Detail kreativce
SMARTGOAL, S.R.O.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 08617589
Kontakt:
+420731951960
kadlec@smartgoal.cz
O profilu kreativce
SmartGoal je digitální agenturou specializující se na online marketing, grafický design, webové design, rozvoj e-commerce, PPC, Content marketing a SEO optimalizaci. Reklamní účty spravujeme firmám, Start-Up projektům, neziskovým a pacientským organizacím. Zakladatelem je Roman Kadlec, který před založením agentury spolupracoval na projektech společností 02 SmartUp, Google, INEX a EVS.
BE SMART, BE PART OF SMARTGOAL!
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Rybná 716/24
Praha - Staré Město 110 00 -
Kontaktní adresa:
Rybná 716/24
Praha - Staré Město 110 00
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
BRANDING - PIEKNIE PUCHNE
PIEKNIE PUCHNE, 2019-2023
Pro polskou organizaci jsme měli za úkol vytvořit branding pro sociální sítě Linkedin, Instagram a Facebook. Snažili jsme se o to, aby fotky byly originální a texty měly nějaké poslání. Klient byl velice spokojen a stále se snaží dodržovat to, co jsme navrhli.
-
BRANDING PRO HAE JUNIOR, z.s.
HAE Junior, z.s., 2019-2023
Pro českou pacientskou organizaci jsme měli za úkol vytvořit Branding pro sociální sítě a další online platformy. Cílová skupina: Pacienti, doktoři, česká republika, zahraničí. Snažili jsme se o to, aby grafika byla hezká, poutavá, výstižná a měla opět nějaké poslaní. Grafika je originálně kreslená. Klientovi se naše práce natolik líbila, že spolu stále vytváříme nové a nové grafické práce - bannery, webdesign, promo video, marketingové texty a plakáty pro pořádané výstavy či akce HAE junior, z.s.
Pro českou pacientskou organizaci jsme měli za úkol vytvořit Branding pro sociální sítě a další online platformy. Cílová skupina: Pacienti, doktoři, česká republika, zahraničí. Snažili jsme se o to, aby grafika byla hezká, poutavá, výstižná a měla opět nějaké poslaní. Grafika je originálně kreslená. Klientovi se naše práce natolik líbila, že spolu stále vytváříme nové a nové grafické práce - bannery, webdesign, promo video, marketingové texty a plakáty pro pořádané výstavy či akce HAE junior, z.s.
-
BRANDING PRO HARMONY DANCE, s.r.o.
Harmony Dance, s.r.o., 2020
Pro klienta HARMONY DANCE jsme měli za úkol zamyslet se nad firemní identitou studia a následně Brandingu na sociálních sítí. Vytvořili jsme poutavé bannery, navrhli jsme logo společnosti a snažili jsme se o to, aby se klient držel jednotlivých barev a použitých grafických prvků.
-
-
Webdesign
-
E-shop a webová stránka pro VymusliTo, s.r.o.
VymusliTo, s.r.o., 2020-2023
Pro firmu Vymuslito, s.r.o. jsme vytvořili kompletnÍ webové stránky www.vymuslito.cz a E-shop www.eshop.vymuslito.cz Naše práce začala s vytvořením firemní identity, loga, sloganu, návrhu webové stránky a eshopu. Zaměřili jsme se na tradiční recepturu a ručně vyráběný produkt. Na výsledek se můžete kouknout ve sdílených fotkách, nebo přímo na stránkách firmy.
Pro firmu Vymuslito, s.r.o. jsme vytvořili kompletnÍ webové stránky www.vymuslito.cz a E-shop www.eshop.vymuslito.cz Naše práce začala s vytvořením firemní identity, loga, sloganu, návrhu webové stránky a eshopu. Zaměřili jsme se na tradiční recepturu a ručně vyráběný produkt. Na výsledek se můžete kouknout ve sdílených fotkách, nebo přímo na stránkách firmy.
-
REBRANDING PRO LODĚ SÁZAVA
LODĚ SÁZAVA, 2020
Dostali jsme za úkol vytvořit novou webovou stránku pro www.lode-sazava.cz Představa byla jasná, výstižné stránky s objednávkovým formulářem, kde by si potenciální zákazníci vybrali zapůjčenou loď pro požadovaný termín. Klient byl velmi překvapen už po prvním návrhu webdesignu. Rozdíl můžete vidět před a po u sdílených fotek. V současné chvíli připravujeme po 2 letech menší obměnu fotek a dalších prvků na hlavní stránce.
