Detail kreativce

Zpět na galerii

Kontakt:

Pavel Weber

+420 775 317 548

pavel.weber@blueghost.cz

O profilu kreativce

BlueGhost tvoří webové aplikace, které plní byznysové cíle. Vyčaruje eshop, web, aplikaci nebo marketingovou kampaň. Pomůže s poptávkami, vykouzlí objednávky a posílí Vaši značku. Máme 20 let zkušeností, 30 odborníků, nadupané reference. Ze soutěží WEBTOP100 máme 4x zlato, 4x stříbro a 2x bronz za nejlepší nejlepší online nástroj, nejlepší firemní web a digitální PR kampaň.

BlueGhost plní vaše digitální cíle

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Českomalínská 516/27
      Praha 6 - Bubeneč 16000
    • Kontaktní adresa:

      Českomalínská 516/27
      Praha 6 - Bubeneč 16000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Design služeb

    • Digitální transformace české literární historie: Online průvodce Muzeem literatury

      2013, Památník národního písemnictví

      Obrázek reference

      Česká literární historie se otevírá široké veřejnosti. Památník národního písemnictví odkryl své historické literární sbírky a učinil je snadno dostupné díky propojení fyzické a digitální expozice v nově otevřeném Muzeu literatury. Instituce digitalizovala své exponáty díky webové aplikaci od BlueGhost, který navrhnul a vytvořil interaktivního digitálního průvodce. Čeho jsme dosáhli: - DIGITALIZUJEME NÁRODNÍ LITERÁRNÍ HISTORII: Vytvořili jsme online průvodce - NETRADIČNÍ MODERNIZACE MUZEA: Prolnuli jsme fyzickou a online realitu - LITERÁRNÍ PERLY VŠEM, KDYKOLIV, KDEKOLIV: Archivujeme expozice pro budoucnost Cíle projektu: - Vytvořit digitálního průvodce ve formě webové aplikace s dalšími informacemi o exponátech, které nejsou v muzeu. - Vytvořit platformu, která bude odrážet expozici v online podobě a lidé ji tak budou moci navštívit z pohodlí domova. - Vytvořit online archiv expozic, který uchová významné literární exponáty digitalizované pro další generace. "Krokem k digitalizaci reaguje Muzeum literatury na současný trend „fygitálního“ světa, v němž se propojuje fyzické a digitální prostředí. Pokud dnes vstupujeme do kulturní instituce, nevypínáme chytré telefony, naopak. Vyhledáváme informace, fotíme, sdílíme. Smartphone tak nabízí rozšířenou realitu výstavy. Nová aplikace jde návštěvníkům vstříc a přináší i tento rozměr." Lukáš Pilka Design Director BlueGhost Památník národního písemnictví Památník národního písemnictví je muzejní, vědeckou, vzdělávací a kulturní institucí, která se zabývá získáváním, uchováním, zpracováním a zpřístupněním sbírek zaměřeným na historický rozvoj literatury a knižní kultury v českých zemích. Tyto sbírky obsahují materiály týkající se života, díla a odkazu významných osobností české literatury od 18. století do současnosti. Po více než sedmdesáti letech se Památník národního písemnictví přestěhoval do bubenečské Petschkovy vily a fyzicky i online zpřístupnil své sbírky široké veřejnosti pod novým názvem Muzeum literatury. Web aplikace https://online.muzeumliteratury.cz/ Celá reference https://www.webtop100.cz/inspirace/digitalni-transformace-ceske-literarni-historie-online-pruvodce-muzeem-literatury

      Česká literární historie se otevírá široké veřejnosti. Památník národního písemnictví odkryl své historické literární sbírky a učinil je snadno dostupné díky propojení fyzické a digitální expozice v nově otevřeném Muzeu literatury. Instituce digitalizovala své exponáty díky webové aplikaci od BlueGhost, který navrhnul a vytvořil interaktivního digitálního průvodce. Čeho jsme dosáhli: - DIGITALIZUJEME NÁRODNÍ LITERÁRNÍ HISTORII: Vytvořili jsme online průvodce - NETRADIČNÍ MODERNIZACE MUZEA: Prolnuli jsme fyzickou a online realitu - LITERÁRNÍ PERLY VŠEM, KDYKOLIV, KDEKOLIV: Archivujeme expozice pro budoucnost Cíle projektu: - Vytvořit digitálního průvodce ve formě webové aplikace s dalšími informacemi o exponátech, které nejsou v muzeu. - Vytvořit platformu, která bude odrážet expozici v online podobě a lidé ji tak budou moci navštívit z pohodlí domova. - Vytvořit online archiv expozic, který uchová významné literární exponáty digitalizované pro další generace. "Krokem k digitalizaci reaguje Muzeum literatury na současný trend „fygitálního“ světa, v němž se propojuje fyzické a digitální prostředí. Pokud dnes vstupujeme do kulturní instituce, nevypínáme chytré telefony, naopak. Vyhledáváme informace, fotíme, sdílíme. Smartphone tak nabízí rozšířenou realitu výstavy. Nová aplikace jde návštěvníkům vstříc a přináší i tento rozměr." Lukáš Pilka Design Director BlueGhost Památník národního písemnictví Památník národního písemnictví je muzejní, vědeckou, vzdělávací a kulturní institucí, která se zabývá získáváním, uchováním, zpracováním a zpřístupněním sbírek zaměřeným na historický rozvoj literatury a knižní kultury v českých zemích. Tyto sbírky obsahují materiály týkající se života, díla a odkazu významných osobností české literatury od 18. století do současnosti. Po více než sedmdesáti letech se Památník národního písemnictví přestěhoval do bubenečské Petschkovy vily a fyzicky i online zpřístupnil své sbírky široké veřejnosti pod novým názvem Muzeum literatury. Web aplikace https://online.muzeumliteratury.cz/ Celá reference https://www.webtop100.cz/inspirace/digitalni-transformace-ceske-literarni-historie-online-pruvodce-muzeem-literatury

