Detail kreativce
Jakub Vaněk
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 01502921
Kontakt:
Jakub Vaněk
+420 731 352 576
studio@vanek.studio
Adresy
-
-
Sídlo:
Bojenice č. ev. 1
Bernartice 39843 -
Kontaktní adresa:
Bojenice č. ev. 1
Bernartice 39843
Jihočeský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
UX design
-
http://aroma-atelier.cz
Aroma ateliér, 23. 9. 2018–24. 7. 2020
Zefektivnili jsme naše webové rozhraní v Aroma ateliéru, přičemž jsme provedli analýzu uživatelského chování pomocí nástroje Google Analytics a rozhovorů. Na základě získaných poznatků jsme implementovali novou architekturu webu, která lépe odpovídá potřebám uživatelů. V rámci těchto změn jsme také kompletně přepracovali vizuální podobu stránek, přinášejíc nový design, který je nejen moderní, ale také lépe reflektuje identitu Aroma ateliéru.
Zefektivnili jsme naše webové rozhraní v Aroma ateliéru, přičemž jsme provedli analýzu uživatelského chování pomocí nástroje Google Analytics a rozhovorů. Na základě získaných poznatků jsme implementovali novou architekturu webu, která lépe odpovídá potřebám uživatelů. V rámci těchto změn jsme také kompletně přepracovali vizuální podobu stránek, přinášejíc nový design, který je nejen moderní, ale také lépe reflektuje identitu Aroma ateliéru.
-
nahoru apartmán
nahoru apartmán, 6 .6 2023–13. 11. 2023
Navrhli a vytvořili jsme webovou stránku pro našeho nahoru aparmán, přičemž jsme kladli důraz na jeho specifické potřeby a cíle. Provedli jsme pečlivou analýzu, abychom pochopili očekávání klienta, a na základě těchto informací jsme vytvořili efektivní architekturu webu. Dále jsme se zaměřili na potřeby koncových uživatelů a implementovali prvky, které poskytují optimální uživatelský zážitek.
Navrhli a vytvořili jsme webovou stránku pro našeho nahoru aparmán, přičemž jsme kladli důraz na jeho specifické potřeby a cíle. Provedli jsme pečlivou analýzu, abychom pochopili očekávání klienta, a na základě těchto informací jsme vytvořili efektivní architekturu webu. Dále jsme se zaměřili na potřeby koncových uživatelů a implementovali prvky, které poskytují optimální uživatelský zážitek.
-
-
Grafický design / branding
-
Vizuální styl a web pro ME ZE festival
ZE MĚ projekt, 05/2022-01/2024
Jednotný vizuální styl a web pro Food Festival ME ZE. Jedinečná lokalita festivalu z ptačí perspektivy vytváří zapamatovatelný patern polí, mezí a remízků. Řemeslnost, ruční výroba, fermentace a bohaté hutě reflektuje secesně inspirované písmo. Pole, políčka. Rozmanitá a pestrá krajina nabízející chutě, vůně a úkryt pro jedinečný festivalový zážitek, který přesahuje všechny — meze.
Jednotný vizuální styl a web pro Food Festival ME ZE. Jedinečná lokalita festivalu z ptačí perspektivy vytváří zapamatovatelný patern polí, mezí a remízků. Řemeslnost, ruční výroba, fermentace a bohaté hutě reflektuje secesně inspirované písmo. Pole, políčka. Rozmanitá a pestrá krajina nabízející chutě, vůně a úkryt pro jedinečný festivalový zážitek, který přesahuje všechny — meze.
-
Vizuální styl pro KARTEL
Pivovar Zichovec, 4/2023-1/2024
Pivovar Zichovec nás oslovil s vytvořením nové značky piva. Cílem bylo podpořit hospodskou kulturu. Dali do kupy kolektiv podniků. Každej měsíc pro ně vaří novou várku unikátního řemeslnýho piva, co není nikde jinde k sehnání. Prostě KARTEL, ale s pivem. Kaligrafická tetování mexických kartelů a lomená písma tradičních kraftových pivovarů stavíme do kontrastu s přátelským moderním groteskovým zakulaceným písmem Dia Type. Mnohdy pestrobarevná izolepová balení balíčků z jižní ameriky, inspirují jasnou fialovou barvu. Stává se tak doplňkovým klíčovým elementem monochromatické vizuální identity. Obstojí dobře v digitální komunikaci, ve sklepě na pivním tácku i v souboji v regálu. Jazyk značky si nenásilně pohrává s drogovým slangem a dokresluje lehkou satirickou linku. Customizovaná litera „K“, vytváří komunitní vizuální zkratku členů a ukrývá motiv „domku“ mateřské značky Zichovec. Připravený merch pro nové členy KARTELU jako trička „Kraft beer user“ a pro výčepního „Kraft beer dealer“ dobře zapadnou do pivního rozjetého trendu. KARTEL je otevřený všem. Každý se může stát členem. Tak vyražte na jednu pitelnou IPU amerického stylu!
