Detail kreativce
Markéta Brávková
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 01440624
Kontakt:
Markéta Brávková
+420734443747
marketa.bravkova@gmail.com
O profilu kreativce
Vystudovala jsem průmyslový design na VUT v Brně, profesně jsem však především grafická designérka. Rozsah mé práce zahrnuje loga, brand identity, časopisy, knížky a reklamní grafiku. Dále se věnuji vzdělávání dětí a dospělých v oblasti umění a designu (Designeři dětem a 8smička).
Markéta Brávková
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Boučkova 1816/9
Praha 16200 -
Kontaktní adresa:
Boučkova 1816/9
Praha 16200
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Café&Bistro
Café&Bistro Hilton Prague, 2023
Café&Bistro je moderní bistro v "srdci" hotelu Hilton v historickém centru Prahy. Kavárna a bistro je otevřena 24 hodin denně a nabízí celodenní menu s výběrem prvotřídního jídla a dezertů. Menu je založeno na sezónních surovinách s důrazem na bio kvalitu. Kavárna a bistro je součástí atria ve vstupní hale hotelu Hilton s dominantním čtvercovým skleněným stropem. Interiéru dominují geometrické linie s brutalistními prvky.
Café&Bistro je moderní bistro v "srdci" hotelu Hilton v historickém centru Prahy. Kavárna a bistro je otevřena 24 hodin denně a nabízí celodenní menu s výběrem prvotřídního jídla a dezertů. Menu je založeno na sezónních surovinách s důrazem na bio kvalitu. Kavárna a bistro je součástí atria ve vstupní hale hotelu Hilton s dominantním čtvercovým skleněným stropem. Interiéru dominují geometrické linie s brutalistními prvky.
-
Krajina pod Sněžkou
Svazek obcí Východní Krkonoše, 2021
Když se řeknou Krkonoše, snad každému se vybaví Sněžka. A to je problém, nejen pro samotnou Sněžku, na které jsou fronty jako na Václaváku, ale i pro zbytek Krkonoš. Destinace Krajina pod Sněžkou zahrnující oblast východních Krkonoš nabízí návštěvníkovi nejen návštěvu Sněžky, ale nespočet dalších aktivit v přírodě i mimo ni. Základní myšlenkou vizuální identity je: 1 Sněžka, 9 obcí a nekonečné množství míst k poznávání. Tuto myšlenku graficky znázorňujeme v základním logotypu Krajiny pod Sněžkou, kde pracujeme s tradičním písmem, které doplňujeme symbolem Sněžky. Trojúhleníkový symbol Sněžky přímo vychází z němých značek Krkonoš. Tyto značky se historicky používají v Krkonoších od roku 1923 a jsou jimi označovány chaty, vrcholy, sídla a další místa. V identitě tyto značky využíváme a chybějící doplňujeme. Vzniká tak ucelená série symbolů, které nám usnadňují komunikovat zajímavá místa a aktivity. Grafické prvky vizuální identity pracují s myšlenkou objevování a zkoumání Krajiny pod Sněžkou a dále ji rozvíjejí. Graficky pracujeme s mapou a základním orientačním bodem, Sněžkou. Do mapy postupně doplňujeme jednotlivá místa/body zájmu, která jsou znázorněna doplňkovými grafickými symboly, a tím rozšiřujeme nejen na mapě povědomí o dalších zajímavých místech v této destinaci. Místa zájmu můžeme libovolně propojovat a plánovat si tak výlety. V rámci CI vzniklo množství tiskovin, online výstupů i merch a prezentační web.
Když se řeknou Krkonoše, snad každému se vybaví Sněžka. A to je problém, nejen pro samotnou Sněžku, na které jsou fronty jako na Václaváku, ale i pro zbytek Krkonoš. Destinace Krajina pod Sněžkou zahrnující oblast východních Krkonoš nabízí návštěvníkovi nejen návštěvu Sněžky, ale nespočet dalších aktivit v přírodě i mimo ni. Základní myšlenkou vizuální identity je: 1 Sněžka, 9 obcí a nekonečné množství míst k poznávání. Tuto myšlenku graficky znázorňujeme v základním logotypu Krajiny pod Sněžkou, kde pracujeme s tradičním písmem, které doplňujeme symbolem Sněžky. Trojúhleníkový symbol Sněžky přímo vychází z němých značek Krkonoš. Tyto značky se historicky používají v Krkonoších od roku 1923 a jsou jimi označovány chaty, vrcholy, sídla a další místa. V identitě tyto značky využíváme a chybějící doplňujeme. Vzniká tak ucelená série symbolů, které nám usnadňují komunikovat zajímavá místa a aktivity. Grafické prvky vizuální identity pracují s myšlenkou objevování a zkoumání Krajiny pod Sněžkou a dále ji rozvíjejí. Graficky pracujeme s mapou a základním orientačním bodem, Sněžkou. Do mapy postupně doplňujeme jednotlivá místa/body zájmu, která jsou znázorněna doplňkovými grafickými symboly, a tím rozšiřujeme nejen na mapě povědomí o dalších zajímavých místech v této destinaci. Místa zájmu můžeme libovolně propojovat a plánovat si tak výlety. V rámci CI vzniklo množství tiskovin, online výstupů i merch a prezentační web.
-