    • PrintScreen: Přeneste svou fotografii na skutečné plátno

      PrintScreen, 2019 do současnosti

      Obrázek reference

      PrintScreen je online aplikace, která vám vyrobí zarámovaný obraz z vaší vlastní fotky. Stačí nahrát snímek, upravit jej, vybrat velikost a typ plátna a za pár dní si můžete pověsit na zeď skutečné umělecké dílo. Co vykouzlil Modrý duch - Design služby - Eshop - Firemní identita - Logo - Marketingová strategie - Název značky - Obalový design - Online aplikace - Online reklama - Uživatelské testování - Vizuální styl - Web Web aplikace https://www.printscreen.cz/ Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/printscreen/

      PrintScreen je online aplikace, která vám vyrobí zarámovaný obraz z vaší vlastní fotky. Stačí nahrát snímek, upravit jej, vybrat velikost a typ plátna a za pár dní si můžete pověsit na zeď skutečné umělecké dílo. Co vykouzlil Modrý duch - Design služby - Eshop - Firemní identita - Logo - Marketingová strategie - Název značky - Obalový design - Online aplikace - Online reklama - Uživatelské testování - Vizuální styl - Web Web aplikace https://www.printscreen.cz/ Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/printscreen/

  • Kulturní dědictví

    • Digitální transformace české literární historie: Online průvodce Muzeem literatury

      Muzeum literatury, 2023

      Obrázek reference

      Česká literární historie se otevírá široké veřejnosti. Památník národního písemnictví odkryl své historické literární sbírky a učinil je snadno dostupné díky propojení fyzické a digitální expozice v nově otevřeném Muzeu literatury. Instituce digitalizovala své exponáty díky webové aplikaci od BlueGhost, který navrhnul a vytvořil interaktivního digitálního průvodce. Památník národního písemnictví je muzejní, vědeckou, vzdělávací a kulturní institucí. Zabývá se získáváním, uchováním, zpracováním a zpřístupněním sbírek zaměřeným na historický rozvoj literatury a knižní kultury v českých zemích. Tyto sbírky obsahují materiály týkající se života, díla a odkazu významných osobností české literatury od 18. století do současnosti. Po více než sedmdesáti letech se Památník národního písemnictví přestěhoval do bubenečské Petschkovy vily a fyzicky i online zpřístupnil své sbírky široké veřejnosti pod novým názvem Muzeum literatury. Cílem projektu bylo vytvořit digitálního průvodce ve formě webové aplikace s dalšími informacemi o exponátech, které nejsou v muzeu. Platformu, která bude odrážet expozici v online podobě a lidé ji tak budou moci navštívit z pohodlí domova. Online archiv expozic, který uchová významné literární exponáty digitalizované pro další generace. Digitalizace české literární historie. Muzeum literatury, které je součástí Památníku národního písemnictví, reaguje na aktuální "fygitální" svět, trend, který spojuje fyzické a digitální prostředí. „Při návštěvě kulturní instituce dnes již nevypínáme naše chytré telefony. Naopak, pokud je téma výstavy zajímavé, rádi s ním interagujeme – vyhledáváme související informace, fotíme zajímavosti, nahráváme si poznámky a sdílíme zážitky. Smartphone tak nabízí rozšířenou realitu výstavy. S aplikací Muzea literatury jdeme tomuto trendu naproti. Je navržena tak, aby vycházela vstříc současným potřebám a chování moderních návštěvníků.“ – Lukáš Pilka, design director BlueGhostu. Perly české literatury všem, kdykoliv a kdekoliv. Muzeum literatury se snaží svým digitálním průvodcem zaujmout dvě různé skupiny publika. První skupinu tvoří čtenáři, pedagogové a studenti, kteří se chtějí k literárním tématům dostat kdykoliv a odkudkoli – ti mohou díky aplikaci navštívit sbírky plně online, od "Máchovského intermezza" přes "Národní obrození" až po "Ženu v panteonu", bez nutnosti jet do Prahy. Druhou skupinu představují návštěvníci expozice v nově otevřeném objektu v pražské Bubenči, kde digitální průvodce slouží jako rozšiřující, interaktivní dimenze k fyzické výstavě. V rozhraní aplikace si uživatelé mohou prohlédnout vybrané kapitoly, artefakty, obrázky, kurátorské komentáře a audio záznamy. Zároveň zkoumat českou literaturu pomocí kontextuální sítě, kterou tvoří vazby mezi autory, tématy a exponáty. V muzeu pak mohou návštěvníci přes webovou aplikaci a QR kódy získat doprovodné informace o exponátech, které se nevešly do popisků ve fyzických sálech. A jaké jsou dosavadní výsledky? 2129x naskenování QR kódů. Z více než 700 rozšiřujících QR umístěných ve fyzické expozic. 90 vytvořených personalizovaných sbírek. Oblíbené exponáty lze ukládat do oblíbených podobně jako na Pinterestu. České kulturní dědictví se transformuje. Již 805 digitalizovaných exponátů si můžete prohlédnout online. Vlastní sbírky, podobně jako na Pinterestu. „V digitálním průvodci však najdou uživatelé mnohem víc. Kromě klasického audio průvodce mohou využívat i sběratelské rozhraní, v němž si mohou vytvářet vlastní sbírku z vystavených předmětů – načtené předměty si ukládají do své kolekce podobným způsobem jako na Pinterestu. Z výstavy tak odcházejí s ‚virtuálním suvenýrem', který si mohou kdykoliv později zobrazit skrze unikátní URL adresu, která jim po odchodu z muzea přijde do emailu,“ vysvětluje Lukáš Pilka. Zmíněné sběratelské rozhraní může sloužit také jako vzdělávací nástroj, který umožňuje lektorům dávat svým studentům zadání typu „prohledej muzeum a ulož si X exponátů, které…“. Do budoucna se počítá i s dalšími edukačními materiály. Digitální archiv expozic pro budoucnost. V tuto chvíli se v online prostředí nachází jedenáct témat a několik set exponátů, které odpovídají obsahu výstavních sálů Muzea literatury. S tím, jak se budou expozice ve fyzickém muzeu obměňovat, budou nová témata přibývat i na webu. „Aplikace tak dokáže uchovat výstavy, které již skončily a jejichž obsah by po rozebrání instalace zmizel ze světa. Předcházíme tím problému, kdy výsledky mnohaletého snažení kurátorů se dostanou na veřejnost pouze na několik málo měsíců, po nichž zmizí z výstavních sálů a stanou se nedostupnými,“ dodává Lukáš Pilka s tím, že kromě dalších „příběhů“ z české literatury se do aplikace dostanou postupně i videa a archivní audio materiály. Zpětná vazba kurátorům díky měřitelnému zájmu. V neposlední řadě aplikace dodává zpětnou vazbu kurátorům, a to v podobě statistických údajů o tom, s jakými tématy a exponáty uživatelé nejčastěji interagují, jaké QR kódy otevírají, o co se zajímají a co si ukládají do svých návštěvnických sbírek. Již nyní mohou sledovat, že k nejžádanějším tématům patří 19. století v nás, Máchovské intermezzo nebo Čechy národních obrození. Velký krok pro Muzeum, ještě větší pro kulturní dědictví České republiky. Muzeum literatury se svým krokem k digitalizaci zařadilo k dalším muzejním institucím, které začaly své sbírkové předměty dávat k dispozici online. Podle analýzy projektu Otevřené sbírky, který mapuje stav digitalizace a zpřístupňování kulturního dědictví v České republice, bylo na jaře letošního roku digitalizováno 14,5 % z celkového počtu sbírkových předmětů. Online přístupných je však pouze 36 % z nich. „Online katalog Muzea literatury je digitálním zrcadlem nové expozice, jejíž brány se veřejnosti otevřely 18. října minulého roku. Poptávkou instituce byl digitální katalog z prostého důvodu: exponáty se musejí měnit každé tři měsíce. Průvodce Muzeem tak musí být elektronický. Firma BlueGhost ve spolupráci s 20YY Designers vytvořila katalog originální, snadno ovladatelný, doslova nafukovací – protože důraz se klade na flexibilní obměnitelnost obsahů. Katalog se díky svým funkčním i estetickým vlastnostem stal nedílnou součástí expozice.“ – PhDr. Klára Voskovcová, Kurátorka expozic Čeho BlueGhost dosáhl 1. Digitalizace národní literární historie. Vytvořením online průvodce. 2. Netradiční modernizace muzea. Prolnutí fyzické a online reality. 3. Literární perly všem, kdykoliv, kdekoliv. Archivace expozic pro budoucnost. Detailní popis case study na našem webu https://www.blueghost.cz/reference/muzeum-literatury/

