Detail kreativce

Zpět na galerii

RobertNemec.com, s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 28233174

Kontakt:

Robert Le Veneur

+420 608 888 310

robert@leveneur.ch

O profilu kreativce

"Patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování," napsaly o Robertu Le Veneur Hospodářské noviny. Vytváří strategie, pricing a reklamní kampaně a zavádí změny ve firmách od Švýcarska po Slovensko. Mezi jeho klienty se zařadili T-Mobile, Alza, Kaufland, Pfizer, MasterCard, Saxo Bank, Otto, Notino či Microsoft. Vzdělání: Stanford, Yale.

Mezinárodně uznávaný stratég řídící změny

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Nádražní 23
      Praha 150 00
    • Kontaktní adresa:

      Nádražní 23
      Praha 150 00
      Hlavní město Praha
    • Provozovna:

      Lidická 20
      Brno
      Jihomoravský kraj

      Robert Le Veneur

      +420 608 888 310

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Pozicování nového farmaceutického přípravku

      NDA (farma), 2023

      Klinické testy zjistily, že farmaceutický přípravek francouzské společnosti účinkuje i v oblastech, o kterých se dříve nevědělo. Robert Le Veneur dostal zadáno: 1. Má se prodávat přípravek pod jedním, nebo pod dvěma názvy? 2. Jaký by měl být ten druhý název? 3. Jak komunikovat nově objevené účinky? 4. Jak komunikovat vztah k původnímu názvu? 5. Jakou vybrat cílovou skupinu? 6. Jak přípravek pozicovat? 7. Jaká má být hlavní komunikační idea přípravku? 8. Jaké mají být brand promises? 9. Jak shrnout value proposition do čtyř slov? 10. V jakých kanálech a co komunikovat?

      Klinické testy zjistily, že farmaceutický přípravek francouzské společnosti účinkuje i v oblastech, o kterých se dříve nevědělo. Robert Le Veneur dostal zadáno: 1. Má se prodávat přípravek pod jedním, nebo pod dvěma názvy? 2. Jaký by měl být ten druhý název? 3. Jak komunikovat nově objevené účinky? 4. Jak komunikovat vztah k původnímu názvu? 5. Jakou vybrat cílovou skupinu? 6. Jak přípravek pozicovat? 7. Jaká má být hlavní komunikační idea přípravku? 8. Jaké mají být brand promises? 9. Jak shrnout value proposition do čtyř slov? 10. V jakých kanálech a co komunikovat?

    • Uvedení značky Lord na český trh

      Lord, 2021-2022

      Obrázek reference

      Německá značka vysoce kvalitních elektrospotřebičů Lord byla prakticky neznámá. Naším cílem bylo připravit komplexní strategii, výzkum, branding a následně zrealizovat reklamní kampaň. Obrat vzrostl meziročně o neuvěřitelných 700 %. Dnes Lord vyhrává testy v dTestu. Generální ředitel firmy Lord se s Robertem Le Veneur několikrát týdně radil ohledně marketingu, salesu a pricingu.

      Německá značka vysoce kvalitních elektrospotřebičů Lord byla prakticky neznámá. Naším cílem bylo připravit komplexní strategii, výzkum, branding a následně zrealizovat reklamní kampaň. Obrat vzrostl meziročně o neuvěřitelných 700 %. Dnes Lord vyhrává testy v dTestu. Generální ředitel firmy Lord se s Robertem Le Veneur několikrát týdně radil ohledně marketingu, salesu a pricingu.

      https://lord.eu
  • Marketingové strategie

    • Strategie pro kanadsko-českou IT firmu

      NDA, 2023

      Kanadsko-česká IT firma potřebovala získat větší podíl na českém trhu. Robert Le Veneur pro vedení nejprve připravil dvě školení. Následně si spolu s vedením definovali: 1. Kdo budou zákazníci a které zákazníky bude firma odmítat. 2. Jaké produkty přestane firmy poskytovat. 3. Jaké produkty budou "dojné krávy" a které budou "rising stars". 4. Jaké pobočky se zruší. 5. Jaké bude hlavní komunikační idea firmy. 6. Jaké budou tři hlavní brand promises. 7. Jaká bude value proposition. 8. Jaké budou emotional selling points a jak je zapracovat do sales procesu. 9. Jak nastavit pricing firmy. 10. Jaké nastavit konkrétní kroky pro realizaci strategie. Robert Le Veneur rovněž zrevidoval sales proces firmy, včetně cold callů. Robert Le Veneur byl i "přítel na telefonu", když firma jednala o kritických zakázkách. Generální ředitel se s ním průběžně radil v průběhu celého jednání.