Dostali jsme za úkol vytvořit novou webovou stránku pro www.lode-sazava.cz Představa byla jasná, výstižné stránky s objednávkovým formulářem, kde by si potenciální zákazníci vybrali zapůjčenou loď pro požadovaný termín. Klient byl velmi překvapen už po prvním návrhu webdesignu. Rozdíl můžete vidět před a po u sdílených fotek. V současné chvíli připravujeme po 2 letech menší obměnu fotek a dalších prvků na hlavní stránce.
-
WEBDESIGN PRO DANKAR STĚHOVANÍ
DANKAR STĚHOVÁNÍ, 2021
Pro klienta DANKAR STĚHOVÁNÍ jsme vytvořili poutavou a informační stránku https://dankarstehovani.cz/ Klient si přál, aby byla stránka výstižná a informativní a také responsivní v různých zařízení.
Pro klienta DANKAR STĚHOVÁNÍ jsme vytvořili poutavou a informační stránku https://dankarstehovani.cz/ Klient si přál, aby byla stránka výstižná a informativní a také responsivní v různých zařízení.
-
-
Fotografie
-
PRODUKTOVÉ A TÉMATICKÉ FOTKY PRO VYMUSLITO, S.R.O.
Vymuslito, s.r.o., 2020-2023
Pro Vymuslito, s.r.o. jsme měli za úkol vytvořit krásné, čisté a výstižné produktové fotky. Tematické fotky v vznikly náhodou, když jsme si hráli s jednotlivými recepty. Fotky se používá na sociálních sítích, webové stránce, e-shopu a také pro B2B partnerské kavárny.
-
Online marketing
-
GOOGLE REKLAMNÍ KAMPANĚ PRO NADÁNÍ A DOVEDNOSTI, o.p.s.
NADÁNÍ A DOVEDNOSTI, o.p.s., 2019-2023
Pro neziskovou organizaci NADÁNÍ A DOVEDNOSTI jsme se snažili, aby organizace získala Google Ad Grants a následně si jej udržela při stanovení podmínek společnosti Google. Pro organizaci jsme spravovali vyhledávací kampaně, obsahové kampaně a video reklamu. Snažili jsme se o zvýšení povědomí neziskové organizaci působící v České republice. Kampaně splnily stanovené cíle: Nárůst návštěv webové stránky www.nadaniadovednosti.cz Zvýšení počtu účastníků pro projekty organizace Navázání spolupráce se sponzory a dárci
Pro neziskovou organizaci NADÁNÍ A DOVEDNOSTI jsme se snažili, aby organizace získala Google Ad Grants a následně si jej udržela při stanovení podmínek společnosti Google. Pro organizaci jsme spravovali vyhledávací kampaně, obsahové kampaně a video reklamu. Snažili jsme se o zvýšení povědomí neziskové organizaci působící v České republice. Kampaně splnily stanovené cíle: Nárůst návštěv webové stránky www.nadaniadovednosti.cz Zvýšení počtu účastníků pro projekty organizace Navázání spolupráce se sponzory a dárci
-
ONLINE MARKETING PRO Synagra spol.s r.o.
Synagra spol.s r.o., 2020-2023
Pro klienta jsme měli za úkol zvýšení povědomí o nabízených online kurzech www.kvantuj.cz Vytvořili jsme tak strategii a bannery, které by lákaly a informovali o jedinečnosti kurzu. V obrázcích jsme vybrali jen pár bannerů, které byly promovány na všech online platformách. Google, Seznam, Instagram, Facebook, Linkedin a YouTube. Po prvním měsíci měla klientka enormní nárůst účastníků na kurzy. Mělo to až takový úspěch, že klientka musela upravit časový harmonogram kurzů a počty přihlašování.
Pro klienta jsme měli za úkol zvýšení povědomí o nabízených online kurzech www.kvantuj.cz Vytvořili jsme tak strategii a bannery, které by lákaly a informovali o jedinečnosti kurzu. V obrázcích jsme vybrali jen pár bannerů, které byly promovány na všech online platformách. Google, Seznam, Instagram, Facebook, Linkedin a YouTube. Po prvním měsíci měla klientka enormní nárůst účastníků na kurzy. Mělo to až takový úspěch, že klientka musela upravit časový harmonogram kurzů a počty přihlašování.