      Česká literární historie se otevírá široké veřejnosti. Památník národního písemnictví odkryl své historické literární sbírky a učinil je snadno dostupné díky propojení fyzické a digitální expozice v nově otevřeném Muzeu literatury. Instituce digitalizovala své exponáty díky webové aplikaci od BlueGhost, který navrhnul a vytvořil interaktivního digitálního průvodce. Památník národního písemnictví je muzejní, vědeckou, vzdělávací a kulturní institucí. Zabývá se získáváním, uchováním, zpracováním a zpřístupněním sbírek zaměřeným na historický rozvoj literatury a knižní kultury v českých zemích. Tyto sbírky obsahují materiály týkající se života, díla a odkazu významných osobností české literatury od 18. století do současnosti. Po více než sedmdesáti letech se Památník národního písemnictví přestěhoval do bubenečské Petschkovy vily a fyzicky i online zpřístupnil své sbírky široké veřejnosti pod novým názvem Muzeum literatury. Cílem projektu bylo vytvořit digitálního průvodce ve formě webové aplikace s dalšími informacemi o exponátech, které nejsou v muzeu. Platformu, která bude odrážet expozici v online podobě a lidé ji tak budou moci navštívit z pohodlí domova. Online archiv expozic, který uchová významné literární exponáty digitalizované pro další generace. Digitalizace české literární historie. Muzeum literatury, které je součástí Památníku národního písemnictví, reaguje na aktuální "fygitální" svět, trend, který spojuje fyzické a digitální prostředí. „Při návštěvě kulturní instituce dnes již nevypínáme naše chytré telefony. Naopak, pokud je téma výstavy zajímavé, rádi s ním interagujeme – vyhledáváme související informace, fotíme zajímavosti, nahráváme si poznámky a sdílíme zážitky. Smartphone tak nabízí rozšířenou realitu výstavy. S aplikací Muzea literatury jdeme tomuto trendu naproti. Je navržena tak, aby vycházela vstříc současným potřebám a chování moderních návštěvníků.“ – Lukáš Pilka, design director BlueGhostu. Perly české literatury všem, kdykoliv a kdekoliv. Muzeum literatury se snaží svým digitálním průvodcem zaujmout dvě různé skupiny publika. První skupinu tvoří čtenáři, pedagogové a studenti, kteří se chtějí k literárním tématům dostat kdykoliv a odkudkoli – ti mohou díky aplikaci navštívit sbírky plně online, od "Máchovského intermezza" přes "Národní obrození" až po "Ženu v panteonu", bez nutnosti jet do Prahy. Druhou skupinu představují návštěvníci expozice v nově otevřeném objektu v pražské Bubenči, kde digitální průvodce slouží jako rozšiřující, interaktivní dimenze k fyzické výstavě. V rozhraní aplikace si uživatelé mohou prohlédnout vybrané kapitoly, artefakty, obrázky, kurátorské komentáře a audio záznamy. Zároveň zkoumat českou literaturu pomocí kontextuální sítě, kterou tvoří vazby mezi autory, tématy a exponáty. V muzeu pak mohou návštěvníci přes webovou aplikaci a QR kódy získat doprovodné informace o exponátech, které se nevešly do popisků ve fyzických sálech. A jaké jsou dosavadní výsledky? 2129x naskenování QR kódů. Z více než 700 rozšiřujících QR umístěných ve fyzické expozic. 90 vytvořených personalizovaných sbírek. Oblíbené exponáty lze ukládat do oblíbených podobně jako na Pinterestu. České kulturní dědictví se transformuje. Již 805 digitalizovaných exponátů si můžete prohlédnout online. Vlastní sbírky, podobně jako na Pinterestu. „V digitálním průvodci však najdou uživatelé mnohem víc. Kromě klasického audio průvodce mohou využívat i sběratelské rozhraní, v němž si mohou vytvářet vlastní sbírku z vystavených předmětů – načtené předměty si ukládají do své kolekce podobným způsobem jako na Pinterestu. Z výstavy tak odcházejí s ‚virtuálním suvenýrem', který si mohou kdykoliv později zobrazit skrze unikátní URL adresu, která jim po odchodu z muzea přijde do emailu,“ vysvětluje Lukáš Pilka. Zmíněné sběratelské rozhraní může sloužit také jako vzdělávací nástroj, který umožňuje lektorům dávat svým studentům zadání typu „prohledej muzeum a ulož si X exponátů, které…“. Do budoucna se počítá i s dalšími edukačními materiály. Digitální archiv expozic pro budoucnost. V tuto chvíli se v online prostředí nachází jedenáct témat a několik set exponátů, které odpovídají obsahu výstavních sálů Muzea literatury. S tím, jak se budou expozice ve fyzickém muzeu obměňovat, budou nová témata přibývat i na webu. „Aplikace tak dokáže uchovat výstavy, které již skončily a jejichž obsah by po rozebrání instalace zmizel ze světa. Předcházíme tím problému, kdy výsledky mnohaletého snažení kurátorů se dostanou na veřejnost pouze na několik málo měsíců, po nichž zmizí z výstavních sálů a stanou se nedostupnými,“ dodává Lukáš Pilka s tím, že kromě dalších „příběhů“ z české literatury se do aplikace dostanou postupně i videa a archivní audio materiály. Zpětná vazba kurátorům díky měřitelnému zájmu. V neposlední řadě aplikace dodává zpětnou vazbu kurátorům, a to v podobě statistických údajů o tom, s jakými tématy a exponáty uživatelé nejčastěji interagují, jaké QR kódy otevírají, o co se zajímají a co si ukládají do svých návštěvnických sbírek. Již nyní mohou sledovat, že k nejžádanějším tématům patří 19. století v nás, Máchovské intermezzo nebo Čechy národních obrození. Velký krok pro Muzeum, ještě větší pro kulturní dědictví České republiky. Muzeum literatury se svým krokem k digitalizaci zařadilo k dalším muzejním institucím, které začaly své sbírkové předměty dávat k dispozici online. Podle analýzy projektu Otevřené sbírky, který mapuje stav digitalizace a zpřístupňování kulturního dědictví v České republice, bylo na jaře letošního roku digitalizováno 14,5 % z celkového počtu sbírkových předmětů. Online přístupných je však pouze 36 % z nich. „Online katalog Muzea literatury je digitálním zrcadlem nové expozice, jejíž brány se veřejnosti otevřely 18. října minulého roku. Poptávkou instituce byl digitální katalog z prostého důvodu: exponáty se musejí měnit každé tři měsíce. Průvodce Muzeem tak musí být elektronický. Firma BlueGhost ve spolupráci s 20YY Designers vytvořila katalog originální, snadno ovladatelný, doslova nafukovací – protože důraz se klade na flexibilní obměnitelnost obsahů. Katalog se díky svým funkčním i estetickým vlastnostem stal nedílnou součástí expozice.“ – PhDr. Klára Voskovcová, Kurátorka expozic Čeho BlueGhost dosáhl 1. Digitalizace národní literární historie. Vytvořením online průvodce. 2. Netradiční modernizace muzea. Prolnutí fyzické a online reality. 3. Literární perly všem, kdykoliv, kdekoliv. Archivace expozic pro budoucnost. Detailní popis case study na našem webu https://www.blueghost.cz/reference/muzeum-literatury/