      Kanadsko-česká IT firma potřebovala získat větší podíl na českém trhu. Robert Le Veneur pro vedení nejprve připravil dvě školení. Následně si spolu s vedením definovali: 1. Kdo budou zákazníci a které zákazníky bude firma odmítat. 2. Jaké produkty přestane firmy poskytovat. 3. Jaké produkty budou "dojné krávy" a které budou "rising stars". 4. Jaké pobočky se zruší. 5. Jaké bude hlavní komunikační idea firmy. 6. Jaké budou tři hlavní brand promises. 7. Jaká bude value proposition. 8. Jaké budou emotional selling points a jak je zapracovat do sales procesu. 9. Jak nastavit pricing firmy. 10. Jaké nastavit konkrétní kroky pro realizaci strategie. Robert Le Veneur rovněž zrevidoval sales proces firmy, včetně cold callů. Robert Le Veneur byl i "přítel na telefonu", když firma jednala o kritických zakázkách. Generální ředitel se s ním průběžně radil v průběhu celého jednání.

    • Výběr nových trhů pro fintech a nová strategie

      NDA, 2021-2023

      Známý evropský fintech zadal Robertu Le Veneur tři úkoly: 1. Definovat, v jakých zemích více investovat do marketingu a ze kterých zemí se stáhnout. 2. Sepsat kroky a prodiskutovat je s představenstvem a dozorčí radou, jaké konkrétní kroky dělat v jaké zemi. 3. Definovat, jak se bude fintech odlišovat od konkurence. V té době byl fintech osmý ve velikosti tržního podílu. Aby byl zajímavý pro investory a budoucí vstup na burzu, bylo zapotřebí začít profilovat fintech trochu jinak, aby se ve svém segmentu dostal do první trojky. Výzkum mezi zákazníky, datová a finanční analýza a analýza konkurence, kterou provedl Robert Le Veneur, ukázala, které trhy jsou pro fintech nejperspektivnější. To vedlo k tomu, že některé trhy se zavřely a úsilí se koncentrovalo do tří nejperspektivnějších trhů. Robert Le Veneur definoval pro fintech zcela nový positioning, z toho vyplývající branding a na tom postavenou reklamní kampaň. Kampaň byla upravena na míru jednotlivým zemím. Díky nové strategii firma přestala poskytovat některé služby a naopak začala nabízet jiné. Robert Le Veneur vypracoval pro představenstvo plán, jak celou strategii realizovat. Každý měsíc se potkával s představenstvem a dozorčí radou, kde kontrolovali a debatovali nad postupem ve strategii. Dozorčí rada dále zadala Robertu Le Veneur, aby pro firmu našel evropského marketingového ředitele, což udělal. Dále mu zadala, aby vypracoval komplexní systém corporate governance a odměňování představenstva. Zatímco na počátku fintech generoval roční ztrátu ve výši nižších milionů eur, po dvou letech se, i přes masivní investice do růstu, překlopilo hospodaření do půl milionu eur.

      Známý evropský fintech zadal Robertu Le Veneur tři úkoly: 1. Definovat, v jakých zemích více investovat do marketingu a ze kterých zemí se stáhnout. 2. Sepsat kroky a prodiskutovat je s představenstvem a dozorčí radou, jaké konkrétní kroky dělat v jaké zemi. 3. Definovat, jak se bude fintech odlišovat od konkurence. V té době byl fintech osmý ve velikosti tržního podílu. Aby byl zajímavý pro investory a budoucí vstup na burzu, bylo zapotřebí začít profilovat fintech trochu jinak, aby se ve svém segmentu dostal do první trojky. Výzkum mezi zákazníky, datová a finanční analýza a analýza konkurence, kterou provedl Robert Le Veneur, ukázala, které trhy jsou pro fintech nejperspektivnější. To vedlo k tomu, že některé trhy se zavřely a úsilí se koncentrovalo do tří nejperspektivnějších trhů. Robert Le Veneur definoval pro fintech zcela nový positioning, z toho vyplývající branding a na tom postavenou reklamní kampaň. Kampaň byla upravena na míru jednotlivým zemím. Díky nové strategii firma přestala poskytovat některé služby a naopak začala nabízet jiné. Robert Le Veneur vypracoval pro představenstvo plán, jak celou strategii realizovat. Každý měsíc se potkával s představenstvem a dozorčí radou, kde kontrolovali a debatovali nad postupem ve strategii. Dozorčí rada dále zadala Robertu Le Veneur, aby pro firmu našel evropského marketingového ředitele, což udělal. Dále mu zadala, aby vypracoval komplexní systém corporate governance a odměňování představenstva. Zatímco na počátku fintech generoval roční ztrátu ve výši nižších milionů eur, po dvou letech se, i přes masivní investice do růstu, překlopilo hospodaření do půl milionu eur.