Detail kreativce
Tomáš Eller
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 04373260
Kontakt:
Tomáš Eller
+420606802702
tomas.eller@digitalmediate.cz
O profilu kreativce
Ahoj, jsem Tomáš a vedu malý a velmi dobře sehraný tým kreativců, kde pomáháme firmám uspět v digitálním světě. 🌐 Primárně se specializujeme na design a vývoj webových řešení (od webů přes mobilní aplikace až po spuštění nových digitálních služeb). Umíme však zařídit i jiné věci, aby tvoje značka mohla růst - jako je branding, výkonnostní kampaně, tvorba výjimečného obsahu na soc. sítě apod.
Outsourcing IT ❤️
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Plynárenská 499/1
Brno-Zábrdovice 602 00 -
Kontaktní adresa:
Plynárenská 499/1
Brno-Zábrdovice 602 00
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
Drink assistance Brno
Milan Zoufalý, 12/2022-01/2023
V rámci spolupráce jsme zajistili kompletní redesign značky a nastavili nový vizuál https://drive.google.com/file/d/1-g1EEodVsp6yp9Wj6DiXUndH0pYpDnuN/view?usp=sharing Součástí toho bylo i fotografování brandových fotek tak, aby se firma mohla jednotně prezentovat na soc. sítích a jiných platformách, viz zde: https://drive.google.com/drive/folders/1QSntATtnos2jlGttKylVeCvoTTYEaQ6A?usp=sharing
V rámci spolupráce jsme zajistili kompletní redesign značky a nastavili nový vizuál https://drive.google.com/file/d/1-g1EEodVsp6yp9Wj6DiXUndH0pYpDnuN/view?usp=sharing Součástí toho bylo i fotografování brandových fotek tak, aby se firma mohla jednotně prezentovat na soc. sítích a jiných platformách, viz zde: https://drive.google.com/drive/folders/1QSntATtnos2jlGttKylVeCvoTTYEaQ6A?usp=sharing
-
-
Grafický design / branding
-
Optika Valore
Valore s.r.o., 09/2021-01/2024
Zadání: Značka Valore prakticky celou její existenci fungovala na bázi doporučení a offline aktivit. Vedení si však v roce 2021 uvědomilo, že pokud má značka i nadále pokračovat a inspirovat společnost, je potřeba začít řešit i online aktivity, kterými byla prakticky nepolíbená. Oproti konkurenci začínáme se vším od nuly. Řešení: Po mnoha přátelských diskuzích jsme se rozhodli nejprve začít řešit webové stránky, abychom měli vybudovanou pevnou základnu pro jakékoliv budoucí aktivity. Během spouštěcí fáze webu se zaměřujeme na webovou analytiku, abychom od prvního okamžiku začali vyhodnocovat naši strategii. Web díky vizuálu a autentických fotkách budí důvěru a plní i charakter ve smyslu náboru nových kolegů (toto bylo hlavní úskalí minulosti, protože značka nebyla schopna zaujmout potenciální uchazeče o práci). Dopad: Díky společným silám jsme novým vizuálem získali optometristu a tím navýšili prodejní možnosti jednotlivých optik. Postupně začínáme plnit obchodní cíle a zvát lidi na měření zraku, kde ve spojitosti s partnerskou sítí optisia.cz mají lidé možnost si vyzkoušet brýle i online (v rámci e-shopu) a následně si je objednat. Značka více pracuje s online technologiemi a více reaguje na trendy a požadavky trhu, kde současně umí jít i proti proudu a dělat věci zkrátka jinak. Značka v nelehké době dokázala v krizi vydržet na trhu (např. v roce 2023 zkrachoval řetězec Eiffel Optic) a stabilně růst. Tým: Lukáš Hutter, Jana Opletalová, Vojtěch Audy, Martin Homola, Jiří Mucha, Tomáš Eller Služby: Analýza značky, Grafický návrh, Konzultace, Vývoj webu, Wireframe, PPC reklamy, Sociální sítě, SEO Projektové řízení, Testování. Výstupy: Vývojem nového webu to teprve začalo, následovala webová analytika, spuštění výkonějších PPC reklam, kontinuální práce na SEO a propojení partnerského e-shopu optisia.cz
Zadání: Značka Valore prakticky celou její existenci fungovala na bázi doporučení a offline aktivit. Vedení si však v roce 2021 uvědomilo, že pokud má značka i nadále pokračovat a inspirovat společnost, je potřeba začít řešit i online aktivity, kterými byla prakticky nepolíbená. Oproti konkurenci začínáme se vším od nuly. Řešení: Po mnoha přátelských diskuzích jsme se rozhodli nejprve začít řešit webové stránky, abychom měli vybudovanou pevnou základnu pro jakékoliv budoucí aktivity. Během spouštěcí fáze webu se zaměřujeme na webovou analytiku, abychom od prvního okamžiku začali vyhodnocovat naši strategii. Web díky vizuálu a autentických fotkách budí důvěru a plní i charakter ve smyslu náboru nových kolegů (toto bylo hlavní úskalí minulosti, protože značka nebyla schopna zaujmout potenciální uchazeče o práci). Dopad: Díky společným silám jsme novým vizuálem získali optometristu