Detail kreativce

Zpět na galerii

Kontakt:

+420602324247

produkce@wolfway.cz

O profilu kreativce

Jsme kreativní agentura, která pomáhá firmám vyniknout nad konkurencí díky atraktivnímu brandu, webu, videu, kampaně či eventu. Umíme postavit projekt od A do Z a dostat ho přímo k vašim zákazníkům. Zaměřujeme se na branding, tvorbu loga a vizuální identity. Kromě toho umíme navrhnout moderní a uživatelsky přívětivé webové stránky, napsat na ně přesvědčivý text a zaměřit se na vaše konkrétní cíle.

Kreativní agentura

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Rybná 716/24
      Praha 11000
    • Kontaktní adresa:

      Rybná 716/24
      Praha 11000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Brand medoviny

      Medgar, 8 týdnů

      Cílem bylo vytvořit brand luxusní medoviny, která se bude prodávat jako nevšední dárek k vyjímečným příležitostem. Vymysleli jsme název Medgar a symboliku, která by se měla objevit v logu. Součástí vizuální identity je grafický prvek, který symbolizuje starého druida Medgara.

      Cílem bylo vytvořit brand luxusní medoviny, která se bude prodávat jako nevšední dárek k vyjímečným příležitostem. Vymysleli jsme název Medgar a symboliku, která by se měla objevit v logu. Součástí vizuální identity je grafický prvek, který symbolizuje starého druida Medgara.

    • Redesign loga a vizuální identity

      Veto, 4 týdny

      Veto je známá značka veganských potravin, která přichází na trh s novou řadou produktů. Cílem tedy bylo redesignovat logo a vizuální identitu, která zanechává symbol lístku ze starého loga, ale je výrazně zjednodušená. Vizuál tvoří ručně kreslené ilustrace v kombinaci se zelenou nebo bílou barvou. Pro jednotlivé produkty je vybrána paleta barev, která ladí s hlavní firemní zelenou barvou.

      Veto je známá značka veganských potravin, která přichází na trh s novou řadou produktů. Cílem tedy bylo redesignovat logo a vizuální identitu, která zanechává symbol lístku ze starého loga, ale je výrazně zjednodušená. Vizuál tvoří ručně kreslené ilustrace v kombinaci se zelenou nebo bílou barvou. Pro jednotlivé produkty je vybrána paleta barev, která ladí s hlavní firemní zelenou barvou.

  • Průmyslový / produktový design

    • Brand medoviny

      Medgar, 8 týdnů

      Cílem bylo vytvořit brand luxusní medoviny, která se bude prodávat jako nevšední dárek k vyjímečným příležitostem. Vymysleli jsme název Medgar a symboliku, která by se měla objevit v logu. Součástí vizuální identity je grafický prvek, který symbolizuje starého druida Medgara.

      Cílem bylo vytvořit brand luxusní medoviny, která se bude prodávat jako nevšední dárek k vyjímečným příležitostem. Vymysleli jsme název Medgar a symboliku, která by se měla objevit v logu. Součástí vizuální identity je grafický prvek, který symbolizuje starého druida Medgara.

    • Brand značky piva

      Pivovar Nový Bydžov, 4 týdny

      Pivovar z Nového Bydžova chtěl obnovit tradici a začít znovu vyrábět místní tradiční pivo. Poslední várka byla totiž vyrobena v roce 1974. Náš úkol byl, aby pivo vypadalo co nejvíce lokálně a symbolizovalo Nový Bydžov. Proto vycházíme v návrhu ze znaku města a radnice.

      Pivovar z Nového Bydžova chtěl obnovit tradici a začít znovu vyrábět místní tradiční pivo. Poslední várka byla totiž vyrobena v roce 1974. Náš úkol byl, aby pivo vypadalo co nejvíce lokálně a symbolizovalo Nový Bydžov. Proto vycházíme v návrhu ze znaku města a radnice.

  • UX design

    • Informační portál pro studenty

      ČZU, 4 týdny

      Cílem bylo vytvořit web, který bude sdružovat všechny zajímavé informace pro studenty. Od článků, počasí, podcastů až po sociální sítě. Vzhledem k tomu, že bude web čistě informativní, bylo zapotřebí volit co nejjednodušší design, aby vynikl obsah a web byl přehledný.

      Cílem bylo vytvořit web, který bude sdružovat všechny zajímavé informace pro studenty. Od článků, počasí, podcastů až po sociální sítě. Vzhledem k tomu, že bude web čistě informativní, bylo zapotřebí volit co nejjednodušší design, aby vynikl obsah a web byl přehledný.

    • Webová aplikace

      Cyklokurýr, 6 týdnů

      Značka Cyklokurýr vznikla v reakci na nespolehlivé podmínky České pošty. Dala si za cíl donést na trh novou službu, která se postará o velmi rychlé, levné a ekologické doručení firemních zásilek. Našim úkolem bylo vymyslet logo a vizuální identitu, která značku odliší od konkurence. Další úkol bylo vymyslet webové stránky, které budou fungovat jako aplikace, do které se dají zadávat zakázky a tato aplikace pak zakázky přiřadí jednotlivým kurýrům k rozvozu.