      https://online.muzeumliteratury.cz/
    • Online festival o designu a umění v těžkých časech

      Centrum současného umění DOX, 2020

      Obrázek reference

      Online festival Uroboros představuje mezinárodní asambláž autorů z různých oblastí designu a umění, kteří se svou tvorbou kriticky obracejí k současným socio-ekologickým problémům a usilují o smysluplnou změnu. Detailní popis case study na našem webu https://www.blueghost.cz/reference/uroboros/

      Online festival Uroboros představuje mezinárodní asambláž autorů z různých oblastí designu a umění, kteří se svou tvorbou kriticky obracejí k současným socio-ekologickým problémům a usilují o smysluplnou změnu. Detailní popis case study na našem webu https://www.blueghost.cz/reference/uroboros/

      https://www.2020.uroboros.design/
  • Online marketing

    • Kampaň #světovéČesko pro CzechTourism

      CzechTourism, 2020

      Obrázek reference

      Online kampaň #světovéČesko na podporu domácího cestovního ruchu pro Czech Tourism v objemu 1 milion Kč. Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo pro místní rozvoj ČR. Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice, a to prostřednictvím: * Koordinace činností v oblasti cestovního ruchu * Destinačního marketingu * Mediální prezentace ČR, odvětví cestovního ruchu i agentury CzechTourism * Informační podporou cestovního ruchu * Výzkumnými a vzdělávacími činnostmi Cílem kampaně bylo zvýšit zájem osob o strávení dovolené v ČR a o nákup zboží a služeb, které souvisí s lokálním cestováním. Cílem bylo pomocí digitální kampaně oslovit osoby, které rádi cestují, pomocí tematických článků na webu Kudyznudy.cz Propagovaný obsah byl zaměřen na atraktivní místa na území Čech, která se nápadně podobají vyhlášeným světovým destinacím. Pod hashtagem #světovéČesko byli potenciální výletníci informováni o variabilitě lákavých českých oblastí. Měřitelné cíle: 1) Získání minimálně 341 000 prokliků z kampaní do 10. 12. 2020 (následně prodlouženo do 20. 12. 2020). 2) Ideální minimální rozložení: 140 000 prokliků ze sociálních sítí; 170 000 prokliků z vyhledávání a 31 000 z obsahové sítě 3) Návštěvníci by měli být relevantní a ideální průměrná doba na webu by měla být alespoň 2 min.