a tím navýšili prodejní možnosti jednotlivých optik. Postupně začínáme plnit obchodní cíle a zvát lidi na měření zraku, kde ve spojitosti s partnerskou sítí optisia.cz mají lidé možnost si vyzkoušet brýle i online (v rámci e-shopu) a následně si je objednat. Značka více pracuje s online technologiemi a více reaguje na trendy a požadavky trhu, kde současně umí jít i proti proudu a dělat věci zkrátka jinak. Značka v nelehké době dokázala v krizi vydržet na trhu (např. v roce 2023 zkrachoval řetězec Eiffel Optic) a stabilně růst. Tým: Lukáš Hutter, Jana Opletalová, Vojtěch Audy, Martin Homola, Jiří Mucha, Tomáš Eller Služby: Analýza značky, Grafický návrh, Konzultace, Vývoj webu, Wireframe, PPC reklamy, Sociální sítě, SEO Projektové řízení, Testování. Výstupy: Vývojem nového webu to teprve začalo, následovala webová analytika, spuštění výkonějších PPC reklam, kontinuální práce na SEO a propojení partnerského e-shopu optisia.cz
-
ŠEB-AGRI
ŠEB-AGRI S.R.O., 06/22-01/24
Brand manuál: https://drive.google.com/file/d/1W63Kdbx0SM17Y3nR353q_FM-c0y1SUKR/view?usp=sharing ------ Zadání: Vedení společnosti vyjádřilo potřebu oživit značku a sjednotit komunikaci tak, aby upevnila pozici na trhu a byla atraktivní nejen pro jejich partnery, ale i maloodběratele. V souvislosti s redesignem se značka rozhodla i rebrandovat své jméno z názvu Šebestova zelenina na ŠEB-AGRI z důvodu přechodu rodinného vlastnictví firmy. Řešení: Nejprve jsme se zaměřili na filozofii značky a pomocí několika setkání, hovorů a debat jsme navnímali fungování firmy a doslova s ní splynuli. Následovalo několik kol návrhů a skicování nového loga. Kombinovali jsme nápady rodiny Šebestů a naši kreativu. Společně jsme došli k výslednému vizuálu, kdy jsme využili charakter značky (cibule) a jednoduché symboliky písmena “S”, který odráží novou značku ŠEB-AGRI. Dopad: Zlepšení komunikace celkové značky a pomoc při prezentování rebrandingu společnosti. Důraz na sjednocení informací napříč internetem, kde jsme zjistili, že značka na různých platformách komunikovala rozdílně, což vedlo ke zmatení zákazníků (typicky navigační informace, obrázky provozovny apod). Tým: Lukáš Hutter, Jana Opletalová, Daniel Surmař, Vojtěch Audy, Tomáš Eller Služby: Analýza značky, Grafický návrh, Konzultace, Vývoj webu, Wireframe, Tiskoviny, Šití mikin, Projektové řízení, Testování Výstupy: Firma začala komunikovat pod novým jménem ŠEB-AGRI. Postarali jsme se o návrh nového loga, včetně aplikací jako vizitky, hlavičkový papír, mikiny, informační cedulky v areálu apod. Současně jsme vyvinuli nové webové stránky, které dokreslují celkovou komunikaci značky i v online světě. Ve spolupráci pokračujeme a aktivně posouváme značku kupředu.
Brand manuál: https://drive.google.com/file/d/1W63Kdbx0SM17Y3nR353q_FM-c0y1SUKR/view?usp=sharing ------ Zadání: Vedení společnosti vyjádřilo potřebu oživit značku a sjednotit komunikaci tak, aby upevnila pozici na trhu a byla atraktivní nejen pro jejich partnery, ale i maloodběratele. V souvislosti s redesignem se značka rozhodla i rebrandovat své jméno z názvu Šebestova zelenina na ŠEB-AGRI z důvodu přechodu rodinného vlastnictví firmy. Řešení: Nejprve jsme se zaměřili na filozofii značky a pomocí několika setkání, hovorů a debat jsme navnímali fungování firmy a doslova s ní splynuli. Následovalo několik kol návrhů a skicování nového loga. Kombinovali jsme nápady rodiny Šebestů a naši kreativu. Společně jsme došli k výslednému vizuálu, kdy jsme využili charakter značky (cibule) a jednoduché symboliky písmena “S”, který odráží novou značku ŠEB-AGRI. Dopad: Zlepšení komunikace celkové značky a pomoc při prezentování rebrandingu společnosti. Důraz na sjednocení informací napříč internetem, kde jsme zjistili, že značka na různých platformách komunikovala rozdílně, což vedlo ke zmatení zákazníků (typicky navigační informace, obrázky provozovny apod). Tým: Lukáš Hutter, Jana Opletalová, Daniel Surmař, Vojtěch Audy, Tomáš Eller Služby: Analýza značky, Grafický návrh, Konzultace, Vývoj webu, Wireframe, Tiskoviny, Šití mikin, Projektové řízení, Testování Výstupy: Firma začala komunikovat pod novým jménem ŠEB-AGRI. Postarali jsme se o návrh nového loga, včetně aplikací jako vizitky, hlavičkový papír, mikiny, informační cedulky v areálu apod. Současně jsme vyvinuli nové webové stránky, které dokreslují celkovou komunikaci značky i v online světě. Ve spolupráci pokračujeme a aktivně posouváme značku kupředu.
-