      Značka Cyklokurýr vznikla v reakci na nespolehlivé podmínky České pošty. Dala si za cíl donést na trh novou službu, která se postará o velmi rychlé, levné a ekologické doručení firemních zásilek. Našim úkolem bylo vymyslet logo a vizuální identitu, která značku odliší od konkurence. Další úkol bylo vymyslet webové stránky, které budou fungovat jako aplikace, do které se dají zadávat zakázky a tato aplikace pak zakázky přiřadí jednotlivým kurýrům k rozvozu.

  • Webdesign

    • Kalkulátor spotřeby pro firmu Pražská plynárenská

      Pražská plynárenská, 2 týdny

      K projektu Šetříme Prahu, chtěla Pražská Plynárenská připravit web, kde si každý bude moct spočítat, jak ušetřit za energie. Bylo tedy potřeba navrhnout kalkulátor, který spočítá, kolik člověk ušetří, když bude topit o pár stupňů méně. Dále bylo cílem informovat návštěvníky webových stránek o tom, jaké jsou další možnosti šetření energií.

      K projektu Šetříme Prahu, chtěla Pražská Plynárenská připravit web, kde si každý bude moct spočítat, jak ušetřit za energie. Bylo tedy potřeba navrhnout kalkulátor, který spočítá, kolik člověk ušetří, když bude topit o pár stupňů méně. Dále bylo cílem informovat návštěvníky webových stránek o tom, jaké jsou další možnosti šetření energií.

    • Web pro prodej domů

      Westhouse, 2 týdny

      Značka Westhouse staví mobilní domy na míru. Našim úkolem bylo vytvořit jednoduchý vizuál a webové stránky.

      Značka Westhouse staví mobilní domy na míru. Našim úkolem bylo vytvořit jednoduchý vizuál a webové stránky.

  • Film / Video / Televize

    • Náborové video pro Raiffeisen bank

      Raiffeisen bank, 4 týdny

      Firma Raiffeisen bank potřebovala připravit náborové video pro manažery. Video bylo plné symboliky: například, že jeden z 10 manažerů vyroste právě u RB, protože RB používá tulipány ve svém vizuálu, tak bylo nejlepším příkladem ukázat, jak 8 z 10 tulipánů vyroste. Záběr byl natáčen na modrém pozadí, kde bylo potřeba toto pozadí nahradit a rozhýbat tulipány tak, aby 8 z 10 povyrostlo, hned jak je zaleje konvička s vodou. Tulipány pak bylo potřeba dostat na poličku, která neexistovala. Na tomto záběru bylo ještě potřeba tulipány doupravit. Přidat záře k herečce, které symbolizují nápady a kreativitu a také odstranit logo Applu a vyměnit ho za logo RB. Občas se stane, že jsou někde škrábance nebo potrhané rekvizity. Tak ty musíme vyretušovat. Dále bylo potřeba rozhýbat číselník, který ukazuje patra, aby symbolizoval rychlý kariérní postup. Musela se doretušovat zeď a přidat logo na dveře výtahu.

      Firma Raiffeisen bank potřebovala připravit náborové video pro manažery. Video bylo plné symboliky: například, že jeden z 10 manažerů vyroste právě u RB, protože RB používá tulipány ve svém vizuálu, tak bylo nejlepším příkladem ukázat, jak 8 z 10 tulipánů vyroste. Záběr byl natáčen na modrém pozadí, kde bylo potřeba toto pozadí nahradit a rozhýbat tulipány tak, aby 8 z 10 povyrostlo, hned jak je zaleje konvička s vodou. Tulipány pak bylo potřeba dostat na poličku, která neexistovala. Na tomto záběru bylo ještě potřeba tulipány doupravit. Přidat záře k herečce, které symbolizují nápady a kreativitu a také odstranit logo Applu a vyměnit ho za logo RB. Občas se stane, že jsou někde škrábance nebo potrhané rekvizity. Tak ty musíme vyretušovat. Dále bylo potřeba rozhýbat číselník, který ukazuje patra, aby symbolizoval rychlý kariérní postup. Musela se doretušovat zeď a přidat logo na dveře výtahu.

    • Video o Dexfin

      Dexfin, 4 týdny

      Značka Dexfin, je česká kryptoměnová burza, které jsme do startu pomohli novým logem, vizuální identitou, webem a videem, které vysvětlovalo, co tato značka dělá.

      Značka Dexfin, je česká kryptoměnová burza, které jsme do startu pomohli novým logem, vizuální identitou, webem a videem, které vysvětlovalo, co tato značka dělá.

  • Architektura / Interiérový design / Design nábytku / Světelný design

    • Návrh interiéru mobilního domu

      Westhouse, 4 týdny

      Prakticky navržený mobilní dům 3+kk, pro celoroční bydlení. V domě najdete prostorný obývací pokoj, ložnici, koupelnu a pracovnu, která jde později předělat například na dětský pokoj. Tento mobilní dům je ideální pro pár, který teprve plánuje děti, anebo už má děti odrostlé.

      Prakticky navržený mobilní dům 3+kk, pro celoroční bydlení. V domě najdete prostorný obývací pokoj, ložnici, koupelnu a pracovnu, která jde později předělat například na dětský pokoj. Tento mobilní dům je ideální pro pár, který teprve plánuje děti, anebo už má děti odrostlé.

    • Návrh interiéru zasedací místnosti

      Wieland, 4 týdny

      Zasedací místnost s kuchyňkou.

      Zasedací místnost s kuchyňkou.