Detail kreativce

Zpět na galerii

UPUPAEPOP / MgA. Jakub Horský

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 03075141

Kontakt:

+420603448630

studio@upupaepop.cz

O profilu kreativce

Věnujeme se autorské tvorbě na poli grafického designu, autorské ilustrace a tradičních tiskových technik. Důležitý je pro nás vždy daný projekt a také to, zda jsme s ním plně ztotožněni a sdílíme jeho ideje. Vytváříme osobité vizuální styly, knižní i komerční ilustrace, grafické úpravy knih či hudebních nosičů i čistě autorské kolekce sobě pro radost.

Grafické studio, ilustrace, typografie

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Smiřická 330/2
      Hradec Králové 50341
    • Kontaktní adresa:

      Smiřická 330/2
      Hradec Králové 50341
      Královéhradecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Broumov 2028 - Evropské hlavní město kultury

      Nadační fond Broumov - město kultury, 2022-2023

      Obrázek reference

      Vizuální tvář kandidátského projektu Broumov 2028 – Evropské hlavní město kultury. 14. 10. 2022 byl Broumov spolu s Českými Budějovicemi vybrán mezinárodní porotou mezi dvě města postupující do finále soutěže o Evropské hlavní město kultury. Hlavní koncepční myšlenkou projektu bylo „kreativní poutnictví“ krajinou, časem i myslí a hledání cest, jak léčit Evropu zevnitř skrze propojení divoké přírody, kultury a živých komunit. Broumovsko, obklopené pískovcovými skalami, bohatými lesy i nížinami, ale také často stigmatizované a potýkající se s ekonomickými a sociálními problémy, inspiruje evropské komunity k tomu, aby se nebály snít velké sny. Až 30 % Evropy totiž tvoří „Broumovy“. Tedy malá města, často zapomenutá, na periferiích, s řadou problémů, a přesto hledající svoji cestu. Formát a rozsah tištěné přihlášky, tzv. pre-selection Bid Booku, byly dány předepsanými pravidly. Forma pojetí však byla volná a otevřela možnost rozšířit analogově realitu skrz „magické oko“ – barevný filtr pracující s ilustracemi znázorňujícími ve dvou barvách řešená témata i vize samotných projektů. Barevný filtr je laserem vyříznutý z probarveného akrylátu a vsazený do pevných desek z knihařské lepenky potištěné sítotiskem. Samotné prezentaci projektu před porotou předcházela pěší pouť, při které autoři projektu štafetově přenesli Bid Book z Broumova do Prahy, k branám Ministerstva kultury.

      Vizuální tvář kandidátského projektu Broumov 2028 – Evropské hlavní město kultury. 14. 10. 2022 byl Broumov spolu s Českými Budějovicemi vybrán mezinárodní porotou mezi dvě města postupující do finále soutěže o Evropské hlavní město kultury. Hlavní koncepční myšlenkou projektu bylo „kreativní poutnictví“ krajinou, časem i myslí a hledání cest, jak léčit Evropu zevnitř skrze propojení divoké přírody, kultury a živých komunit. Broumovsko, obklopené pískovcovými skalami, bohatými lesy i nížinami, ale také často stigmatizované a potýkající se s ekonomickými a sociálními problémy, inspiruje evropské komunity k tomu, aby se nebály snít velké sny. Až 30 % Evropy totiž tvoří „Broumovy“. Tedy malá města, často zapomenutá, na periferiích, s řadou problémů, a přesto hledající svoji cestu. Formát a rozsah tištěné přihlášky, tzv. pre-selection Bid Booku, byly dány předepsanými pravidly. Forma pojetí však byla volná a otevřela možnost rozšířit analogově realitu skrz „magické oko“ – barevný filtr pracující s ilustracemi znázorňujícími ve dvou barvách řešená témata i vize samotných projektů. Barevný filtr je laserem vyříznutý z probarveného akrylátu a vsazený do pevných desek z knihařské lepenky potištěné sítotiskem. Samotné prezentaci projektu před porotou předcházela pěší pouť, při které autoři projektu štafetově přenesli Bid Book z Broumova do Prahy, k branám Ministerstva kultury.

