. Kromě online designu vznikly i aplikace, jako vizitky, děkovné kartičky, nebo dárková krabice.
Petlando mluví řečí zvířat Ušili jsme nový kabát značce, která miluje psy a kočky. Stejně jako život se zvířaty je vizuální identita Petlanda hravá i seriózní zároveň. Prostředí e-commerce si žádalo promyšlený design, který může klient používat v různých variantách online i offline. Díky ucelené marketignové strategii, kterou pro klienta vytvořil interní markeťák, jsme měli od začátku jasno, kam by vizuální identita měla směřovat. Vytvořili jsme bohatý brandbook se spoustou prvků, ilustrací a širokou barevnou paletou, aby měla značka kam růst. Mysleli jsme přitom na tři nejdůležitější věci: Logo musí být dostatečně odlišné a zároveň variabilní, aby šlo použít na všech různých platformách i v aplikacích. Vizuál značky není jen grafika. Patří do něj i texty a fotky. Vše by přitom mělo ladit dohromady, proto i snímky dostaly jasná pravidla. Brand by měl být jasně rozpoznatelný a odlišný od konkurence, aby si ho zákazníci okamžitě spojili s konkrétní značkou. Proto mu dominuje červená s doplňkovou paletou barev. Komplexní brandbook se odráží i v social media style guidu a reklamních kampaních, které spolu ladí. Kromě online designu vznikly i aplikace, jako vizitky, děkovné kartičky, nebo dárková krabice.
-
-
Webdesign
-
Centrum pro cizince JMK
Centrum pro cizince Jihomoravského kraje, z. ú.,, 2022-2023
Informační web pro Centrum pro cizince. S nově vznikající identitou se pojil i nový vícejazyčný web. Web je rozdělen do šesti základních unikátních stran, na kterých nalezne každý cizinec vše, co potřebuje. Ve spolupráci s Klaudií Ančincovou.
-
-
Fotografie