Detail kreativce
ADVERTISING ENGINEERS s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 03248640
Kontakt:
+420777947133
tomas@reklamni-inzenyri.cz
O profilu kreativce
Jsme reklamní agentura, která má koule. Naše klienty rozhodně nelakujeme, nešidíme a neslibujeme jim zázraky. Naši práci děláme poctivě a nejlíp, jak to jde a jak to umíme. Pražský přízvuk u nás nehledejte, jsme ze Zlína – z města geniálního podnikatele Tomáše Bati, a jsme na to hrdí.
REKLAMNÍ INŽENÝŘI
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Kvítková 4703
Zlín 76001 -
Kontaktní adresa:
Kvítková 4703
Zlín 76001
Zlínský kraj
-
Místa působnosti:
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
Jak zvládne elektromobil sjezdovku Velký Slon?
Autoklub České republiky, 2022
Jak obstojí městský elektromobil ve vysokohorských podmínkách? Autoklub České republiky připravil test v extrémních podmínkách. S Peugeotem e-208 se vydal na sjezdovku Velký Slon v Horském resortu Dolní Morava. Vůz s předním náhonem byl nejprve vyzkoušen se sněhovými řetězy, a po zdařilém výjezdu i bez nich.
Jak obstojí městský elektromobil ve vysokohorských podmínkách? Autoklub České republiky připravil test v extrémních podmínkách. S Peugeotem e-208 se vydal na sjezdovku Velký Slon v Horském resortu Dolní Morava. Vůz s předním náhonem byl nejprve vyzkoušen se sněhovými řetězy, a po zdařilém výjezdu i bez nich.
-
Maxi Vita - reklamní spot
VITAR, s.r.o., 2023
Maxi Vita je česká značka široce dostupných vitaminových doplňků a jedničkou na trhu ve světě doplňků stravy nabízených v obchodních řetězcích a drogeriích.
Maxi Vita je česká značka široce dostupných vitaminových doplňků a jedničkou na trhu ve světě doplňků stravy nabízených v obchodních řetězcích a drogeriích.
-
S COLORNALEM TO MÁTE NA BETON
COLORLAK, a.s., 2022
Spolehněte se, že tahle vodou ředitelná barva překryje dřevo, beton, plasty i kov. Je odolná a maximálně bezpečná.
Spolehněte se, že tahle vodou ředitelná barva překryje dřevo, beton, plasty i kov. Je odolná a maximálně bezpečná.
-
VIDEO Z KURZU - START DRIVING PRO ŽENY
Asociace autoškol ČR, z.s., 2023
Zdokonalovací kurz určený výhradně řidičkám. V čistě dámském kolektivu se bez ostychu naučíte zvládat krizové situace za volantem. Vyzkoušíte si řešení smyku a krizové brzdění. A v rámci teoretické přípravy probíhá diskuse s dopravním psychologem a Týmem silniční bezpečnosti. Protože kdo chce řídit bezpečně, musí umět rizikům nejen předcházet, ale případné situace zvládat i řešit. www.startdriving.cz
Zdokonalovací kurz určený výhradně řidičkám. V čistě dámském kolektivu se bez ostychu naučíte zvládat krizové situace za volantem. Vyzkoušíte si řešení smyku a krizové brzdění. A v rámci teoretické přípravy probíhá diskuse s dopravním psychologem a Týmem silniční bezpečnosti. Protože kdo chce řídit bezpečně, musí umět rizikům nejen předcházet, ale případné situace zvládat i řešit. www.startdriving.cz
-
-
Grafický design / branding
-
Marketingové strategie
-
Komunikační strategie Solar Turbines
Solar Turbines EAME s.r.o., 2023
Jak oslovit potenciální zaměstnance na třech různých místech v Čechách? Jak získat ty nejlepší kolegy do výroby, administrativy, ale i do výzkumu a vývoje vysoce sofistikovaného produktu? Ucelená komunikační strategie pro HR oddělení nadnárodní společnosti prochází úspěšně realizací už druhým rokem.
Jak oslovit potenciální zaměstnance na třech různých místech v Čechách? Jak získat ty nejlepší kolegy do výroby, administrativy, ale i do výzkumu a vývoje vysoce sofistikovaného produktu? Ucelená komunikační strategie pro HR oddělení nadnárodní společnosti prochází úspěšně realizací už druhým rokem.
-
Zlínsko a Luhačovicko – komunikační strategie
Zlínsko a Luhačovicko, 2021
Jak si najít cestu do nejkrásnějších míst Východní Moravy a jak si je vychutnat? Ale taky to, jak lidem říct a přesvědčit je o tom, že to je ta pravá cílová destinace pro trávení volného času. Strategie založená na oživení turistického ruchu po covidových restrikcích s akcentem na autentický obsah z regionu.
Jak si najít cestu do nejkrásnějších míst Východní Moravy a jak si je vychutnat? Ale taky to, jak lidem říct a přesvědčit je o tom, že to je ta pravá cílová destinace pro trávení volného času. Strategie založená na oživení turistického ruchu po covidových restrikcích s akcentem na autentický obsah z regionu.
-