      Online kampaň #světovéČesko na podporu domácího cestovního ruchu pro Czech Tourism v objemu 1 milion Kč. Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo pro místní rozvoj ČR. Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice, a to prostřednictvím: * Koordinace činností v oblasti cestovního ruchu * Destinačního marketingu * Mediální prezentace ČR, odvětví cestovního ruchu i agentury CzechTourism * Informační podporou cestovního ruchu * Výzkumnými a vzdělávacími činnostmi Cílem kampaně bylo zvýšit zájem osob o strávení dovolené v ČR a o nákup zboží a služeb, které souvisí s lokálním cestováním. Cílem bylo pomocí digitální kampaně oslovit osoby, které rádi cestují, pomocí tematických článků na webu Kudyznudy.cz Propagovaný obsah byl zaměřen na atraktivní místa na území Čech, která se nápadně podobají vyhlášeným světovým destinacím. Pod hashtagem #světovéČesko byli potenciální výletníci informováni o variabilitě lákavých českých oblastí. Měřitelné cíle: 1) Získání minimálně 341 000 prokliků z kampaní do 10. 12. 2020 (následně prodlouženo do 20. 12. 2020). 2) Ideální minimální rozložení: 140 000 prokliků ze sociálních sítí; 170 000 prokliků z vyhledávání a 31 000 z obsahové sítě 3) Návštěvníci by měli být relevantní a ideální průměrná doba na webu by měla být alespoň 2 min.

      https://www.kudyznudy.cz/
    • Komunikační kampaň pro BESIP a Ministerstvo dopravy

      Ministerstvo dopravy, 2021

      Obrázek reference

      Modrý duch realizoval výkonnostní marketing, klíčové claimy a vizuály pro kampaň #Nenech se ovlivnit. Kampaň byla zaměřená na prevenci dopravních nehod způsobených řidiči a spolucestujícími pod vlivem alkoholu a drog. Cílovou skupinou byli lidé ve věku 18-25 let. Podkladem pro kreativní práci byla dodaná videa, která zachycovala dvě základní dějové linky. První příběh znázorňoval emotivní zápletku mladíka, který se rozhodl řídit domů z párty navzdory tomu, že pil. Druhý příběh vykresloval nepozorné (a možná drogami povzbuzené) dívky, které se věnují natáčení videa více než řízení. Oba dva příběhy končí dopravní nehodou. Modrý duch vypracoval několik variant průvodních textů, klíčový vizuál a příspěvky na sociální sítě (Youtube, Instagram, Facebook), kde kampaň realizoval po výkonnostní stránce. Slova jsou úderná – jako pomyslné hřebíky do rakve. Jednoduché texty mají podobu zvukomalebných říkanek, z jejichž poselství však mrazí. V kombinaci s vizuálním zpracováním tak záměrně ilustrují, jak snadno se zábava mění v tragédii. Detailní popis case study na našem webu https://www.blueghost.cz/reference/besip-3/

      Modrý duch realizoval výkonnostní marketing, klíčové claimy a vizuály pro kampaň #Nenech se ovlivnit. Kampaň byla zaměřená na prevenci dopravních nehod způsobených řidiči a spolucestujícími pod vlivem alkoholu a drog. Cílovou skupinou byli lidé ve věku 18-25 let. Podkladem pro kreativní práci byla dodaná videa, která zachycovala dvě základní dějové linky. První příběh znázorňoval emotivní zápletku mladíka, který se rozhodl řídit domů z párty navzdory tomu, že pil. Druhý příběh vykresloval nepozorné (a možná drogami povzbuzené) dívky, které se věnují natáčení videa více než řízení. Oba dva příběhy končí dopravní nehodou. Modrý duch vypracoval několik variant průvodních textů, klíčový vizuál a příspěvky na sociální sítě (Youtube, Instagram, Facebook), kde kampaň realizoval po výkonnostní stránce. Slova jsou úderná – jako pomyslné hřebíky do rakve. Jednoduché texty mají podobu zvukomalebných říkanek, z jejichž poselství však mrazí. V kombinaci s vizuálním zpracováním tak záměrně ilustrují, jak snadno se zábava mění v tragédii. Detailní popis case study na našem webu https://www.blueghost.cz/reference/besip-3/

      https://www.blueghost.cz/reference/besip-3/
  • UX design

    • Korado

      KORADO a.s., 2021 dosud

      Obrázek reference

      Nový web pro předního evropského výrobce otopných těles Korado je česká značka s nadnárodní účastí, jejíž začátky se datují až do roku 1965. Společnost se zabývá výrobou otopných těles. V její nabídce naleznete radiátory, konvektory a lokální a centrální větrací jednotky. Původní web byl pojatý technicky se zaměřením na B2B a odborníky – velkoobchody, topenáře, architekty a projektanty. Postupně vznikla nová potřeba prezentovat produkty jak B2B segmentu, tak koncovým zákazníkům, a přizpůsobit jim web tak, aby si na něm obě cílové skupiny přišly na své. Nový web poskytuje snadnou filtraci produkty a technickými parametry. Cílem bylo maximálně zjednodušit doposud složitou navigaci, zvýšit organickou návštěvnost a zlepšit zákaznickou zkušenost. 1. Nejprve bylo třeba zjistit vstupní stav. Zpracovala se úvodní analýza, na jejímž základě se nasadily nástroje sledující pohyb lidí na webu. Následoval kvalitativní výzkum, aby se zjistilo, co cílová skupina skutečně chce a očekává. 2. Dalším krokem byl výzkum kvantitativní, ve kterém byly dotazníkem osloveny kontakty z cílových skupin. Na základě získaných dat se vytvořily prototypy, které se několikrát testovaly. Nakonec přišlo na řadu programování a kódování. 3. Hotový web se opět testoval na cílových skupinách. Díky tomu se vyřešily všechny připomínky technického, obsahového i logického charakteru. Vzhledem k pečlivému výzkumu a průběžnému testování už se však nejednalo o nijak zásadní problémy, spíše standardní podněty k doladění, které doprovázejí každé spuštění. Korado je ukázkovým příkladem toho, že detailní výzkum, relevantní data i uživatelské testování jsou alfou a omegou při vývoji i redesignu online aplikací. Modrý duch má tyto postupy v DNA a opírá se o ně jak u nových, tak stávajících projektů. Díky tomu je každý web dělaný na míru zákazníkům a nezkreslený očekáváním decision makerů. Web https://www.korado.cz/ Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/korado/