-
Výkonnostní kampaně pro IZIJET.SK
IZIJET.SK, 2020-2023
Pro klienta jsme měli za úkol spravovat kampaně na Googlu. Kampaně jsou zaměřeny mezinárodně, takže správa kampaní byla zpočátku trošku náročnější na zachycení potenciální klientely. Reklamní kampaně běží přes Google Ads, kde se snažíme být na prvních pozicích ve vyhledávání. Pro klienta zajišťujeme obsahové kampaně, které jsou zacílené přes remarketing. Klientela je zacílená také přes navštěvované související stránky a klíčová slova související s trasferem mezi destinacemi, které klient nabízí.
Pro klienta jsme měli za úkol spravovat kampaně na Googlu. Kampaně jsou zaměřeny mezinárodně, takže správa kampaní byla zpočátku trošku náročnější na zachycení potenciální klientely. Reklamní kampaně běží přes Google Ads, kde se snažíme být na prvních pozicích ve vyhledávání. Pro klienta zajišťujeme obsahové kampaně, které jsou zacílené přes remarketing. Klientela je zacílená také přes navštěvované související stránky a klíčová slova související s trasferem mezi destinacemi, které klient nabízí.
-
Výkonnostní kampaně pro OAKSPGA - NATIONAL CZECH REPUBLIC
PGA NATIONAL CZECCH REPUBLIC, 2020-2023
Měly jsme za úkol zacílit obsahové a vyhledávací kampaně na potenciální klientelu WWW.OAKSPGA.CZ Vzhledem k tomu, že se jedná o unikátnost golfového hřiště, tak bylo jednodušší marketingově komunikovat skrz online platformy. Kampaně splnily všechny očekávané stanovené cíle. Nárůst počtu návštěv na webové stránce - Česká i zahraniční klientela Zvýšení počtu odeslaných rezervací - TEE TIMES Navýšení počtu členů klubu - OAKSPGA
Měly jsme za úkol zacílit obsahové a vyhledávací kampaně na potenciální klientelu WWW.OAKSPGA.CZ Vzhledem k tomu, že se jedná o unikátnost golfového hřiště, tak bylo jednodušší marketingově komunikovat skrz online platformy. Kampaně splnily všechny očekávané stanovené cíle. Nárůst počtu návštěv na webové stránce - Česká i zahraniční klientela Zvýšení počtu odeslaných rezervací - TEE TIMES Navýšení počtu členů klubu - OAKSPGA
-
Výkonnostní kampaně pro Sisters Bistro
Sisters Bistro, 2019-2023
Sisters Bistro nabízí prodej exkluzivních chlebíčků v kamenných obchodech a na svém e-shopu www.sistersbistro.cz Cílem kampaně je získávat nové zákazníky e-shopu, sekundárním cílem kampaně je ověřit potenciál prodeje sortimentu chlebíčků v Praze při různých úrovních marže a úrovni marketingových investic. Naším úkolem bylo zajistit výkonnostní reklamní kampaně přes platformy Google, Instagram, Facebook a Seznam. Zaměřili jsme se na firemní identitu bistra a dlouhodobě budující LoveBrand. CÍLE KTERÉ BYLY SPLNĚNY: 1. Prudké navýšení počtu objednávek na e-shopu Sisters Bistra 2. Zvýšení Brand Awareness značky Sisters Bistro 3. Zvýšení počtu fanoušků na sociálních sítí 4. Nárůst počtu návštěv zákazníky na prodejně Sisters Bistra
Sisters Bistro nabízí prodej exkluzivních chlebíčků v kamenných obchodech a na svém e-shopu www.sistersbistro.cz Cílem kampaně je získávat nové zákazníky e-shopu, sekundárním cílem kampaně je ověřit potenciál prodeje sortimentu chlebíčků v Praze při různých úrovních marže a úrovni marketingových investic. Naším úkolem bylo zajistit výkonnostní reklamní kampaně přes platformy Google, Instagram, Facebook a Seznam. Zaměřili jsme se na firemní identitu bistra a dlouhodobě budující LoveBrand. CÍLE KTERÉ BYLY SPLNĚNY: 1. Prudké navýšení počtu objednávek na e-shopu Sisters Bistra 2. Zvýšení Brand Awareness značky Sisters Bistro 3. Zvýšení počtu fanoušků na sociálních sítí 4. Nárůst počtu návštěv zákazníky na prodejně Sisters Bistra
-