Detail kreativce

Zpět na galerii

Ing. Jan Vítek

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 03496368

Kontakt:

Jan Vítek

+420 725 869 108

hanzvitek@gmail.com

O profilu kreativce

Pomáhám značkám i jednotlivcům s vizuální komunikací. Mám bohaté zkušenosti v brandingu a grafickém designu. Tvořím funkční vizuální identity, vedu firmy i jednotlivce při definici hodnot. Svojí prací se snažím o pozitivní dopad na společnost. Umím vytvářet týmy, ale i pracovat individuálně. Vedu projekt Jdi do hor v České republice.

Brand Designer, Creative Director

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      U Zbrojnice 403
      Svratka 59202
    • Kontaktní adresa:

      Dělnicka 43
      Praha 7 17000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Mountain Challenge

      Marek Straka, 2022

      Obrázek reference

      Vizuální identita pro projekt Mountain Challenge. Tento projekt se skládá ze sportovních akcí v různých zemích, které motivují lidi, aby vyšli ze své komfortní zóny, přijali výzvu a zdolali 6 hor za 3 měsíce v určené oblasti. Tento projekt původně pochází ze Slovenska a jeho autorem je Marek Straka. Projekt probíhá také v Rakousku, Polsku a Česku. V Česku se tento projekt jmenuje Jdi do hor. Autor vizuální identity je zároveň zakladatelem projektu v ČR.

      Vizuální identita pro projekt Mountain Challenge. Tento projekt se skládá ze sportovních akcí v různých zemích, které motivují lidi, aby vyšli ze své komfortní zóny, přijali výzvu a zdolali 6 hor za 3 měsíce v určené oblasti. Tento projekt původně pochází ze Slovenska a jeho autorem je Marek Straka. Projekt probíhá také v Rakousku, Polsku a Česku. V Česku se tento projekt jmenuje Jdi do hor. Autor vizuální identity je zároveň zakladatelem projektu v ČR.

      https://www.jdidohor.cz/
    • Systers

      www.systers.bio, 2021

      Obrázek reference

      Návrh vizuální identity pro projekt "systers". Na tomto projektu ukazuji holistický přístup ke klientovi, chápání hodnot značky, což promítám do jedinečné vizuální identity. Název systers = [sestry + systém]. Jde o projekt zaměřený na ženský biohacking, dlouhověkost a optimalizaci zdraví. Biohacking je komplexní přístup ve vztahu člověka ke zdraví, výkonu a vnitřní spokojenosti. Kombinuje přístup starověkých kultur a moderní vědy.

      Návrh vizuální identity pro projekt "systers". Na tomto projektu ukazuji holistický přístup ke klientovi, chápání hodnot značky, což promítám do jedinečné vizuální identity. Název systers = [sestry + systém]. Jde o projekt zaměřený na ženský biohacking, dlouhověkost a optimalizaci zdraví. Biohacking je komplexní přístup ve vztahu člověka ke zdraví, výkonu a vnitřní spokojenosti. Kombinuje přístup starověkých kultur a moderní vědy.

      https://janvitek.net/systers
    • Tvorba názvu firmy, vizuální identity a webu pro Talpa House

      Pribila spol s.r.o., 2023

      Obrázek reference

      Klientem byla stavební firma se zaměřením na podzemní domy. Původní název Krtkodom byl změněn na Talpa House, protože záměrem klienta bylo vstoupit na mezinárodní trh. Talpa House je unikátní, nadčasový název doplněn o minimalistickou vizuální identitu a funkční webové stránky.

      Klientem byla stavební firma se zaměřením na podzemní domy. Původní název Krtkodom byl změněn na Talpa House, protože záměrem klienta bylo vstoupit na mezinárodní trh. Talpa House je unikátní, nadčasový název doplněn o minimalistickou vizuální identitu a funkční webové stránky.

      https://talpahouse.com/