      Nový web pro předního evropského výrobce otopných těles Korado je česká značka s nadnárodní účastí, jejíž začátky se datují až do roku 1965. Společnost se zabývá výrobou otopných těles. V její nabídce naleznete radiátory, konvektory a lokální a centrální větrací jednotky. Původní web byl pojatý technicky se zaměřením na B2B a odborníky – velkoobchody, topenáře, architekty a projektanty. Postupně vznikla nová potřeba prezentovat produkty jak B2B segmentu, tak koncovým zákazníkům, a přizpůsobit jim web tak, aby si na něm obě cílové skupiny přišly na své. Nový web poskytuje snadnou filtraci produkty a technickými parametry. Cílem bylo maximálně zjednodušit doposud složitou navigaci, zvýšit organickou návštěvnost a zlepšit zákaznickou zkušenost. 1. Nejprve bylo třeba zjistit vstupní stav. Zpracovala se úvodní analýza, na jejímž základě se nasadily nástroje sledující pohyb lidí na webu. Následoval kvalitativní výzkum, aby se zjistilo, co cílová skupina skutečně chce a očekává. 2. Dalším krokem byl výzkum kvantitativní, ve kterém byly dotazníkem osloveny kontakty z cílových skupin. Na základě získaných dat se vytvořily prototypy, které se několikrát testovaly. Nakonec přišlo na řadu programování a kódování. 3. Hotový web se opět testoval na cílových skupinách. Díky tomu se vyřešily všechny připomínky technického, obsahového i logického charakteru. Vzhledem k pečlivému výzkumu a průběžnému testování už se však nejednalo o nijak zásadní problémy, spíše standardní podněty k doladění, které doprovázejí každé spuštění. Korado je ukázkovým příkladem toho, že detailní výzkum, relevantní data i uživatelské testování jsou alfou a omegou při vývoji i redesignu online aplikací. Modrý duch má tyto postupy v DNA a opírá se o ně jak u nových, tak stávajících projektů. Díky tomu je každý web dělaný na míru zákazníkům a nezkreslený očekáváním decision makerů. Web https://www.korado.cz/ Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/korado/

    • Mendelova univerzita v Brně

      Mendelova univerzita v Brně, 2020

      Obrázek reference

      Mendelova univerzita v Brně je nejstarším vysokým zemědělským a lesnickým učením v českých zemích. Univerzita je pojmenována po významném vědci na poli genetiky – Johannu Gregoru Mendelovi. Cílem spolupráce byla definice byznysových cílů, KPI nového webu, cílových skupin. Následovalo zjištění potřeb, preferencí a omezení cílových skupin, analýza konkurence, analýza stávajícího webu za účelem zlepšení plnění stanovených cílů a analýza dostupného obsahu a dat. Sestavili jsme mapa webu a wireframy a sepsali specifikaci pro vývoj. Hotový web jsme podrobili uživatelskému testování.

      Mendelova univerzita v Brně je nejstarším vysokým zemědělským a lesnickým učením v českých zemích. Univerzita je pojmenována po významném vědci na poli genetiky – Johannu Gregoru Mendelovi. Cílem spolupráce byla definice byznysových cílů, KPI nového webu, cílových skupin. Následovalo zjištění potřeb, preferencí a omezení cílových skupin, analýza konkurence, analýza stávajícího webu za účelem zlepšení plnění stanovených cílů a analýza dostupného obsahu a dat. Sestavili jsme mapa webu a wireframy a sepsali specifikaci pro vývoj. Hotový web jsme podrobili uživatelskému testování.

  • Webdesign

    • Krušovická Šalanda: Web, který vás pozve na pivo

      Heineken Česká republika, a.s., 2017

      Obrázek reference

      Krušovická Šalanda je koncept restaurací připravený a spravovaný známým královským pivovarem. Pokud přemýšlíte, kde vám bude nejlépe chutnat večerní pivo, pak se podívejte na restauracesalanda.cz. Působivá prezentace představí jednotlivé podniky, odhalí tajemství přípravy zlatého moku a nasměruje vás do nejbližší restaurace. Co vykouzlil Modrý duch Jeden web teď vládne všem. Místo bezpočtu drobných stránek jsou nyní všechny krušovické restaurace přehledně na jednom místě. - Microsite - Obsahový marketing - Web Web https://www.restauracesalanda.cz/ Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/krusovicka-salanda/

      Krušovická Šalanda je koncept restaurací připravený a spravovaný známým královským pivovarem. Pokud přemýšlíte, kde vám bude nejlépe chutnat večerní pivo, pak se podívejte na restauracesalanda.cz. Působivá prezentace představí jednotlivé podniky, odhalí tajemství přípravy zlatého moku a nasměruje vás do nejbližší restaurace. Co vykouzlil Modrý duch Jeden web teď vládne všem. Místo bezpočtu drobných stránek jsou nyní všechny krušovické restaurace přehledně na jednom místě. - Microsite - Obsahový marketing - Web Web https://www.restauracesalanda.cz/ Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/krusovicka-salanda/

    • LEROS: Povíme Vám příběh bylinek

      KOFOLA, 2018 dosud

      Obrázek reference

      Web, eshop a online reklama pro tradičního výrobce čajů - nejlepší firemní web na soutěži WEBTOP100 2019 Leros je předním výrobcem léčivých čajů, bylinných směsí, šťáv a sirupů. Společnost s tradicí sahající až do roku 1954 je členem skupiny Kofola a její produkty mají své pevné místo v nabídce supermarketů, lékáren a restaurací. Úkol pro Modrého ducha Vyčarovat půvabné záběry z české a slovenské přírody, sepsat digitální herbář, vyprávět příběhy na blogu, navrhnout design webu, naprogramovat eshop s napojením na ERP systém, připravit online reklamní kampaně a okouzlit zákazníky: - Eshop - Foto - Marketingová strategie - Napojení na K2 - Obsahový marketing - Online reklama - Web Web https://www.leros.cz/ Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/leros/

