Detail kreativce
ThinkThink s.r.o. / Studio Created
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 04785100
Kontakt:
+420 777 126 271
info@studiocreated.cz
Adresy
-
-
Sídlo:
Sokolská třída 1263/24
Ostrava 70200 -
Kontaktní adresa:
Sokolská třída 1263/24
Ostrava 70200
Moravskoslezský kraj
-
Místa působnosti:
- Moravskoslezský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Rebranding značky New Finances
New Finances, 2021
O klientovi: Společnost NEO Finances patří mezi největší finančně-poradenské firmy na trhu. Učí veřejnost nezávislosti na finančních poradcích. Zadání: Rebrandovat značku NEO Finances, aby obstála v konkurenci podobných firem Řešení: Zhotovení nového loga, výzkumu, komunikační strategie, webových stránek, fotografií, videí a vizuální identity, strategie na sociální sítě Referenční osoba: Tomáš Danyi, ředitel marketingu.
O klientovi: Společnost NEO Finances patří mezi největší finančně-poradenské firmy na trhu. Učí veřejnost nezávislosti na finančních poradcích. Zadání: Rebrandovat značku NEO Finances, aby obstála v konkurenci podobných firem Řešení: Zhotovení nového loga, výzkumu, komunikační strategie, webových stránek, fotografií, videí a vizuální identity, strategie na sociální sítě Referenční osoba: Tomáš Danyi, ředitel marketingu.
-
Rebranding značky Těšínského divadla
Těšínské divadlo, 2021
O klientovi: Těšínské divadlo má tradici přes 70 let. Je to jediné profesionální divadlo v Česku, kde pod jednou střechou působí dva umělecké soubory a loutková scéna hrající v různých jazycích. Zadání: Rebrandovat grafickou i obsahovou komunikaci divadla tak, aby návštěvník dokázal rozeznat jednotlivé scény, ale zároveň si je vždy spojil se značkou Těšínského divadla. Řešení: Rebrand loga, plakátů a veškeré vizuální komunikace divadla. Výsledek: Logo jsme citlivě rebrandovali, takže je pro stávající diváky stále rozpoznatelné. Vizuální komunikaci jsme sjednotili a přitom odlišili od konkurenčních divadel. Referenční osoba: Petr Kracík, ředitel divadla.
O klientovi: Těšínské divadlo má tradici přes 70 let. Je to jediné profesionální divadlo v Česku, kde pod jednou střechou působí dva umělecké soubory a loutková scéna hrající v různých jazycích. Zadání: Rebrandovat grafickou i obsahovou komunikaci divadla tak, aby návštěvník dokázal rozeznat jednotlivé scény, ale zároveň si je vždy spojil se značkou Těšínského divadla. Řešení: Rebrand loga, plakátů a veškeré vizuální komunikace divadla. Výsledek: Logo jsme citlivě rebrandovali, takže je pro stávající diváky stále rozpoznatelné. Vizuální komunikaci jsme sjednotili a přitom odlišili od konkurenčních divadel. Referenční osoba: Petr Kracík, ředitel divadla.
-