Detail kreativce
Nikol Pavlíčková
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 17116694
Kontakt:
Nikol Pavlíčková
+420 607 027 677
nikk.pavlickova@gmail.com
O profilu kreativce
Vizionářka s touhou měnit zažité marketingové stereotypy i zajeté životy. Mám za sebou působivé pracovní zkušenosti. Dva roky jsem byla v čele tradičního developerského a byznysového magazínu Estate jako jeho šéfredaktorka. Předtím jsem vedla agenturní sekci zaměřenou na klientské tituly ve vydavatelství Mladá fronta. Rozvoj je mojí hnací silou.
Vizionářka — kreativec & leader
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Italská 209/17
Praha 120 00 -
Kontaktní adresa:
Italská 209/17
Praha 120 00
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Identita pro realitní společnost i jednatele
RWProjekt s.r.o., 03/2023-09/2023
Pro RWProjekt s.r.o. zabývající se individuální přípravou realitních projektů a prodejem nemovitostí v Krušných horách jsme zajistili nejprve kompletní identitu značky, grafiku a následně i webové stránky - design i texty - a grafické materiály včetně vizitek. Kromě toho jsme vytvořili také osobní brand jednateli společnosti.
Pro RWProjekt s.r.o. zabývající se individuální přípravou realitních projektů a prodejem nemovitostí v Krušných horách jsme zajistili nejprve kompletní identitu značky, grafiku a následně i webové stránky - design i texty - a grafické materiály včetně vizitek. Kromě toho jsme vytvořili také osobní brand jednateli společnosti.
-
-
Práce s texty
-
Kniha Odvaha snít pro Nadační projekt Veroniky Kašákové
Nadační fond Veroniky Kašákové, 03/2023-12/2023
Projekt Odvaha snít vznikl na podporu dětem z dětských domovů Nadačního fondu Veroniky Kašákové. V rámci tohoto charitativního projektu jsem napsala autorskou knihu, která vyšla v limitovaném počtu kusů a představuje příběhy osobností veřejného života, kteří v projektu vystupují jako autority a inspirace pro děti z dětských domovů.
Projekt Odvaha snít vznikl na podporu dětem z dětských domovů Nadačního fondu Veroniky Kašákové. V rámci tohoto charitativního projektu jsem napsala autorskou knihu, která vyšla v limitovaném počtu kusů a představuje příběhy osobností veřejného života, kteří v projektu vystupují jako autority a inspirace pro děti z dětských domovů.
-
-
Marketingové strategie
-
Kompletní marketing pro bydlení v srdci Krušných hor — projekt Slunečná&Slovanka
Rezidence Slovanka s.r.o., 05/2023-12/2023
Na podzim roku 2022 mě oslovili investoři realitního projektu Slunečná & Slovanka na Božím Daru s tím, že chtějí zajistit kompletní marketing. Hned od začátku jsem měla jejich plnou důvěru a především volnou ruku, takže jsme nebyla v podstatě ničím omezena. Vše jsem postavila kolem hlavní myšlenky projektu, která nemovitosti Slunečná & Slovanka vnímá jako rodinné stříbro, jenž se bude předávat dalším generacím. I proto jsem pracovala s reálnou historií budov a vsadila především na emoce. Ty byly zhmotněny do moodového videa, ke kterému moje společnost připravila scénář a zajistila ho i po produkční stránce. Dále jsme s NProduction vytvořili grafickou identitu projektu, navrhli webové stránky a připravili veškeré tištěné materiály. Zajistili jsme také PR a nákup médií.
Na podzim roku 2022 mě oslovili investoři realitního projektu Slunečná & Slovanka na Božím Daru s tím, že chtějí zajistit kompletní marketing. Hned od začátku jsem měla jejich plnou důvěru a především volnou ruku, takže jsme nebyla v podstatě ničím omezena. Vše jsem postavila kolem hlavní myšlenky projektu, která nemovitosti Slunečná & Slovanka vnímá jako rodinné stříbro, jenž se bude předávat dalším generacím. I proto jsem pracovala s reálnou historií budov a vsadila především na emoce. Ty byly zhmotněny do moodového videa, ke kterému moje společnost připravila scénář a zajistila ho i po produkční stránce. Dále jsme s NProduction vytvořili grafickou identitu projektu, navrhli webové stránky a připravili veškeré tištěné materiály. Zajistili jsme také PR a nákup médií.
-
Marketingová strategie pro vlastní společnost NProduction
Nikol&Partner Production s.r.o., 05/2023-současnost
NPP — aneb sami sobě klientem. Nikol (Ahoj!) moc dobře ví, co dělá, a tak když jsem vytvářela koncept vlastní společnosti bylo jasné, že marketing neponechám náhodě. V NProduction tak kovářova kobyla bosa nechodí a nejen naše webovky, ale i všechny materiály jsou toho důkazem. Svému týmu jsem představila vizi a nechala jej tvořit v naprosté svobodě - od vizuální identity přes texty a web až po focení. Pracujeme samostatně, týmově, ale hlavně svobodně. Díky tomu má každý zodpovědnost za svůj díl práce a do NPP vnáší to, co umí nejlépe.
NPP — aneb sami sobě klientem. Nikol (Ahoj!) moc dobře ví, co dělá, a tak když jsem vytvářela koncept vlastní společnosti bylo jasné, že marketing neponechám náhodě. V NProduction tak kovářova kobyla bosa nechodí a nejen naše webovky, ale i všechny materiály jsou toho důkazem. Svému týmu jsem představila vizi a nechala jej tvořit v naprosté svobodě - od vizuální identity přes texty a web až po focení. Pracujeme samostatně, týmově, ale hlavně svobodně. Díky tomu má každý zodpovědnost za svůj díl práce a do NPP vnáší to, co umí nejlépe.
-