      Web, eshop a online reklama pro tradičního výrobce čajů - nejlepší firemní web na soutěži WEBTOP100 2019 Leros je předním výrobcem léčivých čajů, bylinných směsí, šťáv a sirupů. Společnost s tradicí sahající až do roku 1954 je členem skupiny Kofola a její produkty mají své pevné místo v nabídce supermarketů, lékáren a restaurací. Úkol pro Modrého ducha Vyčarovat půvabné záběry z české a slovenské přírody, sepsat digitální herbář, vyprávět příběhy na blogu, navrhnout design webu, naprogramovat eshop s napojením na ERP systém, připravit online reklamní kampaně a okouzlit zákazníky: - Eshop - Foto - Marketingová strategie - Napojení na K2 - Obsahový marketing - Online reklama - Web Web https://www.leros.cz/ Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/leros/

  • Práce s texty

    • LEROS pro Kofolu

      LEROS, 2019

      Obrázek reference

      Jak vám voní? Oceňovaný web a eshop pro tradičního výrobce čajů, vítěz WebTop100. Leros je předním výrobcem léčivých čajů, bylinných směsí, šťáv a sirupů. Společnost s tradicí sahající až do roku 1954 je členem skupiny Kofola a její produkty mají své pevné místo v nabídce supermarketů, lékáren a restaurací. Úkol pro Modrého ducha Vyčarovat půvabné záběry z české a slovenské přírody, sepsat digitální herbář, vyprávět příběhy na blogu, navrhnout design webu, naprogramovat eshop s napojením na ERP systém, připravit online reklamní kampaně a okouzlit zákazníky Více na https://www.blueghost.cz/reference/leros/

      Jak vám voní? Oceňovaný web a eshop pro tradičního výrobce čajů, vítěz WebTop100. Leros je předním výrobcem léčivých čajů, bylinných směsí, šťáv a sirupů. Společnost s tradicí sahající až do roku 1954 je členem skupiny Kofola a její produkty mají své pevné místo v nabídce supermarketů, lékáren a restaurací. Úkol pro Modrého ducha Vyčarovat půvabné záběry z české a slovenské přírody, sepsat digitální herbář, vyprávět příběhy na blogu, navrhnout design webu, naprogramovat eshop s napojením na ERP systém, připravit online reklamní kampaně a okouzlit zákazníky Více na https://www.blueghost.cz/reference/leros/

      https://www.leros.cz/
    • MOBILE HUT

      MOBILE HUT, 2019

      Obrázek reference

      Vyrazte Kamkoliv, nezávisle! Digitální PR kampaň pro minimalistický domek na kolech Co je to Mobile Hut Mobile Hut je mobilní designový domek k minimalistickému, off-grid bydlení. Princip je stejný, jako u obytného přívěsu. Narozdíl od něj však Mobile Hut udělá parádu, je funkčně vyladěný a poskytuje plnohodnotný komfort. Na čem Modrý duch pracoval BlueGhost v rámci zvyšování povědomí o produktu uskutečnil netradiční kampaň vymazleného propracovaného copywritingu. Domek na kolech se půjčoval zajímavým lidem výměnou za to, že o svém zážitku dají vědět světu skrze své komunikační kanály. Vytvořila se landing page, přes kterou se zájemci mohli přihlásit. Ta byla následně propagována na sociálních sítích. Mediální ohlas a vítězství na WEBTOP100 Nejen ohlas na sociálních sítích, ale také články pro Novinky.cz, Czechdesign, online i tištěný Forbes a reportáž pro Českou televizi. Kampaň získala zlaté ocenění v soutěži WEBTOP100.

      Vyrazte Kamkoliv, nezávisle! Digitální PR kampaň pro minimalistický domek na kolech Co je to Mobile Hut Mobile Hut je mobilní designový domek k minimalistickému, off-grid bydlení. Princip je stejný, jako u obytného přívěsu. Narozdíl od něj však Mobile Hut udělá parádu, je funkčně vyladěný a poskytuje plnohodnotný komfort. Na čem Modrý duch pracoval BlueGhost v rámci zvyšování povědomí o produktu uskutečnil netradiční kampaň vymazleného propracovaného copywritingu. Domek na kolech se půjčoval zajímavým lidem výměnou za to, že o svém zážitku dají vědět světu skrze své komunikační kanály. Vytvořila se landing page, přes kterou se zájemci mohli přihlásit. Ta byla následně propagována na sociálních sítích. Mediální ohlas a vítězství na WEBTOP100 Nejen ohlas na sociálních sítích, ale také články pro Novinky.cz, Czechdesign, online i tištěný Forbes a reportáž pro Českou televizi. Kampaň získala zlaté ocenění v soutěži WEBTOP100.

      https://mobilehut.eu/
  • Grafický design / branding

    • Little King: Hotelový řetězec v královském stylu

      Little King, 2019 do současnosti

      Obrázek reference

      Mezi Karlovým mostem a Staroměstským náměstím nabízí Little King zázemí, z nějž hosté objevují nejkrásnější místa Prahy. Jeho středověké a renesanční domy poskytují přes 60 pokojů, z nichž každý ctí ducha místa a nabízí svůj nezaměnitelný charakter. Co vykouzlil Modrý duch: - Název značky - Firemní identita - Vizuální styl - Design manuál - Foto - Logo - Marketingová strategie - Název značky - Obsahový marketing - Online reklama - Web Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/little-king/

      Mezi Karlovým mostem a Staroměstským náměstím nabízí Little King zázemí, z nějž hosté objevují nejkrásnější místa Prahy. Jeho středověké a renesanční domy poskytují přes 60 pokojů, z nichž každý ctí ducha místa a nabízí svůj nezaměnitelný charakter. Co vykouzlil Modrý duch: - Název značky - Firemní identita - Vizuální styl - Design manuál - Foto - Logo - Marketingová strategie - Název značky - Obsahový marketing - Online reklama - Web Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/little-king/

