Detail kreativce
UPUPAEPOP / MgA. Jakub Horský
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 03075141
Kontakt:
+420603448630
studio@upupaepop.cz
O profilu kreativce
Věnujeme se autorské tvorbě na poli grafického designu, autorské ilustrace a tradičních tiskových technik. Důležitý je pro nás vždy daný projekt a také to, zda jsme s ním plně ztotožněni a sdílíme jeho ideje. Vytváříme osobité vizuální styly, knižní i komerční ilustrace, grafické úpravy knih či hudebních nosičů i čistě autorské kolekce sobě pro radost.
Grafické studio, ilustrace, typografie
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Smiřická 330/2
Hradec Králové 50341 -
Kontaktní adresa:
Smiřická 330/2
Hradec Králové 50341
Královéhradecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Broumov 2028 - Evropské hlavní město kultury
Nadační fond Broumov - město kultury, 2022-2023
Vizuální tvář kandidátského projektu Broumov 2028 – Evropské hlavní město kultury. 14. 10. 2022 byl Broumov spolu s Českými Budějovicemi vybrán mezinárodní porotou mezi dvě města postupující do finále soutěže o Evropské hlavní město kultury. Hlavní koncepční myšlenkou projektu bylo „kreativní poutnictví“ krajinou, časem i myslí a hledání cest, jak léčit Evropu zevnitř skrze propojení divoké přírody, kultury a živých komunit. Broumovsko, obklopené pískovcovými skalami, bohatými lesy i nížinami, ale také často stigmatizované a potýkající se s ekonomickými a sociálními problémy, inspiruje evropské komunity k tomu, aby se nebály snít velké sny. Až 30 % Evropy totiž tvoří „Broumovy“. Tedy malá města, často zapomenutá, na periferiích, s řadou problémů, a přesto hledající svoji cestu. Formát a rozsah tištěné přihlášky, tzv. pre-selection Bid Booku, byly dány předepsanými pravidly. Forma pojetí však byla volná a otevřela možnost rozšířit analogově realitu skrz „magické oko“ – barevný filtr pracující s ilustracemi znázorňujícími ve dvou barvách řešená témata i vize samotných projektů. Barevný filtr je laserem vyříznutý z probarveného akrylátu a vsazený do pevných desek z knihařské lepenky potištěné sítotiskem. Samotné prezentaci projektu před porotou předcházela pěší pouť, při které autoři projektu štafetově přenesli Bid Book z Broumova do Prahy, k branám Ministerstva kultury.
Vizuální tvář kandidátského projektu Broumov 2028 – Evropské hlavní město kultury. 14. 10. 2022 byl Broumov spolu s Českými Budějovicemi vybrán mezinárodní porotou mezi dvě města postupující do finále soutěže o Evropské hlavní město kultury. Hlavní koncepční myšlenkou projektu bylo „kreativní poutnictví“ krajinou, časem i myslí a hledání cest, jak léčit Evropu zevnitř skrze propojení divoké přírody, kultury a živých komunit. Broumovsko, obklopené pískovcovými skalami, bohatými lesy i nížinami, ale také často stigmatizované a potýkající se s ekonomickými a sociálními problémy, inspiruje evropské komunity k tomu, aby se nebály snít velké sny. Až 30 % Evropy totiž tvoří „Broumovy“. Tedy malá města, často zapomenutá, na periferiích, s řadou problémů, a přesto hledající svoji cestu. Formát a rozsah tištěné přihlášky, tzv. pre-selection Bid Booku, byly dány předepsanými pravidly. Forma pojetí však byla volná a otevřela možnost rozšířit analogově realitu skrz „magické oko“ – barevný filtr pracující s ilustracemi znázorňujícími ve dvou barvách řešená témata i vize samotných projektů. Barevný filtr je laserem vyříznutý z probarveného akrylátu a vsazený do pevných desek z knihařské lepenky potištěné sítotiskem. Samotné prezentaci projektu před porotou předcházela pěší pouť, při které autoři projektu štafetově přenesli Bid Book z Broumova do Prahy, k branám Ministerstva kultury.
-
Divadlo evropských regionů
Klicperovo divadlo, Divadlo Drak, Kontrapunkt, 2015-2021
Vizuální styl mezinárodního divadelního festivalu v Hradci Králové. Plakáty, propagace, katalogy, merchandising. Každý rok jsme graficky zpracovali, ilustrovali a zabalili jedno téma, které se protkalo celým týdenním festivalem.
-
OPI – Ilustrovaný průvodce světem opic
Albatros media, 2021-2022
Jejich nejdůležitějším znakem je inteligence. Jsou nadaní a rychle se učí nové dovednosti. Dokážou spolupracovat a poradí si i se složitými úkoly. Kdepak, řeč není o nás, lidech – vítejte ve světě OPIC! Velký ilustrovaný průvodce světem opic vyšel v nakladatelství Albatros v roce 2022 a dočkal se již vydání v anglickém, francouzském a španělském překladu. 64 stran, pevná šitá vazba, papír Fedrigoni Arena, 24 × 32 cm
Jejich nejdůležitějším znakem je inteligence. Jsou nadaní a rychle se učí nové dovednosti. Dokážou spolupracovat a poradí si i se složitými úkoly. Kdepak, řeč není o nás, lidech – vítejte ve světě OPIC! Velký ilustrovaný průvodce světem opic vyšel v nakladatelství Albatros v roce 2022 a dočkal se již vydání v anglickém, francouzském a španělském překladu. 64 stran, pevná šitá vazba, papír Fedrigoni Arena, 24 × 32 cm
-
Strategie rozvoje kultury KHK
Královéhradecký kraj, 2022-2023
Vizuální styl Strategie rozvoje kultury, kulturního dědictví a kreativních odvětví Královéhradeckého kraje pro roky 2022–2030. Základní forma tištěné marketingové verze Strategie sestává z pěti samostatných sešitů, které budou v následujících letech postupně doplňovány o další tituly. Jednotlivé sešity jsou doplněné ilustracemi Kreativních Animálů a spolu s doprovodnými listy usazeny v přehledném karisbloku. Při grafickém zpracování strategických dokumentů byl kladen důraz především na přehlednost a uchopitelnost prezentovaných údajů vizualizovaných v mnoha infografickách a grafech. S tištěnou verzí Strategie vznikla také její digitální mutace a doprovodné propagační předměty.
Vizuální styl Strategie rozvoje kultury, kulturního dědictví a kreativních odvětví Královéhradeckého kraje pro roky 2022–2030. Základní forma tištěné marketingové verze Strategie sestává z pěti samostatných sešitů, které budou v následujících letech postupně doplňovány o další tituly. Jednotlivé sešity jsou doplněné ilustracemi Kreativních Animálů a spolu s doprovodnými listy usazeny v přehledném karisbloku. Při grafickém zpracování strategických dokumentů byl kladen důraz především na přehlednost a uchopitelnost prezentovaných údajů vizualizovaných v mnoha infografickách a grafech. S tištěnou verzí Strategie vznikla také její digitální mutace a doprovodné propagační předměty.
-