Detail kreativce

Zpět na galerii

Markéta Brávková

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 01440624

Kontakt:

Markéta Brávková

+420734443747

marketa.bravkova@gmail.com

O profilu kreativce

Vystudovala jsem průmyslový design na VUT v Brně, profesně jsem však především grafická designérka. Rozsah mé práce zahrnuje loga, brand identity, časopisy, knížky a reklamní grafiku. Dále se věnuji vzdělávání dětí a dospělých v oblasti umění a designu (Designeři dětem a 8smička).

Markéta Brávková

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Boučkova 1816/9
      Praha 16200
    • Kontaktní adresa:

      Boučkova 1816/9
      Praha 16200
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Café&Bistro

      Café&Bistro Hilton Prague, 2023

      Obrázek reference

      Café&Bistro je moderní bistro v "srdci" hotelu Hilton v historickém centru Prahy. Kavárna a bistro je otevřena 24 hodin denně a nabízí celodenní menu s výběrem prvotřídního jídla a dezertů. Menu je založeno na sezónních surovinách s důrazem na bio kvalitu. Kavárna a bistro je součástí atria ve vstupní hale hotelu Hilton s dominantním čtvercovým skleněným stropem. Interiéru dominují geometrické linie s brutalistními prvky.

      Café&Bistro je moderní bistro v "srdci" hotelu Hilton v historickém centru Prahy. Kavárna a bistro je otevřena 24 hodin denně a nabízí celodenní menu s výběrem prvotřídního jídla a dezertů. Menu je založeno na sezónních surovinách s důrazem na bio kvalitu. Kavárna a bistro je součástí atria ve vstupní hale hotelu Hilton s dominantním čtvercovým skleněným stropem. Interiéru dominují geometrické linie s brutalistními prvky.

    • Krajina pod Sněžkou

      Svazek obcí Východní Krkonoše, 2021

      Obrázek reference

      Když se řeknou Krkonoše, snad každému se vybaví Sněžka. A to je problém, nejen pro samotnou Sněžku, na které jsou fronty jako na Václaváku, ale i pro zbytek Krkonoš. Destinace Krajina pod Sněžkou zahrnující oblast východních Krkonoš nabízí návštěvníkovi nejen návštěvu Sněžky, ale nespočet dalších aktivit v přírodě i mimo ni. Základní myšlenkou vizuální identity je: 1 Sněžka, 9 obcí a nekonečné množství míst k poznávání. Tuto myšlenku graficky znázorňujeme v základním logotypu Krajiny pod Sněžkou, kde pracujeme s tradičním písmem, které doplňujeme symbolem Sněžky. Trojúhleníkový symbol Sněžky přímo vychází z němých značek Krkonoš. Tyto značky se historicky používají v Krkonoších od roku 1923 a jsou jimi označovány chaty, vrcholy, sídla a další místa. V identitě tyto značky využíváme a chybějící doplňujeme. Vzniká tak ucelená série symbolů, které nám usnadňují komunikovat zajímavá místa a aktivity. Grafické prvky vizuální identity pracují s myšlenkou objevování a zkoumání Krajiny pod Sněžkou a dále ji rozvíjejí. Graficky pracujeme s mapou a základním orientačním bodem, Sněžkou. Do mapy postupně doplňujeme jednotlivá místa/body zájmu, která jsou znázorněna doplňkovými grafickými symboly, a tím rozšiřujeme nejen na mapě povědomí o dalších zajímavých místech v této destinaci. Místa zájmu můžeme libovolně propojovat a plánovat si tak výlety. V rámci CI vzniklo množství tiskovin, online výstupů i merch a prezentační web.

      Když se řeknou Krkonoše, snad každému se vybaví Sněžka. A to je problém, nejen pro samotnou Sněžku, na které jsou fronty jako na Václaváku, ale i pro zbytek Krkonoš. Destinace Krajina pod Sněžkou zahrnující oblast východních Krkonoš nabízí návštěvníkovi nejen návštěvu Sněžky, ale nespočet dalších aktivit v přírodě i mimo ni. Základní myšlenkou vizuální identity je: 1 Sněžka, 9 obcí a nekonečné množství míst k poznávání. Tuto myšlenku graficky znázorňujeme v základním logotypu Krajiny pod Sněžkou, kde pracujeme s tradičním písmem, které doplňujeme symbolem Sněžky. Trojúhleníkový symbol Sněžky přímo vychází z němých značek Krkonoš. Tyto značky se historicky používají v Krkonoších od roku 1923 a jsou jimi označovány chaty, vrcholy, sídla a další místa. V identitě tyto značky využíváme a chybějící doplňujeme. Vzniká tak ucelená série symbolů, které nám usnadňují komunikovat zajímavá místa a aktivity. Grafické prvky vizuální identity pracují s myšlenkou objevování a zkoumání Krajiny pod Sněžkou a dále ji rozvíjejí. Graficky pracujeme s mapou a základním orientačním bodem, Sněžkou. Do mapy postupně doplňujeme jednotlivá místa/body zájmu, která jsou znázorněna doplňkovými grafickými symboly, a tím rozšiřujeme nejen na mapě povědomí o dalších zajímavých místech v této destinaci. Místa zájmu můžeme libovolně propojovat a plánovat si tak výlety. V rámci CI vzniklo množství tiskovin, online výstupů i merch a prezentační web.

      https://krajinapodsnezkou.cz/