    • TESLA Lighting: vizuální identita, která zazáří

      TESLA Lighting, 2020

      Obrázek reference

      TESLA Lighting je českou značkou řadící se mezi významné inovativní společnosti. Díky velkému důrazu na vývoj ve vlastních laboratořích, nabízí na trhu nejmodernější LED světelné zdroje. Jak Modrý duch posiloval značku? Cesta k silnější značce vedla přes sedmero úkolů a sedmero služeb. Co vše vzniklo během dobrodružství: - Brand positioning - Design manuál - Firemní identita - Logo - Obalový design - Tištěné materiály - Vizuální styl Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/tesla-lighting-1/

      TESLA Lighting je českou značkou řadící se mezi významné inovativní společnosti. Díky velkému důrazu na vývoj ve vlastních laboratořích, nabízí na trhu nejmodernější LED světelné zdroje. Jak Modrý duch posiloval značku? Cesta k silnější značce vedla přes sedmero úkolů a sedmero služeb. Co vše vzniklo během dobrodružství: - Brand positioning - Design manuál - Firemní identita - Logo - Obalový design - Tištěné materiály - Vizuální styl Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/tesla-lighting-1/

  • Informační / komunikační technologie

    • Vývoj aplikací pro CZECH NEWS CENTER

      CZECH NEWS CENTER a.s., 2022 do současnosti

      Obrázek reference

      Zbozi.zive.cz, zbozi.blesk.cz a další srovnávače zboží pro nejsilnější mediální dům v ČR. Czech News Center je jedno z největších vydavatelství s nejvyšším počtem čtenářů na českém trhu. BlueGhost pro ně zajistil technické řešení srovnávačů zboží Zbozi.zive.cz, Zbozi.blesk.cz, Zbozi.auto.cz a Zbozi.dama.cz. CNC provozuje magazíny Zive.cz, Auto.cz, Blesk.cz, Dama.cz. Cílem projektu bylo vytvořit související webové portály, kde se prolíná a tematicky propojuje e-commerce, bazarový a redakční obsah. Návštěvníci si tak na jednom místě mohou porovnat nejlepší ceny vybraných produktů, prohlédnout bazarové alternativy a přečíst si profesionální recenze od CNC redaktorů. Zvolilo se řešení pomocí segmentových srovnávačů, které se specializují vždy jen na jedno tematické zaměření zboží. Například Zboží Živě je ideální místo pro výběr drobné elektroniky, zatímco na Zboží Auto si přijdou na své zájemci o auto-moto. Díky segmentaci lze na srovnávače lépe doručovat i další tématický obsah, jako například články související s daným odvětvím a bazarové alternativy nabídky. Projekt disponuje promyšleným technickým provedením. Každý srovnávač je samostatná aplikace získávající potřebná data z různých zdrojů. Primární zdroj dat je aplikace CNC admin, kde je implementováno REST API a administrační rozhraní pro správu lokálních dat. CNC admin funguje jako most mezi srovnávači a produktovými daty Heureky, na kterou jsou srovnávače napojené. Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/cnc/

      Zbozi.zive.cz, zbozi.blesk.cz a další srovnávače zboží pro nejsilnější mediální dům v ČR. Czech News Center je jedno z největších vydavatelství s nejvyšším počtem čtenářů na českém trhu. BlueGhost pro ně zajistil technické řešení srovnávačů zboží Zbozi.zive.cz, Zbozi.blesk.cz, Zbozi.auto.cz a Zbozi.dama.cz. CNC provozuje magazíny Zive.cz, Auto.cz, Blesk.cz, Dama.cz. Cílem projektu bylo vytvořit související webové portály, kde se prolíná a tematicky propojuje e-commerce, bazarový a redakční obsah. Návštěvníci si tak na jednom místě mohou porovnat nejlepší ceny vybraných produktů, prohlédnout bazarové alternativy a přečíst si profesionální recenze od CNC redaktorů. Zvolilo se řešení pomocí segmentových srovnávačů, které se specializují vždy jen na jedno tematické zaměření zboží. Například Zboží Živě je ideální místo pro výběr drobné elektroniky, zatímco na Zboží Auto si přijdou na své zájemci o auto-moto. Díky segmentaci lze na srovnávače lépe doručovat i další tématický obsah, jako například články související s daným odvětvím a bazarové alternativy nabídky. Projekt disponuje promyšleným technickým provedením. Každý srovnávač je samostatná aplikace získávající potřebná data z různých zdrojů. Primární zdroj dat je aplikace CNC admin, kde je implementováno REST API a administrační rozhraní pro správu lokálních dat. CNC admin funguje jako most mezi srovnávači a produktovými daty Heureky, na kterou jsou srovnávače napojené. Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/cnc/

    • Vývoj aplikací pro Heuréku

      Heureka Group a.s., 2017 do současnosti

      Obrázek reference

      Pro Heuréku vyvíjíme od roku 2017 aplikace a microservices a nasazujeme v jejich infrastruktuře. - Tvorba a správa microservices a micro frontends v kubernetes prostředí. - Automatické testování a nasazování kódu dle principů CI a CD (Gitlab CI + Helm). - Komunikace s ostatními týmy a jejich aplikacemi pomocí REST API, RMQ, nebo GraphQL. - Implementace cloud služeb v GCP (S3 storage, cloud functions, cloud sql…) pomocí IaC (Infrastructure as Code) - Terraform. - Vývoj celých webových aplikací na míru (PHP, Symfony, React). Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/heureka/

      Pro Heuréku vyvíjíme od roku 2017 aplikace a microservices a nasazujeme v jejich infrastruktuře. - Tvorba a správa microservices a micro frontends v kubernetes prostředí. - Automatické testování a nasazování kódu dle principů CI a CD (Gitlab CI + Helm). - Komunikace s ostatními týmy a jejich aplikacemi pomocí REST API, RMQ, nebo GraphQL. - Implementace cloud služeb v GCP (S3 storage, cloud functions, cloud sql…) pomocí IaC (Infrastructure as Code) - Terraform. - Vývoj celých webových aplikací na míru (PHP, Symfony, React). Celá reference https://www.blueghost.cz/reference/heureka/