Pivovar Zichovec nás oslovil s vytvořením nové značky piva. Cílem bylo podpořit hospodskou kulturu. Dali do kupy kolektiv podniků. Každej měsíc pro ně vaří novou várku unikátního řemeslnýho piva, co není nikde jinde k sehnání. Prostě KARTEL, ale s pivem. Kaligrafická tetování mexických kartelů a lomená písma tradičních kraftových pivovarů stavíme do kontrastu s přátelským moderním groteskovým zakulaceným písmem Dia Type. Mnohdy pestrobarevná izolepová balení balíčků z jižní ameriky, inspirují jasnou fialovou barvu. Stává se tak doplňkovým klíčovým elementem monochromatické vizuální identity. Obstojí dobře v digitální komunikaci, ve sklepě na pivním tácku i v souboji v regálu. Jazyk značky si nenásilně pohrává s drogovým slangem a dokresluje lehkou satirickou linku. Customizovaná litera „K“, vytváří komunitní vizuální zkratku členů a ukrývá motiv „domku“ mateřské značky Zichovec. Připravený merch pro nové členy KARTELU jako trička „Kraft beer user“ a pro výčepního „Kraft beer dealer“ dobře zapadnou do pivního rozjetého trendu. KARTEL je otevřený všem. Každý se může stát členem. Tak vyražte na jednu pitelnou IPU amerického stylu!
-
Vizuální styl pro městskou část Praha 3
Praha 3, 01/2020-07/2022xx
Nový jednotný vizuální styl měl za úkol nahradit stávající zastaralé logo, vnést do něj současnost a prezentovat Prahu 3 takovou, jaká opravdu je, tedy výrazná, autentická a svébytná. Bylo potřeba vytvořit komplexní systém, který sjednotí vizuální komunikaci městské části a bude snadno identifikovatelný a odlišitelný od ostatních městských celků. Pro splnění tohoto úkolu byla uspořádána dvoukolová soutěž. Náš vítězný návrh pracuje se symbolem 3 čárek z lístku. Cílem byl uvolněný, lidský a jednoduchý vizuální styl. Takový, aby si ho obyvatelé Prahy 3 osvojili a dál si žil svým životem. Dnešní podoba Prahy 3 poskytuje rozmanitou škálu míst pro setkávání, která posouvají život do ulic. Na tom se shodli i místní v dotazníku, který jsme si dělali v ulicích Prahy 3 nebo na sociálních sítích. Při otázkách, co se jim vybaví, když se řekne Praha 3 a co ji charakterizuje, to byly převážně sousedské vztahy a pavlače. Identitu jsme tedy založili na místech setkávání a mezilidských vztazích. Jsou to právě místa, která spojují, stírají rozdíly mezi stařenkou ze Žižkova, hrobařem z Olšanského hřbitova a ředitelem z Vinohrad. Jsou to nositelé vzpomínek — první rande, místo pro tvoření, ranní káva u novin, karty se sousedem, první návštěva kina nebo sledování mistrovství světa.
Nový jednotný vizuální styl měl za úkol nahradit stávající zastaralé logo, vnést do něj současnost a prezentovat Prahu 3 takovou, jaká opravdu je, tedy výrazná, autentická a svébytná. Bylo potřeba vytvořit komplexní systém, který sjednotí vizuální komunikaci městské části a bude snadno identifikovatelný a odlišitelný od ostatních městských celků. Pro splnění tohoto úkolu byla uspořádána dvoukolová soutěž. Náš vítězný návrh pracuje se symbolem 3 čárek z lístku. Cílem byl uvolněný, lidský a jednoduchý vizuální styl. Takový, aby si ho obyvatelé Prahy 3 osvojili a dál si žil svým životem. Dnešní podoba Prahy 3 poskytuje rozmanitou škálu míst pro setkávání, která posouvají život do ulic. Na tom se shodli i místní v dotazníku, který jsme si dělali v ulicích Prahy 3 nebo na sociálních sítích. Při otázkách, co se jim vybaví, když se řekne Praha 3 a co ji charakterizuje, to byly převážně sousedské vztahy a pavlače. Identitu jsme tedy založili na místech setkávání a mezilidských vztazích. Jsou to právě místa, která spojují, stírají rozdíly mezi stařenkou ze Žižkova, hrobařem z Olšanského hřbitova a ředitelem z Vinohrad. Jsou to nositelé vzpomínek — první rande, místo pro tvoření, ranní káva u novin, karty se sousedem, první návštěva kina nebo sledování mistrovství světa.
-
-
Webdesign