Detail kreativce
Phillipe Garmond spol. s r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 05193486
Kontakt:
Jaroslav Blažek
+420 725 359 981
phillipe@garmond.fr
O profilu kreativce
Marketingová a reklamní agentura zaměřená na full-servise. Vytvoříme pro Vás od brandu, kreativity, přes offline i online komunikační kanály až po samotnou exekuci kampaně. Vyzkoušejte si nás na malém projektu, ať potom spolu můžeme realizovat i ty velké.
reklamní a marketingová agentura
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Školní nám.l 51/12
Lysá nad Labem 28922 -
Kontaktní adresa:
Školní nám.l 51/12
Lysá nad Labem 28922
Středočeský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Ať Vás cesta zavede kamkoliv
EKO-KOM a.s., 2023
Krajská kampaň na podporu třídění odpadů, která navazovala na celostátní kampaň společnosti EKO-KOM Uhlíková stopa. V našem případě jsme pozitivním přístupem k přírodě apelovali na třídění odpadů. Komunikační kanály: billboardy, online, rádio, spoty v multikinech CineStar.
Krajská kampaň na podporu třídění odpadů, která navazovala na celostátní kampaň společnosti EKO-KOM Uhlíková stopa. V našem případě jsme pozitivním přístupem k přírodě apelovali na třídění odpadů. Komunikační kanály: billboardy, online, rádio, spoty v multikinech CineStar.
-
Lufthansa
Lufthansa AG, 2018
V roce 2018 jsme se zúčastnili tendru na kreativní a marketingový koncept pro leteckou společnost. Zadáním bylo vyzdvihnout leteckou splečnost a její přednosti. Hlavní message byla, že ptáci raději letí s Lufthansou - je to pro ně pohodlnější, bezpečnější, komfortnější.
V roce 2018 jsme se zúčastnili tendru na kreativní a marketingový koncept pro leteckou společnost. Zadáním bylo vyzdvihnout leteckou splečnost a její přednosti. Hlavní message byla, že ptáci raději letí s Lufthansou - je to pro ně pohodlnější, bezpečnější, komfortnější.
-
Wanted
EKO-KOM a.s., 2023
Cílem kampaně, který jsme úspěšně zvládli, bylo zvýšit množství vytříděných kovů. Kreativní myšlenka byla propojená s vizuálem parodujícím westernovské hledání zločince - v tomto případě kovové předměty. Komunikační kanály: billboardy, online, rádio
Cílem kampaně, který jsme úspěšně zvládli, bylo zvýšit množství vytříděných kovů. Kreativní myšlenka byla propojená s vizuálem parodujícím westernovské hledání zločince - v tomto případě kovové předměty. Komunikační kanály: billboardy, online, rádio
-
-
Práce s texty
-
Jihočeské letiště
Jihočeské letiště České Budějovice s.r.o., 2020 - 2023
Na začátku spolupráce šlo o sepsání textů nových webových stránek vč. úpravy textů (pokrácení) pro překlad do AJ a NJ (překlad jsme zajišťovali také) s důrazem na SEO. Rozsah byl kromě historie i sběr důležitý informací, které jsou důležité pro cestujících. V následujících letech jsme pak připravovali aktuality z letiště (na základě dodaných podkladů jazyková a stylistická úprava).
Na začátku spolupráce šlo o sepsání textů nových webových stránek vč. úpravy textů (pokrácení) pro překlad do AJ a NJ (překlad jsme zajišťovali také) s důrazem na SEO. Rozsah byl kromě historie i sběr důležitý informací, které jsou důležité pro cestujících. V následujících letech jsme pak připravovali aktuality z letiště (na základě dodaných podkladů jazyková a stylistická úprava).
-
Můj den
vlastní projekt, 2019 - 2020
Vlastní projekt - svatební katalog, jehož obsahem byl mix reklam a textů (redakční i PR). Obsahem byly (kromě inzerce) texty o přípravách a vlastním procesu svatebního dne (rady, tipy, návody) vč. PR textů firem zaměřených na tuto oblast. Veškeré texty (jak redakční, tak placené) byly v režii agentury. Protože distribuce byla i do sousedních německy mluvících zemí, texty se zároveň připravovaly i na překlad do německého jazyka.
Vlastní projekt - svatební katalog, jehož obsahem byl mix reklam a textů (redakční i PR). Obsahem byly (kromě inzerce) texty o přípravách a vlastním procesu svatebního dne (rady, tipy, návody) vč. PR textů firem zaměřených na tuto oblast. Veškeré texty (jak redakční, tak placené) byly v režii agentury. Protože distribuce byla i do sousedních německy mluvících zemí, texty se zároveň připravovaly i na překlad do německého jazyka.
-
-
Grafický design / branding
-
Logo Agro Šumava
AGRO Šumava s.r.o., 2022
Pro společnost zabývající se chovem skotu jsme vytvořili po 20 letech působení společností její první logo.
Pro společnost zabývající se chovem skotu jsme vytvořili po 20 letech působení společností její první logo.
-
Logo Hrabák Dream Wood
Petr Hrabák, 2023
Pro kytaristu Petra „Hrabáka“ Hrabě z kapely Tlustá Berta jsme vytvořili logo, které se svou jednoduchostí hodí na vypalování laserem na dřevěné stoly ve tvaru kytary.
Pro kytaristu Petra „Hrabáka“ Hrabě z kapely Tlustá Berta jsme vytvořili logo, které se svou jednoduchostí hodí na vypalování laserem na dřevěné stoly ve tvaru kytary.
-
Logo JH Group
JH Group, 2018
Pro potravinářskou společnost jsme navrhli rebranding loga, kdy jednotlivé barevné kruhy symbolizovaly jednotlivé zastoupení odvětví (pekařství, cukrářství, gastro, maloobchod, zdravá výživa). Celkem jsme navrhli 5 různých variant (tato patřila mezi finalisty).
Pro potravinářskou společnost jsme navrhli rebranding loga, kdy jednotlivé barevné kruhy symbolizovaly jednotlivé zastoupení odvětví (pekařství, cukrářství, gastro, maloobchod, zdravá výživa). Celkem jsme navrhli 5 různých variant (tato patřila mezi finalisty).
-
-
Online marketing
-
Máme dřevo
Lesy a rybníky města České Budějovice s.r.o., 2019
Online kampaň na prodej palivového dřeva. Součástí bylo vymyšlení claimu, který byl zároveň použit jako webová stránka. Jednoduchý slogan zaujal díky v té době nedostatečného palivového dřeva na trhu.
Online kampaň na prodej palivového dřeva. Součástí bylo vymyšlení claimu, který byl zároveň použit jako webová stránka. Jednoduchý slogan zaujal díky v té době nedostatečného palivového dřeva na trhu.
-
Vyber si
Vysoká škola Sting, 2017
Návrh online kampaně na nábor nových studentů. Kreativní sdělení bylo porovnání mezi tím, čeho člověk může dosáhnout bez této školy a naopak co ho čeká, pokud školu absolvuje.
Návrh online kampaně na nábor nových studentů. Kreativní sdělení bylo porovnání mezi tím, čeho člověk může dosáhnout bez této školy a naopak co ho čeká, pokud školu absolvuje.
-
-
UX design
-
Web airport-cb.cz
Jihočeské letiště České Budějovice s.r.o., 2020 - 2023
Pro Jihočeské letiště České Budějovice jsme připravili a následně spravovali nové webové stránky. Součástí byla i mutace v anglické a německé verzi, aktualizace a servisní podpora stránek. Po třech letech si majitel stránky převzal a upravil podle svého.
-