    • Divadlo evropských regionů

      Klicperovo divadlo, Divadlo Drak, Kontrapunkt, 2015-2021

      Obrázek reference

      Vizuální styl mezinárodního divadelního festivalu v Hradci Králové. Plakáty, propagace, katalogy, merchandising. Každý rok jsme graficky zpracovali, ilustrovali a zabalili jedno téma, které se protkalo celým týdenním festivalem.

      Vizuální styl mezinárodního divadelního festivalu v Hradci Králové. Plakáty, propagace, katalogy, merchandising. Každý rok jsme graficky zpracovali, ilustrovali a zabalili jedno téma, které se protkalo celým týdenním festivalem.

    • OPI – Ilustrovaný průvodce světem opic

      Albatros media, 2021-2022

      Obrázek reference

      Jejich nejdůležitějším znakem je inteligence. Jsou nadaní a rychle se učí nové dovednosti. Dokážou spolupracovat a poradí si i se složitými úkoly. Kdepak, řeč není o nás, lidech – vítejte ve světě OPIC! Velký ilustrovaný průvodce světem opic vyšel v nakladatelství Albatros v roce 2022 a dočkal se již vydání v anglickém, francouzském a španělském překladu. 64 stran, pevná šitá vazba, papír Fedrigoni Arena, 24 × 32 cm

      Jejich nejdůležitějším znakem je inteligence. Jsou nadaní a rychle se učí nové dovednosti. Dokážou spolupracovat a poradí si i se složitými úkoly. Kdepak, řeč není o nás, lidech – vítejte ve světě OPIC! Velký ilustrovaný průvodce světem opic vyšel v nakladatelství Albatros v roce 2022 a dočkal se již vydání v anglickém, francouzském a španělském překladu. 64 stran, pevná šitá vazba, papír Fedrigoni Arena, 24 × 32 cm

    • Rybníkářská tapeta

      Soukromý zadavatel - majitelé domu, 2020

      Obrázek reference

      Realizace autorské tapety v pokoji dětí rybníkářů při rekonstrukci historického domu. Kreslený a tištěný vodní svět probublává do interiéru navrženého výjimečnou interiérovou designérkou Terezou Šmahovou.

      Realizace autorské tapety v pokoji dětí rybníkářů při rekonstrukci historického domu. Kreslený a tištěný vodní svět probublává do interiéru navrženého výjimečnou interiérovou designérkou Terezou Šmahovou.

    • Strategie rozvoje kultury KHK

      Královéhradecký kraj, 2022-2023

      Obrázek reference

      Vizuální styl Strategie rozvoje kultury, kulturního dědictví a kreativních odvětví Královéhradeckého kraje pro roky 2022–2030. Základní forma tištěné marketingové verze Strategie sestává z pěti samostatných sešitů, které budou v následujících letech postupně doplňovány o další tituly. Jednotlivé sešity jsou doplněné ilustracemi Kreativních Animálů a spolu s doprovodnými listy usazeny v přehledném karisbloku. Při grafickém zpracování strategických dokumentů byl kladen důraz především na přehlednost a uchopitelnost prezentovaných údajů vizualizovaných v mnoha infografickách a grafech. S tištěnou verzí Strategie vznikla také její digitální mutace a doprovodné propagační předměty.

      Vizuální styl Strategie rozvoje kultury, kulturního dědictví a kreativních odvětví Královéhradeckého kraje pro roky 2022–2030. Základní forma tištěné marketingové verze Strategie sestává z pěti samostatných sešitů, které budou v následujících letech postupně doplňovány o další tituly. Jednotlivé sešity jsou doplněné ilustracemi Kreativních Animálů a spolu s doprovodnými listy usazeny v přehledném karisbloku. Při grafickém zpracování strategických dokumentů byl kladen důraz především na přehlednost a uchopitelnost prezentovaných údajů vizualizovaných v mnoha infografickách a grafech. S tištěnou verzí Strategie vznikla také její digitální mutace a doprovodné propagační předměty.